Ik leg even alles wat uitgebreider uit.
Ik was in Amsterdam, met vrienden, en eigenlijk wou ik helemaal niet naar de Wallen om seks te hebben, alleen na 3 jointjes gerookt te hebben, en na wat alcohol genuttigd te hebben, weet je hoe het gaat..
Alleen ik werd absoluut niet opgewonden van een hoer op dat moment, en ik kreeg absoluut geen stijve, waarschijnlijk kwam het ook ivm. dat ik niet nuchter was, en het toch wel spannend vond, een vreemde vrouw..
Dus maar naar de peepshow geweest, als opwarmer, dan kan je in een hokje waar je 2 euro instopt enkele minuten naar een blote vrouw kijken..

Dit deed ik enkel om te kijken of ik uberhaupt wel een stijve kon krijgen, en na veel moeite kreeg ik het..
Toen heb ik een meisje gevonden rond de 19 jaar, die op mijn ex leek. lang bruin haar, met grote borsten maar niet overdreven groot, met een heel schattig gezichtje, en niet zo eentje die naar elke man staat te scheeuwen, want ik hou van rustige schattige meisjes..
Toen ik binnen kwam, moest ik mijn kleren uittrekken, en op een bed gaan liggen... Ze was bloedmooi, alleen ik kreeg geen stijve.. Na wat sabbelen van haar lukte het wel..
Ze deed haar string niet eens uit, ze deed hem alleen een beetje ''opzij''.
Toen lag zij onder en ik boven, alleen ze keek me niet aan tijdens de seks, ze keek naar rechts.
Dus toen maar met m'n hoofd tegen die van haar geleund, en na 10 minuten was het al afgelopen..
Wat ik vooral miste, was het knuffelen.. en de liefde al helemaal...
Ze nam wel voor alles de tijd, en dat waardeerde ik wel, alleen ze kon bijna geen engels, en kwam uit Polen, dus een gesprek zat er ook niet bij.....
Het enigste wat ik wel heel mooi vond, is dat ze lang bruin haar had, en toen ze me pijpte, ik heeel even het gevoel kreeg, of mijn ex het deed..
Daarna stond ik weer buiten, en dat was het dan.
Met gemengde gevoelens weer naar het centraal station gewandeld.