Zal ik je komen helpen inzepen?quote:
Ik ben ook trots op je C.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zo, ik ben trots op mezelf![]()
Vrijdag weer :p
Kunnen ze mooi buiten in de zon drogenquote:
Ah, je bent m'n collega's tegengekomen tijdens je loopjequote:Op woensdag 28 maart 2012 13:37 schreef JK1982 het volgende:
Zoveel mooie meisjes gezien tijdens mijn loopje, kom ik weer binnen op kantoor en loop ik tegen de 2 lelijkste, suffe horken aan tegen die er in het hele pand rondlopen..
Als dat moois in een klap tenietgedaan..
quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:59 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ah, je bent m'n collega's tegengekomen tijdens je loopje![]()
quote:
Zoiets?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
Anyways, Rucky, kan jij een UI voor mij maken?
Hahahha ik vind m zooooo geweldig!quote:
Ik had hem eigenlijk bij mezelf moeten gebruiken en dan niets zeggen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:59 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hahahha ik vind m zooooo geweldig!
Thnx!!
Sst we slapen.quote:
Die Indiërs zijn echt vermoeiend met dat gare accent van zequote:Op woensdag 28 maart 2012 23:56 schreef Merlijn het volgende:
Weinig "kom" materiaal vanavond. zakendiner met de USA / India delegatie. De hele avond tussen de accenten proberen te schakelen is behoorlijk vermoeiend...
Ge-Wel-Dig! Maar true, zo ging het wel....quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:57 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die Indiërs zijn echt vermoeiend met dat gare accent van ze
Jah, breek me de bek niet open. @ ING headquarters loopt ook dagelijks een hele delegatie van die gasten rondquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ge-Wel-Dig! Maar true, zo ging het wel....
En die namen ook..... kan ze amper onthouden, laat staan uitspreken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:05 schreef Papabear het volgende:
[..]
Jah, breek me de bek niet open. @ ING headquarters loopt ook dagelijks een hele delegatie van die gasten rond
Feli,quote:Op donderdag 29 maart 2012 07:55 schreef Ganzz het volgende:
Goedemorgen! De koffie staat klaar, het is vandaag een belangrijke dag! Als het meezit is het zometeen ing Ganzz
Spannend! Ik zal voor je duimenquote:Op donderdag 29 maart 2012 07:55 schreef Ganzz het volgende:
Goedemorgen! De koffie staat klaar, het is vandaag een belangrijke dag! Als het meezit is het zometeen ing Ganzz
quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ach het topic moet toch vol geluld worden. En JK vroeg wat ik had gedaan :p
Goedemorgen!quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:27 schreef JK1982 het volgende:
[..]![]()
ADHD heeft ook zo zijn voordelen zo te zien
Goedemorgen trouwens, allemaal!
Wat is er met je matras dan? Oud, doorgezakt, afgeleefd?quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Goedemorgen!ivm een beroerde nacht door dat kutmatras sla ik ht sporten voor nu even over.. Misshin ga ik nog wel even na het werk tot 23:00 ofzo
De week is net met zn 4e dag begonnen, ik ben al 2 x wezen sporten en ik moet uitkomen op 3x, volgens mij loop ik voor op schemaquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wat is er met je matras dan? Oud, doorgezakt, afgeleefd?
Niet overslaan hoor, pas d'rop!![]()
Ik hou je in de gaten!
Een te hard matras is waardeloos inderdaad, dan gaat je rug ook een beetje vreemd doorzakken, hoe je ook ligt.. Maargoed, een nieuw bed is helaas niet goedkoop.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
De week is net met zn 4e dag begonnen, ik ben al 2 x wezen sporten en ik moet uitkomen op 3x, volgens mij loop ik voor op schema
En het matras is eigenlijk gewoon te hard. Het is nu 5 jaar oud maar wil gewoon een nieuwe. En dit is misschien wel het moment om gewoon voor een helemaal nieuw bed te gaan. Van 140 x 200 cm naar 160 x 210/220 cm ofzo. Veel groter moeten we hier ook niet in de slaapkamer willen proppen!
Heb je een probleem met tweedehands matrassen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:11 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb echt een huge bed, alleen wel 2 kutmatrassen(nog 2 verschillende ook zelfs)
Ligt er helemaal aan wat de staat is, als ze overal vol vlekken zitten dan vind ik het toch niet zo prettig, why?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:36 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Heb je een probleem met tweedehands matrassen?
T was (toen) even stil @ work... enkele minuten na mijn post... brak de hel uitquote:
Koffie automaat ging kapot?quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:29 schreef maffemuts het volgende:
[..]
T was (toen) even stil @ work... enkele minuten na mijn post... brak de hel uit
Nee... die koffie is toch al niet te zuipen, zal m dus niet missen als ie ' dood' gaatquote:
Nouja, omdat je volgens mij ook wel eens aardige matrassen op Marktplaats ziet staan voor weinig of voor niks.. Dus misschien kun je het daar in de gaten houden, mochten goede nieuwe een beetje te prijzig zijn..quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan wat de staat is, als ze overal vol vlekken zitten dan vind ik het toch niet zo prettig, why?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:28 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Logisch dat je geen gore matrassen wilt met allerlei ondefiniëerbare vlekken en kringen erin
quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:41 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Ik heb het gehaaldHelaas 0.08 te weinig voor cum laude
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |