wat een geluk dat ik dan al bevallen ben en hier gewoon niet meer kom lezenquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb weinig last van gêneWacht maar tot ik jullie uitgebreid over mijn wc-avonturen ga vertellen
![]()
Toevallig ga ik ook nu al dagelijks naar de wc hoor!quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:21 schreef Asyniur het volgende:
wat een geluk dat ik dan al bevallen ben en hier gewoon niet meer kom lezen
Zal ik dan ook vertellen over mijn 'paaseitjes'?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Toevallig ga ik ook nu al dagelijks naar de wc hoor!![]()
Hahaquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:26 schreef bijtje84 het volgende:
Wij lieten ook de dvd van de echo aan mijn schoonouders zien, waarbij sowieso 1x het geslacht van 1 van de 2 jongens vól in beeld was, en een paar seconden ook nog bleef staan. En mn schoonmoeder zag het gewoon niet!
Maar ja, je moet wel precies weten waar wanneer te kijken. Dus ik zou er niet al te bang voor zijn dat je het 'per ongeluk' ziet.
In bewegend beeld is het natuurlijk wel anders. Dan zie je eerst een buik, beentjes en dan opeens daar tussenin...quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Toevallig ga ik ook nu al dagelijks naar de wc hoor!![]()
Phaidra, wat leuk om te zienTis goed dat je het een beetje toelichtte, anders had ik het niet als jongentjes-onderdeel herkend
quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:28 schreef Asyniur het volgende:
mja en vrienden van ons wilden het ook niet weten en thuis bij het terug kijken van de DVD zagen ze het wel. Dus mocht niemand de DVD meer zien want dan zou iedereen het weten.
Bleek achteraf wat ze gezien hadden helemaal niet te kloppen
Zij dachten een plasser gezien te hebben maar dat was dus de navelstreng.
alles blauw en het bleek toch een meisje te zijn?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:28 schreef Asyniur het volgende:
mja en vrienden van ons wilden het ook niet weten en thuis bij het terug kijken van de DVD zagen ze het wel. Dus mocht niemand de DVD meer zien want dan zou iedereen het weten.
Bleek achteraf wat ze gezien hadden helemaal niet te kloppen
Zij dachten een plasser gezien te hebben maar dat was dus de navelstreng.
Ik kreeg in het ziekenhuis al foto's mee toen ik 6 weken was (bij de eerste zwangerschap) en nu bij net geen 7 weken. Prachtige echo foto, overigens, ik zoek 'm eens op. Moment.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:38 schreef Xanteh het volgende:
Nou ja, ik zie wel morgen bij de vk. Aangezien ik a.s. zaterdag 37 weken ben, wil ze vast over de bevalling gaan praten lijkt me.
Nu lees ik ook al van dvd's van de echoBij de 20 weken echo moest ik letterlijk zeuren om een fotootje, anders waren we met niks naar huis gegaan
quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:33 schreef Zoë23 het volgende:
Oh kyara, heb ook t boek
'een eerlijke kijk op bevallen'. Gister weer in gelezen, echt n super boek.
(voordat je ging bevallen had je t boek gepost, dat je erin ging lezen enz)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed om te horen! Vind t ook duidelijke en 'eerlijke' info. Gewoon zoals het is zegmaar. Ook goed voor m'n lief om te lezenquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:40 schreef Kyara het volgende:
[..]ik heb er in elk geval veel aan gehad.
Ik wil ook poliklinisch bevallen. Ons ziekenhuis heeft een heel mooi bevalcentrum met verloskamers met eigen badkamer met bad, en ook echt een huiskamersfeer (grote tv, comfortabele bank voor meneer en niet zo clean). Het is natuurlijk wel afwachten of er op die afdeling plek is tegen die tijd.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:40 schreef Zoë23 het volgende:
lijkt mij ook Xanteh
Wil/ga je thuis bevallen of ziekenhuis?
Ik wil poliklinisch maar daar lees ik hier niet zo vaak iets over.
Wij hadden een paar foto tjes van de 20wkn echo, geen dvd
Wel vreemd dat je om foto's moest 'vragen'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha gelukkigquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:43 schreef Xanteh het volgende:
Is goed Coco
Zoë: in het ziekenhuis, aangezien het de eerste is. Bij de 12 weken echo kon de vrouwelijke gyno maar niet ophouden met foto's maken haha, maar die man die we later hadden stond er volgens mij gewoon niet bij stil ofzo. Uiteindelijk wel 2 foto's meegekregen hoor
Oh dat klinkt goed phaidra!quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:45 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik wil ook poliklinisch bevallen. Ons ziekenhuis heeft een heel mooi bevalcentrum met verloskamers met eigen badkamer met bad, en ook echt een huiskamersfeer (grote tv, comfortabele bank voor meneer en niet zo clean). Het is natuurlijk wel afwachten of er op die afdeling plek is tegen die tijd.
Ik heb wel steeds fotootjes meegekregen van de echo's (steeds minimaal 5), hoefde ik zelf helemaal niet om te vragen. Raar zeg, die verschillen.
En zijn lippenquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:52 schreef Xanteh het volgende:
Hahaha Coco, ja ze is prachtig, en ik zie vanaf hier dat ze de neus van je man heeft![]()
Ik kan geen tinypic foto's zien.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:35 schreef X_Y het volgende:
Graag niet quoten en de naam zeggen(mocht iemand het überhaupt al weten
, maar de foto word dalijk weer weggehaald)
Ja mn eerste kloon ooit geraden haha.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:40 schreef X_Y het volgende:
Haha
Ik post idd niet zo heel veel meer
Ze komt uit de tijd van Asy, Keshet, BJ etc
quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:43 schreef Xanteh het volgende:
Dit was met 20 wekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een 3D!
M'n lief wil geen 3D![]()
En ik ben zo nieuwschierig!![]()
Ja hee, ik ga geen topics uit 2010 erbij zoekenquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:56 schreef Keshet het volgende:
Ok. Hint: Er was bij baby 1 een Woezel en Pip obsessie.
Dus ook uit die van mijquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:40 schreef X_Y het volgende:
Haha
Ik post idd niet zo heel veel meer
Ze komt uit de tijd van Asy, Keshet, BJ etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |