quote:
vroeg de pastoor aan de conifeer.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:13 schreef miss_dynastie het volgende:
"Neemt gij deze palmboom tot uw vrouw'.....
Neemt gij, ananas, deze palmboom tot vrouwquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Neeeee ze zijn niet lesbisch, toch? Toch?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Neemt gij, ananas, deze palmboom tot vrouw
Dat mag vast niet, maar halfnaakt rondlopen mag welquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Neeeee ze zijn niet lesbisch, toch? Toch?
Zeg maar dat er ananassen met grote meloenen te zien zijquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:14 schreef Sosha het volgende:
Mijn vriend wil weten waarom ik zo blauw lig van het lachendan moet ie maar komen kijken hoor..
Mijn vriend keek vorig seizoen soms mee. Eerst: "wat kijk jij nou?" Maar na een tijdje meekijken bleef ie toch hangen. Voor de tieten denk ik.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:14 schreef Sosha het volgende:
Mijn vriend wil weten waarom ik zo blauw lig van het lachendan moet ie maar komen kijken hoor..
Gaat dit alleen maar over zigeuners danquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:14 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Mijn vriend keek vorig seizoen soms mee. Eerst: "wat kijk jij nou?" Maar na een tijdje meekijken bleef ie toch hangen. Voor de tieten denk ik.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Vooral dat ze 'nog maar twee keer in de week' gaat als iemand in haar omgeving kanker krijgt... wait, wut?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:15 schreef ChatGirl het volgende:
"Wat maakt het uit als ik kanker krijg, maar ik zie er tenminste wel goed uit."
Ik heb gewoon buikpijn van het lachen... wat een mokkelquote:
Huh? Ja, zie de titel van het programma.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gaat dit alleen maar over zigeuners dan
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:16 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Huh? Ja, zie de titel van het programma.
Zie je Erica Terpstra al in zo'n jurk?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gaat dit alleen maar over zigeuners dan
AL is dat dan eerder een baobabquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zie je Erica Terpstra al in zo'n jurk?
Echt het IQ van een ananasquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:16 schreef kwiwi het volgende:
Als deze mensen eens zouden weten hoe achterlijk ze overkomen....
Dat zou meer een watermeloen zijn dan.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zie je Erica Terpstra al in zo'n jurk?
Nah wij zijn maar simpele burgers tenslottequote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:16 schreef kwiwi het volgende:
Als deze mensen eens zouden weten hoe achterlijk ze overkomen....
Dat is toch zo'n dikke vadsige palmboom ?quote:
quote:
En dan een kledingzaak beginnen met hele hoerige kleding, gewoon van de ALbert Cuyp of zo, je gaat binnenlopen.quote:
Ik ben kleurenblind maar ik zie er een grote 4 in.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben kleurenblind maar ik zie er een grote 4 in.
Where did you get your pineapple today?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:20 schreef Karina het volgende:
Hoe zou Travellers kledingreclame eruitzien?
Ja preciesquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:21 schreef Karina het volgende:
Bij Disney kunnen ze nog wat inspiratie opdoen, Assepoester jurken, Sneeuwitje jurken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |