Ik hoef lekke r alleen maar mijn hand te ontspannen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:58 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ghehenog een half uur!! Ik let op de tijd!
Zul je straks zien dat ik hem naar een andere fhf ér stuur.quote:
Nikes niet in de droger gooien natuurlijk (vooral geen lederen). Die laat je rustig opdrogen met een paar flinke proppen wc-papier of keukenrol erinquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:14 schreef DJMO het volgende:
ah dus gewoon met hardloopkledin en al in de machine smijten en op 30 graden wassen en dan in de droger flikkeren kan geen kwaad?
yska![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik hoef lekke r alleen maar mijn hand te ontspannen.
[ afbeelding ]
Hatshie, oeps.quote:
En ik kan na al die jaren nog sms'en.quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:48 schreef DJMO het volgende:
zo lief trouwens, ik vraag aan d'r wat was je aan 't doen? zij: film kijken, over twee kinderen die samen opgroeien op een onbewoond eiland.
ik: blue lagoon.
zij: hoe weet jij dat nou weer![]()
Brooke Shields. Knappe meid iddquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:10 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zo'n lekker ding..
Die meid dan hè, even voor de duidelijkheid
Heb ik wel altijd gedaanquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:16 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nikes niet in de droger gooien natuurlijk (vooral geen lederen). Die laat je rustig opdrogen met een paar flinke proppen wc-papier of keukenrol erin
Mooi, dan kan ik op m'n vrije dagen slapenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:22 schreef JK1982 het volgende:
Ik zit trouwens net effe naar het weerbericht te luisteren, maar daar wordt je ook niet echt vrolijk van zeg.
Morgen de laatste echt mooie dag van de week. Morgen op de motor naar het werk dus!
Ja, na morgen is het weer ff gedaan met het mooie weer. Weekend weer regen en ellende, dus geniet er nog ff van morgenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:22 schreef JK1982 het volgende:
Ik zit trouwens net effe naar het weerbericht te luisteren, maar daar wordt je ook niet echt vrolijk van zeg.
Morgen de laatste echt mooie dag van de week. Morgen op de motor naar het werk dus!
Niet te warm en redelijk koel lijkt me beter om in te starten dan vochtig 'warm' weerquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:28 schreef DJMO het volgende:
jongens. shut op over 't weer. ik wil vrijdag gaan hardlopenen dat wens ik niet met regen en onweer te gaan doen.
Ben je bijna bij de eindstreep en dan heb je tegenwind met een remparachute op je hoofd.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
Deze op
[ afbeelding ]
en gaan!
Enne ik hoorde dat het in Poortugaal e.o. droog blijft!
haha nee, maar ik vond deze gezichtsuitdrukking zo mooi op google :pquote:
Je lijkt er anders best wel op iddquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
haha nee, maar ik vond deze gezichtsuitdrukking zo mooi op google :p
geef het een notitieblok.. Dan kunnen jullie geheime briefjes naar elkaar schrijven. Of alleen een pen en dan de wc rol gebruiken :pquote:
Check FBquote:
T valt ook wel mee, t ging om 't ideequote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:33 schreef DJMO het volgende:
dat valt toch wel mee? \
ik kan me herinneren dat ik me als kind daadwerkelijk heb opgelsoten met m'n neef en nicht samen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |