quote:
vroeg de pastoor aan de conifeer.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:13 schreef miss_dynastie het volgende:
"Neemt gij deze palmboom tot uw vrouw'.....
Neemt gij, ananas, deze palmboom tot vrouwquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Neeeee ze zijn niet lesbisch, toch? Toch?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Neemt gij, ananas, deze palmboom tot vrouw
Dat mag vast niet, maar halfnaakt rondlopen mag welquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Neeeee ze zijn niet lesbisch, toch? Toch?
Zeg maar dat er ananassen met grote meloenen te zien zijquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:14 schreef Sosha het volgende:
Mijn vriend wil weten waarom ik zo blauw lig van het lachendan moet ie maar komen kijken hoor..
Mijn vriend keek vorig seizoen soms mee. Eerst: "wat kijk jij nou?" Maar na een tijdje meekijken bleef ie toch hangen. Voor de tieten denk ik.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:14 schreef Sosha het volgende:
Mijn vriend wil weten waarom ik zo blauw lig van het lachendan moet ie maar komen kijken hoor..
Gaat dit alleen maar over zigeuners danquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:14 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Mijn vriend keek vorig seizoen soms mee. Eerst: "wat kijk jij nou?" Maar na een tijdje meekijken bleef ie toch hangen. Voor de tieten denk ik.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Vooral dat ze 'nog maar twee keer in de week' gaat als iemand in haar omgeving kanker krijgt... wait, wut?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:15 schreef ChatGirl het volgende:
"Wat maakt het uit als ik kanker krijg, maar ik zie er tenminste wel goed uit."
Ik heb gewoon buikpijn van het lachen... wat een mokkelquote:
Huh? Ja, zie de titel van het programma.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gaat dit alleen maar over zigeuners dan
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:16 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Huh? Ja, zie de titel van het programma.
Zie je Erica Terpstra al in zo'n jurk?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gaat dit alleen maar over zigeuners dan
AL is dat dan eerder een baobabquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zie je Erica Terpstra al in zo'n jurk?
Echt het IQ van een ananasquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:16 schreef kwiwi het volgende:
Als deze mensen eens zouden weten hoe achterlijk ze overkomen....
Dat zou meer een watermeloen zijn dan.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zie je Erica Terpstra al in zo'n jurk?
Nah wij zijn maar simpele burgers tenslottequote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:16 schreef kwiwi het volgende:
Als deze mensen eens zouden weten hoe achterlijk ze overkomen....
Dat is toch zo'n dikke vadsige palmboom ?quote:
quote:
En dan een kledingzaak beginnen met hele hoerige kleding, gewoon van de ALbert Cuyp of zo, je gaat binnenlopen.quote:
Ik ben kleurenblind maar ik zie er een grote 4 in.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben kleurenblind maar ik zie er een grote 4 in.
Where did you get your pineapple today?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:20 schreef Karina het volgende:
Hoe zou Travellers kledingreclame eruitzien?
Ja preciesquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:21 schreef Karina het volgende:
Bij Disney kunnen ze nog wat inspiratie opdoen, Assepoester jurken, Sneeuwitje jurken.
Heb je ook een gifje van die baby?quote:
Waarom doe jij dat nietquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:27 schreef Anonymousz het volgende:
waarom kleden die chickies als goedkope sletjes?
Voor ons entertainmentquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:27 schreef Anonymousz het volgende:
waarom kleden die chickies als goedkope sletjes?
nee.quote:
nahquote:
Prach-tig.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:27 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, das zilveren makeup volgens mij.
Op de marktquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:27 schreef Karina het volgende:
Mehee die gele jurk, OMG waar koop je zulke lelijke stof.
Pa is gezocht door FBI, CIA en Interpol.quote:
Hoe heerlijk, hoef je niet elke week op een uurtje tv te wachten om 't te zien!!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:28 schreef kwiwi het volgende:
je zal maar in die stad wonen, met zulke debielen.
Nee dat was een google Streetviewquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:28 schreef Sosha het volgende:
Haha 't hoofd van die kerel is wazig gemaakt?
Te dikke teenquote:
Roze is uit, geel met paars is in.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:31 schreef Sosha het volgende:
Dit is wel qua kleur echt nog veel meer over the top dan vorig seizoen he...
quote:
Volgens mij mag geel hier met alles, geel is het nieuwe zwart!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:32 schreef egeltje1985 het volgende:
Ow, het is wel haar kerel die vaag gemaakt wordt.
Vorig jaar episch, kijken wat het nu doet.quote:
Zien of aanzien..?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:33 schreef Pheno het volgende:
Helaas, ik kan het niet meer zien. veel plezier volgende week
zienquote:
quote:
PICS PLEASE !quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:37 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb net nog ff een keer teruggespoeld om die baby te zien:
Vanaf 6.16quote:
Ohw, al die afleveringen staan gewoon op Youtubequote:
Omg ik ga niet zoeken, ik overleef dat nietquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, al die afleveringen staan gewoon op Youtube?
Het is ook veel leuker om gezamelijk te kijkenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Omg ik ga niet zoeken, ik overleef dat niet
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is ook veel leuker om gezamelijk te kijken
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:51 schreef Karina het volgende:
[..]Dan lig je in een deuk om het programma EN om de posts.
Ditquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:51 schreef Karina het volgende:
[..]Dan lig je in een deuk om het programma EN om de posts.
Ja, maar zoals gezegd. Het is leuker om hier met z'n allen te kijken en postenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, al die afleveringen staan gewoon op Youtube?
Hahahaha die baby kijkt ook echt zo van: shoot me. Shoot me now.quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:11 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Hahahaha die baby kijkt ook echt zo van: shoot me. Shoot me now.
Wahahah dat past precies in dit topic!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:13 schreef roos85 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Is dit wat voor de OP?
Nope, helemaal nieuw! Fijn hè!!!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:31 schreef Klipnap het volgende:
Wacht, ik dacht dat dit herhalingen waren?
Ben je nou sarcastisch of zou je het ook leuk vinden als je dochtertjes zich zo gedroegen op een feestje?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:07 schreef amaranta het volgende:
Ik kon gisteren mijn ogen niet openhouden, dus ik heb het opgenomen en kijk nu terug.
Een ding, die kindjes kunnen wel goed met hun lichaam kronkelen zeg, waar leren ze die dansjes??
Oh en goeie op,
Ik heb mijn dochter nu maar op balletles gedaan omdat er in de omgeving nergens 'ordinair dansen voor vierjarigen' wordt gegevenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:14 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ben je nou sarcastisch of zou je het ook leuk vinden als je dochtertjes zich zo gedroegen op een feestje?
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb mijn dochter nu maar op balletles gedaan omdat er in de omgeving nergens 'ordinair dansen voor vierjarigen' wordt gegeven
Denk je dat er in Nederland markt voor is?quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb mijn dochter nu maar op balletles gedaan omdat er in de omgeving nergens 'ordinair dansen voor vierjarigen' wordt gegeven
Met jouw roots heb je toch wel gevoel voor swing en dans?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Denk je dat er in Nederland markt voor is?
Dan richt ik zelf gewoon een caravan in dansschool op.
Ik moet alleen iemand vinden die zo kan konkelen met dr bovenlichaam, want ik kan et niet.
Ja, ik kan wel aardig wat met mn heupen... maar zij maken nog een soort bocht met hun bovenlichaam ofzo.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met jouw roots heb je toch wel gevoel voor swing en dans?
Gewoon oefenen joh, komt goedquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, ik kan wel aardig wat met mn heupen... maar zij maken nog een soort bocht met hun bovenlichaam ofzo.
Ik weet niet of dat gaat lukken
Ik denk dat Barbie meteen aan de lijn hangt om haar kind alvast in te schrijvenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gewoon oefenen joh, komt goed
En ik weet zeker dat er markt voor is. En dan ben ik nog serieus ook
Moet je ook nog iemand zoeken die bijpassende kleding kan maken:quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Denk je dat er in Nederland markt voor is?
Dan richt ik zelf gewoon een caravan in dansschool op.
Ik moet alleen iemand vinden die zo kan konkelen met dr bovenlichaam, want ik kan et niet.
Ik zet gewoon de moeders aan het werk.quote:Op zondag 1 april 2012 11:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Moet je ook nog iemand zoeken die bijpassende kleding kan maken:
[ afbeelding ]
Die had ook nog best in de OP gekund
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:08 schreef Sosha het volgende:
Aaaaaaaah ik had 't helemaal verkeerd in m'n hoofd zitten, ik dacht dat 't vanavond weer kwam, wat een teleurstelling
Aaaah die moet ook in de OPquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Aww. Hier een gypsy baby als troost.
[ afbeelding ]
En een reminder dat het nog minder dan twee uur duurt voor een nieuwe aflevering
Dankjewel, wat liefquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Aww. Hier een gypsy baby als troost.
[ afbeelding ]
En een reminder dat het nog minder dan twee uur duurt voor een nieuwe aflevering
Tuurlijkquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:31 schreef roos85 het volgende:
Oh mag ik het nieuwe topic openen?![]()
Kan ik nog een beetje aan de OP sleutelen..
Prima, hoop voor je dat iedereen dit verzoekje leest!quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:31 schreef roos85 het volgende:
Oh mag ik het nieuwe topic openen?![]()
Kan ik nog een beetje aan de OP sleutelen..
piepschuimquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:31 schreef WillemijnB het volgende:
Jemig die taart!Zo bak ik 'm niet hoor.
Dankjequote:Op vrijdag 6 april 2012 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
TuurlijkAls je nog wat leuke dingen hebt, graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |