Komt er ook niks anders uitquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:07 schreef DeJori het volgende:
[..]
diskjockey uit het engels geprobeerd te vertalen?
Wat postte ik net dan?quote:
Best goed, ik moet alleen uitkijken met wat ik zeg, anders staat het direct in de krant.quote:
Dat is toch goed voor de publiciteit?quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:18 schreef DeJori het volgende:
[..]
Best goed, ik moet alleen uitkijken met wat ik zeg, anders staat het direct in de krant.
Mijn naam is bij wijze van spreke een merk. Als ik rare dingen ga doen, gaan de stakeholders klagen en loop ik de kans heel veel inkomsten te missen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is toch goed voor de publiciteit?
Oh dat is niet goed nee. Geld moet rollen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:23 schreef DeJori het volgende:
[..]
Mijn naam is bij wijze van spreke een merk. Als ik rare dingen ga doen, gaan de stakeholders klagen en loop ik de kans heel veel inkomsten te missen.
Jij bent een NV, als aandeelhouders klagen moeten ze maar andere aandelen kopen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:23 schreef DeJori het volgende:
[..]
Mijn naam is bij wijze van spreke een merk. Als ik rare dingen ga doen, gaan de stakeholders klagen en loop ik de kans heel veel inkomsten te missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |