Als ze terugsmstquote:
Killer of topicquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ze terugsmstkan altijd even duren maar ik hoop dat ik 't vanavond al weet.
En shifto, vanavond kan ik sowieso niet, maar laat je vooral niet tegenhouden door mij xD
Ze loopt nu stage dus smst pas laat terug!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:54 schreef Augustus_Thijs het volgende:
We zijn gewoon allemaal in spanning over het smsje wat bdh terugkrijgt
quote:
Ik heb ook nooit beweerd dat het eckte liefde is, en zij ook niet, dus geen problemen tochquote:
Dus: vrouw rent huilend door gebouw, shifto doet niks. Dat soort vrouwen zijn juist makkelijk manquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:31 schreef shifto het volgende:
Lol, secretaresse rent net jankend door het gebouw. Directeur tegen haar uitgevallen. Vanmorgen ook al tegen mij en een collegaWaz met hem. Sjagrijn.
Nu heb ik daar geen boodschap aan maar vind het zielig dat ze moest huilen
Ze is 100 en getrouwd. Meer jouw cup of teaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dus: vrouw rent huilend door gebouw, shifto doet niks. Dat soort vrouwen zijn juist makkelijk man
Ik ook.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:19 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik las: Hoe is het bier.
Maar dat weet ik zo pas
Is geen probleem toch? Doe ik nu ookquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ook.Kan nu wel bier pakken maar is ook zoiets.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ook.Kan nu wel bier pakken maar is ook zoiets.
quote:
Gevalletje slecht leiderschap van de directeur?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:31 schreef shifto het volgende:
Lol, secretaresse rent net jankend door het gebouw. Directeur tegen haar uitgevallen. Vanmorgen ook al tegen mij en een collegaWaz met hem. Sjagrijn.
Nu heb ik daar geen boodschap aan maar vind het zielig dat ze moest huilen
Je hebt geen ideequote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Gevalletje slecht leiderschap van de directeur?
Maandag een reep chocola op zijn bureau slingeren, kan ie deze week van de maand doorkomen. Vind ie vast tofquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:52 schreef shifto het volgende:
[..]
Je hebt geen ideeAls die kerel stress heeft is het gezeik. Nu heeft iedereen schijt en geeft ook gewoon een grote bek terug als hij denkt je te kunnen afblaffen (wat als gevolg meestal in een excuus van zijn kant resulteert), maar die enkele vrouw die hier rondlopen kunnen daar niet tegen.
Vind het ook geen gedrag voor een directeur.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
ah kijk, KK is ook weer helemaal in z'n oude doen
Wat moet je dan doen?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:36 schreef Kutstudent het volgende:
Net een lunch gehad met wat chicks van de studentenvakbond. Ik ga misschien een jaar bestuur doen.
Mark Rutte en Geert Wilders ontmoeten.quote:
Vanwege het cv-builden, of vanwege het chicks neuqen...?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:36 schreef Kutstudent het volgende:
Net een lunch gehad met wat chicks van de studentenvakbond. Ik ga misschien een jaar bestuur doen.
Dat werkt wel bij vrouwenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Maandag een reep chocola op zijn bureau slingeren, kan ie deze week van de maand doorkomen. Vind ie vast tof
Allebei, en omdat het gewoon tof is.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Vanwege het cv-builden, of vanwege het chicks neuqen...?
Hm wat kan je bij mannen neerleggen waar ze een hele week zoet mee zijn?quote:
Barrie?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm wat kan je bij mannen neerleggen waar ze een hele week zoet mee zijn?
Jij? Whahahahquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:36 schreef Kutstudent het volgende:
Nee, sorry Barquote:
Mijn eerste reactie iddquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:06 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik ben de intelligent voor mbo volk :'y
Altijd al gedacht dat jij daar de intelligent voor bentquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:06 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Die joekel is er ook nog zie ik.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:06 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
En blijkbaar zijn ze ook te stom om je dramatische Nederlands taalgebruik op te merken?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:08 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Het ligt niet aan mij, het ligt aan hun
als ik sarcastisch doe geloven ze het en denken ze dat ik dom ben_____
Dat is het mooie eraan. Je zit altijd safe.quote:
Of altijd in gevaarquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is het mooie eraan. Je zit altijd safe.
Daar is niemand te stom voorquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
En blijkbaar zijn ze ook te stom om je dramatische Nederlands taalgebruik op te merken?
Ik ook. Met elke kogel tot nu toequote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:10 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Mijn nederlands is wel dramatisch jadat geef ik toe.
En KK ik heb jou ook gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |