Komt het vast door mijn dans!quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:21 schreef flugeltje het volgende:
Ah weer eens wat voorwerk na een aantal dagen relatieve rust... Maar eens zien hoe lang het dit keer aanhoudt...
Als het toch eens zo simpel wasquote:
Martijn is ook altijd te laat of op het nippertje...quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:33 schreef Gerberaatje het volgende:
Eigenwijze drolvan wie heeft ie dat?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:32 schreef flugeltje het volgende:
Helpt allemaal niet Gerb, heb 'm ook al wijs proberen te maken dat ie z'n verjaardag gemist had door heel hard Lang zal die leven te gaan zingen... Hij trapt nergens in
Jaaaaaa, hij is erquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Vandaag om 15:58 uur ben ik de trotse vader geworden van onze zoon!!![]()
De uiteindelijk bevalling verliep vlekkeloos, geen kunstgrepen, geen inknippen ... gewoon in 45 minuten persen, en daar is ie dan: onze gezonde zoon!!
52 cm en 3310 gram
En wat een respect heb ik gekregen voor mijn vrouw zeg!![]()
Fluugs, mócht je toch besluiten dit te proberen, wil je dan alsjeblieft aan Martijn vragen of hij het filmt en op fok zet?quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:30 schreef Gerberaatje het volgende:
Touwtje springen? Daarmee de zwaartekracht nog wat extra helpen?
Whehehequote:Op donderdag 29 maart 2012 20:47 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Fluugs, mócht je toch besluiten dit te proberen, wil je dan alsjeblieft aan Martijn vragen of hij het filmt en op fok zet?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:47 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Fluugs, mócht je toch besluiten dit te proberen, wil je dan alsjeblieft aan Martijn vragen of hij het filmt en op fok zet?
Het is trouwens wel enorm moeilijk voor een man om zijn vrouw zo te zien lijden! Maar wat een oerkracht schuilt er in vrouwen!quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jaaaaaa, hij is er![]()
![]()
Van harte SWJ
Ja wij vrouwen zijn bikkels!!
Wil je de naam ook delen?
Respect!quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:11 schreef flugeltje het volgende:
Eigenlijk gaat het hier wel heel goed, ik slaap momenteel als een tierelier, heb weinig pijntjes of dingskes en weet dat ik over een weekje of 2 toch echt wel Pieterke in m'n armen heb. Heb mezelf er ook bij neergelegd dat het waarschijnlijk weer een inleiding wordt en het gesprek van de week heeft zoveel rust gegeven dat ik mezelf zelfs over die inleiding al veel minder zorgen maak... Ergo; zo hou ik nog wel even vol
Heb voor morgen nog een allerlaatste achterstallig poetsklusje kunnen bedenken dus dan gaan alle keukenkasten nog even onder handen genomen worden. Daarna ben ik hier in huis echt wel klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |