Toen ik nog een tiener was, wilde ik al eens meelopen met de Marathon van Rotterdam. Toen kwam daar de zwangerschap en geboorte van m'n dochter tussen. (ik was toen 19). Vervolgens nog wat andere dingen, en op het moment dat ik me opnieuw wilde focussen op de marathon, overleed mijn moeder. Daarna ging mijn vader, en last but not least kreeg ik nog twee kinderen.
Ik weet gewoon, als ik 't nu niet doe, dan gebeurt het nooit meer. Mijn besluit staat vast: ik, volkomen leek op hardloop gebied, ga trainen voor de marathon van Rotterdam. Het ligt in eerste instantie in mijn bedoeling om deze volgend jaar al te lopen (dit jaar zou iets te gek zijn natuurlijk, op zo'n korte termijn).
Mijn doel van dit topic? geregeld die schop onder m'n hol krijgen van m'n mede-users om het door te zetten en vol te houden tot ik die 42,5 km gelopen en de eindstreep gehaald heb

-sidenote- ik weet dat ik heel optimischtisch ben, maar ik begin komende vrijdag met m'n eerste traning

Vervolg OP:
Inmiddels heb ik de eerste traiing er op zitten. Samen met een loopmaatje wisten we elkaar op te jutten en zo'n ruime
5 kilometer te lopen. Het ging prima, ik had adem genoeg over om een (half) gesprek te voeren, en het lopen ging gewoon lekker. Hardlopen afwisselen met rustig lopen. Ik geef eerlijk toe dat het zwaarder ging dan ik verwacht had, maar wat was het lekker om even helemaal los te gaan! ik heb er zin in
quote:
Op woensdag 28 maart 2012 14:38 schreef DJMO het volgende:Op facebook zegt tot op heden het merendeel dat ik het ga halen. Tja, dan wil ik nu ook weten van FOK!kers er van denken natuurlijk
Poll: Ik wil de r'dam marathon lopen in 2013. haal ik het of niet?•
Ja, dat haal je op je sloffen•
Nee, je bent véél te ambitieus•
Twijfel, misschien haal je net de helft•
We schoppen je wel naar die eindstreepTussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier[ Bericht 15% gewijzigd door DJMO op 01-04-2012 13:24:43 ]