wat een geluk dat ik dan al bevallen ben en hier gewoon niet meer kom lezenquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb weinig last van gêneWacht maar tot ik jullie uitgebreid over mijn wc-avonturen ga vertellen
![]()
Toevallig ga ik ook nu al dagelijks naar de wc hoor!quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:21 schreef Asyniur het volgende:
wat een geluk dat ik dan al bevallen ben en hier gewoon niet meer kom lezen
Zal ik dan ook vertellen over mijn 'paaseitjes'?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Toevallig ga ik ook nu al dagelijks naar de wc hoor!![]()
Hahaquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:26 schreef bijtje84 het volgende:
Wij lieten ook de dvd van de echo aan mijn schoonouders zien, waarbij sowieso 1x het geslacht van 1 van de 2 jongens vól in beeld was, en een paar seconden ook nog bleef staan. En mn schoonmoeder zag het gewoon niet!
Maar ja, je moet wel precies weten waar wanneer te kijken. Dus ik zou er niet al te bang voor zijn dat je het 'per ongeluk' ziet.
In bewegend beeld is het natuurlijk wel anders. Dan zie je eerst een buik, beentjes en dan opeens daar tussenin...quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Toevallig ga ik ook nu al dagelijks naar de wc hoor!![]()
Phaidra, wat leuk om te zienTis goed dat je het een beetje toelichtte, anders had ik het niet als jongentjes-onderdeel herkend
quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:28 schreef Asyniur het volgende:
mja en vrienden van ons wilden het ook niet weten en thuis bij het terug kijken van de DVD zagen ze het wel. Dus mocht niemand de DVD meer zien want dan zou iedereen het weten.
Bleek achteraf wat ze gezien hadden helemaal niet te kloppen
Zij dachten een plasser gezien te hebben maar dat was dus de navelstreng.
alles blauw en het bleek toch een meisje te zijn?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:28 schreef Asyniur het volgende:
mja en vrienden van ons wilden het ook niet weten en thuis bij het terug kijken van de DVD zagen ze het wel. Dus mocht niemand de DVD meer zien want dan zou iedereen het weten.
Bleek achteraf wat ze gezien hadden helemaal niet te kloppen
Zij dachten een plasser gezien te hebben maar dat was dus de navelstreng.
Ik kreeg in het ziekenhuis al foto's mee toen ik 6 weken was (bij de eerste zwangerschap) en nu bij net geen 7 weken. Prachtige echo foto, overigens, ik zoek 'm eens op. Moment.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:38 schreef Xanteh het volgende:
Nou ja, ik zie wel morgen bij de vk. Aangezien ik a.s. zaterdag 37 weken ben, wil ze vast over de bevalling gaan praten lijkt me.
Nu lees ik ook al van dvd's van de echoBij de 20 weken echo moest ik letterlijk zeuren om een fotootje, anders waren we met niks naar huis gegaan
quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:33 schreef Zoë23 het volgende:
Oh kyara, heb ook t boek
'een eerlijke kijk op bevallen'. Gister weer in gelezen, echt n super boek.
(voordat je ging bevallen had je t boek gepost, dat je erin ging lezen enz)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed om te horen! Vind t ook duidelijke en 'eerlijke' info. Gewoon zoals het is zegmaar. Ook goed voor m'n lief om te lezenquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:40 schreef Kyara het volgende:
[..]ik heb er in elk geval veel aan gehad.
Ik wil ook poliklinisch bevallen. Ons ziekenhuis heeft een heel mooi bevalcentrum met verloskamers met eigen badkamer met bad, en ook echt een huiskamersfeer (grote tv, comfortabele bank voor meneer en niet zo clean). Het is natuurlijk wel afwachten of er op die afdeling plek is tegen die tijd.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:40 schreef Zoë23 het volgende:
lijkt mij ook Xanteh
Wil/ga je thuis bevallen of ziekenhuis?
Ik wil poliklinisch maar daar lees ik hier niet zo vaak iets over.
Wij hadden een paar foto tjes van de 20wkn echo, geen dvd
Wel vreemd dat je om foto's moest 'vragen'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha gelukkigquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:43 schreef Xanteh het volgende:
Is goed Coco
Zoë: in het ziekenhuis, aangezien het de eerste is. Bij de 12 weken echo kon de vrouwelijke gyno maar niet ophouden met foto's maken haha, maar die man die we later hadden stond er volgens mij gewoon niet bij stil ofzo. Uiteindelijk wel 2 foto's meegekregen hoor
Oh dat klinkt goed phaidra!quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:45 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik wil ook poliklinisch bevallen. Ons ziekenhuis heeft een heel mooi bevalcentrum met verloskamers met eigen badkamer met bad, en ook echt een huiskamersfeer (grote tv, comfortabele bank voor meneer en niet zo clean). Het is natuurlijk wel afwachten of er op die afdeling plek is tegen die tijd.
Ik heb wel steeds fotootjes meegekregen van de echo's (steeds minimaal 5), hoefde ik zelf helemaal niet om te vragen. Raar zeg, die verschillen.
En zijn lippenquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:52 schreef Xanteh het volgende:
Hahaha Coco, ja ze is prachtig, en ik zie vanaf hier dat ze de neus van je man heeft![]()
Ik kan geen tinypic foto's zien.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:35 schreef X_Y het volgende:
Graag niet quoten en de naam zeggen(mocht iemand het überhaupt al weten
, maar de foto word dalijk weer weggehaald)
Ja mn eerste kloon ooit geraden haha.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:40 schreef X_Y het volgende:
Haha
Ik post idd niet zo heel veel meer
Ze komt uit de tijd van Asy, Keshet, BJ etc
quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:43 schreef Xanteh het volgende:
Dit was met 20 wekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een 3D!
M'n lief wil geen 3D![]()
En ik ben zo nieuwschierig!![]()
Ja hee, ik ga geen topics uit 2010 erbij zoekenquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:56 schreef Keshet het volgende:
Ok. Hint: Er was bij baby 1 een Woezel en Pip obsessie.
Dus ook uit die van mijquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:40 schreef X_Y het volgende:
Haha
Ik post idd niet zo heel veel meer
Ze komt uit de tijd van Asy, Keshet, BJ etc
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:59 schreef X_Y het volgende:
Haha Keshet, geinig dat je dat nog onthouden hebt
BE: Zou je ajb de foto weg kunnen halen uit je quote?
Zoe: Dankje
Haha, zijn lippen en zijn neus jaquote:
Kijk, dat was binnen 1 minuut terug te vindenquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:05 schreef octopussy het volgende:
X_Y, wat leuk! Wij waren bij de oudste geloof ik op dezelfde dag uitgerekend.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Tadaaa!Is ze (we denken dat het een meisje wordt) niet prachtig??
![]()
Wonderschoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat fijn zo vroeg al zo'n mooie echo.
X_Y, ik heb ook geen idee.
Make love, not war ☮
nee dat gelukkig niet. omdat ze nooit bevestiging hebben gehad van een 'expert' (wilden ze ook niet) hebben ze het niet gegokt, maar ze hebben wel al die tijd gedacht dat het een jongetje zou wordenquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:31 schreef Kyara het volgende:
[..]
alles blauw en het bleek toch een meisje te zijn?
Emotioneel, check!quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:07 schreef Mangostine het volgende:
ik ben ook zo'n emotioneel wrak. Vanochtend vertelde een collega over haar pasgeboren kleindochter. Hoe bijzonder het was om haar eigen zoon, als ouder te zien. Hoe zo'n kleintje zo op zichzelf lijkt en toch ook bekend is. Ik:![]()
En in de auto luister ik cd's. Komt het liedje voorbij wat wij tijdens onze huwelijksvoltrekking zullen gaan draaien (voor de liefhebber: Strawberry Swing van Coldplay). Ik:en daarna luister ik hem nog 6 keer.
Of Mother Love, van Queen. Zit helemaal aan het eind een fragment van een huilend pasgeboren kindje.![]()
![]()
![]()
ok, jullie mogen nu gaan zeiken over mijn muzieksmaak.![]()
Als ik van een dochter zou moeten bevallen en dat is op de radio, zou ik mijn benen nog weer even bij elkaar doen. Die drie minuten kunnen er dan ook wel weer bijquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:10 schreef Gerberaatje het volgende:
Dochters doet het hem nu.. vond het nummer altijd verschrikkelijk, tot we in de auto zaten naar het ziekenhuis, omdat de muppet geboren zou worden en hij gedraaid werd. We hebben de auto even stil moeten zetten omdat we allebei losgingen![]()
En nu helemaal, 2 dochters straks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van F. (2012) en M. (2016)
Bij m'n zus ligt de placenta ook voor, en die had ook mooie 3D foto'squote:Op donderdag 29 maart 2012 17:29 schreef Gerberaatje het volgende:
Over de hele voorwand ligt ie ook bij jou? Hmmmm.... zo meneer eens aan zijn oren trekken als ie thuis komt(dame bij de echo-praktijk had ook geadviseerd er goed over te denken en eerder naar nee te neigen... hmmmzz....)
Aan de andere kant, ik krijg elke controle al een echomisschien moet ik het gewoon niet persé willen
Zo erg had ik t niet, maar heb er ook wel s een traantje bij weggepinktquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:06 schreef Gerberaatje het volgende:
Zo zat ik een tijdje terug in de auto 's morgens naar het werk, 538 draaide 'Zing een liedje voor me Frans' van Lange Frans en ik begon te jankenen nog harder te janken
en blééf maar doorgaan
kon níet meer stoppen
![]()
![]()
Dan ben je aardig hormonaal
'Hiep hiep hoera voor onze nieuwe baby'quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:00 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Zo erg had ik t niet, maar heb er ook wel s een traantje bij weggepinkt
Vorige keer zelfs bij een liedje van k3 (hoe erg kan t zijn)
/spuit 11
Marjolijntje
Juistquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:10 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
'Hiep hiep hoera voor onze nieuwe baby'
Snif
Komt het vast door mijn dans!quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:21 schreef flugeltje het volgende:
Ah weer eens wat voorwerk na een aantal dagen relatieve rust... Maar eens zien hoe lang het dit keer aanhoudt...
Als het toch eens zo simpel wasquote:
Martijn is ook altijd te laat of op het nippertje...quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:33 schreef Gerberaatje het volgende:
Eigenwijze drolvan wie heeft ie dat?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:32 schreef flugeltje het volgende:
Helpt allemaal niet Gerb, heb 'm ook al wijs proberen te maken dat ie z'n verjaardag gemist had door heel hard Lang zal die leven te gaan zingen... Hij trapt nergens in
Jaaaaaa, hij is erquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Vandaag om 15:58 uur ben ik de trotse vader geworden van onze zoon!!![]()
De uiteindelijk bevalling verliep vlekkeloos, geen kunstgrepen, geen inknippen ... gewoon in 45 minuten persen, en daar is ie dan: onze gezonde zoon!!
52 cm en 3310 gram
En wat een respect heb ik gekregen voor mijn vrouw zeg!![]()
Fluugs, mócht je toch besluiten dit te proberen, wil je dan alsjeblieft aan Martijn vragen of hij het filmt en op fok zet?quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:30 schreef Gerberaatje het volgende:
Touwtje springen? Daarmee de zwaartekracht nog wat extra helpen?
Whehehequote:Op donderdag 29 maart 2012 20:47 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Fluugs, mócht je toch besluiten dit te proberen, wil je dan alsjeblieft aan Martijn vragen of hij het filmt en op fok zet?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:47 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Fluugs, mócht je toch besluiten dit te proberen, wil je dan alsjeblieft aan Martijn vragen of hij het filmt en op fok zet?
Het is trouwens wel enorm moeilijk voor een man om zijn vrouw zo te zien lijden! Maar wat een oerkracht schuilt er in vrouwen!quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jaaaaaa, hij is er![]()
![]()
Van harte SWJ
Ja wij vrouwen zijn bikkels!!
Wil je de naam ook delen?
Respect!quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:11 schreef flugeltje het volgende:
Eigenlijk gaat het hier wel heel goed, ik slaap momenteel als een tierelier, heb weinig pijntjes of dingskes en weet dat ik over een weekje of 2 toch echt wel Pieterke in m'n armen heb. Heb mezelf er ook bij neergelegd dat het waarschijnlijk weer een inleiding wordt en het gesprek van de week heeft zoveel rust gegeven dat ik mezelf zelfs over die inleiding al veel minder zorgen maak... Ergo; zo hou ik nog wel even vol
Heb voor morgen nog een allerlaatste achterstallig poetsklusje kunnen bedenken dus dan gaan alle keukenkasten nog even onder handen genomen worden. Daarna ben ik hier in huis echt wel klaar
quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:53 schreef SuperwormJim het volgende:
De letterlijke woorden van mijn vrouw tijdens de laatste perswee: 'Bij de volgende ben jij aan de beurt, weet je ook eens hoe het voelt!!'
Hihi, en ze wil zeker ook nooooooit meer?quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:53 schreef SuperwormJim het volgende:
Dank jullie wel
De letterlijke woorden van mijn vrouw tijdens de laatste perswee: 'Bij de volgende ben jij aan de beurt, weet je ook eens hoe het voelt!!'
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:45 schreef SuperwormJim het volgende:
De uiteindelijk bevalling verliep vlekkeloos, geen kunstgrepen, geen inknippen ... gewoon in 45 minuten persen, en daar is ie dan: onze gezonde zoon!!
52 cm en 3310 gram
quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:50 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is trouwens wel enorm moeilijk voor een man om zijn vrouw zo te zien lijden! Maar wat een oerkracht schuilt er in vrouwen!
Van harte gefeliciteerd!quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:45 schreef SuperwormJim het volgende:
52 cm en 3310 gram
SJW en vrouw, van harte met jullie zoon!quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:54 schreef SuperwormJim het volgende:
En nu ben ik moe. Ben van gisterochtend half 7 wakker. M'n vrouw en m'n zoon blijven nog een nachtje in het ziekenhuis. Jammer, maar dan heb ik vannacht tenminste nog één keer goede nachtrust.
Gefeliciteerd SwJ en vrouw met jullie zoon Rockquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:45 schreef SuperwormJim het volgende:
52 cm en 3310 gram
Lief dat je t vraagtquote:Op vrijdag 30 maart 2012 07:40 schreef Kuukske het volgende:
Hoe gaat het met Fluug en As? En Marrije? Ik ben zo benieuwd haha maar jullie gaan veel harder dan ik bij kan houden.
Goed hoor! Gisteravond wat voorwerk en vannacht ook een uurtje, maar daar bleef het dan wel bij... Maar het gaat nu goed, dus het is vol te houdenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 07:40 schreef Kuukske het volgende:
Hoe gaat het met Fluug en As? En Marrije? Ik ben zo benieuwd haha maar jullie gaan veel harder dan ik bij kan houden.
Ik heb geen drogerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:35 schreef Asyniur het volgende:
ow fluugs dat heb ik pas ook gedaan!
En fijn in de droger
Jij! Want jij krijgt een Pietje Bell, die houdt wel van een grapje!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:12 schreef flugeltje het volgende:
De grootste vraag is natuurlijk wie er zondag een nieuwe wereldburger gaat uitwerpen...
gewoon omdat 3 april een geweldige dag is om jarig te zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jij! Want jij krijgt een Pietje Bell, die houdt wel van een grapje!![]()
Al zet ik ook in op dinsdag. Waarom weet ik niet
Beetje te goed, eigenlijk...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:52 schreef Fieder het volgende:
Daffodil, gefeliciteerd! Wat een lieve foto zo met de zusjes![]()
Is alles goed gegaan?
Volgens mij had hij nog een dochterquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:56 schreef Asyniur het volgende:
daffodil, van harte gefeliciteerd met je 2e dochter!
Klopt. Eerst Daphne. Dan Falco, Frodo en Françoise. En nu Felicia dus.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:00 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Volgens mij had hij nog een dochter
Was het niet iets van Dafne uit een eerder huwelijk en nog een zoon Frodo ofzo?
Ach ja, te laat... Kun je weinig aan doen. Terugstoppen doen ze niet aan. Ze is nog helemaal heel, geen deuken of bulten gelukkig.quote:Gefeliciteerd met de geboorte van Felicia!wat een lieve foto. Maar wat schrikken joh, je was dus zelfs te laat voor de geboorte?! Baby niet hard gevallen?
Ja, da's wel zo leukquote:Allemaal namen die beginnen met een F. dus?
Wiebelbenen als in restless legg? Even naar het kruidvat Magnesium bruistabletten halenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:18 schreef Zoë23 het volgende:
Twinkle,
Kon de afgelopen tijd wel op m'n buik slapen, als ik wiebelbenen heb is t echt n uitkomst
Maar wiebelbenen + buikpijn is niet zo bevorderend voor de nachtrust
Flugeltje
Vind ik wel n mooie datum voor jou om te bevallen
De allereerste keer dat ik zwanger was, voor Twan, heb ik rond 7 weken een miskraam gehad. Ik vrees nu toch ook wel weer eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:13 schreef Gerberaatje het volgende:
Diaanhoudt moed, kan heel goed groei zijn!! Kun je ook geen bericht achterlaten bij de vlos, dat ze je terugbelt?
Oh wat laat Marjolijntje als je daar nog niets van gehoord hebtquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:59 schreef Marjolijntje het volgende:
Weekend, nog maximaal 8 weken werken!![]()
Helaas alleen nog steeds geen terugkoppeling op mn zwangerschapsverlof en ouderschapsverlofBeetje jammer (al had ik ook niet anders verwacht..)
Ik ben niet anders gewend op mn werk, maar ik vind het wel knap irritant worden ondertussen. Heb opvang geregeld voor 3 dagen, maar als ze het daar dus niet mee eens zijn, of ze willen die dagen anders ofzo, dan heb ik ondertussen toch wel een probleem..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:03 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Oh wat laat Marjolijntje als je daar nog niets van gehoord hebtIk had na 2,5 week na het inleveren van mijn zws-verklaring alle papieren en gegevens in huis met data zwart op wit en de afspraken (zowel van werkgever als UWV, en gisteren de financiele toekenning met mijn 'dagloon' tijdens het zwangerschapsverlof + de toezegging van mijn werkgever de ORT te compenseren aangezien UWV die juist niet mee rekent
)
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:21 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau was ook mee naar de echo. Ze zag al snel wat er in mijn buik zit: een konijntje!
Ah, 't is allemaal nieuw voor mijquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:53 schreef Sorbootje het volgende:
Nee de uitgerekende datum is 16 oktober, maar dit is zeg maar de berekening van de computer op grond van de meting van de baby.
Dat vind ik dus erg moeilijk. Heb bij m'n vorige twee zwangerschappen geen bloeding gehad. De keer voordat ik zwanger was van Twan had ik ook een bloeding en dat was een miskraam. Vandaar dat ik er ook minder in geloof dat het nu wel goed zal gaan.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:55 schreef Sorbootje het volgende:
Ik denk aan je en duim voor je Diaan. Hou een beetje vertrouwen in je lijf, hoe moeilijk ook.
Dat begrijp ik. En er is toch niks wat je helemaal kan geruststellen op dit moment. We hopen allemaal met je mee.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus erg moeilijk. Heb bij m'n vorige twee zwangerschappen geen bloeding gehad. De keer voordat ik zwanger was van Twan had ik ook een bloeding en dat was een miskraam. Vandaar dat ik er ook minder in geloof dat het nu wel goed zal gaan.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus erg moeilijk. Heb bij m'n vorige twee zwangerschappen geen bloeding gehad. De keer voordat ik zwanger was van Twan had ik ook een bloeding en dat was een miskraam. Vandaar dat ik er ook minder in geloof dat het nu wel goed zal gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |