Jij! Want jij krijgt een Pietje Bell, die houdt wel van een grapje!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:12 schreef flugeltje het volgende:
De grootste vraag is natuurlijk wie er zondag een nieuwe wereldburger gaat uitwerpen...
gewoon omdat 3 april een geweldige dag is om jarig te zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jij! Want jij krijgt een Pietje Bell, die houdt wel van een grapje!![]()
Al zet ik ook in op dinsdag. Waarom weet ik niet
Beetje te goed, eigenlijk...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:52 schreef Fieder het volgende:
Daffodil, gefeliciteerd! Wat een lieve foto zo met de zusjes![]()
Is alles goed gegaan?
Volgens mij had hij nog een dochterquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:56 schreef Asyniur het volgende:
daffodil, van harte gefeliciteerd met je 2e dochter!
Klopt. Eerst Daphne. Dan Falco, Frodo en Françoise. En nu Felicia dus.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:00 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Volgens mij had hij nog een dochter
Was het niet iets van Dafne uit een eerder huwelijk en nog een zoon Frodo ofzo?
Ach ja, te laat... Kun je weinig aan doen. Terugstoppen doen ze niet aan. Ze is nog helemaal heel, geen deuken of bulten gelukkig.quote:Gefeliciteerd met de geboorte van Felicia!wat een lieve foto. Maar wat schrikken joh, je was dus zelfs te laat voor de geboorte?! Baby niet hard gevallen?
Ja, da's wel zo leukquote:Allemaal namen die beginnen met een F. dus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wiebelbenen als in restless legg? Even naar het kruidvat Magnesium bruistabletten halenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:18 schreef Zoë23 het volgende:
Twinkle,
Kon de afgelopen tijd wel op m'n buik slapen, als ik wiebelbenen heb is t echt n uitkomst
Maar wiebelbenen + buikpijn is niet zo bevorderend voor de nachtrust
Flugeltje
Vind ik wel n mooie datum voor jou om te bevallen
De allereerste keer dat ik zwanger was, voor Twan, heb ik rond 7 weken een miskraam gehad. Ik vrees nu toch ook wel weer eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:13 schreef Gerberaatje het volgende:
Diaanhoudt moed, kan heel goed groei zijn!! Kun je ook geen bericht achterlaten bij de vlos, dat ze je terugbelt?
Oh wat laat Marjolijntje als je daar nog niets van gehoord hebtquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:59 schreef Marjolijntje het volgende:
Weekend, nog maximaal 8 weken werken!![]()
Helaas alleen nog steeds geen terugkoppeling op mn zwangerschapsverlof en ouderschapsverlofBeetje jammer (al had ik ook niet anders verwacht..)
Ik ben niet anders gewend op mn werk, maar ik vind het wel knap irritant worden ondertussen. Heb opvang geregeld voor 3 dagen, maar als ze het daar dus niet mee eens zijn, of ze willen die dagen anders ofzo, dan heb ik ondertussen toch wel een probleem..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:03 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Oh wat laat Marjolijntje als je daar nog niets van gehoord hebtIk had na 2,5 week na het inleveren van mijn zws-verklaring alle papieren en gegevens in huis met data zwart op wit en de afspraken (zowel van werkgever als UWV, en gisteren de financiele toekenning met mijn 'dagloon' tijdens het zwangerschapsverlof + de toezegging van mijn werkgever de ORT te compenseren aangezien UWV die juist niet mee rekent
)
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:21 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau was ook mee naar de echo. Ze zag al snel wat er in mijn buik zit: een konijntje!
Ah, 't is allemaal nieuw voor mijquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:53 schreef Sorbootje het volgende:
Nee de uitgerekende datum is 16 oktober, maar dit is zeg maar de berekening van de computer op grond van de meting van de baby.
Dat vind ik dus erg moeilijk. Heb bij m'n vorige twee zwangerschappen geen bloeding gehad. De keer voordat ik zwanger was van Twan had ik ook een bloeding en dat was een miskraam. Vandaar dat ik er ook minder in geloof dat het nu wel goed zal gaan.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:55 schreef Sorbootje het volgende:
Ik denk aan je en duim voor je Diaan. Hou een beetje vertrouwen in je lijf, hoe moeilijk ook.
Dat begrijp ik. En er is toch niks wat je helemaal kan geruststellen op dit moment. We hopen allemaal met je mee.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus erg moeilijk. Heb bij m'n vorige twee zwangerschappen geen bloeding gehad. De keer voordat ik zwanger was van Twan had ik ook een bloeding en dat was een miskraam. Vandaar dat ik er ook minder in geloof dat het nu wel goed zal gaan.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus erg moeilijk. Heb bij m'n vorige twee zwangerschappen geen bloeding gehad. De keer voordat ik zwanger was van Twan had ik ook een bloeding en dat was een miskraam. Vandaar dat ik er ook minder in geloof dat het nu wel goed zal gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |