malibu cola of wodka, bier is viesquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:04 schreef daftme het volgende:
Ik heb zojuist een koud biertje achterin de koelkast gevonden.
nee, ik bedoel gewoon een relatie zij wil zelfs later trouwenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:58 schreef TR08 het volgende:
Neuken
Doet het er wat toe wat ik vind?
Gut...ja laat lekker lopen zo lang het leuk is. Pas op dat ze zich niet te afhankelijk van jou gaat opstellen. Gezien het leeftijdsverschil gebeurt dat nogal snel. En niet zwanger maken hequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:12 schreef Gulmez het volgende:
[..]
nee, ik bedoel gewoon een relatie zij wil zelfs later trouwenze zegt: als ik van jou kinderen krijg..
Ditquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:01 schreef Dimens het volgende:
Sinds wanneer doet leeftijd er toe, als ze er volwassen uitziet en zich volwassen gedraagt is er niets aan de hand.
Je mag alleen geen seks hebben, maar in jouw cultuur mag dat sowieso nog niet.
Erg volwassen inderdaad.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:12 schreef Gulmez het volgende:
[..]
nee, ik bedoel gewoon een relatie zij wil zelfs later trouwenze zegt: als ik van jou kinderen krijg..
Als je bang bent dat ze dat teveel doet...overweeg dan om de relatie te stoppen. Puur om het meisje te beschermen. Hoeft niet meteen, je kunt het even aankijken. Misschien trekt het bij en je kunt haar daarin ook stimuleren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:56 schreef Gulmez het volgende:
vrienden genoeg, maar je hebt zeker in dat opzichten voor de rest wel gelijk!
Door studeren waarschijnlijk,voor de rest heeft ze geen beroep nog wat haar leuk lijkt op dit moment.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:28 schreef TR08 het volgende:
Wat wil je vriendin gaan doen als ze klaar is met school?
Je bent zelf dus ook nog 15.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:11 schreef Gulmez het volgende:
[..]
malibu cola of wodka, bier is vies
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |