Na afloop een heerlijke masage van hem gehad?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:08 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]Merlijn .. zonder jou had ik het niet gered zo'n eerste training ... woensdag weer?
Foei, dan mag het eerst wel weer eens een beetje knap weer worden.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nah, oké.
Zo de boel weer in elkaar zetten, hopelijk binnenkort es samen toeren?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:10 schreef Rucky het volgende:
[..]
Na afloop een heerlijke masage van hem gehad?
Maar dan doe je ook een goede conditie training.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:13 schreef Merlijn het volgende:
Zeg jongens..... ze kwam (eiste) om te gaan hardlopen. als ze ergens anders voor was gekomen had ze dat wel duidelijk gemaakt
Doe jij ook aan hardlopen?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:13 schreef Merlijn het volgende:
Zeg jongens..... ze kwam (eiste) om te gaan hardlopen. als ze ergens anders voor was gekomen had ze dat wel duidelijk gemaakt
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:41 schreef Merlijn het volgende:
I was tricked somehow.... Maar ja, ik heb meegelopen. vraag niet hoe.
We hebben de tijd, voor de hobby heb ik zelf ook liever lekker weer natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:10 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Foei, dan mag het eerst wel weer eens een beetje knap weer worden.
Ik hou wel van een lekker zonnetje erbij eerlijk gezegd
Hahahahaaaa!!!!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:41 schreef Merlijn het volgende:
I was tricked somehow.... Maar ja, ik heb meegelopen. vraag niet hoe.
Dat zeker.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:50 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hahahahaaaa!!!!![]()
![]()
Wel sportief van je.
Had it to be you?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:57 schreef Merlijn het volgende:
Iemand moest toch als getuige meegaan dat ze gelopen heeft ?
Ga je straks met de marathon ook meequote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:57 schreef Merlijn het volgende:
Iemand moest toch als getuige meegaan dat ze gelopen heeft ?
zoals ik al zei: I was tricked somehowquote:
Nee. Ik vind het knap van iemand dat hij dat doet, maar 40+ km hoeft voor mij ECHT niet....quote:
Tsja, zo gaat dat.....quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:59 schreef Merlijn het volgende:
[..]
zoals ik al zei: I was tricked somehow.
Meestal zeg je achteraf tegen jezelf, wat heb ik gedaan/toegezegd.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Tsja, zo gaat dat.....
Als een vrouw iets lief vraagt probeer dan maar eens nee te zeggen.
Netjes, ik ben al bekaf als ik even 2 min. naar de parkeerplaats moet rennen als ik es te laat van huis gaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:08 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]Merlijn .. zonder jou had ik het niet gered zo'n eerste training ... woensdag weer?
Ik ben al bekaf als ik het woordje rennen hoor.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:24 schreef Papabear het volgende:
[..]
Netjes, ik ben al bekaf als ik even 2 min. naar de parkeerplaats moet rennen als ik es te laat van huis ga
Soms wel idd, vaak ook niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Meestal zeg je achteraf tegen jezelf, wat heb ik gedaan/toegezegd.
Ik kan gelukkig voor de deur parkeren, anders was het leed niet te overzien!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:24 schreef Papabear het volgende:
[..]
Netjes, ik ben al bekaf als ik even 2 min. naar de parkeerplaats moet rennen als ik es te laat van huis ga
Ditquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig voor de deur parkeren, anders was het leed niet te overzien!
Dan had ik die nu al moeten hebben. Ik heb niet aan de gewichten gehangen zoals ik normaal doe, dus het valt allemaal wel mee.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:46 schreef vannelle het volgende:
[..]
Geldt dubbel voor jou met je aanstaande spierpijn.
Ik ben er wel voor om eens een masseuse te regelen voor het fhf.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:46 schreef vannelle het volgende:
[..]
Geldt dubbel voor jou met je aanstaande spierpijn.
Maar nu heb je andere spieren gebruikt toch? Offeuh.....niet?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:48 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dan had ik die nu al moeten hebben. Ik heb niet aan de gewichten gehangen zoals ik normaal doe, dus het valt allemaal wel mee.
Had ik al verteld dat mijn dag vandaag vooral bestond uit spierpijn?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ben er wel voor om eens een masseuse te regelen voor het fhf.
Heb er ook aan gedacht, ding is echt smerig......bleh!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:55 schreef Scorpie het volgende:
Zo, heerlijk dagje gehad met de hele dag buiten de auto poetsen, geweldig gewoon
Jij bent van het regelen toch?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Met happy end?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Werkt verfrissendquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
Heb er ook aan gedacht, ding is echt smerig......bleh!
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:23 schreef vannelle het volgende:
Je hé, gaan we er een slowchat van maken?
Werd tijd, ik heb je gemist!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:22 schreef Scorpie het volgende:
Goed, eindelijk waaruit op werkgebied en tijd voor de hobbies
Die heb ik dus niet.. allebei niet..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:28 schreef vannelle het volgende:
[..]
Frietpan aan, kroketten er in en hopla!
* popcorn pikt en in de magnetron gooitquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Die heb ik dus niet.. allebei niet..
Was het maar waar..
Heb alleen popcorn voor in de magnetron in huis, maar daar heb ik dus géén zin in..
* vannelle pikt een graantje meequote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:34 schreef Papabear het volgende:
[..]
* popcorn pikt en in de magnetron gooit
Mag ik jou een kroket aanbieden?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Die heb ik dus niet.. allebei niet..
Was het maar waar..
Heb alleen popcorn voor in de magnetron in huis, maar daar heb ik dus géén zin in..
quote:
Die zal zich toch wel op tijd melden zeker?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:37 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Nee... bereikbaarheids-dienst overname...
Laten bezorgen kerel. Als je gaat halen heb je morgen spierpijn, net als Merlijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zat er net wel over te denken om ergens een patatje te halen ofzo, maar toen werd ik gebeld en nu issie dicht.
Saved by the bell..
Edit: hoewel.. tis wel vrijdag natuurlijk..
om een masseuse te regelen voor als ik de marathon gelopen heb?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het was van mijn kant een overname van de dienst omdat er een bedrijfsfeestje was en ik min of meer de enige was zonder kinderopvang voor die paar uurtjes...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:45 schreef vannelle het volgende:
[..]
Die zal zich toch wel op tijd melden zeker?
Stel nou eens dat dat niet zo is, ben je dan verplicht om door te gaan of is er een backup?
Klinkt bijna als goede reden om een marathon te lopen! Masseur/masseuse kan ik wel gebruikenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
Bij marathons zijn altijd vele masseurs/masseuses aanwezig
ik hoef geen vreemden aan m'n lijf. heb liever een prive iemand bij mequote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
Bij marathons zijn altijd vele masseurs/masseuses aanwezig
Jij sloeg je gewoon even door dat spinnen heen toch!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:58 schreef JaleesaJoia het volgende:
Same here, met die spinningactie was het ook mogelijk maar is nikssss voor mij
* bekende meldtquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik hoef geen vreemden aan m'n lijf. heb liever een prive iemand bij me![]()
nee, is geen grootheidswaanzin, maar m'n lichaam is van mij. kan er slecht tegen aangeraakt te worden door 'n onbekende
Truste.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:01 schreef maffemuts het volgende:
Eindelijk kan ik gaan slapen! 2 uur te laat... en 1 uur te vroeg.. (zou van 6 tot 9 enzo) is dus 5 tot 23:00 geworden... *sugt*
Truste schatjes
Ploegendienst houden dan maar?quote:
Doe es niet zo streng, laat die jongen toch.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:38 schreef YskaFredriksson het volgende:
JK geen snacks! Sporten zul je, ik ga zondag weer. Ik moet morgen werken tijdens de openingstijden van de sportschool. Beetje jammer...
Idd het is weekend.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:42 schreef vannelle het volgende:
[..]
Doe es niet zo streng, laat die jongen toch.
Ghehe, naja als je kilo's kwijt wil is het handig om alleen te snacken als je daarna nog lang genoeg wakker bent om ze weer te verbranden.... :pquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:42 schreef vannelle het volgende:
[..]
Doe es niet zo streng, laat die jongen toch.
Wie weet wat voor mogelijkheden hij heeft.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ghehe, naja als je kilo's kwijt wil is het handig om alleen te snacken als je daarna nog lang genoeg wakker bent om ze weer te verbranden.... :p
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:38 schreef YskaFredriksson het volgende:
JK geen snacks! Sporten zul je, ik ga zondag weer. Ik moet morgen werken tijdens de openingstijden van de sportschool. Beetje jammer...
Je hoeft je niet te verantwoorden hoor.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:30 schreef JK1982 het volgende:
[..]![]()
Ik heb niet gesnackt en ook geen corn gepopt
*drukt op de Vind Ik Leuk knop*quote:
Gezellig, ik had het weekend vrijgehouden dus maar even gaan bedenken wat ik ermee ga doen. Jammer dat het lekkere weer ook weekend heeft.quote:
Jij hebt toch geen tijd om achter de pc te zitten nu je dochter op bezoek is.quote:
Ik was er al bang voor.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
Maar dan heb jij wel bij deze tijdsverdrijf Ruck
Ach, vind het wel lief dat ze eraan denktquote:Op zaterdag 31 maart 2012 08:40 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verantwoorden hoor.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:18 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ach, vind het wel lief dat ze eraan denkt
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:42 schreef Ireth het volgende:
* Ireth is ook aanwezig!![]()
Hier zo eerst ff boterham eten, dan boodschappen doen en dan op jacht naar het allerstoerste, allercoolste en allermooiste truitje ter wereld.![]()
Schoolfotograaf komt maandag en natuurlijk heeft ze he-le-maal niks in de kast hangen/liggen wat goed genoeg is....![]()
Begint dat nu al!
maar je hebt wél een dochter :pquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:45 schreef Merlijn het volgende:
[..]Blij dat ik een man ben. Ik heb daar dan weer geen last van....
Ze vonden het gisteren nodig om mijn mob. internet af te sluiten en niemand wist me te vertellen waarom.quote:
Nog steeds geen kleding issues hoorquote:
Nog niet nee... dat was hier ook zo tot voor kortquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nog steeds geen kleding issues hoor
Ik wou het net zeggen dat komt nog wel.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nog niet nee... dat was hier ook zo tot voor kort
Nope. Ook straks niet. Kleding regelt voornamelijk haar moeder ( en oma natuurlijk ).quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nog niet nee... dat was hier ook zo tot voor kort
Da's een vroege 1 april grap btw....quote:
Joh echt waar!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:37 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Da's een vroege 1 april grap btw....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |