Juist ja. Haar hele familie inlichten dat hun dochter/kleindochter/nichtje een gore slet is, maar het niet in je eigen familie vertellenquote:en ik wil niet dat mijn familie dit weet..
Daar komen ze anders vanzelf wel achter.quote:Op zondag 1 april 2012 22:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Juist ja. Haar hele familie inlichten dat hun dochter/kleindochter/nichtje een gore slet is, maar het niet in je eigen familie vertellen
quote:Op zondag 1 april 2012 22:05 schreef vosss het volgende:
Het wordt pas echt lachen als de pa van TS een fervent gangbanger blijkt te zijn en op 22 juni zogenaamd moet "overwerken".
quote:Op zondag 1 april 2012 22:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar komen ze anders vanzelf wel achter.
Als je het nog steeds niet geloofd, het is echt mijn ex, kijk maar in mijn postgeschiedenis, met ''je ex los laten deel zoveel''quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 21:52 schreef Hyperdude het volgende:
Maak ff een Wiki pagina dat ze in Turkije op 1 April dit soort grappen met elkaar uithalen.
Den Briel ligt ook best ver van Istanbul enzo.
Stuur er gewoon achteraan: 1 april was dronken en onder de drugs, het spijt me. Leek mee een leuk geintje.quote:Op zondag 1 april 2012 22:09 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Als je het nog steeds niet geloofd, het is echt mijn ex, kijk maar in mijn postgeschiedenis, met ''je ex los laten deel zoveel''
En voor de rest boeit het me ook niet echt, ik heb gewoon zo ontzettende spijt, ik word er gek van..
Waarom nog goed maken? Het is zijn ex. Buiten dat als die slet na 1 week al aan gangbangs denkt dan heeft heel die relatie ook geen fluit voorgesteld.quote:Op zondag 1 april 2012 22:10 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Stuur er gewoon achteraan: 1 april was dronken en onder de drugs, het spijt me. Leek mee een leuk geintje.
Meer kun je toch niet kapot maken.
Nee maar als je zelf zoveel spijt hebt kan dat misschien iets goedmakenquote:Op zondag 1 april 2012 22:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom nog goed maken? Het is zijn ex. Buiten dat als die slet na 1 week al aan gangbangs denkt dan heeft heel die relatie ook geen fluit voorgesteld.
Waar doe je dat?quote:Op zondag 1 april 2012 22:16 schreef kingtoppie het volgende:
Moet gewoon kunnen jezelf inschrijven voor een gangbang.
Ik heb hierna mijn eigen facebook verwijderd, in de hoop dat die berichten ook verdwenen waren en die vader ze dus niet ontvangen kon hebben plus familie!!quote:Op zondag 1 april 2012 22:19 schreef Lovefoxxy het volgende:
Wanneer heb je die mail gestuurd? Hebben die ouders al gereageerd?
Ik zou wel je excuses aanbieden in ieder geval, is toch het minste dat je nu kan doen. Verder begrijp ik je frustraties wel, maar aan de andere kant is je ex nog erg jong en dan is het begrijpelijk dat ze ook benieuwd is naar andere ervaringen (hoewel een gangbang misschien wel een beetje ver gaat meteen).
Sterkte iig.
quote:Op zondag 1 april 2012 22:22 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik heb hierna mijn eigen facebook verwijderd, in de hoop dat die berichten ook verdwenen waren en die vader ze dus niet ontvangen kon hebben plus familie!!
Alleen facebook heb je 14 dagen bedenktijd, en pas na die 14 dagen is hij echt verwijderd!!!
Bij hyves schijf je je uit, vragen ze 2 keer ''wil je echt hyves verwijderen'' en je bent verwijderd, plus alle berichten van je acound, met facebook dus niet.
Gulmez: Ja hoi. Sorry, ik heb je leven momenteel eventjes verwoest.quote:Op zondag 1 april 2012 22:19 schreef Lovefoxxy het volgende:
Wanneer heb je die mail gestuurd? Hebben die ouders al gereageerd?
Ik zou wel je excuses aanbieden in ieder geval, is toch het minste dat je nu kan doen. Verder begrijp ik je frustraties wel, maar aan de andere kant is je ex nog erg jong en dan is het begrijpelijk dat ze ook benieuwd is naar andere ervaringen (hoewel een gangbang misschien wel een beetje ver gaat meteen).
Sterkte iig.
Tjah.. Kvind het best lelijk dit... Kzou em ook kut voelen zou ik zoiets lomps doen.quote:Op zondag 1 april 2012 22:26 schreef Staal het volgende:
[..]
Gulmez: Ja hoi. Sorry, ik heb je leven momenteel eventjes verwoest.
Exvriendin: Oh okay, excuses geaccepteerd. No worries..
Droom verderquote:Op zondag 1 april 2012 21:48 schreef Gulmez het volgende:
tuurlijk was zij fout, om in het bij zijn van mij zoiets te zeggen
Zou fijn zijn als ze zo zou reagerenquote:Op zondag 1 april 2012 22:26 schreef Staal het volgende:
[..]
Gulmez: Ja hoi. Sorry, ik heb je leven momenteel eventjes verwoest.
Exvriendin: Oh okay, excuses geaccepteerd. No worries..
Hm klinkt alsof ze die berichten dus wel gewoon ontvangen hebben.quote:Op zondag 1 april 2012 22:22 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik heb hierna mijn eigen facebook verwijderd, in de hoop dat die berichten ook verdwenen waren en die vader ze dus niet ontvangen kon hebben plus familie!!
Alleen facebook heb je 14 dagen bedenktijd, en pas na die 14 dagen is hij echt verwijderd!!!
Bij hyves schijf je je uit, vragen ze 2 keer ''wil je echt hyves verwijderen'' en je bent verwijderd, plus alle berichten van je acound, met facebook dus niet.
Dus ik kon er ook niks meer aan doen, ik heb het gedaan uit wanhoop, en ik dacht niet na toen ik dat mailtje verstuurde naar haar familie..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |