quote:
Als je bang bent dat ze dat teveel doet...overweeg dan om de relatie te stoppen. Puur om het meisje te beschermen. Hoeft niet meteen, je kunt het even aankijken. Misschien trekt het bij en je kunt haar daarin ook stimuleren.
Mijn moeder vertelt wel eens dat zij zich vroeger zo opgesteld heeft tov mijn vader. Nu is hun huwelijk goed, maar vroeger was dat anders en over de tijd dat ze zich zo opgesteld heeft als ik beschreef heeft ze veel spijt.
Mijn buurvrouw werkt veel met "jonge moeders" ofwel meisjes die school niet leuk vinden, ouder vriendje vinden, zich helemaal afhankelijk opstellen en al of niet "per ongeluk" zwanger worden. Als we een kindje hebben blijft hij altijd wel bij me is dan de gedachte en daar krijg je vreselijk ongelukkige (en arme!) gezinnen van. Dit is een extreem scenario maar let er gewoon op dat het voor jouw relatie niet die kant op gaat.
Jij bent duidelijk ouder dan je vriendin op een leeftijd dat dat veel verschil maakt. Let daar gewoon op en hou een schuin oogje op dat die meid lekker zelfstandig haarzelf gaat worden en ook haar leven zonder jou kan leiden

Wat voor opleiding doet ze?