SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
[ Bericht 0% gewijzigd door telefoonmaatschappij op 29-03-2012 18:01:23 ]If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:59 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik ook
Maar mensen uit mijn klas gingen allemaal van 'dat kan je echt niet maken man'
[ afbeelding ]
Hoezo kan je dat niet maken?quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:59 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik ook
Maar mensen uit mijn klas gingen allemaal van 'dat kan je echt niet maken man'
[ afbeelding ]
Die van ontebaar?quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Vanochtend ging ik zo stuk om dat plaatje![]()
Dat was gisterenquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoezo kan je dat niet maken?
[..]
Die van ontebaar?
Oooh okquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat was gisterenDie van Anne Frank zag ik tijdens mn ochtendhumeur. En hoppa weg.
Ook heur. Hoe komt het dat je nu al weekend hebt?quote:
Ben vrijdag altijd vrijquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ook heur. Hoe komt het dat je nu al weekend hebt?
Shit dat is nog eens relaxed! Wat een leven.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben vrijdag altijd vrijEn volgende week heb ik nog een normale schoolweek, daarna heb ik vakantie, en daarna is mijn schoolweek di van kwart voor vijf tot half 9 en donderdag van kwart voor negen tot half elf ('s ochtends)
Stiekem baal ik er wel van, vooral met dit weerquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Shit dat is nog eens relaxed! Wat een leven.
Tentamen was pittiger dan ik dacht. Ik heb het wel gehaald, maar die 10 zit er niet in.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:35 schreef bijdehand het volgende:
Yo, goed en met u? En met je tentamens?
Nou, je hebt 'm iig gehaaldquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:36 schreef DeJori het volgende:
[..]
Tentamen was pittiger dan ik dacht. Ik heb het wel gehaald, maar die 10 zit er niet in.
Welke van de 2? Verkeerde antwoord en ik zorg dat het niks wordt met je chickquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Schijt aan dat kankerboek
hunger gamesquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Welke van de 2? Verkeerde antwoord en ik zorg dat het niks wordt met je chick
quote:
Mazzelaar.quote:
Sorry handje, is een reflex.quote:
I have taught you well!quote:
Als we nou ook nog bellen hebben we op elk medium contact xDquote:
Je vergeet MSN!quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Als we nou ook nog bellen hebben we op elk medium contact xD
True dat, true dat.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:22 schreef shifto het volgende:
[..]
True maar je bent nooit meer online.
Ja, steeds minder. Vind het niks meer aan eigenlijkquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, steeds minder. Vind het niks meer aan eigenlijkIk zeg ook niet dat het een triest programma is maar wel dat ik er triest van wordt
Ach als mijn computer aanstaat stoor ik mij er niet aan dat ik online benquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, steeds minder. Vind het niks meer aan eigenlijkIk zeg ook niet dat het een triest programma is maar wel dat ik er triest van wordt
Feieieit, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Ach als mijn computer aanstaat stoor ik mij er niet aan dat ik online benIk vind het soms ook zelf wel veel fijner dan whatsapp waarvan ik AIDS in mijn vingers krijg na 200 zinnen.
Eens. Ik begin ook nooit gesprekken maar mensen mogen altijd tegen me aan lullenquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Ach als mijn computer aanstaat stoor ik mij er niet aan dat ik online benIk vind het soms ook zelf wel veel fijner dan whatsapp waarvan ik AIDS in mijn vingers krijg na 200 zinnen.
*knuffel*quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:11 schreef MohMi het volgende:
Ik heb het koudStomme lente, beetje teasen en dan wegwezen.
Ik had het wel ff warmer!quote:
'Een elektrisch dekentje verwarmt je lijf, maar bijdehand verwarmt je hart.'quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik had het wel ff warmer!Gelukkig heb ik iig ene elektrisch dekentje zodat ik omarmd wordt door een warm bedje als ik ga slapen
quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
'Een elektrisch dekentje verwarmt je lijf, maar bijdehand verwarmt je hart.'
Confucius
Ik weet zeker dat je een heel klein hartje hebt maar dat de juiste shifto man het moet vinden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:17 schreef MohMi het volgende:
[..]Sowieso had ik al verteld dat ik geen hart heb
Dus dat dekentje zal meer voor me doen denk ik
quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je een heel klein hartje hebt maar dat de juiste shifto man het moet vinden.
True story. Don't, stop, believingquote:
Das geen misselijk dagje geweest danquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zo, en we zijn weer thuis van een dag werken
Zo jammer idd, laat ze zich dan ergens doodrijden waar anderen er geen last van hebben.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:39 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Nee inderdaad.. Dagje lekker werken, en avondje lekker intervisie, whoohoo![]()
En dan krijgt een idioot het nog voor mekaar om zich op de A2 blijkbaar kapot te rijden, waardoor die afgesloten was. Kon ik nog omrijden via waalwijk ook
Maar we zijn thuis, dus we kunnen weer genieten van het leven
I thought soquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:01 schreef DeJori het volgende:
Ammetto che ho usato prima google translate
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Moest het woord plaatjesdraaier gebruiken anders kwam er niks anders uit dan DJ of dj.quote:
diskjockey uit het engels geprobeerd te vertalen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Moest het woord plaatjesdraaier gebruiken anders kwam er niks anders uit dan DJ of dj.
Komt er ook niks anders uitquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:07 schreef DeJori het volgende:
[..]
diskjockey uit het engels geprobeerd te vertalen?
Wat postte ik net dan?quote:
Best goed, ik moet alleen uitkijken met wat ik zeg, anders staat het direct in de krant.quote:
Dat is toch goed voor de publiciteit?quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:18 schreef DeJori het volgende:
[..]
Best goed, ik moet alleen uitkijken met wat ik zeg, anders staat het direct in de krant.
Mijn naam is bij wijze van spreke een merk. Als ik rare dingen ga doen, gaan de stakeholders klagen en loop ik de kans heel veel inkomsten te missen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is toch goed voor de publiciteit?
Oh dat is niet goed nee. Geld moet rollen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:23 schreef DeJori het volgende:
[..]
Mijn naam is bij wijze van spreke een merk. Als ik rare dingen ga doen, gaan de stakeholders klagen en loop ik de kans heel veel inkomsten te missen.
Jij bent een NV, als aandeelhouders klagen moeten ze maar andere aandelen kopen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:23 schreef DeJori het volgende:
[..]
Mijn naam is bij wijze van spreke een merk. Als ik rare dingen ga doen, gaan de stakeholders klagen en loop ik de kans heel veel inkomsten te missen.
Elk rapportquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:57 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
oh shitDe vreselijkste vaderuitspraak
HIJ IS TERUG!!! JAJA!!quote:
Welkom terug KK.quote:
Gaat je tentamen wel slagen denk je?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 06:39 schreef Muisraket het volgende:
KK!
Oh en moggel, 4 à 5 uur geslapen of zo, handig als je tentamen hebt.
Jaaaa nu word ik met rust gelatenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Laten we daarvan dan maar meteen de schuld aan KK geven
Neequote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Je bent toch niet alweer vrij he, luie hond
Is juist beter, ben je veel alerter.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 06:39 schreef Muisraket het volgende:
KK!
Oh en moggel, 4 à 5 uur geslapen of zo, handig als je tentamen hebt.
Waz met jou?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk nooit gezegd he
Tering, waar ik ga bowlen is het 10 euro ofzoquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zeg shifto, bowling baan kost 21,50 p.u. Valt mee toch?
Waar ga jij bowlen dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tering, waar ik ga bowlen is het 10 euro ofzo
Valt mee maar met zijn 2e krijg je zon tering lamme armquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zeg shifto, bowling baan kost 21,50 p.u. Valt mee toch?
Waar gadde gij dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tering, waar ik ga bowlen is het 10 euro ofzo
Ik wil wel vragen of RJ zin heeft maar ik vermoed wel te weten wat het antwoord isquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:39 schreef shifto het volgende:
[..]
Valt mee maar met zijn 2e krijg je zon tering lamme arm
[..]
Waar gadde gij dan?
Alsof die meegaanquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik wil wel vragen of RJ zin heeft maar ik vermoed wel te weten wat het antwoord isKan evt onze vrolijke vriendjes uit Heusden wel spammen.
Bowlen, dat is helemaal honderd jaar geledenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Alsof die meegaanAnders wat tuig uit het den bosch topic
Die schijnen nogal moeite te hebben met spontane vrijdagavond-datesquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Alsof die meegaanAnders wat tuig uit het den bosch topic
Ossquote:
Tof toch??quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Bowlen, dat is helemaal honderd jaar geleden
Leuk hèquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:52 schreef Kutstudent het volgende:
Bowlen.Slap excuus om pinten weg te hakken en frituur te eten.
Klopt. Gaan jullie vanavond of morgenavond?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:52 schreef MohMi het volgende:
[..]
Me too maar das juist het vette! En het gaat toch om de gezelligheid?
ah kijk, KK is ook weer helemaal in z'n oude doenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:52 schreef Kutstudent het volgende:
Bowlen.Slap excuus om pinten weg te hakken en frituur te eten.
Er staat nog niks vastquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Klopt. Gaan jullie vanavond of morgenavond?
Ja als we nu gaan bowlen dan maakt het me niet uit wat ik vanavond anders had. Tenzij het echt belangrijk is maar dan had ik het wel gewetenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Er staat nog niks vastTenzij shifto zich weer bedenkt wat ie vanavond zou gaan doen xD
Vrijdagavond kan ik meestal niet maar de zaterdag wel (al moet ik dat meestal plannen xD). Misschien dat ik wat ga drinken met S. maar denk het niet en dan heb ik niks te doenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Er staat nog niks vastTenzij shifto zich weer bedenkt wat ie vanavond zou gaan doen xD
Wanneer weet je dat zeker?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vrijdagavond kan ik meestal niet maar de zaterdag wel (al moet ik dat meestal plannen xD). Misschien dat ik wat ga drinken met S. maar denk het niet en dan heb ik niks te doen
Vanavond?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vrijdagavond kan ik meestal niet maar de zaterdag wel (al moet ik dat meestal plannen xD). Misschien dat ik wat ga drinken met S. maar denk het niet en dan heb ik niks te doen
Als ze terugsmstquote:
Killer of topicquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ze terugsmstkan altijd even duren maar ik hoop dat ik 't vanavond al weet.
En shifto, vanavond kan ik sowieso niet, maar laat je vooral niet tegenhouden door mij xD
Ze loopt nu stage dus smst pas laat terug!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:54 schreef Augustus_Thijs het volgende:
We zijn gewoon allemaal in spanning over het smsje wat bdh terugkrijgt
quote:
Ik heb ook nooit beweerd dat het eckte liefde is, en zij ook niet, dus geen problemen tochquote:
Dus: vrouw rent huilend door gebouw, shifto doet niks. Dat soort vrouwen zijn juist makkelijk manquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:31 schreef shifto het volgende:
Lol, secretaresse rent net jankend door het gebouw. Directeur tegen haar uitgevallen. Vanmorgen ook al tegen mij en een collegaWaz met hem. Sjagrijn.
Nu heb ik daar geen boodschap aan maar vind het zielig dat ze moest huilen
Ze is 100 en getrouwd. Meer jouw cup of teaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dus: vrouw rent huilend door gebouw, shifto doet niks. Dat soort vrouwen zijn juist makkelijk man
Ik ook.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:19 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik las: Hoe is het bier.
Maar dat weet ik zo pas
Is geen probleem toch? Doe ik nu ookquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ook.Kan nu wel bier pakken maar is ook zoiets.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ook.Kan nu wel bier pakken maar is ook zoiets.
quote:
Gevalletje slecht leiderschap van de directeur?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:31 schreef shifto het volgende:
Lol, secretaresse rent net jankend door het gebouw. Directeur tegen haar uitgevallen. Vanmorgen ook al tegen mij en een collegaWaz met hem. Sjagrijn.
Nu heb ik daar geen boodschap aan maar vind het zielig dat ze moest huilen
Je hebt geen ideequote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Gevalletje slecht leiderschap van de directeur?
Maandag een reep chocola op zijn bureau slingeren, kan ie deze week van de maand doorkomen. Vind ie vast tofquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:52 schreef shifto het volgende:
[..]
Je hebt geen ideeAls die kerel stress heeft is het gezeik. Nu heeft iedereen schijt en geeft ook gewoon een grote bek terug als hij denkt je te kunnen afblaffen (wat als gevolg meestal in een excuus van zijn kant resulteert), maar die enkele vrouw die hier rondlopen kunnen daar niet tegen.
Vind het ook geen gedrag voor een directeur.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
ah kijk, KK is ook weer helemaal in z'n oude doen
Wat moet je dan doen?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:36 schreef Kutstudent het volgende:
Net een lunch gehad met wat chicks van de studentenvakbond. Ik ga misschien een jaar bestuur doen.
Mark Rutte en Geert Wilders ontmoeten.quote:
Vanwege het cv-builden, of vanwege het chicks neuqen...?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:36 schreef Kutstudent het volgende:
Net een lunch gehad met wat chicks van de studentenvakbond. Ik ga misschien een jaar bestuur doen.
Dat werkt wel bij vrouwenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Maandag een reep chocola op zijn bureau slingeren, kan ie deze week van de maand doorkomen. Vind ie vast tof
Allebei, en omdat het gewoon tof is.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Vanwege het cv-builden, of vanwege het chicks neuqen...?
Hm wat kan je bij mannen neerleggen waar ze een hele week zoet mee zijn?quote:
Barrie?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm wat kan je bij mannen neerleggen waar ze een hele week zoet mee zijn?
Jij? Whahahahquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:36 schreef Kutstudent het volgende:
Nee, sorry Barquote:
Mijn eerste reactie iddquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:06 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik ben de intelligent voor mbo volk :'y
Altijd al gedacht dat jij daar de intelligent voor bentquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:06 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Die joekel is er ook nog zie ik.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:06 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
En blijkbaar zijn ze ook te stom om je dramatische Nederlands taalgebruik op te merken?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:08 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Het ligt niet aan mij, het ligt aan hun
als ik sarcastisch doe geloven ze het en denken ze dat ik dom ben_____
Dat is het mooie eraan. Je zit altijd safe.quote:
Of altijd in gevaarquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is het mooie eraan. Je zit altijd safe.
Daar is niemand te stom voorquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
En blijkbaar zijn ze ook te stom om je dramatische Nederlands taalgebruik op te merken?
Ik ook. Met elke kogel tot nu toequote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:10 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Mijn nederlands is wel dramatisch jadat geef ik toe.
En KK ik heb jou ook gemist
Ja hoor.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:14 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Maargoed alles goed hier?
Verstuurd vanaf mijn blackberry curve 8520
Mooi zo.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja hoor.
Verstuurd vanaf mijn Pollux.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:32 schreef bijdehand het volgende:
Ze hebben net iets doms gedaan op het werk. Ze hebben mij een label-maker gegeven om iets te doen. Ben alles aan het pimpen hier
Een hand op ieder toetsenbord?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:31 schreef shifto het volgende:
Echt hè.
Getypt voor 50% op mijn logitech-toetsenbord en 50% op laptop toetsenbord.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:32 schreef bijdehand het volgende:
Ze hebben net iets doms gedaan op het werk. Ze hebben mij een label-maker gegeven om iets te doen. Ben alles aan het pimpen hier
Yepquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Een hand op ieder toetsenbord?
Okéquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]Maak alsjeblieft straks een foto!
Geen flauw idee. 'Verband-vragen' gingen echt super, maar die dreun *bijv.* 6 dingen op vragen ging echt belabberd.quote:
Ogerm, ik weet hoe dat voeltquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Geen flauw idee. 'Verband-vragen' gingen echt super, maar die dreun *bijv.* 6 dingen op vragen ging echt belabberd.Wist er steeds maar 3 zeker, de 4e was enigszins waarschijnlijk, 5e compleet onzinnig en bij de 6e deed ik geen eens moeite meer.
Bij dezen trek ik mijn 'no hug for you!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ogerm, ik weet hoe dat voelt![]()
*knuffel*
Ik ben nu blij en verdrietig tegelijkquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bij dezen trek ik mijn 'no hug for you!'-straf in. *Plet*
Inb4 DJ met een Scrubsplaatje van Turk en Carla.
Oh dus daarom heb je al die besturen gedaan, GeenStijl-spelling hanterende viespeuk!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Vanwege het cv-builden, of vanwege het chicks neuqen...?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Maandag een reep chocola op zijn bureau slingeren, kan ie deze week van de maand doorkomen. Vind ie vast tof
Hoezo verdrietig? 8(quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben nu blij en verdrietig tegelijk![]()
![]()
Inb4 DJ met een Scrubsplaatje van Turk en JD
Balen dat ie niet helemaal lekker gingquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Geen flauw idee. 'Verband-vragen' gingen echt super, maar die dreun *bijv.* 6 dingen op vragen ging echt belabberd.Wist er steeds maar 3 zeker, de 4e was enigszins waarschijnlijk, 5e compleet onzinnig en bij de 6e deed ik geen eens moeite meer.
Jouw toetsquote:
Er waren wel meer opdreunvragen... En daar ben ik slecht in als ik te laat begin met leren en de stoffen en de gevolgen maar één letter verschillen of de ziektes enorm op elkaar lijken en alles met elkaar samenhangt, maar ook weer niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Balen dat ie niet helemaal lekker ging!
Aan de andere kant, de verbandvragen super.. en van het andere gedeelte 3 dingen zeker, 1 waarschijnlijk en die andere 2 dan wat minder.
Dat zou over het geheel genomen toch nog wel goed moeten kunnen eindigen?
Ik dacht helemaal niets, ik kan echt niet meer denken namelijk. En niet verdrietig zijn, wie weet valt het mee.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jouw toets![]()
Niet om S., als je dat dacht
Dan kan je beter de FOK!psychopaat erbij halen. Je hebt zijn nummer.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik dacht helemaal niets, ik kan echt niet meer denken namelijk. En niet verdrietig zijn, wie weet valt het mee.En anders huur ik de FOK! knokploeg in om te zorgen dat ik alsnog mee kan doen met honours.
Helaas, ik heb geen nummer van Superrrtuxxx, M., Schenkstroop of Zweetteef.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan kan je beter de FOK!psychopaat erbij halen. Je hebt zijn nummer.
He, ik betrok het op KK he, niet op mezelfquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:42 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oh dus daarom heb je al die besturen gedaan, GeenStijl-spelling hanterende viespeuk!
Maar wel van bdh, sluwer en gevaarlijker dan die andere 4.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Helaas, ik heb geen nummer van Superrrtuxxx, M., Schenkstroop of Zweetteef.
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar wel van bdh, sluwer en gevaarlijker dan die andere 4.
Ja, maar jij knalt the good, the bad & the ugly -style gewoon iedereen dood op de VU.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar wel van bdh, sluwer en gevaarlijker dan die andere 4.
Ik denk dat dan niet mijn ergste zorg is, als dat zou gebeuren.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:54 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ja, maar jij knalt the good, the bad & the ugly -style gewoon iedereen dood op de VU.
Dat is idd erg psychopaat.. Maar dan kan MR toch alsnog geen honours doen
Nee, jij bent ICT-er, dat is nog net een trede lager op de ladder dan een (fok-)psychopaat..quote:
Nouja zeg, ga je schamen! Zonder IT-ers is het bedrijfsleven nergens.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nee, jij bent ICT-er, dat is nog net een trede lager op de ladder dan een (fok-)psychopaat..
KK is nu terug, dus nu kunnen we shifto ontzien.quote:
Nee man, Dirty Harry-style.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:54 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ja, maar jij knalt the good, the bad & the ugly -style gewoon iedereen dood op de VU.
Dat is idd erg psychopaat.. Maar dan kan MR toch alsnog geen honours doen
Zo rol ik.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:31 schreef Muisraket het volgende:
Houden zo. Waz met de nek van die gast trouwens?En KK ik moest kei hard lachen om je Mordor plaatje, welcome back.
Verstuurd vanaf mijn roestige computer.
Dat kan natuurlijk ook.quote:
Jawel hoor. Ik kan heel eng kijken heb ik gehoordquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook.
Feit is dat jij zonder vuurwapens de VU niet zult betreden
En aangezien bdh echte wapens heeft... Wel een vergunning though.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:13 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Morgen aivd voor de deur, na het lezen van vuurwapens - psychopaat - vu..
Heb ik nog nietquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En aangezien bdh echte wapens heeft... Wel een vergunning though.
Mijn geheugen faalt, solly. En ik denk dat als ze dat zien, ze je op wel meer lijsten zetten.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb ik nog niet![]()
En volgens mij staan ze dan niet aan de deur maar houden ze je in de gaten. Kunnen ze mooi kijken hoe ik masturbeer
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mijn geheugen faalt, solly. En ik denk dat als ze dat zien, ze je op wel meer lijsten zetten._!
Ze mogen mij op elke lijst zetten die ze hebbenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mijn geheugen faalt, solly. En ik denk dat als ze dat zien, ze je op wel meer lijsten zetten._!
Yep, de komende weken staat er een onopvallend busje geparkeerd in de straat, kijk maar uit!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb ik nog niet![]()
En volgens mij staan ze dan niet aan de deur maar houden ze je in de gaten.
Zou wel mooi zijn, aangezien ik niet aan een doorgaande weg woon en een vreemde auto meteen opvaltquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Yep, de komende weken staat er een onopvallend busje geparkeerd in de straat, kijk maar uit!
He shitquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn, aangezien ik niet aan een doorgaande weg woon en een vreemde auto meteen opvalt
Wat ga je eten?quote:
So you think you had a real good pizza!!!!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:24 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb een calzone op![]()
Onlosmakend verbonden aan dit nummer![]()
So you think you had a calzoneeeeeee WELL NOT LIKE THIS!!!!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:25 schreef MohMi het volgende:
[..]
So you think you had a real good pizza!!!!
YOU'VE GOT NOTHING TO LOOOOOSE!!!!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:26 schreef shifto het volgende:
[..]
So you think you had a calzoneeeeeee WELL NOT LIKE THIS!!!!![]()
Dit nummer En ik heb het nooit op.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:24 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb een calzone op![]()
Onlosmakend verbonden aan dit nummer![]()
NOTHING TO LOSE AND IM HAVING A BAD DAY DONT MAKE ME TAKE IT OUT ON YOUU DING DING WOOP WOOP I AINT PLAYIN AROUND MAKE ONE FAST MOVE I TAKE YOU DOWN STEP BACK MOTHERFUCKER YOU DONT KNOW ME LIKE THATquote:
Oei, dat zal confronterend voor 'm zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:30 schreef Muisraket het volgende:
Shifto, hoe vaak eet jij wel niet pizza?![]()
Ik dacht ook alquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:32 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Oei, dat zal confronterend voor 'm zijn
Tis sowieso de intro van Wild Boysquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:30 schreef Muisraket het volgende:
Shifto, hoe vaak eet jij wel niet pizza?Bazennummer trouwens
, ik kende alleen maar Do You Dig Destruction van hen.
1x, oké, maar 2????!!!!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:33 schreef shifto het volgende:
[..]
Tis sowieso de intro van Wild Boys![]()
Maar ik denk 1 of 2x per week?
Confronterend? Bitch please...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:32 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Oei, dat zal confronterend voor 'm zijn
Niet als avond eten hoor, maar gewoon om half 12 savonds ofzo met matties, dat is veel gezonderquote:
NOujazeg, MR tochquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:32 schreef Muisraket het volgende:
Maar ik bedoel het positief: als je heeeel veel pizza gaat eten leef je minder lang.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Niet als avond eten hoor, maar gewoon om half 12 savonds ofzo met matties, dat is veel gezonder
Shoarma pizzaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Niet als avond eten hoor, maar gewoon om half 12 savonds ofzo met matties, dat is veel gezonder
O MIJN GOD WAT BEN JIJ BAZIGquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:32 schreef Muisraket het volgende:
Solly shifty.Maar ik bedoel het positief: als je heeeel veel pizza gaat eten leef je minder lang (niet dat het zo enorm snel gaat maar /care
en we willen je nog niet kwijt in dit topic.
Wat heeft ze?quote:
Ik heb het nooit op, maar de gedachte alleen al maakt me misselijk. Sowieso de smaak, maar ook het beeld van een kennis die die shoarmasaus in zijn haar (!) kreeg, brrr, dat was echt vies.quote:
1 is al redelijk veel, 2 is absurd.quote:
'shoarmasaus'. Best lekker, zo'n pizza. Pas nog gegeten met mijn liefquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik heb het nooit op, maar de gedachte alleen al maakt me misselijk. Sowieso de smaak, maar ook het beeld van een kennis die die shoarmasaus in zijn haar (!) kreeg, brrr, dat was echt vies.
Ja oke maar boeiend. De een eet 7 dagen brood en de ander 7 dagen mac.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
1 is al redelijk veel, 2 is absurd.
Als jij 2 pizzas per week eet word je mss ook een grote meid?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
1 is al redelijk veel, 2 is absurd.
Het is de enige pizza die ik lustquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik heb het nooit op, maar de gedachte alleen al maakt me misselijk. Sowieso de smaak, maar ook het beeld van een kennis die die shoarmasaus in zijn haar (!) kreeg, brrr, dat was echt vies.
quote:
Pff, papzak.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:37 schreef shifto het volgende:
[..]
Als jij 2 pizzas per week eet word je mss ook een grote meid?![]()
De een blijft redelijk gezond en de ander krijg op 40 jarige leeftijd al last van het metabool syndroom.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja oke maar boeiend. De een eet 7 dagen brood en de ander 7 dagen mac.
Ja, murphy en zijn wetquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]Nu ik zelf ook eindelijk weekend heb ben ik het al helemaal met je eens. Alleen balen dat het vandaag echt kloteweer is!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |