Wahahah dat past precies in dit topic!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:13 schreef roos85 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Is dit wat voor de OP?
Nope, helemaal nieuw! Fijn hè!!!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:31 schreef Klipnap het volgende:
Wacht, ik dacht dat dit herhalingen waren?
Ben je nou sarcastisch of zou je het ook leuk vinden als je dochtertjes zich zo gedroegen op een feestje?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:07 schreef amaranta het volgende:
Ik kon gisteren mijn ogen niet openhouden, dus ik heb het opgenomen en kijk nu terug.
Een ding, die kindjes kunnen wel goed met hun lichaam kronkelen zeg, waar leren ze die dansjes??
Oh en goeie op,
Ik heb mijn dochter nu maar op balletles gedaan omdat er in de omgeving nergens 'ordinair dansen voor vierjarigen' wordt gegevenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:14 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ben je nou sarcastisch of zou je het ook leuk vinden als je dochtertjes zich zo gedroegen op een feestje?
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb mijn dochter nu maar op balletles gedaan omdat er in de omgeving nergens 'ordinair dansen voor vierjarigen' wordt gegeven
Denk je dat er in Nederland markt voor is?quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb mijn dochter nu maar op balletles gedaan omdat er in de omgeving nergens 'ordinair dansen voor vierjarigen' wordt gegeven
Met jouw roots heb je toch wel gevoel voor swing en dans?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Denk je dat er in Nederland markt voor is?
Dan richt ik zelf gewoon een caravan in dansschool op.
Ik moet alleen iemand vinden die zo kan konkelen met dr bovenlichaam, want ik kan et niet.
Ja, ik kan wel aardig wat met mn heupen... maar zij maken nog een soort bocht met hun bovenlichaam ofzo.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met jouw roots heb je toch wel gevoel voor swing en dans?
Gewoon oefenen joh, komt goedquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, ik kan wel aardig wat met mn heupen... maar zij maken nog een soort bocht met hun bovenlichaam ofzo.
Ik weet niet of dat gaat lukken
Ik denk dat Barbie meteen aan de lijn hangt om haar kind alvast in te schrijvenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gewoon oefenen joh, komt goed
En ik weet zeker dat er markt voor is. En dan ben ik nog serieus ook
Moet je ook nog iemand zoeken die bijpassende kleding kan maken:quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Denk je dat er in Nederland markt voor is?
Dan richt ik zelf gewoon een caravan in dansschool op.
Ik moet alleen iemand vinden die zo kan konkelen met dr bovenlichaam, want ik kan et niet.
Ik zet gewoon de moeders aan het werk.quote:Op zondag 1 april 2012 11:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Moet je ook nog iemand zoeken die bijpassende kleding kan maken:
[ afbeelding ]
Die had ook nog best in de OP gekund
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:08 schreef Sosha het volgende:
Aaaaaaaah ik had 't helemaal verkeerd in m'n hoofd zitten, ik dacht dat 't vanavond weer kwam, wat een teleurstelling
Aaaah die moet ook in de OPquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Aww. Hier een gypsy baby als troost.
[ afbeelding ]
En een reminder dat het nog minder dan twee uur duurt voor een nieuwe aflevering
Dankjewel, wat liefquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Aww. Hier een gypsy baby als troost.
[ afbeelding ]
En een reminder dat het nog minder dan twee uur duurt voor een nieuwe aflevering
Tuurlijkquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:31 schreef roos85 het volgende:
Oh mag ik het nieuwe topic openen?![]()
Kan ik nog een beetje aan de OP sleutelen..
Prima, hoop voor je dat iedereen dit verzoekje leest!quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:31 schreef roos85 het volgende:
Oh mag ik het nieuwe topic openen?![]()
Kan ik nog een beetje aan de OP sleutelen..
piepschuimquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:31 schreef WillemijnB het volgende:
Jemig die taart!Zo bak ik 'm niet hoor.
Dankjequote:Op vrijdag 6 april 2012 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
TuurlijkAls je nog wat leuke dingen hebt, graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |