je bent zelf een meisjequote:Op vrijdag 13 april 2012 19:24 schreef friekin_ het volgende:
Heerlen, echt heerlijk lekkere wijven daar. Voor 5 euro en een halve minuut lopen vanaf het station.
Daar kun je voor 5 euro crackhoertjes neuken. ::rquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:41 schreef Gulmez het volgende:
maar ik woon in zwollywood en ga morgen amsterdam dus waarom heerlen
ik geloof dat sommige users je hier voor gewaarschuwd haddenquote:Op zondag 15 april 2012 01:41 schreef Gulmez het volgende:
net terug in amsterdam, sex gehad op de wallen alleen het voelde niet echt als seks wat je met een vriendin hebt, helemaal niet zelfs.
Wat is haar topic op Hookers?quote:Op zondag 15 april 2012 01:41 schreef Gulmez het volgende:
net terug in amsterdam, sex gehad op de wallen alleen het voelde niet echt als seks wat je met een vriendin hebt, helemaal niet zelfs.
quote:Op zondag 15 april 2012 01:41 schreef Gulmez het volgende:
i told you so. It's just an illusion. De wereld is gek en puur gek. Een echte vrouw waarvan je houd is niet te koop. Dit is mc donalds, dat vult niet. Hopelijk heb je smer inzicht door gekregen, maar het staat op je cv nu...quote:Op zondag 15 april 2012 01:41 schreef Gulmez het volgende:
Vertel is wat meer; hoe was het? Wat heb je gedaan? Even voor de beeldvorming van mensen hier.quote:Op zondag 15 april 2012 01:41 schreef Gulmez het volgende:
Ik denk niet dat er 'mooie' hoeren zijn.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:46 schreef Gulmez het volgende:
Bedoel je venus? die aan de rand van centrum?
woon in Zwolle btw
En nee die is veel te klein, ik bedoel echt gewoon tegelijk een leuk uitje in Amsterdam, en als einde even in die straat iemand zien als ze er mooi uit ziet. :p
als je geen aids hebt kun je hier de wereld een stukje beter makenquote:Op zondag 15 april 2012 15:01 schreef Lovefoxxy het volgende:
Jeetje ik word haast verdrietig van je verslag.
Maar ja deze afloop was te verwachten he, en een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Dan moet je die hoer zonder condoom neuken. Is veel lekkerder.quote:Op zondag 15 april 2012 13:48 schreef Ronaldsen het volgende:
1 keer sex gehad met een hoer, best een lekkere milf van een jaar of 40.
Maar vond er weinig aan, het is wel erg geforceerd allemaal zonder zoenen en het moet ff in een uurtje klaar zijn. En met condoom schiet ook niet echt op
Zij wil hem niet meer.quote:Op zondag 15 april 2012 20:33 schreef eRKa het volgende:
TS, er komt een dag dat je spijt hebt dat je je meisje hebt laten lopen. Heb het bij een vriend gezien, had ook een lekkere poes als vriendin (zelf nog achteraan gezeten), maakt hij het op zekere dag uit "omdat zij te snel wilde". Nu, jaren later, heeft hij spijt als haren op zijn hoofd. Hij is nog steeds single, en zij moeder van twee, getrouwd en nog steeds lekker.
Gast, het gaat hier niet over huisje, boompje en beestje, maar over (lekkere) hoeren.quote:Op zondag 15 april 2012 20:33 schreef eRKa het volgende:
TS, er komt een dag dat je spijt hebt dat je je meisje hebt laten lopen. Heb het bij een vriend gezien, had ook een lekkere poes als vriendin (zelf nog achteraan gezeten), maakt hij het op zekere dag uit "omdat zij te snel wilde". Nu, jaren later, heeft hij spijt als haren op zijn hoofd. Hij is nog steeds single, en zij moeder van twee, getrouwd en nog steeds lekker.
Nee ook daar gaat het niet over!quote:Op zondag 15 april 2012 20:51 schreef Johnny_Tzunami het volgende:
[..]
Gast, het gaat hier niet over huisje, boompje en beestje, maar over (lekkere) hoeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |