quote:Op zondag 1 april 2012 15:02 schreef Klonk het volgende:
Kijk, een Ferrari, een Porsche, een Rolls Royce, allemaal leuk een aardig maar het mist iets, namelijk dat het bijzondere auto's zijn, een beetje pauper met te veel centjes op de rekening kan er eentje kopen.
Nee, neem dan deze Volkswagen Polo Treser Cabriolet, waarvan er 290 gemaakt zijn. Ik heb er nog nooit eentje in het wild gezien, maar gisteren in het Duitse Kaldenkirchen had ik de primeur. Zo, de eerste foto's van dit topic en durf nu al te zeggen dat er geen exclusievere wagen voorbij gaat komen in de volgende 298 berichten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus een volstrekt arm persoon met veel geld op de bank kan ze kopen?quote:pauper
` pau - per («Latijn) de -woord (mannelijk) paupers volstrekt arm persoon, zonder middelen van bestaan
quote:
Schiet eens op manquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:27 schreef El_Liberaliste het volgende:
Splinternieuw geïmporteerde Honda NSX op de Spaklerweg... Ohh yeah
Zal het foto'tje uploaden als ik tijd heb..
Ben chauffeur, en een tripje met klanten naar Parijs om daar een paar uurtjes betaald te wachten is nooit saai. De auto gaat de parkeergarage in en ik kan lekker een paar uur op en rond de champs elysee wandelen. Ik ken ergere baantjes.....quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
is dat niet tergend saai, 3,5 uur op één plek staan?
Ben benieuwd wanneer dit land een beroep gaat doen op het Nood Fonds van de EU Unie.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:20 schreef ralphk het volgende:
3,5 uur in Parijs bij Hotel George V voor de deur vorig weekeinde, resultaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijft een leuke stad
Gadver... Welk model is dat? Wat een BMW wannabe. En aangezien ik Ferrari liefhebber ben en totaal niks heb met BMW is dat niet bepaald een compliment.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:30 schreef ralphk het volgende:
En vers van de pers, deze middag in Brasschaat:
Wat een gedrocht! Zelfopgeplakte logo's....quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:30 schreef ralphk het volgende:
[ afbeelding ]
Niks mis meequote:Op dinsdag 17 april 2012 15:30 schreef ralphk het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik later stinkend rijk ben wil ik er zo een, en dan met een dakkoffer erop op vakantie.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:30 schreef ralphk het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat ze het uiterlijk niet dan niet met het rijgedrag hebben laten matchen...quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:01 schreef ralphk het volgende:
Inderdaad gewoon te koop bij uw lokale Italiaanse verdeler voor het luttele bedrag van ¤ 372.377
Niet de mooiste maar schijnt volgens de tests wel subliem te rijden.
Hij had hem ook gewoon in het midden van twee plekken kunnen zettenquote:Op maandag 23 april 2012 18:59 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Even boodschappen doen bij de Lidl![]()
[ afbeelding ]
Gespot in Zwolle. Heb hem al vaker zien rijden maar nog nooit zo'n mooie kans gehad om op de foto te zetten.
Wel de oude mini cooper he.quote:Op maandag 23 april 2012 19:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij had hem ook gewoon in het midden van twee plekken kunnen zettenAan de andere kant past er nu nog een mini voor
Wat een geweldige bak ookquote:Op maandag 23 april 2012 18:59 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[ afbeelding ]
Gespot in Zwolle. Heb hem al vaker zien rijden maar nog nooit zo'n mooie kans gehad om op de foto te zetten.
Ferrari FF. V12, 4x4, 4 zitplaatsjes.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:00 schreef Aikara het volgende:
[..]
Gadver... Welk model is dat? Wat een BMW wannabe. En aangezien ik Ferrari liefhebber ben en totaal niks heb met BMW is dat niet bepaald een compliment.
Lelijkste achterkant van een Ferrari ooit?
Als het mijn auto was dan had ik hem op 4 plekken gezet. Afblijven!quote:Op maandag 23 april 2012 19:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij had hem ook gewoon in het midden van twee plekken kunnen zettenAan de andere kant past er nu nog een mini voor
Lidl wijn schijnt trouwens heel goed te zijn.quote:Op maandag 23 april 2012 21:49 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Als het mijn auto was dan had ik hem op 4 plekken gezet. Afblijven!![]()
Deze eigenaar kwam trouwens echt terug met 2 doosjes Lidl wijnRecessie...
Wat jammer dat je mij in de BMW 5 reeks en de A8 ernaast niet op het plaatje gezet hebtquote:
enkel de Maybach stond er toen ik langsliep. En BMW 5 en Audi A8 zijn niet boeiend, dus als had je er naast gestaan was je er waarschijnlijk nog niet op gekomenquote:Op donderdag 26 april 2012 10:03 schreef ralphk het volgende:
[..]
Wat jammer dat je mij in de BMW 5 reeks en de A8 ernaast niet op het plaatje gezet hebt
Was vorige week tijdens de Bedrijfsautorai, Maybach chauffeur is collega....
Tja je moet ergens op bezuinigen!quote:Op maandag 23 april 2012 18:59 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vat'm even niet. Wat is zo byzonder aan dit model auto?quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:20 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik vat'm even niet. Wat is zo byzonder aan dit model auto?
Setje dikke velgen eronder en klaar!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Lamborghini Powerspeed Plus!
Hoeveel dikker wil je ze nog hebben?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:58 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Setje dikke velgen eronder en klaar!
Das staal, dat kan tegenwoordig niet meer hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:19 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Hoeveel dikker wil je ze nog hebben?
Mooie spot idd!quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:44 schreef Erasmo het volgende:
Laatst nog een 1500 gezien, die zie je zelden meer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Keer in zo'n auto gereden. Wel een geinig bakkie, maar te klein voor mij. Ik moest mijn rechterbeen ver omhoog doen om te kunnen schakelenquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Merk en type: Seat Fura
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 28 mei 2012
Da's een Honda Zoomer. Worden nagenoeg volledig naked verkocht, best grappige dingen om te zien.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: onbekend
Eigenaar: bezorgbeer.nl
Land van herkomst: Nederland
Datum: 20 mei 2012
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nissan Pao...quote:Op zondag 1 juli 2012 20:09 schreef HeetBoven het volgende:
Vandaag genomen bij de IJ hallen, altijd een goede plek om wat ouder / bijzonder materieel tegen te komen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een PAOnooit van gehoord.
quote:Op zondag 1 juli 2012 07:29 schreef Salatrel het volgende:
tijdens mijn vakantie in ijsland begin deze maand liep ik tegen 1 of andere classic car rally aan. kon het bordje verder niet lezen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en gisteren nog een ongewoon exemplaar hier in de buurt helaas geen mogelijk op een foto te maken dus plaatje van internet:Woon je in de buurt van venlo? Ik zie daar ook met grote regelmaat een bruine rijden, is volgens mij van de eigenaar van de meeste mac Donalds hier in de buurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ridderkerk... Nee dusquote:Op zondag 1 juli 2012 20:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
Woon je in de buurt van venlo? Ik zie daar ook met grote regelmaat een bruine rijden, is volgens mij van de eigenaar van de meeste mac Donalds hier in de buurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |