Ik weer zeker dat hij dit topic vanzelf ziet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:24 schreef Bosbeetle het volgende:
DM je hem dan even een linkje naar dit topic
Ohay we kunnen een wedje leggen hoe lang het duurt voordat hij het zelf zietquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik weer zeker dat hij dit topic vanzelf ziet.
Maar... okay.
Te laat, al gedm't.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ohay we kunnen een wedje leggen hoe lang het duurt voordat hij het zelf ziet
ratsquote:
Strolie wil volgens mij geen 100.000 posts hebben.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Nou strollie en houniet, kom opnog maar een paar
quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:15 schreef zarGon het volgende:
DM ontvangen van Arcee, we krijgen de resultaten vanavond te zien..
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:15 schreef zarGon het volgende:
the fuckquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
Arcee is tofquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:15 schreef zarGon het volgende:
Hangt er vanaf, als je een beetje meepost in een paar sc's is het niet zo moeilijk om een hoop posts in een korte tijd te halen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:33 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mja, ik ben wellicht uitzonderingsgeval op FOK!, 6 jaar lang en net 2 berichten per dag. Volgens mij krijgen sommige mensen het voor elkaar mijn totale postcount in 1 week te posten
quote:
Kan kloppen, maar, vandaag uitgezonderd, FOK! ik niet zo heel veel, blijf toch vooral lurker. Ja, hooguit op zaterdagavond en zondag in Eredivisie/Studio Voetbal-topic, dan gaat het nog redelijk snelquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, als je een beetje meepost in een paar sc's is het niet zo moeilijk om een hoop posts in een korte tijd te halen.
Over een klein jaar hoor je ook bij de clubquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:27 schreef Skv het volgende:
aantal posts: 91432 (gemiddeld 26 per dag)
Mág wel, hopelijk, toch?quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:23 schreef zarGon het volgende:
Hoeft natuurlijk niet precies te kloppen
Kom ik morgen even op terug.quote:zou je zoiets voor de hele lijst willen doen? Hoelang het duurt voordat numero 51 t/m 500 de 100.000 bereiken.
Check de post boven je.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:42 schreef Dimens het volgende:
Maar nu nog in hoeveel dagen de overige users de 100.000 zullen halen als ze dit tempo qua posten aanhouden.
holy fuck, ik heb er 12000 in diezelfde tijd met een lange stop tussendoor. Jij doet gewoon niet meequote:Op donderdag 29 maart 2012 15:40 schreef DiRadical het volgende:
Ik heb er nog geen 3000 in meer dan 10 jaar.
Blijkbaar heb ik wel een leven![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mág wel, hopelijk, toch?
[..]
Kom ik morgen even op terug.
Of de posts moeten niet meer zichtbaar zijn voor users anders dan zijzelf, en dan zetten we geld op hoe lang het duurt voor ze compleet gestoord wordenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 04:16 schreef DrDentz het volgende:
Bij 100.000 moet er eigenlijk een automatische permban geactiveerd worden, ter bescherming van het desbetreffende individu en zijn omgeving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |