Poll: Ik wil de r'dam marathon lopen in 2013. haal ik het of niet?quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:38 schreef DJMO het volgende:
Op facebook zegt tot op heden het merendeel dat ik het ga halen. Tja, dan wil ik nu ook weten van FOK!kers er van denken natuurlijk![]()
Daar is de topic volgen knop voorquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar is de topic volgen knop voor
Topics zitten weer aan elkaar
ohja, kzit op mn mobiel, daar staat niet Topic Volgen knop opquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bedankt Kano! topmod ben je ookquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:49 schreef DJMO het volgende:
wie heeft er overigens wat hardloop muziek als MP3 voor me? (of kan je hier gewoon alles voor gebruiken wat je fijn vind om te luisteren?)
Oh ik dacht dat je sliep.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:51 schreef Jarno het volgende:
Nee, je moét echt hardloopmuziek hebben anders lukt het niet. Of in jouw geval liever nog marathon muziek.
Nou ja, to be fair, je deed voorkomen alsof je gelijk 6km had hardgelopen en je partner die al langer loopt er makkelijk uit hebt gelopen. Niet zo heel raar dat mensen daar vraagtekens bijzetten natuurlijk.quote:
blijkbaar is m'n wilskracht groot genoeg om me erdoor heen te slepen. Weet jij wat m'n drijfveer is? nope. Maar ik ben zó vast van plan om ervoor te gaan dat ik geen beginnersbeperking voel ...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:59 schreef Harajuku. het volgende:
En gisteren was je dood bij 60 keer touwtjespringen en nu heb je 6 km gelopen én 300 keer touwtje gesprongen.
Nou ja, whatever. Succes met je doel.
per gelopen kilometer, voor de vrienden van blijdorp, doe ik het voorquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
TS, als je hem uitloopt krijg je 1,-
Take it or leave it! Als dit geen motivator meer is weet ik het ook niet meer.
Je kan het ook rechtstreeks doneren hoor...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:06 schreef Papabear het volgende:
* Papabear 5 euro per gelopen km doneert
Noteer maar.
Is het weer niet goedquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
per gelopen kilometer, voor de vrienden van blijdorp, doe ik het voor
Dat gaat dan ook gebeuren.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je kan het ook rechtstreeks doneren hoor...
http://vriendenvanblijdorp.nl/index.php?onderwerp_ID=2&text_ID=61
Das dus 210 euro als je 'm uitlooptquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:06 schreef Papabear het volgende:
* Papabear 5 euro per gelopen km doneert
Noteer maar.
ik hoef geen cent op m'n eigen rekening te zienquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je kan het ook rechtstreeks doneren hoor...
http://vriendenvanblijdorp.nl/index.php?onderwerp_ID=2&text_ID=61
Staat gereserveerd en wie weet verdubbel ik het ook nog wel. Als dat een stimulans is, prima.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Das dus 210 euro als je 'm uitloopt
je kent het?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Zo da's een bekend rondje wat je hebt gelopenSucces !
Ik ken het daar vrij aardig ja. Ik moet sowieso bijna dagelijks over de Aveling en met al die files en werkzaamheden van de laatste jaren kom je nog eens ergensquote:
waar woon je dan als 'k vragen mag?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik ken het daar vrij aardig ja. Ik moet sowieso bijna dagelijks over de Aveling en met al die files en werkzaamheden van de laatste jaren kom je nog eens ergens
quote:
bedankt voor je motivatie!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:41 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Leuk topic al denk ik niet dat het lukt
Ik denk dat DJMO nu weer een extra motivatie erbij heeft.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:41 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Leuk topic al denk ik niet dat het lukt
1983.....oud??quote:Op zaterdag 31 maart 2012 04:27 schreef IkDrinkNooit het volgende:
Als ik zoveel energie had, als vanavond had zou ik mee lopen. maar word oud
Buikspieren kan ik me weinig bij voorstellen bij hardlopen, maar wacht no even af. Soms kkmt de echte spierpijn een dag laterquote:Op zaterdag 31 maart 2012 07:26 schreef DJMO het volgende:
en nu heb ik dus vooral last van m'n buikpsieren en borstspieren ... m'n kuiten voel ik ook wel iets, maar niet noemenswaardig meer dan normaal.
Ik kreeg vanmorgen (na m'n post hierquote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:30 schreef computergirl het volgende:
[..]
Buikspieren kan ik me weinig bij voorstellen bij hardlopen, maar wacht no even af. Soms kkmt de echte spierpijn een dag later
Ik heb een aantal mixjes van Extrema Outdoor 2008 gedownload, lopen erg goed. Dat zijn gewoon complete DJ-sets van een half uur. Beginnen ook subtiel en eindigen soms met een geweldige climax waardoor je echt zin krijgt om te lopen. Allemaal circa een half uurtje.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:51 schreef DJMO het volgende:
'k was meer op zoek naar mixjes van ca een half uur tot een uur.
* Papabear gaat even op FTD rondsnuffelenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:07 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb een aantal mixjes van Extrema Outdoor 2008 gedownload, lopen erg goed. Dat zijn gewoon complete DJ-sets van een half uur. Beginnen ook subtiel en eindigen soms met een geweldige climax waardoor je echt zin krijgt om te lopen. Allemaal circa een half uurtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |