abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109643598
quote:
Nee bij een overleg staken niet nee. Bij het vallen van de regering wel. :|W
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:47:52 #202
3542 Gia
User under construction
pi_109643820
quote:
13s.gif Op donderdag 29 maart 2012 09:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik zou het echt een hele, hele dikke faal van de PVV vinden als ze dit opblazen omdat 'hij het niet uit kan leggen aan z'n kiezers'.
Flikker op er moet gewoon gehandeld worden nu en met nieuwe verkiezingen of een demissionair kabinet gaat er maandenlang helemaal niets gebeuren.
Ben het ergens met je eens, maar als hij er wel mee doorgaat zie ik het volgende topic weer:

Wilders pleegt kiezersbedrog!!
pi_109643867
Vervelend hè , dat je politieke idool ook af en toe kritiek krijgt Gia?
pi_109644080
quote:
13s.gif Op donderdag 29 maart 2012 09:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik zou het echt een hele, hele dikke faal van de PVV vinden als ze dit opblazen omdat 'hij het niet uit kan leggen aan z'n kiezers'.
Flikker op er moet gewoon gehandeld worden nu en met nieuwe verkiezingen of een demissionair kabinet gaat er maandenlang helemaal niets gebeuren.
Was het maar zo dat ze dat EINDELIJK een keer deden. Dit kabinet heeft nog geen enkele fatsoenlijke hervorming doorgevoerd. Enige wat ze voor elkaar hebben gekregen is dat Nederland over 10 jaar geen kenniseconomie meer is en je in Rwanda een beter zorgstelsel hebt.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:59:17 #205
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_109644161
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nee bij een overleg staken niet nee. Bij het vallen van de regering wel. :|W
Gebaseerd op....?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:59:22 #206
3542 Gia
User under construction
pi_109644164
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:49 schreef De_Guidance het volgende:
Vervelend hè , dat je politieke idool ook af en toe kritiek krijgt Gia?
Maak je niet druk, als het kabinet valt ga ik keihard SP stemmen.
Wat mij betreft gaat de hele HRA maar op de schop.
SP wil juist meer aan de zorg geven, dus alleen maar gunstig voor mij.
pi_109644268
Ik vind de SP helemaal niks , maar ga gerust je gang.
pi_109644441
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Gebaseerd op....?
De negatieve waarderingen die NL de afgelopen tijd heeft gekregen en wat er gebeurt is bij oa Belgie toen men maar geen regering kon vormen om de noodzakelijke maatregelen door te voeren.
Hetzelfde zou trouwens gebeuren als de regering blijft zitten en gewoon geen hervormingen doorvoert, al zal het dan iets langer kunnen duren.
Het vallen en dus uitstellen van hervormingen zal onheroepelijk een afwaardering tot gevolg hebben.

Zullen we er wat geld op inzetten?
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_109644447
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:59 schreef Gia het volgende:

Maak je niet druk, als het kabinet valt ga ik keihard SP stemmen.
Dat valt allemaal wel mee hoor met die HRA.

De SP wil de renteaftrek voor alle huishoudens garanderen tot de rente over de eerste ¤ 350.000 hypotheekschuld, tegen een maximale belastingaftrek van 42 procent. De SP wil daarnaast dat het aflossen van de hypotheekschuld fiscaal het voordeligst wordt. Concreet betekenen de voorstellen van de SP dat er voor een huishouden met een inkomen van ¤ 50.000 en een hypotheek van ¤ 300.000 niets verandert. Een huishouden met een inkomen van ¤ 100.000 en een hypotheek van ¤ 500.000 zal ook de rente over de eerste ¤ 350.000 hypotheekschuld tegen 42 procent mogen aftrekken. Dit laatste wil de SP binnen 10 jaar bereiken zodat de woningmarkt de fiscale veranderingen rustig kan verwerken. Einde citaat.
pi_109644477
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:56 schreef Harlon het volgende:

[..]

Was het maar zo dat ze dat EINDELIJK een keer deden. Dit kabinet heeft nog geen enkele fatsoenlijke hervorming doorgevoerd. Enige wat ze voor elkaar hebben gekregen is dat Nederland over 10 jaar geen kenniseconomie meer is en je in Rwanda een beter zorgstelsel hebt.
Ja dat allemaal hebben ze in anderhalf jaar voor elkaar gekregen :')

Jezus waar komen dit soort onwetende debielen vandaan? :|W
pi_109644508
quote:

Ik begrijp niet dat mensen zo egoïstisch kunnen stemmen terwijl het voor het grote plaatje funest is. Je kan toch wel IETS verder nadenken dan je neus lang is?
  Forum Admin donderdag 29 maart 2012 @ 11:15:18 #212
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_109644753
quote:
13s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik begrijp niet dat mensen zo egoïstisch kunnen stemmen terwijl het voor het grote plaatje funest is. Je kan toch wel IETS verder nadenken dan je neus lang is?
Nee, en met hem duizenden anderen Nederlanders. Daarom zitten we nu opgescheept met een halfslachtig kabjnet dat heel goed weet wat ze níet aan gaan pakken(hra iemand? :') ) maar wat er wél gebeuren moet laten ze liggen. Oh maar er waren in ieder geval plannen voor een downloadverbod, de wietpas.. jaaa :')

Mensen stemmen vanuit hun portomonnee, en laat heel veel Nederlanders een hypotheek hebben..
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 29 maart 2012 @ 11:16:33 #213
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_109644792
quote:
13s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dat vraag ik me zelf af over VVD'ers. We weten inmiddels dat deze partij funest is voor zowel de economie als voor de vrijheden waarvoor ze zeggen te staan.

Ik zag gisteren op de privacy-barometer dat de VVD bezig is met een inhaalslag voor slechtste partij voor de privacy. Het verbaast me niets. Neem daar bij dat de VVD her en der met verboden (symboolpolitiek) strooit; en je weet dat individuele vrijheid een dood topic is binnen deze ooit liberale partij.

Tel daar nog eens bij op dat de VVD naast totaal niet hervormt, ook nog eens compleet ineffectief en (op zowel de korte als de lange termijn) juist averechts bezuingt, en je vraagt je af waarom mensen nog op de VVD stemmen.

Voor dat grotere plaatje is de partij in ieder geval funest gebleken.
pi_109645011
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 21:22 schreef De_Guidance het volgende:
Cohen en Pechtold zijn zeer capabele mensen hoor.

Shit, ik moet me nu verschonen door een lachstuip.
  donderdag 29 maart 2012 @ 11:25:01 #215
136 V.
Like tears in rain...
pi_109645120
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:22 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Shit, ik moet me nu verschonen door een lachstuip.
Ah, dus niet alleen van boven incontinent...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_109645192
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:25 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ah, dus niet alleen van boven incontinent...

V.
Liever incontinent dan dat hersenloze gebash van jou.
pi_109645227
quote:

Hoe heilig is die überhaupt nog voor de kiezer? Rutte verdedigt het nog met hand en tand, maar het wordt toch steeds meer duidelijk dat dat gewoon een gigantische molensteen aan het worden is, in elk geval in de huidige vorm?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_109645327
quote:

[..]

Waarom denk je dat verkiezingen dezelfde versplinterde resultaten gaat opleveren ? Iedereen stemt voor zijn eigen portomonnee.
pi_109645519
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Waarom denk je dat verkiezingen dezelfde versplinterde resultaten gaat opleveren ? Iedereen stemt voor zijn eigen portomonnee.
Vrijwel iedereen ja. Zelfs van de mensen die heilig overtuigd zijn dat ze níét alleen voor hun eigen portemonnee stemmen blijken hun idealistische standpunten nogal eens mee te veranderen met het inkomen. :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_109645554
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:27 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Hoe heilig is die überhaupt nog voor de kiezer? Rutte verdedigt het nog met hand en tand, maar het wordt toch steeds meer duidelijk dat dat gewoon een gigantische molensteen aan het worden is, in elk geval in de huidige vorm?
Wat is het alternatief zonder dat je daarbij 4 miljoen huishoudens met een lastenverzwaring van enkele honderden euros per maand opzadelt in tijden van crisis?
pi_109645672
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:35 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat is het alternatief zonder dat je daarbij 4 miljoen huishoudens met een lastenverzwaring van enkele honderden euros per maand opzadelt in tijden van crisis?
Bangmakerij, niemand pleit voor het rucksichtlos afschaffen van de HRA.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_109645829
quote:
13s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Bangmakerij, niemand pleit voor het rucksichtlos afschaffen van de HRA.
Dus dan heeft het ook geen zin om er nu een besparing doorheen te krijgen van ettelijke miljoenen omdat je aftopt op een half miljoen oid. Iets met druppel, gloeiende plaat etc.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2012 11:42:26 ]
pi_109645968
quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:41 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dus dan heeft het ook geen zin om er nu een besparing doorheen te krijgen van ettelijke miljoenen omdat je aftopt op een half miljoen oid. Iets met druppel, gloeiende plaat etc.
Ja, dat zijn de enige 2 mogelijkheden: rücksichtlos afschaffen of alleen afschaffen voor huizen boven de 5 ton. Andere mogelijkheden zijn er niet, je hebt gelijk en me 100% overtuigd.

:')
pi_109646367
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ja, dat zijn de enige 2 mogelijkheden: rücksichtlos afschaffen of alleen afschaffen voor huizen boven de 5 ton. Andere mogelijkheden zijn er niet, je hebt gelijk en me 100% overtuigd.

:')
Vertel, welke mogelijkheid bespaart op dit moment genoeg om gelijk door te zetten en zorgt ook nog eens ervoor dat er geen remmend effect komt op de huidige economische situatie in Nederland. Als het een no-brainer is moet het vast een eitje zijn voor jou om dat te vertellen. Succes!
pi_109646386
Ennnn de onderhandelingen gaan door.
  Moderator donderdag 29 maart 2012 @ 11:58:06 #226
8781 crew  Frutsel
pi_109646391
Laatste nieuws aldus Radio1
Onderhandelingen worden voortgezet. Voldoende perspectief voor een succesvolle voortzetting en positief resultaat
  † In Memoriam † donderdag 29 maart 2012 @ 12:00:10 #227
43556 miss_dynastie
pi_109646460
Ik heb echt het gevoel dat ze een spelletje spelen om alles en iedereen te neppen.
pi_109646464
quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Vertel, welke mogelijkheid bespaart op dit moment genoeg om gelijk door te zetten en zorgt ook nog eens ervoor dat er geen remmend effect komt op de huidige economische situatie in Nederland. Als het een no-brainer is moet het vast een eitje zijn voor jou om dat te vertellen. Succes!
Vertel, welke alternatieven zijn er voor bezuinigen op de HRA om gelijk door te zetten en zorgt ook nog eens ervoor dat er geen remmend effect komt op de huidige economische situatie in Nederland. Als het een no-brainer is moet het vast een eitje zijn voor jou om dat te vertellen. Succes!
pi_109646503
quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Vertel, welke alternatieven zijn er voor bezuinigen op de HRA om gelijk door te zetten en zorgt ook nog eens ervoor dat er geen remmend effect komt op de huidige economische situatie in Nederland. Als het een no-brainer is moet het vast een eitje zijn voor jou om dat te vertellen. Succes!
Ontwikkelingshulp stopzetten. Nu jij weer.

Owja, beetje kansloos dat je niet ingaat op de vraag die gesteld wordt. Getuigt van weinig tot geen fatsoen.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2012 12:01:34 ]
pi_109646528
quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Gewoon in 30 jaar afschaffen. Duidelijkheid zal de markt een hoop goed al doen.
pi_109646596
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:58 schreef Frutsel het volgende:
Onderhandelingen worden voortgezet. Voldoende perspectief voor een succesvolle voortzetting en positief resultaat
Zoals verwacht.
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat ze een spelletje spelen om alles en iedereen te neppen.
Het is gewoon hard spel spelen van Wilders zodat hij tegen zijn kiezers kan zeggen dat hij er alles aan gedaan heeft. Dat hij het niet zomaar ging laten klappen was wel duidelijk, daar heeft hij niks aan. Het zou hem zetels kosten en met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid buitensluiten van regeringsmacht na de verkiezingen.
pi_109646677
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Gewoon in 30 jaar afschaffen. Duidelijkheid zal de markt een hoop goed al doen.
Uiteraard, maar dat levert nu geen kut op.
pi_109646685
Leuke show
pi_109646700
quote:
6s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ontwikkelingshulp stopzetten. Nu jij weer.
Dat raakt het Nederlands bedrijfsleven direct, aangezien het eigenlijk weinig meer is dan een verkapte subsidie.
pi_109646714
quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Qua financien niet direct, maar het is een structurele hervorming die nodig is. Plus dat het de huizenmarkt zelfs een impuls kan geven omdat men weet waar men aan toe is. Niets erger dan onzekerheid.
pi_109646750
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zoals verwacht.

[..]

Het is gewoon hard spel spelen van Wilders zodat hij tegen zijn kiezers kan zeggen dat hij er alles aan gedaan heeft. Dat hij het niet zomaar ging laten klappen was wel duidelijk, daar heeft hij niks aan. Het zou hem zetels kosten en met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid buitensluiten van regeringsmacht na de verkiezingen.
Wilders zit wel in een uniek situatie: hij KAN eigenlijk nooit meer de 2e kamer verlaten. Dan is hij zijn beveiliging kwijt en is ie de lul.
pi_109646753
quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het maakt een einde aan onzekerheid en geeft vertrouwen op de financiële markten.
pi_109646792
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Komende zondag doen ze vast een nieuwe mededeling.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_109646811
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Wilders zit wel in een uniek situatie: hij KAN eigenlijk nooit meer de 2e kamer verlaten. Dan is hij zijn beveiliging kwijt en is ie de lul.
Dan gaat hij wel naar zijn rechtse lobbyvrinden uit de VS, die manoeuvre is al vaker voorgekomen. :+
pi_109646844
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Nee hoor, dan gaat-ie in een door zijn broodheren gefinancierde kibboets weer sinaasappels plukken, want dat is het enige echte werk wat-ie ooit gedaan heeft.
pi_109646930
quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het maakt een einde aan onzekerheid en geeft vertrouwen op de financiële markten.
"Er wordt niet gemorreld aan de HRA" door de Premier himself is een onzekerheidje? Oke.
pi_109646977
quote:
6s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:10 schreef Scorpie het volgende:

"Er wordt niet gemorreld aan de HRA" door de Premier himself is een onzekerheidje? Oke.
Wat dat betreft is Rutte net die minister van informatie in Irak. "There are no Americans in Bagdag" = "er zal niet gemorreld worden aan de HRA".
  donderdag 29 maart 2012 @ 12:12:11 #243
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_109646990
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:05 schreef De_Guidance het volgende:
Leuke show
dat
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_109647028
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Wat dat betreft is Rutte net die minister van informatie in Irak. "There are no Americans in Bagdag" = "er zal niet gemorreld worden aan de HRA".
Tot nu toe houdt hij wel woord :P
pi_109647040
Goed bezig !
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_109647081
quote:

[..]

laten we het hopen zijn we eindelijk van dat domme gelul/kamer vragen af.
pi_109647327
quote:
6s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja, aangezien de druk om wél in te grijpen nog nooit zo hoog is geweest en naarmate de HRA duurder wordt alleen maar zal toenemen. Een meerderheid van de stemmers is ook gewoon voor versobering van de HRA.
pi_109647375
quote:
6s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dan gaat hij wel naar zijn rechtse lobbyvrinden uit de VS, die manoeuvre is al vaker voorgekomen. :+
Hij zal niet in NL blijven denk ik nee.
  donderdag 29 maart 2012 @ 12:33:45 #249
241662 Jian
Well, well, well
pi_109647942
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:58 schreef Frutsel het volgende:
goh, wat een teleurstelling zal dat zijn voor het journaille, ze waren gisteren zo zeker van hun zaak. :')
pi_109648324
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Hij zal niet in NL blijven denk ik nee.
Laten we het hopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')