Nee, ik werk niet in de bouw, maar hij heeft wel een tof design en ben er benieuwd naar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ach zo, dacht dat het over die HM3 OEM-design dingen ging.
Die Superlux.Werk je in de bouw?
Ik zei dan ook niet 'ES900i'...omdat net wat je zegt.
Was vanaf moment 1 eigenlijk wel aardig onder de indruk van de Sonun SN-161. Maar dat is aangesloten op m'n laptop, aan stroom en volume vol open (en eventueel geAMPt) Je moet ze echt goed op je oren positioneren, maar ik vind ze echt de sfeer van de nummers goed overdragen. Op een portable device zijn ze veuls te zwakjes.
[..]
Ik was niet eens aan het zoeken en net een $4,- gekregen. ;+
Ff binnen 24hr gelijk opmaken, anders is 'ie verlopen! (Anders dan vorige keer dus, let daarop!)
Heb hier nog een dicht doosje met se es800M liggen, zal vanavond eens testenquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:29 schreef Miniem het volgende:
Is dit trouwens de standaard prijs? 6,59 usd
http://www.mcbub.com/item(...)ck-EL107274--140777/
En hoe zijn ze? je kunt het vergelijken met?
Als je ze niks vindt stuur ze maar opquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb hier nog een dicht doosje met se es800M liggen, zal vanavond eens testen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Ik vind ze persoonlijk heel nicequote:Op dinsdag 3 april 2012 18:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb hier nog een dicht doosje met se es800M liggen, zal vanavond eens testen
quote:
Ik denk het niet DX heeft toch al kosten gemaakt voor jou?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:33 schreef Jen90 het volgende:
Krijg je je geld terug als je de douane je pakket van dealextreme terug laat sturen, omdat je de inklaringskosten en omzetbelasting niet betaalt?
Heb een pakket besteld voor in totaal 35 euro en nu een brief gekregen van de douane... Ik kan het pakket weigeren en dan wordt het teruggestuurd. (in principe zit er niets bij wat ik nog wil) Maar ben ik dan alles kwijt...?
Ja... dat is waar... Hoopte dat als DX het pakket als retour afzender ontvangt, ze het aannemen als teruggestuurd en het geld terugstorten. Maar niemand ervaring mee? (iedereen betaalt netjes de bijkomende kosten?)quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:37 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Ik denk het niet DX heeft toch al kosten gemaakt voor jou?
Dan gaat er wel een fee af, ze hebben het n.l. al wel verstuurd. Heb het wel eens gelezen, maar hoeveel het is durf ik niet te zeggen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:55 schreef Jen90 het volgende:
[..]
Ja... dat is waar... Hoopte dat als DX het pakket als retour afzender ontvangt, ze het aannemen als teruggestuurd en het geld terugstorten. Maar niemand ervaring mee? (iedereen betaalt netjes de bijkomende kosten?)
Ja ik heb er wel wat van besteld ja, je kan vaak wel zien wat de kwaliteit is aan de prijs. Als hij erg goedkoop is gaan ze eerder kapot dan als ze duur zijn. Maar dat lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:25 schreef Flows het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met kleding bestellen op taobao? Is dit van goede kwaliteit (dat het niet kapot gaat in de wasmachine ofzo..). Ik heb namelijk 2 hoodys besteld van TISA http://item.taobao.com/it(...)pm=2014.12566769.0.0
With free, baked fish for my friend when put into water. Option is to bake you self to when you try to get out of water.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:28 schreef Goddelijker het volgende:
Weer een ge-China-shopt:
7" / 18 LED
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor ¤ 8,50, voor in m'n aquarium
Ja zie de afbeeldingkes eronderquote:Op woensdag 4 april 2012 13:17 schreef RobertNL het volgende:
Waar kunnen we deze in China kopen
http://www.1dayfly.com/nl(...)-android#description
Zal vast een rebrand zijn, hij ziet er wel ok uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sneller laden bic!![]()
![]()
& De new arrivals van priceangels, dear god !
[ Bericht 18% gewijzigd door jonasr op 04-04-2012 14:36:26 ]
Straks maar eens even zoekenquote:Op woensdag 4 april 2012 14:11 schreef jonasr het volgende:
[..]
Ja zie de afbeeldingkes eronder.
Chineese Yahoo etc. Komt zeker van daar.
Ziet er idd wel netjes uit.
quote:Bic komt er wel weer door, ze hebben nu een mooie nieuwe lay-out hier![]()
Bic is idd weer vaag...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sneller laden bic!![]()
![]()
& De new arrivals van priceangels, dear god !
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
bel eens met de TNT? wat zeggen die? bij mij dat hij bij de douane lag :-/ Waar had je wat besteld?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:24 schreef steeez het volgende:
24 Februari een pakketje teruggestuurd naar Hong Kong, vanwege het product dat defect was aangekomen.
Tot op heden beweert meneer dat hij het pakketje nog niet heeft ontvangen.
Hoe realistisch is dit?
Ja dat heb ik doorquote:Op maandag 2 april 2012 13:14 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Levertijd is op dit moment wel een maand... langzame periode (helaas)
Zojuist hier ook al een snel pakketje van BIC, 5 dagen. het lijkt weer iets beter te gaanquote:Op woensdag 4 april 2012 16:37 schreef exaCtly het volgende:
Zo dat was snel! Afgelopen vrijdag product van eBay verzonden vanuit HK, en vanochtend binnengekomen. Binnen 3 werkdagen was het hier dus.
*exaCtly klopt even af...quote:Op woensdag 4 april 2012 16:39 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zojuist hier ook al een snel pakketje van BIC, 5 dagen. het lijkt weer iets beter te gaan
Lol, ik heb vanochtend iets binnen gekregen wat ik besteld had op 28 februari via Ebay.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:37 schreef exaCtly het volgende:
Zo dat was snel! Afgelopen vrijdag product van eBay verzonden vanuit HK, en vanochtend binnengekomen. Binnen 3 werkdagen was het hier dus.
Natúurlijk. Ik ben weer begonnen te bestellen.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:39 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zojuist hier ook al een snel pakketje van BIC, 5 dagen. het lijkt weer iets beter te gaan
Ah, is dat het, dan moeten alle China Shoppers jou maar sponoren á 5 cent per maand.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:45 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Natúurlijk. Ik ben weer begonnen te bestellen.Dan worden ze weer wakker hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Of de transportkanalen raakten verstopt door jouw grote bestellingen en alles loopt nu weer mooi doorquote:Op woensdag 4 april 2012 16:45 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Natúurlijk. Ik ben weer begonnen te bestellen.Dan worden ze weer wakker hoor.
Action.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:06 schreef Fifut het volgende:
Iemand een tip voor een portemonnee? Hoeft niet zo groot te zijn en het liefst van zwart leer.
Nee, wij bestellen hier alleen spullen die binnen 2 dagen stuk zijn.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:28 schreef Mikkie het volgende:
China staat wel vaak bekend om de prullaria die ze leveren... zijn zonnebrillen, horloges en alle andere spullen wel van goede kwaliteit tegenwoordig?
Doe niet zo bijdehand, druifquote:Op woensdag 4 april 2012 20:00 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nee, wij bestellen hier alleen spullen die binnen 2 dagen stuk zijn.
Meestal kan je het wel inschatten iddquote:Op woensdag 4 april 2012 20:08 schreef shiznuts het volgende:
Je hebt ogen en je kunt lezen. Aan de hand daarvan krijg je een indruk van een product. Dan lees je de reviews e.d., maar in het algemeen 'you're on your own', kan goed uitpakken, kan slecht uitpakken, kwestie van inschatten. Ik ben vrij goed in inschatten, al zeg ik het zelf. Ben je daar minder fortuinlijk in, moet je het misschien maar laten.
Het heeft i.i.g. geen zin om voor je elk willekeurig product uit China wilt halen, hier eerst te vragen of iemand er ervaring mee heeft. 1. Waarschijnlijk niet. 2. Dan raken deze topics wel erg snel vol.
Ik heb geen tracking code, ik heb gewoon de simpele manier van verzenden gedaan.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:54 schreef RobertNL het volgende:
[..]
bel eens met de TNT? wat zeggen die? bij mij dat hij bij de douane lag :-/ Waar had je wat besteld?
Dan ben ik bang dat je weinig kans maakt. Tracking is niet veel duurder dan zonder (voor kleine pakketen).quote:Op woensdag 4 april 2012 20:24 schreef steeez het volgende:
[..]
Ik heb geen tracking code, ik heb gewoon de simpele manier van verzenden gedaan.
Had iets besteld bij Manbushijie.com. De beste man zegt dat hij nog steeds niks ontvangen heeft.
Ik heb een keer iets moeten terugsturen en dat was aangekomen + ik kreeg de beloofde portokosten terug. Daardoor heb ik geen reden om deze shop te wantrouwen.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:24 schreef steeez het volgende:
[..]
Ik heb geen tracking code, ik heb gewoon de simpele manier van verzenden gedaan.
Had iets besteld bij Manbushijie.com. De beste man zegt dat hij nog steeds niks ontvangen heeft.
Dan krijg je wel alleen de porto terug van TNT (als ze dat doen). Maar de kans dat iets kwijt raakt is natuurlijk wel aanwezig. Vooral bij iets duurdere items.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:48 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik heb een keer iets moeten terugsturen en dat was aangekomen + ik kreeg de beloofde portokosten terug. Daardoor heb ik geen reden om deze shop te wantrouwen.
Bij mij duurde het ook vrij lang (30+ dagen) en ondanks geen tracking kun je altijd klagen bij TNT met je bonnetje.
Ik kreeg gister een pakketje binnen dat ik op 6 februari via DX had besteld.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:45 schreef Miniem het volgende:
[..]
Lol, ik heb vanochtend iets binnen gekregen wat ik besteld had op 28 februari via Ebay.
Bij mij werkt het wel, maar ik heb een iets duurdere. Gebruikte het om met mijn tablet/telefoon/pc op de boxen te kunnen afspelenquote:Op woensdag 4 april 2012 22:42 schreef marco_sire het volgende:
Kan iemand mij de gouden tip geven?
http://item.mobileweb.eba(...)ARCH&nid=65255603729
Als ik dit apparaat gebruik om draadloos muziek te streamen naar mijn stereotoren (dus mijn mobiel connecten met dit apparaat en dan een 3.5 kabel van dit apparaat naar mijn 3.5 headsetplug op de stereo) werkt dat dan zoals ik dit bedacht heb??
Zelfs met mijn 120 euro china tab werkte hetquote:Op donderdag 5 april 2012 09:22 schreef shiznuts het volgende:
Moet je phone alleen wel nog het A2DP-protocol hebben, je crois.
Hier, hier en hier.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:58 schreef djkoelkast het volgende:
Dealextreme wordt ook steeds slomer, ik wacht al heel lang op mijn zending.
Enfin, ik zoek een goede sterke zaklamp (de stroom valt hier zo nu en dan eens uit + ik moet nog wel eens achter/onder kastjes zijn) die niet al te duur is, zeg max 25 euro. Welke bevelen jullie aan en bij welke shop?
Gewoon reviews dubbel postenquote:Op donderdag 5 april 2012 18:41 schreef Loll het volgende:
Daarom kijkt er dus ook geen kip. De reviews die er staan zijn prima maar ik denk dat het beter loopt als het review topic standaard onder dit topic komt.
Min of meer zeg je dus dat het voor sporadisch gebruik is en je geen grote/sterke lichtbundel behoeft. Dan kun je beter gaan voor een AA/AAA-zaklamp. Een SAiK SA-15 bijvoorbeeld. Die heeft een vrij rechte en sterke bundel. Veel meer krijg je niet uit de standaard batterijen. Wil je meer flood (of deze regelen dan), dan kun je kijken naar een Romisen of een van de andere 'focusable led flashlight'. Zoeken doe je met www.chinaprices.us en op www.ebay.com .quote:Op donderdag 5 april 2012 18:49 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb nog geen idee welk product ik moet hebben, maargoed
Punt is natuurlijk al dat niemand zo ver komt om dat te lezen.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:50 schreef jonasr het volgende:
Wat je kan doen is de OP even aanpassen dat zou al beter zijn.
"Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk"
Is niet enkel dealextreme reviewtopic?
[..]
Ik ook, bij mij is 'ie nog niet eens verzonden na een maand, heb jij dat ook?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:58 schreef djkoelkast het volgende:
Dealextreme wordt ook steeds slomer, ik wacht al heel lang op mijn zending.
Enfin, ik zoek een goede sterke zaklamp (de stroom valt hier zo nu en dan eens uit + ik moet nog wel eens achter/onder kastjes zijn) die niet al te duur is, zeg max 25 euro. Welke bevelen jullie aan en bij welke shop?
Annuleren dan, komt nooit meer binnen de 45 dagen binnen (tenzij besteld met CC) en vervolgens gewoon een andere shop/ebay proberenquote:Op donderdag 5 april 2012 20:40 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik ook, bij mij is 'ie nog niet eens verzonden na een maand, heb jij dat ook?
26-2-2012 6:37:07 Prepare Shipmentquote:Op donderdag 5 april 2012 20:40 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik ook, bij mij is 'ie nog niet eens verzonden na een maand, heb jij dat ook?
@RobertNL: thanks. Ik ga trouwens de MW600 kopen van Sony, lijkt me goede keus.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:00 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Bij mij werkt het wel, maar ik heb een iets duurdere. Gebruikte het om met mijn tablet/telefoon/pc op de boxen te kunnen afspelen
Werkt zo'n ding ook met een iPhone? En gaat de geluidskwaliteit dan niet erg omlaag?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:42 schreef marco_sire het volgende:
Kan iemand mij de gouden tip geven?
http://item.mobileweb.eba(...)ARCH&nid=65255603729
Als ik dit apparaat gebruik om draadloos muziek te streamen naar mijn stereotoren (dus mijn mobiel connecten met dit apparaat en dan een 3.5 kabel van dit apparaat naar mijn 3.5 headsetplug op de stereo) werkt dat dan zoals ik dit bedacht heb??
Ik ook niet, vandaar dat ik het navroeg.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:52 schreef djkoelkast het volgende:
26-2-2012 6:37:07 Prepare Shipment
Straks dus dik anderhalve maand, ben dat echt niet gewend van ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |