Ik hoef lekke r alleen maar mijn hand te ontspannen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:58 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ghehenog een half uur!! Ik let op de tijd!
Zul je straks zien dat ik hem naar een andere fhf ér stuur.quote:
Nikes niet in de droger gooien natuurlijk (vooral geen lederen). Die laat je rustig opdrogen met een paar flinke proppen wc-papier of keukenrol erinquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:14 schreef DJMO het volgende:
ah dus gewoon met hardloopkledin en al in de machine smijten en op 30 graden wassen en dan in de droger flikkeren kan geen kwaad?
yska![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik hoef lekke r alleen maar mijn hand te ontspannen.
[ afbeelding ]
Hatshie, oeps.quote:
En ik kan na al die jaren nog sms'en.quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:48 schreef DJMO het volgende:
zo lief trouwens, ik vraag aan d'r wat was je aan 't doen? zij: film kijken, over twee kinderen die samen opgroeien op een onbewoond eiland.
ik: blue lagoon.
zij: hoe weet jij dat nou weer![]()
Brooke Shields. Knappe meid iddquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:10 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zo'n lekker ding..
Die meid dan hè, even voor de duidelijkheid
Heb ik wel altijd gedaanquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:16 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nikes niet in de droger gooien natuurlijk (vooral geen lederen). Die laat je rustig opdrogen met een paar flinke proppen wc-papier of keukenrol erin
Mooi, dan kan ik op m'n vrije dagen slapenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:22 schreef JK1982 het volgende:
Ik zit trouwens net effe naar het weerbericht te luisteren, maar daar wordt je ook niet echt vrolijk van zeg.
Morgen de laatste echt mooie dag van de week. Morgen op de motor naar het werk dus!
Ja, na morgen is het weer ff gedaan met het mooie weer. Weekend weer regen en ellende, dus geniet er nog ff van morgenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:22 schreef JK1982 het volgende:
Ik zit trouwens net effe naar het weerbericht te luisteren, maar daar wordt je ook niet echt vrolijk van zeg.
Morgen de laatste echt mooie dag van de week. Morgen op de motor naar het werk dus!
Niet te warm en redelijk koel lijkt me beter om in te starten dan vochtig 'warm' weerquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:28 schreef DJMO het volgende:
jongens. shut op over 't weer. ik wil vrijdag gaan hardlopenen dat wens ik niet met regen en onweer te gaan doen.
Ben je bijna bij de eindstreep en dan heb je tegenwind met een remparachute op je hoofd.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
Deze op
[ afbeelding ]
en gaan!
Enne ik hoorde dat het in Poortugaal e.o. droog blijft!
haha nee, maar ik vond deze gezichtsuitdrukking zo mooi op google :pquote:
Je lijkt er anders best wel op iddquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
haha nee, maar ik vond deze gezichtsuitdrukking zo mooi op google :p
geef het een notitieblok.. Dan kunnen jullie geheime briefjes naar elkaar schrijven. Of alleen een pen en dan de wc rol gebruiken :pquote:
Check FBquote:
T valt ook wel mee, t ging om 't ideequote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:33 schreef DJMO het volgende:
dat valt toch wel mee? \
ik kan me herinneren dat ik me als kind daadwerkelijk heb opgelsoten met m'n neef en nicht samen
Een stukje.quote:
Jawel hoor. Laat maar weten hoe die moet worden.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
Anyways, Rucky, kan jij een UI voor mij maken?
Daar is ie verrekte hendig inquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
Als ik een .gif van inet scoor, kan jij er dan wat mee??quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jawel hoor. Laat maar weten hoe die moet worden.
Ondertussen ben ik aardig handig ermee gewrden. Die van Djmo vind ik nog steeds tof.quote:
Grapje zeker?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:58 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Als ik een .gif van inet scoor, kan jij er dan wat mee??
Gatsieee neee!!! Ron, en stiekem is Vinny in het nieuwe seizoen ook best hotquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou ik denk Jalees hartje gozer van JS... Welke? The Situation?
Ik wil ook wel eens wat.quote:
Maar de link heb ik wel.quote:
Ik ga dat toch echt niet nu doen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
Neeee die niet als UI, die vond ik gwn funnywaaacht!
Klein beetje maar gebruiken hoor, gewoon een kneepjequote:Op woensdag 28 maart 2012 08:17 schreef DJMO het volgende:
straks eens even m'n nikes in de wasmachine flikkeren
babyshampoo heb ik genoeg in huis
kakloenk kadoenk kadoenk.. Altijd zo'n heerlijk geluid, schoenen in de wasmachine.. Iig mijn allstars maken altijd veel herrie ook al zitten ze dan in een kussensloop...quote:
ja die jongen van de instructieles zei 3x in de week anderhalf uur... Maar toen ik net wakker was, was ik nog gemotiveerd. Het zakt nu wel weer weg. Even mn bakje met aardbeien en stukjes peer opeten dan kunnen jullie mij in de tussentijd motiveren.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Alweer? Jij moet straks toch wel een súperstrak lijf hebben zeg!
Maarrr.. zit je nu al in de sportschool dan?quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
ja die jongen van de instructieles zei 3x in de week anderhalf uur... Maar toen ik net wakker was, was ik nog gemotiveerd. Het zakt nu wel weer weg. Even mn bakje met aardbeien en stukjes peer opeten dan kunnen jullie mij in de tussentijd motiveren.
nee ik hang op de bank met een laptop en een bakje met aardbeien en peer die me nog aanstaren vanaf de tafel :pquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:44 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Maarrr.. zit je nu al in de sportschool dan?
Eet smakelijk! Lekker fruithapje
3x in de week is zeker het beste ja, 1x in de week heeft weinig zin..
Ik fap nu al stiekem op Yskaquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Alweer? Jij moet straks toch wel een súperstrak lijf hebben zeg!
Nééééé!!!quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
nee ik hang op de bank met een laptop en een bakje met aardbeien en peer die me nog aanstaren vanaf de tafel :p
Nou het bakje is leeg op een paar stukjes aardbei na. Ze zijn nogal flauw van smaak dus ik gooi ze straks wel weer door de yoghurt heen dan maakt het niet zoveel uit. Ga er natuurlijk geen suiker overheen gooienquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nééééé!!!![]()
Hoezo dan 'hallo sportschool'? Kom op, in de benen! Gympies aan, sportpakje aan en lekker naar de sportschool!
later deze week sta ik met deze te sportenquote:
Goed bezig.. Nou, zet hem op!quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou het bakje is leeg op een paar stukjes aardbei na. Ze zijn nogal flauw van smaak dus ik gooi ze straks wel weer door de yoghurt heen dan maakt het niet zoveel uit. Ga er natuurlijk geen suiker overheen gooien
Enne als ik mn medicijnen genomen heb gaat mijn buik vaak rommelen.. En heb geen zin om dan al in de sportschoo te zitten.. Ga nu mn sportschoenen in de tas gooien, handdoekje, sportpas, flesje water met een drupje citroenranja :p
Oh lekker, waar haal je dat precies?quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:50 schreef Papabear het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik ga zo ook weer even een rondje om. Heb trek in een bak kibbeling
Bijlmerplein, voorbij het ING hoofdkantoor richting de Shopperhall lopen en dan op de hoek van de Febo en BCC rechtsaf. Daar zit een prima vishandelquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:53 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Oh lekker, waar haal je dat precies?
Vergeet je kogelwerend vest niet..
Zal ik je komen helpen inzepen?quote:
Ik ben ook trots op je C.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zo, ik ben trots op mezelf![]()
Vrijdag weer :p
Kunnen ze mooi buiten in de zon drogenquote:
Ah, je bent m'n collega's tegengekomen tijdens je loopjequote:Op woensdag 28 maart 2012 13:37 schreef JK1982 het volgende:
Zoveel mooie meisjes gezien tijdens mijn loopje, kom ik weer binnen op kantoor en loop ik tegen de 2 lelijkste, suffe horken aan tegen die er in het hele pand rondlopen..
Als dat moois in een klap tenietgedaan..
quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:59 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ah, je bent m'n collega's tegengekomen tijdens je loopje![]()
quote:
Zoiets?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hahahha ik vind m zooooo geweldig!quote:
Ik had hem eigenlijk bij mezelf moeten gebruiken en dan niets zeggen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:59 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hahahha ik vind m zooooo geweldig!
Thnx!!
Sst we slapen.quote:
Die Indiërs zijn echt vermoeiend met dat gare accent van zequote:Op woensdag 28 maart 2012 23:56 schreef Merlijn het volgende:
Weinig "kom" materiaal vanavond. zakendiner met de USA / India delegatie. De hele avond tussen de accenten proberen te schakelen is behoorlijk vermoeiend...
Ge-Wel-Dig! Maar true, zo ging het wel....quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:57 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die Indiërs zijn echt vermoeiend met dat gare accent van ze
Jah, breek me de bek niet open. @ ING headquarters loopt ook dagelijks een hele delegatie van die gasten rondquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ge-Wel-Dig! Maar true, zo ging het wel....
En die namen ook..... kan ze amper onthouden, laat staan uitspreken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:05 schreef Papabear het volgende:
[..]
Jah, breek me de bek niet open. @ ING headquarters loopt ook dagelijks een hele delegatie van die gasten rond
Feli,quote:Op donderdag 29 maart 2012 07:55 schreef Ganzz het volgende:
Goedemorgen! De koffie staat klaar, het is vandaag een belangrijke dag! Als het meezit is het zometeen ing Ganzz
Spannend! Ik zal voor je duimenquote:Op donderdag 29 maart 2012 07:55 schreef Ganzz het volgende:
Goedemorgen! De koffie staat klaar, het is vandaag een belangrijke dag! Als het meezit is het zometeen ing Ganzz
quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ach het topic moet toch vol geluld worden. En JK vroeg wat ik had gedaan :p
Goedemorgen!quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:27 schreef JK1982 het volgende:
[..]![]()
ADHD heeft ook zo zijn voordelen zo te zien
Goedemorgen trouwens, allemaal!
Wat is er met je matras dan? Oud, doorgezakt, afgeleefd?quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Goedemorgen!ivm een beroerde nacht door dat kutmatras sla ik ht sporten voor nu even over.. Misshin ga ik nog wel even na het werk tot 23:00 ofzo
De week is net met zn 4e dag begonnen, ik ben al 2 x wezen sporten en ik moet uitkomen op 3x, volgens mij loop ik voor op schemaquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wat is er met je matras dan? Oud, doorgezakt, afgeleefd?
Niet overslaan hoor, pas d'rop!![]()
Ik hou je in de gaten!
Een te hard matras is waardeloos inderdaad, dan gaat je rug ook een beetje vreemd doorzakken, hoe je ook ligt.. Maargoed, een nieuw bed is helaas niet goedkoop.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
De week is net met zn 4e dag begonnen, ik ben al 2 x wezen sporten en ik moet uitkomen op 3x, volgens mij loop ik voor op schema
En het matras is eigenlijk gewoon te hard. Het is nu 5 jaar oud maar wil gewoon een nieuwe. En dit is misschien wel het moment om gewoon voor een helemaal nieuw bed te gaan. Van 140 x 200 cm naar 160 x 210/220 cm ofzo. Veel groter moeten we hier ook niet in de slaapkamer willen proppen!
Heb je een probleem met tweedehands matrassen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:11 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb echt een huge bed, alleen wel 2 kutmatrassen(nog 2 verschillende ook zelfs)
Ligt er helemaal aan wat de staat is, als ze overal vol vlekken zitten dan vind ik het toch niet zo prettig, why?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:36 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Heb je een probleem met tweedehands matrassen?
T was (toen) even stil @ work... enkele minuten na mijn post... brak de hel uitquote:
Koffie automaat ging kapot?quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:29 schreef maffemuts het volgende:
[..]
T was (toen) even stil @ work... enkele minuten na mijn post... brak de hel uit
Nee... die koffie is toch al niet te zuipen, zal m dus niet missen als ie ' dood' gaatquote:
Nouja, omdat je volgens mij ook wel eens aardige matrassen op Marktplaats ziet staan voor weinig of voor niks.. Dus misschien kun je het daar in de gaten houden, mochten goede nieuwe een beetje te prijzig zijn..quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan wat de staat is, als ze overal vol vlekken zitten dan vind ik het toch niet zo prettig, why?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:28 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Logisch dat je geen gore matrassen wilt met allerlei ondefiniëerbare vlekken en kringen erin
quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:41 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Ik heb het gehaaldHelaas 0.08 te weinig voor cum laude
Gefeliciteerd!!!!quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:41 schreef Ganzz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:41 schreef Ganzz het volgende:
[..]
quote:
Zal ik vragen of je in de middag ploeg van de FP mag. Dan kan je wat langer blijven liggen.quote:
Waarom is het niet weg te masseren?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb geen koppijn van 2 baileys. Ik heb koppijn doordat mn hele nekspieren vat zitten maar dat is niet weg t masseren. Ikhad de afgelopen dagn vnaf 18:00 steeds koppijn maar vndaag begint het gelazer dus l in de ochtnd!
Omdat als je mij gaat masseren ik al mn spieren aanspan waardoor t alleen maar erger word. Ik kan nie ontspannn. Had voor de volgende keer al valium voorgetldquote:
Same here, al ruim 15 jaar of nog langer. Fysio kan het wel iets verzachten, maar dat is jammer genoeg maar voor korte duur.quote:
Da's wel lullig inderdaad..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Omdat als je mij gaat masseren ik al mn spieren aanspan waardoor t alleen maar erger word. Ik kan nie ontspannn. Had voor de volgende keer al valium voorgetld
Ik trek vaak mn been op als reactie. Dus wat hadden de proffesioneel masseur (een viend van mij) en ik nou bedacht. Laten we mijn benen vastbinden aan de tafel... Nou ik kan je vertellen, traplopen was 3 dagen erg kut door alle spierpijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:49 schreef Papabear het volgende:
[..]
Same here, al ruim 15 jaar of nog langer. Fysio kan het wel iets verzachten, maar dat is jammer genoeg maar voor korte duur.
Ontspannen is vaak lastig voor mensen met ADHD, waardoor fysio ook negatief kan uitwerken.
Hoofd- en nekpijn gaat bij mij ook alleen maar weg als ik 's avonds lekker alleen thuis zit
Nou, dat lijkt me ook niet echt lekker relaxen.. Vandaar dat ik zei: misschien moet je een lichtere manier proberen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik trek vaak mn been op als reactie. Dus wat hadden de proffesioneel masseur (een viend van mij) en ik nou bedacht. Laten we mijn benen vastbinden aan de tafel... Nou ik kan je vertellen, traplopen was 3 dagen erg kut door alle spierpijn.
Maar krijg ook steeds meer het idee dat het sowieso niet werkt omdat ik hem te goed ken dus me daarom niet kan ontspannen. Ik ouwehoer veels te nel en heel eind weg.
Ik wil een fysio nog wel proberen..
Ik heb bij jouw vorige post mijn ogen een beetje dichtgeknepen en dan kom je, met een beetje fantasie, wel redelijk uit de zin hoor. Dus letters toevoegen hoeft niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:10 schreef YskaFredriksson het volgende:
moet ik de ontbrekende letters nog aanvullen? het typt gewoon prut zonder een pennetje.. Ik krijg ze zeer binnenkort. Ze zijn al verzonden door dealextreme...
Ik heb trouwens ook geen bad hoor. Ik heb een badkamer van 2 bij 1 meter. Meer dan prima, des te groter de badkamer des te meer je moet poetsen
dat.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:42 schreef JK1982 het volgende:
Oh, ik wilde dat ik een bad had..![]()
Heerlijk lijkt me dat, 's avonds lekker relaxen.. Drankje erbij, muziekje erbij..
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:55 schreef Papabear het volgende:
Volgende maand wordt bij ons de Spa weer gevuld (6 pers)
Ik heb een bad maar da's een kleintje.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:42 schreef JK1982 het volgende:
Oh, ik wilde dat ik een bad had..![]()
Heerlijk lijkt me dat, 's avonds lekker relaxen.. Drankje erbij, muziekje erbij..
Sowieso, dát het past!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:18 schreef maffemuts het volgende:
k heb n babybad... pas er net in met opgetrokken knieen... niet echt ontspannend dus
Zal t maar als compliment beschouwenquote:
Was iig niet naar bedoeld, ben nogal visueel ingesteld en zag gewoon een volwassene al zitten.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:33 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Zal t maar als compliment beschouwen
Pffff is de dag al voorbij ?! zit met smart te wachten tot ik zelf m'n bedje in kan rollen
Dat is inderdaad niks nee, alles moet onder water blijvenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:15 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik heb een bad maar da's een kleintje.
1.70 meter en ik ben 1.92 meter...... óf kouwe knieën óf kouwe schouders dus.
Nah.Ik douche wel.
Ideaal moment om te verhuizen... begin je weer lekker opgeruimd in je nieuwe stekquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:50 schreef vannelle het volgende:
Ander huis? Ik ga nóóóóóit meer verhuizen, wát een pokkewerk zeg!
Krijg nú de garage al niet opgeruimd.
Ik ben nog jong, ik heb nog niet zoveel klerezooiquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:50 schreef vannelle het volgende:
Ander huis? Ik ga nóóóóóit meer verhuizen, wát een pokkewerk zeg!
Krijg nú de garage al niet opgeruimd.
Zo ben ik hier 2 jaar geleden begonnen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:21 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ideaal moment om te verhuizen... begin je weer lekker opgeruimd in je nieuwe stek
Wie noem jij oud?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik ben nog jong, ik heb nog niet zoveel klerezooi![]()
Is ook zo hoor, hoe meer ruimte je hebt hoe makkelijker je wordt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:22 schreef YskaFredriksson het volgende:
Aan de ene kant mis ik een zolder of een garage of een volwaardig schuurtje waar ik rotzooi kan opbergen. Ik heb hier in huis namelijk niet eens ruimte om de kerstspullen op te slaan (die staan bij mn schoonmoeder) of de skispullen (mijn ouders) maar aan de andere kant vermoed ik dat er dan ook heel veel papier zooi niet uitgezocht zou worden. Nu raap ik mezelf nog 2x per jaar bij elkaar om er doorheen te gaan en dozen vol af te voeren :p
Nah, oké.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Niemand, ik spreek toch alleen over mezelf?
Waarom zou je dat willen? Oh ennuhquote:
Na afloop een heerlijke masage van hem gehad?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:08 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]Merlijn .. zonder jou had ik het niet gered zo'n eerste training ... woensdag weer?
Foei, dan mag het eerst wel weer eens een beetje knap weer worden.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nah, oké.
Zo de boel weer in elkaar zetten, hopelijk binnenkort es samen toeren?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:10 schreef Rucky het volgende:
[..]
Na afloop een heerlijke masage van hem gehad?
Maar dan doe je ook een goede conditie training.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:13 schreef Merlijn het volgende:
Zeg jongens..... ze kwam (eiste) om te gaan hardlopen. als ze ergens anders voor was gekomen had ze dat wel duidelijk gemaakt
Doe jij ook aan hardlopen?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:13 schreef Merlijn het volgende:
Zeg jongens..... ze kwam (eiste) om te gaan hardlopen. als ze ergens anders voor was gekomen had ze dat wel duidelijk gemaakt
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:41 schreef Merlijn het volgende:
I was tricked somehow.... Maar ja, ik heb meegelopen. vraag niet hoe.
We hebben de tijd, voor de hobby heb ik zelf ook liever lekker weer natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:10 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Foei, dan mag het eerst wel weer eens een beetje knap weer worden.
Ik hou wel van een lekker zonnetje erbij eerlijk gezegd
Hahahahaaaa!!!!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:41 schreef Merlijn het volgende:
I was tricked somehow.... Maar ja, ik heb meegelopen. vraag niet hoe.
Dat zeker.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:50 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hahahahaaaa!!!!![]()
![]()
Wel sportief van je.
Had it to be you?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:57 schreef Merlijn het volgende:
Iemand moest toch als getuige meegaan dat ze gelopen heeft ?
Ga je straks met de marathon ook meequote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:57 schreef Merlijn het volgende:
Iemand moest toch als getuige meegaan dat ze gelopen heeft ?
zoals ik al zei: I was tricked somehowquote:
Nee. Ik vind het knap van iemand dat hij dat doet, maar 40+ km hoeft voor mij ECHT niet....quote:
Tsja, zo gaat dat.....quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:59 schreef Merlijn het volgende:
[..]
zoals ik al zei: I was tricked somehow.
Meestal zeg je achteraf tegen jezelf, wat heb ik gedaan/toegezegd.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Tsja, zo gaat dat.....
Als een vrouw iets lief vraagt probeer dan maar eens nee te zeggen.
Netjes, ik ben al bekaf als ik even 2 min. naar de parkeerplaats moet rennen als ik es te laat van huis gaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:08 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]Merlijn .. zonder jou had ik het niet gered zo'n eerste training ... woensdag weer?
Ik ben al bekaf als ik het woordje rennen hoor.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:24 schreef Papabear het volgende:
[..]
Netjes, ik ben al bekaf als ik even 2 min. naar de parkeerplaats moet rennen als ik es te laat van huis ga
Soms wel idd, vaak ook niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Meestal zeg je achteraf tegen jezelf, wat heb ik gedaan/toegezegd.
Ik kan gelukkig voor de deur parkeren, anders was het leed niet te overzien!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:24 schreef Papabear het volgende:
[..]
Netjes, ik ben al bekaf als ik even 2 min. naar de parkeerplaats moet rennen als ik es te laat van huis ga
Ditquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig voor de deur parkeren, anders was het leed niet te overzien!
Dan had ik die nu al moeten hebben. Ik heb niet aan de gewichten gehangen zoals ik normaal doe, dus het valt allemaal wel mee.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:46 schreef vannelle het volgende:
[..]
Geldt dubbel voor jou met je aanstaande spierpijn.
Ik ben er wel voor om eens een masseuse te regelen voor het fhf.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:46 schreef vannelle het volgende:
[..]
Geldt dubbel voor jou met je aanstaande spierpijn.
Maar nu heb je andere spieren gebruikt toch? Offeuh.....niet?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:48 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dan had ik die nu al moeten hebben. Ik heb niet aan de gewichten gehangen zoals ik normaal doe, dus het valt allemaal wel mee.
Had ik al verteld dat mijn dag vandaag vooral bestond uit spierpijn?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ben er wel voor om eens een masseuse te regelen voor het fhf.
Heb er ook aan gedacht, ding is echt smerig......bleh!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:55 schreef Scorpie het volgende:
Zo, heerlijk dagje gehad met de hele dag buiten de auto poetsen, geweldig gewoon
Jij bent van het regelen toch?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Met happy end?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Werkt verfrissendquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
Heb er ook aan gedacht, ding is echt smerig......bleh!
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:23 schreef vannelle het volgende:
Je hé, gaan we er een slowchat van maken?
Werd tijd, ik heb je gemist!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:22 schreef Scorpie het volgende:
Goed, eindelijk waaruit op werkgebied en tijd voor de hobbies
Die heb ik dus niet.. allebei niet..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:28 schreef vannelle het volgende:
[..]
Frietpan aan, kroketten er in en hopla!
* popcorn pikt en in de magnetron gooitquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Die heb ik dus niet.. allebei niet..
Was het maar waar..
Heb alleen popcorn voor in de magnetron in huis, maar daar heb ik dus géén zin in..
* vannelle pikt een graantje meequote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:34 schreef Papabear het volgende:
[..]
* popcorn pikt en in de magnetron gooit
Mag ik jou een kroket aanbieden?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Die heb ik dus niet.. allebei niet..
Was het maar waar..
Heb alleen popcorn voor in de magnetron in huis, maar daar heb ik dus géén zin in..
quote:
Die zal zich toch wel op tijd melden zeker?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:37 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Nee... bereikbaarheids-dienst overname...
Laten bezorgen kerel. Als je gaat halen heb je morgen spierpijn, net als Merlijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zat er net wel over te denken om ergens een patatje te halen ofzo, maar toen werd ik gebeld en nu issie dicht.
Saved by the bell..
Edit: hoewel.. tis wel vrijdag natuurlijk..
om een masseuse te regelen voor als ik de marathon gelopen heb?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het was van mijn kant een overname van de dienst omdat er een bedrijfsfeestje was en ik min of meer de enige was zonder kinderopvang voor die paar uurtjes...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:45 schreef vannelle het volgende:
[..]
Die zal zich toch wel op tijd melden zeker?
Stel nou eens dat dat niet zo is, ben je dan verplicht om door te gaan of is er een backup?
Klinkt bijna als goede reden om een marathon te lopen! Masseur/masseuse kan ik wel gebruikenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
Bij marathons zijn altijd vele masseurs/masseuses aanwezig
ik hoef geen vreemden aan m'n lijf. heb liever een prive iemand bij mequote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
Bij marathons zijn altijd vele masseurs/masseuses aanwezig
Jij sloeg je gewoon even door dat spinnen heen toch!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:58 schreef JaleesaJoia het volgende:
Same here, met die spinningactie was het ook mogelijk maar is nikssss voor mij
* bekende meldtquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik hoef geen vreemden aan m'n lijf. heb liever een prive iemand bij me![]()
nee, is geen grootheidswaanzin, maar m'n lichaam is van mij. kan er slecht tegen aangeraakt te worden door 'n onbekende
Truste.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:01 schreef maffemuts het volgende:
Eindelijk kan ik gaan slapen! 2 uur te laat... en 1 uur te vroeg.. (zou van 6 tot 9 enzo) is dus 5 tot 23:00 geworden... *sugt*
Truste schatjes
Ploegendienst houden dan maar?quote:
Doe es niet zo streng, laat die jongen toch.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:38 schreef YskaFredriksson het volgende:
JK geen snacks! Sporten zul je, ik ga zondag weer. Ik moet morgen werken tijdens de openingstijden van de sportschool. Beetje jammer...
Idd het is weekend.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:42 schreef vannelle het volgende:
[..]
Doe es niet zo streng, laat die jongen toch.
Ghehe, naja als je kilo's kwijt wil is het handig om alleen te snacken als je daarna nog lang genoeg wakker bent om ze weer te verbranden.... :pquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:42 schreef vannelle het volgende:
[..]
Doe es niet zo streng, laat die jongen toch.
Wie weet wat voor mogelijkheden hij heeft.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ghehe, naja als je kilo's kwijt wil is het handig om alleen te snacken als je daarna nog lang genoeg wakker bent om ze weer te verbranden.... :p
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:38 schreef YskaFredriksson het volgende:
JK geen snacks! Sporten zul je, ik ga zondag weer. Ik moet morgen werken tijdens de openingstijden van de sportschool. Beetje jammer...
Je hoeft je niet te verantwoorden hoor.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:30 schreef JK1982 het volgende:
[..]![]()
Ik heb niet gesnackt en ook geen corn gepopt
*drukt op de Vind Ik Leuk knop*quote:
Gezellig, ik had het weekend vrijgehouden dus maar even gaan bedenken wat ik ermee ga doen. Jammer dat het lekkere weer ook weekend heeft.quote:
Jij hebt toch geen tijd om achter de pc te zitten nu je dochter op bezoek is.quote:
Ik was er al bang voor.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
Maar dan heb jij wel bij deze tijdsverdrijf Ruck
Ach, vind het wel lief dat ze eraan denktquote:Op zaterdag 31 maart 2012 08:40 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verantwoorden hoor.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:18 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ach, vind het wel lief dat ze eraan denkt
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:42 schreef Ireth het volgende:
* Ireth is ook aanwezig!![]()
Hier zo eerst ff boterham eten, dan boodschappen doen en dan op jacht naar het allerstoerste, allercoolste en allermooiste truitje ter wereld.![]()
Schoolfotograaf komt maandag en natuurlijk heeft ze he-le-maal niks in de kast hangen/liggen wat goed genoeg is....![]()
Begint dat nu al!
maar je hebt wél een dochter :pquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:45 schreef Merlijn het volgende:
[..]Blij dat ik een man ben. Ik heb daar dan weer geen last van....
Ze vonden het gisteren nodig om mijn mob. internet af te sluiten en niemand wist me te vertellen waarom.quote:
Nog steeds geen kleding issues hoorquote:
Nog niet nee... dat was hier ook zo tot voor kortquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nog steeds geen kleding issues hoor
Ik wou het net zeggen dat komt nog wel.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nog niet nee... dat was hier ook zo tot voor kort
Nope. Ook straks niet. Kleding regelt voornamelijk haar moeder ( en oma natuurlijk ).quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nog niet nee... dat was hier ook zo tot voor kort
Da's een vroege 1 april grap btw....quote:
Joh echt waar!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:37 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Da's een vroege 1 april grap btw....
Welke datum is het morgen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |