gefeliciteerd!quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:59 schreef X_Y het volgende:
Haha Keshet, geinig dat je dat nog onthouden hebt
BE: Zou je ajb de foto weg kunnen halen uit je quote?
Zoe: Dankje
Haha, zijn lippen en zijn neus jaquote:
Kijk, dat was binnen 1 minuut terug te vindenquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:05 schreef octopussy het volgende:
X_Y, wat leuk! Wij waren bij de oudste geloof ik op dezelfde dag uitgerekend.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Tadaaa!Is ze (we denken dat het een meisje wordt) niet prachtig??
![]()
Wonderschoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat fijn zo vroeg al zo'n mooie echo.
X_Y, ik heb ook geen idee.
Make love, not war ☮
nee dat gelukkig niet. omdat ze nooit bevestiging hebben gehad van een 'expert' (wilden ze ook niet) hebben ze het niet gegokt, maar ze hebben wel al die tijd gedacht dat het een jongetje zou wordenquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:31 schreef Kyara het volgende:
[..]
alles blauw en het bleek toch een meisje te zijn?
Emotioneel, check!quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:07 schreef Mangostine het volgende:
ik ben ook zo'n emotioneel wrak. Vanochtend vertelde een collega over haar pasgeboren kleindochter. Hoe bijzonder het was om haar eigen zoon, als ouder te zien. Hoe zo'n kleintje zo op zichzelf lijkt en toch ook bekend is. Ik:![]()
En in de auto luister ik cd's. Komt het liedje voorbij wat wij tijdens onze huwelijksvoltrekking zullen gaan draaien (voor de liefhebber: Strawberry Swing van Coldplay). Ik:en daarna luister ik hem nog 6 keer.
Of Mother Love, van Queen. Zit helemaal aan het eind een fragment van een huilend pasgeboren kindje.![]()
![]()
![]()
ok, jullie mogen nu gaan zeiken over mijn muzieksmaak.![]()
Als ik van een dochter zou moeten bevallen en dat is op de radio, zou ik mijn benen nog weer even bij elkaar doen. Die drie minuten kunnen er dan ook wel weer bijquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:10 schreef Gerberaatje het volgende:
Dochters doet het hem nu.. vond het nummer altijd verschrikkelijk, tot we in de auto zaten naar het ziekenhuis, omdat de muppet geboren zou worden en hij gedraaid werd. We hebben de auto even stil moeten zetten omdat we allebei losgingen![]()
En nu helemaal, 2 dochters straks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van F. (2012) en M. (2016)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |