Hoe heeft ze zijn leven geruineerd dan?quote:Op maandag 2 april 2012 12:22 schreef plopkweker het volgende:
Het valt me wel op hoe sommige mensen hier reageren met 'je hebt het leven van het meisje geruïneerd' en 'je bent dom omdat je dit gedaan heb'
mensen, die gore slet van een ex van TS heeft misschien wel zijn leven geruïneerd, en het is juist een mooie actie dat hij het naar de familie van zn ex heeft gestuurd, word ze meteen wakker en zal ze de volgende keer met d'r hoerige gedachtes wel 2x nadenken voordat ze iemand gaat lopen backstabben nadat het uit is dmv dit soort dingen te doen, en ook nog tegen TS te zeggen, 1 week nadat een relatie van 5 jaar stuk gelopen is.
ho, ik zeg het niet op de manier waarop jij denkt, mijn reactie was uit de schoenen van TS om me een beetje in te leven, kijk mijn laatste reactie. hoe zou jij reageren als een jongen dat bij jou zou doen?quote:Op maandag 2 april 2012 12:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe heeft ze zijn leven geruineerd dan?
En omdat iemand een fantasie heeft om door meerdere mannen tegelijk verwend te worden is het maar meteen een gore slet met hoerige gedachtes?Hoe bekrompen, anders verhuis je lekker naar Staphorst o.i.d. als je vrouwen die open zijn over hun seksualiteit niet kunt handelen.
Als hij haar niet meer onder 4 ogen kan zien is dat zijn probleem, niet die van haar. En hoezo waanzin? Als zij dat nou graag wil dan is dat haar goed recht. We praten hier over een seksuele fantasie en niet dat ze ineens aan de meth gaat of zelfmoord wil plegen ofzo. En stuur desnoods dan een mail naar haar als een persoonlijk gesprek te moeilijk is. Dit is gewoon laf en egoïstisch.quote:Op maandag 2 april 2012 12:34 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Als hij haar nou niet meer onder 4 ogen kan zien? als hij dan nog een keer alles doormaakt vanaf het begin af aan, ik persoonlijk zou hetzelfde hebben gedaan, om die waanzin uit d'r hoofd te halen, en wie de bal kaatst kan hem terug verwachten, als ex van TS gaat lopen backstabben.
Dat "gore slet" en "hoerige gedachtes" zijn toch wel echt jouw woorden.quote:Op maandag 2 april 2012 12:46 schreef plopkweker het volgende:
[..]
ho, ik zeg het niet op de manier waarop jij denkt, mijn reactie was uit de schoenen van TS om me een beetje in te leven, kijk mijn laatste reactie. hoe zou jij reageren als een jongen dat bij jou zou doen?
Waar lees jij dat het gaat om een relatie van vijf jaar? Ik vroeg ook al eerder hoelang maar zie het nergens staan.quote:Op maandag 2 april 2012 12:22 schreef plopkweker het volgende:
Het valt me wel op hoe sommige mensen hier reageren met 'je hebt het leven van het meisje geruïneerd' en 'je bent dom omdat je dit gedaan heb'
mensen, die gore slet van een ex van TS heeft misschien wel zijn leven geruïneerd, en het is juist een mooie actie dat hij het naar de familie van zn ex heeft gestuurd, word ze meteen wakker en zal ze de volgende keer met d'r hoerige gedachtes wel 2x nadenken voordat ze iemand gaat lopen backstabben nadat het uit is dmv dit soort dingen te doen, en ook nog tegen TS te zeggen, 1 week nadat een relatie van 5 jaar stuk gelopen is.
Eens. Mannen die bang worden als een vrouw openlijk praat over wat haar lekker lijkt.quote:Op maandag 2 april 2012 12:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe heeft ze zijn leven geruineerd dan?
En omdat iemand een fantasie heeft om door meerdere mannen tegelijk verwend te worden is het maar meteen een gore slet met hoerige gedachtes?Hoe bekrompen, anders verhuis je lekker naar Staphorst o.i.d. als je vrouwen die open zijn over hun seksualiteit niet kunt handelen.
Ik deed het uit wanhoop, en ja misschien ook een beetje om haar terug te pakken, ik had grote liefdesverdriet, en zij niks, oke.. dat maakt niks uit natuurlijk, maar hoe ze met me omging toen het uit was, dat is ook gewoon onbeschoft, als iemand zoveel voor je heeft gedaan!quote:Op maandag 2 april 2012 16:53 schreef Copycat het volgende:
Leuk ingekleed, het blijft een laffe wraakactie. Of bull.
Ik ken haar al 5 jaar, ik heb een relatie van 2 jaar gehad..quote:Op maandag 2 april 2012 16:57 schreef Staal het volgende:
Voor de derde keer: hoelang heb je nu een relatie met haar gehad?
En dat meisje is achtien jaar:quote:Op maandag 2 april 2012 17:02 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik ken haar al 5 jaar, ik heb een relatie van 2 jaar gehad..
Daarvoor waren we ook altijd samen, maar toen was onze relatie nog niet zo serieus, als de laatste 2 jaar.
2 jaar geleden had ik mijn eerste ring voor haar gekocht!![]()
En jij bent 22 jaar schreef je in de OP.quote:Op zondag 1 april 2012 21:56 schreef Gulmez het volgende:
Ze is 18..... Als je haar zou zien, een slank meisje, uit een dorp tussen --- en ---, bruine krullen, en een verlegen lachje....
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:56 schreef Gulmez het volgende:
me chimeid is 15 wel erg volwassen en lijkt op 17/18 ik zelf ben 20 wat vinden jullie?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:12 schreef Gulmez het volgende:
[..]
nee, ik bedoel gewoon een relatie zij wil zelfs later trouwenze zegt: als ik van jou kinderen krijg..
Volgens mij ben je dat nog steeds.quote:Op maandag 2 april 2012 17:10 schreef Gulmez het volgende:
Dat was inderdaad voor mijn ban.![]()
Toen was ik nog een irritante trol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |