Tering, waar ik ga bowlen is het 10 euro ofzoquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zeg shifto, bowling baan kost 21,50 p.u. Valt mee toch?
Waar ga jij bowlen dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tering, waar ik ga bowlen is het 10 euro ofzo
Valt mee maar met zijn 2e krijg je zon tering lamme armquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zeg shifto, bowling baan kost 21,50 p.u. Valt mee toch?
Waar gadde gij dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tering, waar ik ga bowlen is het 10 euro ofzo
Ik wil wel vragen of RJ zin heeft maar ik vermoed wel te weten wat het antwoord isquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:39 schreef shifto het volgende:
[..]
Valt mee maar met zijn 2e krijg je zon tering lamme arm
[..]
Waar gadde gij dan?
Alsof die meegaanquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik wil wel vragen of RJ zin heeft maar ik vermoed wel te weten wat het antwoord isKan evt onze vrolijke vriendjes uit Heusden wel spammen.
Bowlen, dat is helemaal honderd jaar geledenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Alsof die meegaanAnders wat tuig uit het den bosch topic
Die schijnen nogal moeite te hebben met spontane vrijdagavond-datesquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Alsof die meegaanAnders wat tuig uit het den bosch topic
Ossquote:
Tof toch??quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Bowlen, dat is helemaal honderd jaar geleden
Leuk hèquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:52 schreef Kutstudent het volgende:
Bowlen.Slap excuus om pinten weg te hakken en frituur te eten.
Klopt. Gaan jullie vanavond of morgenavond?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:52 schreef MohMi het volgende:
[..]
Me too maar das juist het vette! En het gaat toch om de gezelligheid?
ah kijk, KK is ook weer helemaal in z'n oude doenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:52 schreef Kutstudent het volgende:
Bowlen.Slap excuus om pinten weg te hakken en frituur te eten.
Er staat nog niks vastquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Klopt. Gaan jullie vanavond of morgenavond?
Ja als we nu gaan bowlen dan maakt het me niet uit wat ik vanavond anders had. Tenzij het echt belangrijk is maar dan had ik het wel gewetenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Er staat nog niks vastTenzij shifto zich weer bedenkt wat ie vanavond zou gaan doen xD
Vrijdagavond kan ik meestal niet maar de zaterdag wel (al moet ik dat meestal plannen xD). Misschien dat ik wat ga drinken met S. maar denk het niet en dan heb ik niks te doenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Er staat nog niks vastTenzij shifto zich weer bedenkt wat ie vanavond zou gaan doen xD
Wanneer weet je dat zeker?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vrijdagavond kan ik meestal niet maar de zaterdag wel (al moet ik dat meestal plannen xD). Misschien dat ik wat ga drinken met S. maar denk het niet en dan heb ik niks te doen
Vanavond?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vrijdagavond kan ik meestal niet maar de zaterdag wel (al moet ik dat meestal plannen xD). Misschien dat ik wat ga drinken met S. maar denk het niet en dan heb ik niks te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |