abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109737991
Het is uit met mijn vriendin en ik, mede omdat ze grotere seksuele fantasiën had, met anderen mannen naar bed etc.. Het is nogal een lang verhaal iig..

Nu ben ik al de hele week verslagen, kilo's van verdriet afgevallen, je kent het wel want iedereen heeft wel is liefdes verdriet gehad.

Nu ben ik ontzettend jaloers, en ik voel me zo verslagen en machteloos..
En omdat zij al die fantasiën uit, ja, dat voelt aanstekelijk..

Ik zat er aan te denken om is gewoon ff naar de geleenstraat in Den Haag te gaan, of de wallen, Amsterdam,
Gewoon om zelf ook te genieten met een vrouw die je gewoon kan uitkiezen, ipv moet versieren, want in een vriendin wil ik voorlopig geen aandacht in steken, aangezien ik op dit moment er nog lang niet aan toe ben.

Maar ik wil wel weer is plezier, alleen geen soa's enzo... Ik heb nog nooit een prostituee bezocht en ik heb een aantal vragen erover.

Als je met condoom het doet, is het dan echt save?
En wat zijn de gevaren die je kan oplopen, of is het over het algemeen wel gevaar vrij?

Ik ben op dit moment niet toe aan een scharrel of date, mijn gevoel zegt op dit moment dat ik nog lang niet toe ben aan zoiets, alleen de sex mis ik wel..
Alleen dat gedoe eromheen, nee...

Wat zijn de eventuele gevaren op geslachtsziektes, dat is dus mijn vraag.
Bedankt / :)
pi_109738019
Damn dude; je begon vrij serieus maar seriously?

Gelijk naar een hoer gaan? How low can you go bro. :')
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_109738074
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 19:44 schreef drumstickNL het volgende:
Damn dude; je begon vrij serieus maar seriously?

Gelijk naar een hoer gaan? How low can you go bro. :')
het vreet enorm aan me, dat mijn vriendin, ja ex... nu bij een ander is, en die fantasiën heeft... Ik heb geen zin om aan een relatie te beginnen, maar op sexueel gebied is er natuurlijk niks mis, het gedoe eromheen van vrouwen wil ik alleen niet. dus vandaar, dat dit me een optie leek, en eens moet de eerste keer zijn, misschien is het niks, alleen ik hecht er dan ook weinig waarde aan, omdat het alleen gaat om plezier.
pi_109738086
Venus in Zwolle :7 Die andere tent daar bij De Tulp is dicht.
Ook in moeilijke tijden.
pi_109738103
Bedoel je venus? die aan de rand van centrum?
woon in Zwolle btw

En nee die is veel te klein, ik bedoel echt gewoon tegelijk een leuk uitje in Amsterdam, en als einde even in die straat iemand zien als ze er mooi uit ziet. :p
pi_109738178
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 19:46 schreef Gulmez het volgende:
Bedoel je venus? die aan de rand van centrum?
woon in Zwolle btw
Ja die bedoelde ik ook. Die ene schuin achter de Tulp.
K heb 4 jaar in AA landen gewoond :P
Ook in moeilijke tijden.
pi_109738214
Ahh nice, ik sta ingescheven in de aalanden, bij de dobbe, die witte flat aan het water :)
pi_109738276
Het is ook om gewoon even mijn ex te vergeten, en dit is ook een manier om haar los te laten, weet iemand alleen de eventuele gevaren?
pi_109738313
Zo het dat 'meertje' toch ook Dobbe ?
Ook in moeilijke tijden.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 19:52:24 #10
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_109738314
Almaar staan wel chicks.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 19:52:47 #11
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_109738326
Er zijn Chinese, Japanse, Mexicaanse, Marokkaanse, Turkse en nog veel meer lullen erin geweest. Hoerengrotjes zijn helemaal uitgewoond. Succes.
pi_109738371
Ik denk dat je je alleen maar verdrietiger zult voelen door sex met iemand te hebben die niet eens met jou zal zoenen, als één van je doelen is je ex te vergeten.
Zolang er was is, is er leven.
pi_109738554
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 19:52 schreef Jellereppe het volgende:
Er zijn Chinese, Japanse, Mexicaanse, Marokkaanse, Turkse en nog veel meer lullen erin geweest. Hoerengrotjes zijn helemaal uitgewoond. Succes.
Ja, daar heb je natuurlijk een heel groot punt..
pi_109738590
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 19:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zo het dat 'meertje' toch ook Dobbe ?
ja man precies, die woningen eraan zijn wel mooi, een mattie van mij woont erook, alleen die kijkt op het centrum van de aalanden, helaas niet over 't meer. :p
pi_109738757
Zo'n vaart loopt het meestal niet. Die vrouwen lopen meer risico's dan de incidentele wandelaar. Gewoon opletten voor ho's die condoomloos aanbieden, daar niet gaan. Verder, wallen is wel héél erg triest, leg dan wat meer neer en heb een leuk avontuur.
pi_109738896
Ik heb altijd vriendinnen gehad, en sowieso voor een wat langere tijd 1/2 jaar..

Alleen misschien als ik naar de auto terug loop, dat ik wel een triest en leeg gevoel zou hebben, ik denk er nog ff over, maar risico's als alles veilig gaat zijn dus nihil.
Ik ga er nog ff over denken.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 20:06:54 #17
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_109738906
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 19:58 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Ja, daar heb je natuurlijk een heel groot punt..
Beter geef je het even tijd om te helen. Het is zwaar. Maar houd vol. Tijd heelt vele wonden. :)
pi_109739246
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 20:06 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Beter geef je het even tijd om te helen. Het is zwaar. Maar houd vol. Tijd heelt vele wonden. :)
Dankjewel! :) Je hebt ook wel gelijk, alleen ik dacht dat het misschien wel is leuk is, aangezien het helemaal geen moeite kost, alleen je bent er ook zo weer weg zonder liefde inderdaad..
En je net zo onpersoonlijk word geholpen, als bij de burger king :P
pi_109741648
Het kost 50 euro, daar moet je ook voor werken :)
pi_109743470
In principe is vrijen met condoom redelijk veilig, maar ik zou geen straathoer nemen, maar een die onder een madam werkt, want die worden regelmatig gescreened op ziekten en nemen hygiene in acht.

Er is verder niks mis met sex hebben buiten en relatie om. Scheelt inderdaad gewoon en hoop rompslomp en drama.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_109747602
Deze turk :')
Ga je nou zo kansloos zitten doen ? Hossel gwn een sletje :P
Je moeder
pi_109753699
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 19:42 schreef Gulmez het volgende:
Het is uit met mijn vriendin en ik, mede omdat ze grotere seksuele fantasiën had, met anderen mannen naar bed etc.. Het is nogal een lang verhaal iig..

(...)

Wat zijn de eventuele gevaren op geslachtsziektes, dat is dus mijn vraag.
Bedankt / :)
Hmpf, hartstikke balen. Sterkte met het verwerken.

Je wil genieten van een prostituee? Je beseft dat het na 10 minuten afgelopen is en jij met lege zakken richting te auto loopt? Zal vast fantastisch voelen tijdens je orgasme - zo'n 6 seconden - maar daarna mag je die leegte weer opvullen.

Maar goed, je geeft aan dat je er weinig waarde aan hecht en alleen plezier wil hebben. Kortstondige plezier, hm?

Dit is niet grappig en respectloos tegenover je vriendin bedoeld, maar waarom worden jullie geen fuckbuddy's? Zij wil meerdere mannen, jij wil seks.

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2012 04:07:52 ]
pi_109753739
[quote]0s.gif Op zondag 1 april 2012 04:07 schreef zarGon het volgende:

[..]
lege zakken
Sterkheidsbaas van alles.
pi_109753852
quote:
2s.gif Op zondag 1 april 2012 04:12 schreef Lonaa het volgende:
lege zakken
Prostituees worden (nog) niet vergoed door de verzekering.

Broekzakken, balzakken, lege zakken.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2012 04:25:44 ]
pi_109756149
Ik voorspel dat je aids zal krijgen door die aidstransmitters. Het zullen pijnlijke jaren worden en uiteindelijk wil je lichaam niet meer. Dan komt het moment.

Vervolgens willen ze je graag naar Turkije sturen maar er zal ruzie ontstaan omdat je een hoerenloper was.

Uiteindelijk zulllen ze je begraven in Armenie. Zo zal het ongeveer zijn.

Conclusie: Geen hoer.
And remember, respect is everything!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')