Nee bij een overleg staken niet nee. Bij het vallen van de regering wel.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)-volledig-koud.dhtml
Ben het ergens met je eens, maar als hij er wel mee doorgaat zie ik het volgende topic weer:quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik zou het echt een hele, hele dikke faal van de PVV vinden als ze dit opblazen omdat 'hij het niet uit kan leggen aan z'n kiezers'.
Flikker op er moet gewoon gehandeld worden nu en met nieuwe verkiezingen of een demissionair kabinet gaat er maandenlang helemaal niets gebeuren.
Was het maar zo dat ze dat EINDELIJK een keer deden. Dit kabinet heeft nog geen enkele fatsoenlijke hervorming doorgevoerd. Enige wat ze voor elkaar hebben gekregen is dat Nederland over 10 jaar geen kenniseconomie meer is en je in Rwanda een beter zorgstelsel hebt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik zou het echt een hele, hele dikke faal van de PVV vinden als ze dit opblazen omdat 'hij het niet uit kan leggen aan z'n kiezers'.
Flikker op er moet gewoon gehandeld worden nu en met nieuwe verkiezingen of een demissionair kabinet gaat er maandenlang helemaal niets gebeuren.
Gebaseerd op....?quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee bij een overleg staken niet nee. Bij het vallen van de regering wel.
Maak je niet druk, als het kabinet valt ga ik keihard SP stemmen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:49 schreef De_Guidance het volgende:
Vervelend hè , dat je politieke idool ook af en toe kritiek krijgt Gia?
De negatieve waarderingen die NL de afgelopen tijd heeft gekregen en wat er gebeurt is bij oa Belgie toen men maar geen regering kon vormen om de noodzakelijke maatregelen door te voeren.quote:
Dat valt allemaal wel mee hoor met die HRA.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:59 schreef Gia het volgende:
Maak je niet druk, als het kabinet valt ga ik keihard SP stemmen.
Wat mij betreft gaat de hele HRA maar op de schop.
SP wil juist meer aan de zorg geven, dus alleen maar gunstig voor mij.
Ja dat allemaal hebben ze in anderhalf jaar voor elkaar gekregenquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:56 schreef Harlon het volgende:
[..]
Was het maar zo dat ze dat EINDELIJK een keer deden. Dit kabinet heeft nog geen enkele fatsoenlijke hervorming doorgevoerd. Enige wat ze voor elkaar hebben gekregen is dat Nederland over 10 jaar geen kenniseconomie meer is en je in Rwanda een beter zorgstelsel hebt.
Ik begrijp niet dat mensen zo egoïstisch kunnen stemmen terwijl het voor het grote plaatje funest is. Je kan toch wel IETS verder nadenken dan je neus lang is?quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:59 schreef Gia het volgende:
SP wil juist meer aan de zorg geven, dus alleen maar gunstig voor mij.
Nee, en met hem duizenden anderen Nederlanders. Daarom zitten we nu opgescheept met een halfslachtig kabjnet dat heel goed weet wat ze níet aan gaan pakken(hra iemand?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat mensen zo egoïstisch kunnen stemmen terwijl het voor het grote plaatje funest is. Je kan toch wel IETS verder nadenken dan je neus lang is?
Dat vraag ik me zelf af over VVD'ers. We weten inmiddels dat deze partij funest is voor zowel de economie als voor de vrijheden waarvoor ze zeggen te staan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat mensen zo egoïstisch kunnen stemmen terwijl het voor het grote plaatje funest is. Je kan toch wel IETS verder nadenken dan je neus lang is?
Shit, ik moet me nu verschonen door een lachstuip.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:22 schreef De_Guidance het volgende:
Cohen en Pechtold zijn zeer capabele mensen hoor.
Ah, dus niet alleen van boven incontinent...quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:22 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Shit, ik moet me nu verschonen door een lachstuip.
Liever incontinent dan dat hersenloze gebash van jou.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:25 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ah, dus niet alleen van boven incontinent...
V.
Hoe heilig is die überhaupt nog voor de kiezer? Rutte verdedigt het nog met hand en tand, maar het wordt toch steeds meer duidelijk dat dat gewoon een gigantische molensteen aan het worden is, in elk geval in de huidige vorm?quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:59 schreef Gia het volgende:
Wat mij betreft gaat de hele HRA maar op de schop.
Waarom denk je dat verkiezingen dezelfde versplinterde resultaten gaat opleveren ? Iedereen stemt voor zijn eigen portomonnee.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen ja. Zelfs van de mensen die heilig overtuigd zijn dat ze níét alleen voor hun eigen portemonnee stemmen blijken hun idealistische standpunten nogal eens mee te veranderen met het inkomen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat verkiezingen dezelfde versplinterde resultaten gaat opleveren ? Iedereen stemt voor zijn eigen portomonnee.
Wat is het alternatief zonder dat je daarbij 4 miljoen huishoudens met een lastenverzwaring van enkele honderden euros per maand opzadelt in tijden van crisis?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:27 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hoe heilig is die überhaupt nog voor de kiezer? Rutte verdedigt het nog met hand en tand, maar het wordt toch steeds meer duidelijk dat dat gewoon een gigantische molensteen aan het worden is, in elk geval in de huidige vorm?
Bangmakerij, niemand pleit voor het rucksichtlos afschaffen van de HRA.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat is het alternatief zonder dat je daarbij 4 miljoen huishoudens met een lastenverzwaring van enkele honderden euros per maand opzadelt in tijden van crisis?
Dus dan heeft het ook geen zin om er nu een besparing doorheen te krijgen van ettelijke miljoenen omdat je aftopt op een half miljoen oid. Iets met druppel, gloeiende plaat etc.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bangmakerij, niemand pleit voor het rucksichtlos afschaffen van de HRA.
Ja, dat zijn de enige 2 mogelijkheden: rücksichtlos afschaffen of alleen afschaffen voor huizen boven de 5 ton. Andere mogelijkheden zijn er niet, je hebt gelijk en me 100% overtuigd.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus dan heeft het ook geen zin om er nu een besparing doorheen te krijgen van ettelijke miljoenen omdat je aftopt op een half miljoen oid. Iets met druppel, gloeiende plaat etc.
Vertel, welke mogelijkheid bespaart op dit moment genoeg om gelijk door te zetten en zorgt ook nog eens ervoor dat er geen remmend effect komt op de huidige economische situatie in Nederland. Als het een no-brainer is moet het vast een eitje zijn voor jou om dat te vertellen. Succes!quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de enige 2 mogelijkheden: rücksichtlos afschaffen of alleen afschaffen voor huizen boven de 5 ton. Andere mogelijkheden zijn er niet, je hebt gelijk en me 100% overtuigd.
Vertel, welke alternatieven zijn er voor bezuinigen op de HRA om gelijk door te zetten en zorgt ook nog eens ervoor dat er geen remmend effect komt op de huidige economische situatie in Nederland. Als het een no-brainer is moet het vast een eitje zijn voor jou om dat te vertellen. Succes!quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vertel, welke mogelijkheid bespaart op dit moment genoeg om gelijk door te zetten en zorgt ook nog eens ervoor dat er geen remmend effect komt op de huidige economische situatie in Nederland. Als het een no-brainer is moet het vast een eitje zijn voor jou om dat te vertellen. Succes!
Ontwikkelingshulp stopzetten. Nu jij weer.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vertel, welke alternatieven zijn er voor bezuinigen op de HRA om gelijk door te zetten en zorgt ook nog eens ervoor dat er geen remmend effect komt op de huidige economische situatie in Nederland. Als het een no-brainer is moet het vast een eitje zijn voor jou om dat te vertellen. Succes!
Gewoon in 30 jaar afschaffen. Duidelijkheid zal de markt een hoop goed al doen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vertel, welke mogelijkheid bespaart op dit moment genoeg om gelijk door te zetten en zorgt ook nog eens ervoor dat er geen remmend effect komt op de huidige economische situatie in Nederland. Als het een no-brainer is moet het vast een eitje zijn voor jou om dat te vertellen. Succes!
Zoals verwacht.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:58 schreef Frutsel het volgende:
Laatste nieuws aldus Radio1
Onderhandelingen worden voortgezet. Voldoende perspectief voor een succesvolle voortzetting en positief resultaat
Het is gewoon hard spel spelen van Wilders zodat hij tegen zijn kiezers kan zeggen dat hij er alles aan gedaan heeft. Dat hij het niet zomaar ging laten klappen was wel duidelijk, daar heeft hij niks aan. Het zou hem zetels kosten en met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid buitensluiten van regeringsmacht na de verkiezingen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat ze een spelletje spelen om alles en iedereen te neppen.
Uiteraard, maar dat levert nu geen kut op.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Gewoon in 30 jaar afschaffen. Duidelijkheid zal de markt een hoop goed al doen.
Dat raakt het Nederlands bedrijfsleven direct, aangezien het eigenlijk weinig meer is dan een verkapte subsidie.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ontwikkelingshulp stopzetten. Nu jij weer.
Qua financien niet direct, maar het is een structurele hervorming die nodig is. Plus dat het de huizenmarkt zelfs een impuls kan geven omdat men weet waar men aan toe is. Niets erger dan onzekerheid.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat levert nu geen kut op.
Wilders zit wel in een uniek situatie: hij KAN eigenlijk nooit meer de 2e kamer verlaten. Dan is hij zijn beveiliging kwijt en is ie de lul.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zoals verwacht.
[..]
Het is gewoon hard spel spelen van Wilders zodat hij tegen zijn kiezers kan zeggen dat hij er alles aan gedaan heeft. Dat hij het niet zomaar ging laten klappen was wel duidelijk, daar heeft hij niks aan. Het zou hem zetels kosten en met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid buitensluiten van regeringsmacht na de verkiezingen.
Het maakt een einde aan onzekerheid en geeft vertrouwen op de financiële markten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat levert nu geen kut op.
Komende zondag doen ze vast een nieuwe mededeling.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat ze een spelletje spelen om alles en iedereen te neppen.
Dan gaat hij wel naar zijn rechtse lobbyvrinden uit de VS, die manoeuvre is al vaker voorgekomen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wilders zit wel in een uniek situatie: hij KAN eigenlijk nooit meer de 2e kamer verlaten. Dan is hij zijn beveiliging kwijt en is ie de lul.
Nee hoor, dan gaat-ie in een door zijn broodheren gefinancierde kibboets weer sinaasappels plukken, want dat is het enige echte werk wat-ie ooit gedaan heeft.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wilders zit wel in een uniek situatie: hij KAN eigenlijk nooit meer de 2e kamer verlaten. Dan is hij zijn beveiliging kwijt en is ie de lul.
"Er wordt niet gemorreld aan de HRA" door de Premier himself is een onzekerheidje? Oke.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het maakt een einde aan onzekerheid en geeft vertrouwen op de financiële markten.
Wat dat betreft is Rutte net die minister van informatie in Irak. "There are no Americans in Bagdag" = "er zal niet gemorreld worden aan de HRA".quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:10 schreef Scorpie het volgende:
"Er wordt niet gemorreld aan de HRA" door de Premier himself is een onzekerheidje? Oke.
datquote:
Tot nu toe houdt hij wel woordquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat dat betreft is Rutte net die minister van informatie in Irak. "There are no Americans in Bagdag" = "er zal niet gemorreld worden aan de HRA".
laten we het hopen zijn we eindelijk van dat domme gelul/kamer vragen af.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja, aangezien de druk om wél in te grijpen nog nooit zo hoog is geweest en naarmate de HRA duurder wordt alleen maar zal toenemen. Een meerderheid van de stemmers is ook gewoon voor versobering van de HRA.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
"Er wordt niet gemorreld aan de HRA" door de Premier himself is een onzekerheidje? Oke.
Hij zal niet in NL blijven denk ik nee.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan gaat hij wel naar zijn rechtse lobbyvrinden uit de VS, die manoeuvre is al vaker voorgekomen.
goh, wat een teleurstelling zal dat zijn voor het journaille, ze waren gisteren zo zeker van hun zaak.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:58 schreef Frutsel het volgende:
Laatste nieuws aldus Radio1
Onderhandelingen worden voortgezet. Voldoende perspectief voor een succesvolle voortzetting en positief resultaat
Laten we het hopen!quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hij zal niet in NL blijven denk ik nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |