Gefeliciteerd!!!!quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:41 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Ik heb het gehaaldHelaas 0.08 te weinig voor cum laude
quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:41 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Ik heb het gehaaldHelaas 0.08 te weinig voor cum laude
quote:
Zal ik vragen of je in de middag ploeg van de FP mag. Dan kan je wat langer blijven liggen.quote:
Waarom is het niet weg te masseren?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb geen koppijn van 2 baileys. Ik heb koppijn doordat mn hele nekspieren vat zitten maar dat is niet weg t masseren. Ikhad de afgelopen dagn vnaf 18:00 steeds koppijn maar vndaag begint het gelazer dus l in de ochtnd!
Omdat als je mij gaat masseren ik al mn spieren aanspan waardoor t alleen maar erger word. Ik kan nie ontspannn. Had voor de volgende keer al valium voorgetldquote:
Same here, al ruim 15 jaar of nog langer. Fysio kan het wel iets verzachten, maar dat is jammer genoeg maar voor korte duur.quote:
Da's wel lullig inderdaad..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Omdat als je mij gaat masseren ik al mn spieren aanspan waardoor t alleen maar erger word. Ik kan nie ontspannn. Had voor de volgende keer al valium voorgetld
Ik trek vaak mn been op als reactie. Dus wat hadden de proffesioneel masseur (een viend van mij) en ik nou bedacht. Laten we mijn benen vastbinden aan de tafel... Nou ik kan je vertellen, traplopen was 3 dagen erg kut door alle spierpijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:49 schreef Papabear het volgende:
[..]
Same here, al ruim 15 jaar of nog langer. Fysio kan het wel iets verzachten, maar dat is jammer genoeg maar voor korte duur.
Ontspannen is vaak lastig voor mensen met ADHD, waardoor fysio ook negatief kan uitwerken.
Hoofd- en nekpijn gaat bij mij ook alleen maar weg als ik 's avonds lekker alleen thuis zit
Nou, dat lijkt me ook niet echt lekker relaxen.. Vandaar dat ik zei: misschien moet je een lichtere manier proberen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik trek vaak mn been op als reactie. Dus wat hadden de proffesioneel masseur (een viend van mij) en ik nou bedacht. Laten we mijn benen vastbinden aan de tafel... Nou ik kan je vertellen, traplopen was 3 dagen erg kut door alle spierpijn.
Maar krijg ook steeds meer het idee dat het sowieso niet werkt omdat ik hem te goed ken dus me daarom niet kan ontspannen. Ik ouwehoer veels te nel en heel eind weg.
Ik wil een fysio nog wel proberen..
Ik heb bij jouw vorige post mijn ogen een beetje dichtgeknepen en dan kom je, met een beetje fantasie, wel redelijk uit de zin hoor. Dus letters toevoegen hoeft niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:10 schreef YskaFredriksson het volgende:
moet ik de ontbrekende letters nog aanvullen? het typt gewoon prut zonder een pennetje.. Ik krijg ze zeer binnenkort. Ze zijn al verzonden door dealextreme...
Ik heb trouwens ook geen bad hoor. Ik heb een badkamer van 2 bij 1 meter. Meer dan prima, des te groter de badkamer des te meer je moet poetsen
dat.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:42 schreef JK1982 het volgende:
Oh, ik wilde dat ik een bad had..![]()
Heerlijk lijkt me dat, 's avonds lekker relaxen.. Drankje erbij, muziekje erbij..
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:55 schreef Papabear het volgende:
Volgende maand wordt bij ons de Spa weer gevuld (6 pers)
Ik heb een bad maar da's een kleintje.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:42 schreef JK1982 het volgende:
Oh, ik wilde dat ik een bad had..![]()
Heerlijk lijkt me dat, 's avonds lekker relaxen.. Drankje erbij, muziekje erbij..
Sowieso, dát het past!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:18 schreef maffemuts het volgende:
k heb n babybad... pas er net in met opgetrokken knieen... niet echt ontspannend dus
Zal t maar als compliment beschouwenquote:
Was iig niet naar bedoeld, ben nogal visueel ingesteld en zag gewoon een volwassene al zitten.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:33 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Zal t maar als compliment beschouwen
Pffff is de dag al voorbij ?! zit met smart te wachten tot ik zelf m'n bedje in kan rollen
Dat is inderdaad niks nee, alles moet onder water blijvenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:15 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik heb een bad maar da's een kleintje.
1.70 meter en ik ben 1.92 meter...... óf kouwe knieën óf kouwe schouders dus.
Nah.Ik douche wel.
Ideaal moment om te verhuizen... begin je weer lekker opgeruimd in je nieuwe stekquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:50 schreef vannelle het volgende:
Ander huis? Ik ga nóóóóóit meer verhuizen, wát een pokkewerk zeg!
Krijg nú de garage al niet opgeruimd.
Ik ben nog jong, ik heb nog niet zoveel klerezooiquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:50 schreef vannelle het volgende:
Ander huis? Ik ga nóóóóóit meer verhuizen, wát een pokkewerk zeg!
Krijg nú de garage al niet opgeruimd.
Zo ben ik hier 2 jaar geleden begonnen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:21 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ideaal moment om te verhuizen... begin je weer lekker opgeruimd in je nieuwe stek
Wie noem jij oud?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik ben nog jong, ik heb nog niet zoveel klerezooi![]()
Is ook zo hoor, hoe meer ruimte je hebt hoe makkelijker je wordt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:22 schreef YskaFredriksson het volgende:
Aan de ene kant mis ik een zolder of een garage of een volwaardig schuurtje waar ik rotzooi kan opbergen. Ik heb hier in huis namelijk niet eens ruimte om de kerstspullen op te slaan (die staan bij mn schoonmoeder) of de skispullen (mijn ouders) maar aan de andere kant vermoed ik dat er dan ook heel veel papier zooi niet uitgezocht zou worden. Nu raap ik mezelf nog 2x per jaar bij elkaar om er doorheen te gaan en dozen vol af te voeren :p
Nah, oké.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Niemand, ik spreek toch alleen over mezelf?
Waarom zou je dat willen? Oh ennuhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |