Mark Rutte en Geert Wilders ontmoeten.quote:
Vanwege het cv-builden, of vanwege het chicks neuqen...?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:36 schreef Kutstudent het volgende:
Net een lunch gehad met wat chicks van de studentenvakbond. Ik ga misschien een jaar bestuur doen.
Dat werkt wel bij vrouwenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Maandag een reep chocola op zijn bureau slingeren, kan ie deze week van de maand doorkomen. Vind ie vast tof
Allebei, en omdat het gewoon tof is.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Vanwege het cv-builden, of vanwege het chicks neuqen...?
Hm wat kan je bij mannen neerleggen waar ze een hele week zoet mee zijn?quote:
Barrie?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm wat kan je bij mannen neerleggen waar ze een hele week zoet mee zijn?
Jij? Whahahahquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:36 schreef Kutstudent het volgende:
Net een lunch gehad met wat chicks van de studentenvakbond. Ik ga misschien een jaar bestuur doen.
Nee, sorry Barquote:
Mijn eerste reactie iddquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:06 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik ben de intelligent voor mbo volk :'y
Altijd al gedacht dat jij daar de intelligent voor bentquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:06 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Die joekel is er ook nog zie ik.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:06 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
En blijkbaar zijn ze ook te stom om je dramatische Nederlands taalgebruik op te merken?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:08 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Het ligt niet aan mij, het ligt aan hun
als ik sarcastisch doe geloven ze het en denken ze dat ik dom ben_____
Dat is het mooie eraan. Je zit altijd safe.quote:
Of altijd in gevaarquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is het mooie eraan. Je zit altijd safe.
Daar is niemand te stom voorquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
En blijkbaar zijn ze ook te stom om je dramatische Nederlands taalgebruik op te merken?
Ik ook. Met elke kogel tot nu toequote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:10 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Mijn nederlands is wel dramatisch jadat geef ik toe.
En KK ik heb jou ook gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |