Ja hoor.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:14 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Maargoed alles goed hier?
Verstuurd vanaf mijn blackberry curve 8520
Mooi zo.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja hoor.
Verstuurd vanaf mijn Pollux.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:32 schreef bijdehand het volgende:
Ze hebben net iets doms gedaan op het werk. Ze hebben mij een label-maker gegeven om iets te doen. Ben alles aan het pimpen hier
Een hand op ieder toetsenbord?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:31 schreef shifto het volgende:
Echt hè.
Getypt voor 50% op mijn logitech-toetsenbord en 50% op laptop toetsenbord.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:32 schreef bijdehand het volgende:
Ze hebben net iets doms gedaan op het werk. Ze hebben mij een label-maker gegeven om iets te doen. Ben alles aan het pimpen hier
Yepquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Een hand op ieder toetsenbord?
Okéquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]Maak alsjeblieft straks een foto!
Geen flauw idee. 'Verband-vragen' gingen echt super, maar die dreun *bijv.* 6 dingen op vragen ging echt belabberd.quote:
Ogerm, ik weet hoe dat voeltquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Geen flauw idee. 'Verband-vragen' gingen echt super, maar die dreun *bijv.* 6 dingen op vragen ging echt belabberd.Wist er steeds maar 3 zeker, de 4e was enigszins waarschijnlijk, 5e compleet onzinnig en bij de 6e deed ik geen eens moeite meer.
Bij dezen trek ik mijn 'no hug for you!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ogerm, ik weet hoe dat voelt![]()
*knuffel*
Ik ben nu blij en verdrietig tegelijkquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bij dezen trek ik mijn 'no hug for you!'-straf in. *Plet*
Inb4 DJ met een Scrubsplaatje van Turk en Carla.
Oh dus daarom heb je al die besturen gedaan, GeenStijl-spelling hanterende viespeuk!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Vanwege het cv-builden, of vanwege het chicks neuqen...?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Maandag een reep chocola op zijn bureau slingeren, kan ie deze week van de maand doorkomen. Vind ie vast tof
Hoezo verdrietig? 8(quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben nu blij en verdrietig tegelijk![]()
![]()
Inb4 DJ met een Scrubsplaatje van Turk en JD
Balen dat ie niet helemaal lekker gingquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Geen flauw idee. 'Verband-vragen' gingen echt super, maar die dreun *bijv.* 6 dingen op vragen ging echt belabberd.Wist er steeds maar 3 zeker, de 4e was enigszins waarschijnlijk, 5e compleet onzinnig en bij de 6e deed ik geen eens moeite meer.
Jouw toetsquote:
Er waren wel meer opdreunvragen... En daar ben ik slecht in als ik te laat begin met leren en de stoffen en de gevolgen maar één letter verschillen of de ziektes enorm op elkaar lijken en alles met elkaar samenhangt, maar ook weer niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Balen dat ie niet helemaal lekker ging!
Aan de andere kant, de verbandvragen super.. en van het andere gedeelte 3 dingen zeker, 1 waarschijnlijk en die andere 2 dan wat minder.
Dat zou over het geheel genomen toch nog wel goed moeten kunnen eindigen?
Ik dacht helemaal niets, ik kan echt niet meer denken namelijk. En niet verdrietig zijn, wie weet valt het mee.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jouw toets![]()
Niet om S., als je dat dacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |