Poll: Ik wil de r'dam marathon lopen in 2013. haal ik het of niet?quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:38 schreef DJMO het volgende:
Op facebook zegt tot op heden het merendeel dat ik het ga halen. Tja, dan wil ik nu ook weten van FOK!kers er van denken natuurlijk![]()
Daar is de topic volgen knop voorquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar is de topic volgen knop voor
Topics zitten weer aan elkaar
ohja, kzit op mn mobiel, daar staat niet Topic Volgen knop opquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bedankt Kano! topmod ben je ookquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:49 schreef DJMO het volgende:
wie heeft er overigens wat hardloop muziek als MP3 voor me? (of kan je hier gewoon alles voor gebruiken wat je fijn vind om te luisteren?)
Oh ik dacht dat je sliep.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:51 schreef Jarno het volgende:
Nee, je moét echt hardloopmuziek hebben anders lukt het niet. Of in jouw geval liever nog marathon muziek.
Nou ja, to be fair, je deed voorkomen alsof je gelijk 6km had hardgelopen en je partner die al langer loopt er makkelijk uit hebt gelopen. Niet zo heel raar dat mensen daar vraagtekens bijzetten natuurlijk.quote:
blijkbaar is m'n wilskracht groot genoeg om me erdoor heen te slepen. Weet jij wat m'n drijfveer is? nope. Maar ik ben zó vast van plan om ervoor te gaan dat ik geen beginnersbeperking voel ...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:59 schreef Harajuku. het volgende:
En gisteren was je dood bij 60 keer touwtjespringen en nu heb je 6 km gelopen én 300 keer touwtje gesprongen.
Nou ja, whatever. Succes met je doel.
per gelopen kilometer, voor de vrienden van blijdorp, doe ik het voorquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
TS, als je hem uitloopt krijg je 1,-
Take it or leave it! Als dit geen motivator meer is weet ik het ook niet meer.
Je kan het ook rechtstreeks doneren hoor...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:06 schreef Papabear het volgende:
* Papabear 5 euro per gelopen km doneert
Noteer maar.
Is het weer niet goedquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
per gelopen kilometer, voor de vrienden van blijdorp, doe ik het voor
Dat gaat dan ook gebeuren.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je kan het ook rechtstreeks doneren hoor...
http://vriendenvanblijdorp.nl/index.php?onderwerp_ID=2&text_ID=61
Das dus 210 euro als je 'm uitlooptquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:06 schreef Papabear het volgende:
* Papabear 5 euro per gelopen km doneert
Noteer maar.
ik hoef geen cent op m'n eigen rekening te zienquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je kan het ook rechtstreeks doneren hoor...
http://vriendenvanblijdorp.nl/index.php?onderwerp_ID=2&text_ID=61
Staat gereserveerd en wie weet verdubbel ik het ook nog wel. Als dat een stimulans is, prima.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Das dus 210 euro als je 'm uitloopt
je kent het?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Zo da's een bekend rondje wat je hebt gelopenSucces !
Ik ken het daar vrij aardig ja. Ik moet sowieso bijna dagelijks over de Aveling en met al die files en werkzaamheden van de laatste jaren kom je nog eens ergensquote:
waar woon je dan als 'k vragen mag?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik ken het daar vrij aardig ja. Ik moet sowieso bijna dagelijks over de Aveling en met al die files en werkzaamheden van de laatste jaren kom je nog eens ergens
quote:
bedankt voor je motivatie!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:41 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Leuk topic al denk ik niet dat het lukt
Ik denk dat DJMO nu weer een extra motivatie erbij heeft.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:41 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Leuk topic al denk ik niet dat het lukt
1983.....oud??quote:Op zaterdag 31 maart 2012 04:27 schreef IkDrinkNooit het volgende:
Als ik zoveel energie had, als vanavond had zou ik mee lopen. maar word oud
Buikspieren kan ik me weinig bij voorstellen bij hardlopen, maar wacht no even af. Soms kkmt de echte spierpijn een dag laterquote:Op zaterdag 31 maart 2012 07:26 schreef DJMO het volgende:
en nu heb ik dus vooral last van m'n buikpsieren en borstspieren ... m'n kuiten voel ik ook wel iets, maar niet noemenswaardig meer dan normaal.
Ik kreeg vanmorgen (na m'n post hierquote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:30 schreef computergirl het volgende:
[..]
Buikspieren kan ik me weinig bij voorstellen bij hardlopen, maar wacht no even af. Soms kkmt de echte spierpijn een dag later
Ik heb een aantal mixjes van Extrema Outdoor 2008 gedownload, lopen erg goed. Dat zijn gewoon complete DJ-sets van een half uur. Beginnen ook subtiel en eindigen soms met een geweldige climax waardoor je echt zin krijgt om te lopen. Allemaal circa een half uurtje.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:51 schreef DJMO het volgende:
'k was meer op zoek naar mixjes van ca een half uur tot een uur.
* Papabear gaat even op FTD rondsnuffelenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:07 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb een aantal mixjes van Extrema Outdoor 2008 gedownload, lopen erg goed. Dat zijn gewoon complete DJ-sets van een half uur. Beginnen ook subtiel en eindigen soms met een geweldige climax waardoor je echt zin krijgt om te lopen. Allemaal circa een half uurtje.
google maar even op core stability, dan kom je er achter hoe belangrijk bijv. buik en rugspieren om goed te kunnnen lopenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:30 schreef computergirl het volgende:
[..]
Buikspieren kan ik me weinig bij voorstellen bij hardlopen, maar wacht no even af. Soms kkmt de echte spierpijn een dag later
daar komt ook de pijn in m'n buikspieren vandaan. Heb gisteren overdag nl ook wat buikspieroefeningen gedaan, maar dat waren er maar zo weinig dat ik die spierspijn daar niet aan toeschreef. Blijkbaar toch wel. Het is echt zo'n gevoel alsof je uren achter elkaar hebt staan kotsenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
google maar even op core stability, dan kom je er achter hoe belangrijk bijv. buik en rugspieren om goed te kunnnen lopen
Dat weet ik, maar ik kreeg door gwbrek aan core-stabiliteit juist elders pijntjes.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
google maar even op core stability, dan kom je er achter hoe belangrijk bijv. buik en rugspieren om goed te kunnnen lopen
ik krijg medicatie waarbij ik geen ibuprofen mag slikken maar ook niet mag smeren. Het wordt wel degelijk in je bloed opgenomen! Maar als je het gewoon mag slikken dan zal smeren wel geen probleem zijn.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:30 schreef DJMO het volgende:
debuurvrouw: ik geef nog steeds bv idd maar inmiddels nog maar zo'n drie keer per dag. Ik heb hierbij eigenlijk niet op de bijsluiter gelet aangezien het op de huid wordt aangebracht, en kleintjes me ooit eens zei dat dat nauwelijk impact kan hebben op de bv. Daarnaast mag ibu gewoon als je bv geeft (niet tijdens zwangerschap).
-edit- voor wat de opmerking over schoenen betreft: ik ga binnen nu en een week of drie, vier, schoenen laten aanmeten. Word gelukkig gesponsord
dat is een contra indicatie idd! maar ik ben voor de rest gezond en bij bv mag ibu slikken gewoonquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik krijg medicatie waarbij ik geen ibuprofen mag slikken maar ook niet mag smeren. Het wordt wel degelijk in je bloed opgenomen! Maar als je het gewoon mag slikken dan zal smeren wel geen probleem zijn.
thnxquote:
er zijn er nog tig te vinden op youtube maar deze video "covers the bases"quote:
Dat is dan wel fijn... best dure schoenen denk ik?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:30 schreef DJMO het volgende:
-edit- voor wat de opmerking over schoenen betreft: ik ga binnen nu en een week of drie, vier, schoenen laten aanmeten. Word gelukkig gesponsord
ik heb geen idee van de prijs, maar ik mag ze laten aanmeten naar mijn wensen / cq wat ik nodig hebquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is dan wel fijn... best dure schoenen denk ik?
Nou kan ik me voorstellen !quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb geen idee van de prijs, maar ik mag ze laten aanmeten naar mijn wensen / cq wat ik nodig hebben d'r ontzettend gelukkig mee, dat kan ik je wel vertellen !
Sponsoring gebeurt via mij in overleg met mijn werkgever (ING). De schoenen zijn inderdaad geregeldquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou kan ik me voorstellen !
mooie stok achter de deur,quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb geen idee van de prijs, maar ik mag ze laten aanmeten naar mijn wensen / cq wat ik nodig hebben d'r ontzettend gelukkig mee, dat kan ik je wel vertellen !
HELD!quote:Op zondag 1 april 2012 00:17 schreef Papabear het volgende:
[..]
Sponsoring gebeurt via mij in overleg met mijn werkgever (ING). De schoenen zijn inderdaad geregeld
Nee, niet zo direct in beeld hoor. Maar ING doet wel meer op sportgebied zoals bekend is. Soms ook voor individuelenquote:Op zondag 1 april 2012 00:29 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
HELD!
De ING sponsort ook een stukje neem ik aan? Ah, met een welkomstcomitee bij de finish en foto's die we daarvan willen zien leuk stukje reclame.
en waarom niet !!?? TS is 100% vastberaden volgens mij om het alles te geven dus het lijkt mij een goede keusquote:Op zondag 1 april 2012 00:31 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee, niet zo direct in beeld hoor. Maar ING doet wel meer op sportgebied zoals bekend is. Soms ook voor individuelen
Is zo besloten. Het zal me niks verbazen als ING sowieso prominent aanwezig zal zijn bij de marathon van Rotterdam trouwensquote:Op zondag 1 april 2012 00:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en waarom niet !!?? TS is 100% vastberaden volgens mij om het alles te geven dus het lijkt mij een goede keus
Goed geregeld.quote:Op zondag 1 april 2012 00:40 schreef Papabear het volgende:
[..]
Is zo besloten. Het zal me niks verbazen als ING sowieso prominent aanwezig zal zijn bij de marathon van Rotterdam trouwens
Maar dat is mijn 'pakkie an' verder niet
inderdaad, ook goed om te zien dat ze het sponsorgeld niet alleen besteden aan topatleten maar ook aan pure beginners zoals TS om zo een stimulans te bieden.quote:Op zondag 1 april 2012 06:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Goed geregeld.![]()
De ing sponsert idd veel op sport gebied heb ik al gemerkt.
schijn ik ook last van te hebben. Toch voel ik me prima, kijk uit naar 't rondje morgen. Voorlopig wil ik drie keer in de week 's avonds gaan, waarvan één keer in de week met een maatje. En dan evt. de zaterdag of zondag met 't gezin er op uit; dat wil zeggen: m'n man met de kids op de fiets en ik ernaastquote:Op zondag 1 april 2012 19:04 schreef AdoraBelle het volgende:
Nou DJMO ik wens je allereerst al heel veel succes. Als je nog iemand nodig hebt om je over de eindstreep te schoppen dan PM je maar even.
Ik zou het zelf ook wel willen maar ik ben bang dat ik 2013 misschien niet red. Ik wil te snel en heb daardoor hele tijd last van spierpijn enzo die maar niet weggaat.
Staat er bij mij ook op, net als het IJsselmeer zwemmend oversteken.quote:Op zondag 1 april 2012 17:54 schreef SEMTEX het volgende:
Succes DJMO, de marathon lopen is echt iets wat menig mens op zijn bucket list zou moeten zetten.
Van de week ga ik een fiets bij jouw in de buurt ophalen. Als ik een rondje mee moet fietsen.quote:Op zondag 1 april 2012 19:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
schijn ik ook last van te hebben. Toch voel ik me prima, kijk uit naar 't rondje morgen. Voorlopig wil ik drie keer in de week 's avonds gaan, waarvan één keer in de week met een maatje. En dan evt. de zaterdag of zondag met 't gezin er op uit; dat wil zeggen: m'n man met de kids op de fiets en ik ernaast
wanneer dan ?quote:Op zondag 1 april 2012 19:13 schreef Rucky het volgende:
[..]
Van de week ga ik een fiets bij jouw in de buurt ophalen. Als ik een rondje mee moet fietsen.
Ik fiets niet mee om je handje vast te houden.quote:Op zondag 1 april 2012 19:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
wanneer dan ?
woensdag heb ik al een loop-date, morgenavond en vrijdagavond staan eigenlijk in de planning om alleen te lopen met mp3-speler. ik zal het toch ook moeten leren om alleen te doen... beetje zelfdiscipline kweken enzo
sowieso wil ik wel wat getrainder zijn voor ik (langere) afstanden naast een fietser ga rennenquote:Op zondag 1 april 2012 19:37 schreef Rucky het volgende:
Ik laat je het wel weten als ik mee kan fietsen en dan hoor ik wel van je of het uitkomt. Ik vind het sowieso wel ontzettend tof dat je er voor gaat.
Straks moet ik nog trainen om je bij te houden.quote:Op zondag 1 april 2012 20:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
sowieso wil ik wel wat getrainder zijn voor ik (langere) afstanden naast een fietser ga rennenmaar het gaat zeker een keer gebeuren
njah, bij de marathon is het natuurlijk ook één al drukte. En m'n man en twee kinderen die achter of naast me fietsen is natuurlijk anders dan niet-gezinsleden enzo.quote:Op zondag 1 april 2012 20:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
het lijkt me wel dat als je de hele familie mee neemt dat je inderdaad wat meer ervaring wilt hebben.
Het kan dan wat druk om je heen worden wat volgens mij storend en afleidend kan werken.
ik begrijp wat je probeer te zeggen maar de eerste paar maanden zal je waaraschijnlijk volledig bezig zijn met "leren te hardlopen" en focussen op dingen zoals je ademhaling en sowieso het lopen zelf.quote:Op zondag 1 april 2012 20:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
njah, bij de marathon is het natuurlijk ook één al drukte. En m'n man en twee kinderen die achter of naast me fietsen is natuurlijk anders dan niet-gezinsleden enzo.
en met gelijkgestemde mensen te lopen ter motivatiequote:Op zondag 1 april 2012 21:12 schreef GotC het volgende:
Waarom ga je niet bij een loopgroep trouwens? Om je de juiste looptechniek te leren etc?
En een goed trainingsschema te krijgen ipv 'gewoon te gaan lopen'quote:Op zondag 1 april 2012 21:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en met gelijkgestemde mensen te lopen ter motivatie
inderdaad DJMO heeft zichzelf een pittige opgave gesteld, gezien haar motivatie moet het haar lukken denk ik, maar dan mag er het komende jaar ook "niets fout gaan" dus een goed schema en evt. loopgroep is idd aan te bevelenquote:Op zondag 1 april 2012 21:32 schreef GotC het volgende:
[..]
En een goed trainingsschema te krijgen ipv 'gewoon te gaan lopen'
over je laatste alinea: ik had nog steeds contact met een dietist ivm gewichtsverlies tijdens borstvoedings-periode. Dat gewicht heeft zich gestabiliseerd onder zijn begleiding, en het eerste wat ik deed, was hem om advies vragen. Hij heeft me direct doorverwezen naar een collegaquote:Op zondag 1 april 2012 21:57 schreef Finland. het volgende:
DJMO, ik wil je even heel veel succes wensen! Je kan het!
Overigens beaam ik de opmerking van rechtsedirecte wel. Bij mij is er ook iets 'fout' gegaan (bloedarmoede) en heb even mijn rust moeten pakken. Hierdoor moet ik ook al mijn ingeplande dagen gaan lopen wil ik voor mijn studiereis nog 5 kilometer kunnen lopen. Eerst zou ik het makkelijk redden, nu wordt het krap.
Een tip van mij is dan ook heel goed op je voeding te letten! Zo lang je afwisselend eet is er natuurlijk niks aan de hand, maar om even je eetpatroon onder de lope te nemen is natuurlijk nooit verkeerd. Omdat je nu meer inspanning hebt (je loopt een x-aantal minuten per dag) zul je natuurlijk veel meer moeten eten om goed te kunnen blijven functioneren (waar het dus bij mij mis ging).
ik heb geen rijbewijsquote:Op zondag 1 april 2012 22:53 schreef Rucky het volgende:
Je gaat het ook maar lekker in je eendje doen.![]()
Maar ondertussen heb je op Fok wel een hoop mensen die achter je staan.
![]()
![]()
quote:Op zondag 1 april 2012 22:53 schreef Rucky het volgende:
Je gaat het ook maar lekker in je eendje doen.![]()
Maar ondertussen heb je op Fok wel een hoop mensen die achter je staan.
![]()
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |