Jammer dat ze het uiterlijk niet dan niet met het rijgedrag hebben laten matchen...quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:01 schreef ralphk het volgende:
Inderdaad gewoon te koop bij uw lokale Italiaanse verdeler voor het luttele bedrag van ¤ 372.377
Niet de mooiste maar schijnt volgens de tests wel subliem te rijden.
Hij had hem ook gewoon in het midden van twee plekken kunnen zettenquote:Op maandag 23 april 2012 18:59 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Even boodschappen doen bij de Lidl![]()
[ afbeelding ]
Gespot in Zwolle. Heb hem al vaker zien rijden maar nog nooit zo'n mooie kans gehad om op de foto te zetten.
Wel de oude mini cooper he.quote:Op maandag 23 april 2012 19:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij had hem ook gewoon in het midden van twee plekken kunnen zettenAan de andere kant past er nu nog een mini voor
Wat een geweldige bak ookquote:Op maandag 23 april 2012 18:59 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[ afbeelding ]
Gespot in Zwolle. Heb hem al vaker zien rijden maar nog nooit zo'n mooie kans gehad om op de foto te zetten.
Ferrari FF. V12, 4x4, 4 zitplaatsjes.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:00 schreef Aikara het volgende:
[..]
Gadver... Welk model is dat? Wat een BMW wannabe. En aangezien ik Ferrari liefhebber ben en totaal niks heb met BMW is dat niet bepaald een compliment.
Lelijkste achterkant van een Ferrari ooit?
Als het mijn auto was dan had ik hem op 4 plekken gezet. Afblijven!quote:Op maandag 23 april 2012 19:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij had hem ook gewoon in het midden van twee plekken kunnen zettenAan de andere kant past er nu nog een mini voor
Lidl wijn schijnt trouwens heel goed te zijn.quote:Op maandag 23 april 2012 21:49 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Als het mijn auto was dan had ik hem op 4 plekken gezet. Afblijven!![]()
Deze eigenaar kwam trouwens echt terug met 2 doosjes Lidl wijnRecessie...
Wat jammer dat je mij in de BMW 5 reeks en de A8 ernaast niet op het plaatje gezet hebtquote:
enkel de Maybach stond er toen ik langsliep. En BMW 5 en Audi A8 zijn niet boeiend, dus als had je er naast gestaan was je er waarschijnlijk nog niet op gekomenquote:Op donderdag 26 april 2012 10:03 schreef ralphk het volgende:
[..]
Wat jammer dat je mij in de BMW 5 reeks en de A8 ernaast niet op het plaatje gezet hebt
Was vorige week tijdens de Bedrijfsautorai, Maybach chauffeur is collega....
Tja je moet ergens op bezuinigen!quote:Op maandag 23 april 2012 18:59 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vat'm even niet. Wat is zo byzonder aan dit model auto?quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:20 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik vat'm even niet. Wat is zo byzonder aan dit model auto?
Setje dikke velgen eronder en klaar!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Lamborghini Powerspeed Plus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |