abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 maart 2012 @ 12:05:55 #1
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_109562360

De Samsung Galaxy S2 is officieel aangekondigd op 13 februari 2011 op het Mobile World Congress 2011 en is momenteel verkrijgbaar.

Scherp: 4,3" Super AMOLED Plus

____________________________________________________________________________________

De Samsung Galaxy S II beschikt over een helder en haarscherp scherm.

- 4.3” Super AMOLED Plus scherm.
- Verbruikt tot 18% minder batterij dan een Super AMOLED scherm.
- Uitstekende zichtbaarheid in direct zonlicht.

Snel: 1.2Ghz Dual core processor
____________________________________________________________________________________

De Samsung Galaxy S II beschikt over een 1.2Ghz Dual core processor die zorgt voor ongekende snelheden.

- High-speed multitasken en navigeren door je telefoon.
- Speel je favoriete games in topkwaliteit.
- Maak en bekijk je foto’s en filmpjes in HD.

Dun: 8,49 mm design

De Samsung Galaxy S II is dankzij het indrukwekkende display en ultradunne design een stijlvolle verschijning.

- Met een 8,49 mm design, is het de dunste smartphone ter wereld.
- Ultralicht; slechts 116 gram.
- Geen vette vingers meer en een perfecte grip dankzij de batterij cover met anti-slip profiel.

Swype; 1,5x snellere tekstinvoer

Swype razendsnel tekstberichten op de Samsung Galaxy S ll.

- Creëer woorden met één vingerbeweging zonder je vinger van het scherm te halen.
- Typ 1,5 keer sneller berichten dan op een regulier Qwerty toetsenbord.
- Swype denkt met je mee en vormt na het typen van een paar letters al woorden.

Best of Google: Android 2.3

Met de Samsung Galaxy S ll heb je automatisch beschikking over the Best of Google.

- Zoek snel en eenvoudig naar informatie via Google Search met Voice Search. Of zoek op basis van foto’s met Google Goggles.
- Nooit meer de weg kwijt met Google MapsTM navigatie 5,0 (Beta).
- Je sociale leven onder controle met Gmail, Google Talk en Google Calendar.
- Ontdek de wereld met Google Earth.
- Weet waar je vrienden zijn met Google Latitude.

Samsung Live Panel

De Samsung Galaxy S II is dankzij het Live Panel geheel aan te passen naar je eigen stijl.

- De slimme interface selecteert voor jou de content die je het meest gebruikt en geeft dit weer op het homescreen in een magazine stijl lay-out.
- De lay-out van je homescreen kun je aanpassen naar je eigen stijl. Bepaal je eigen look & feel.

8MP full HD (video) camera

Leg je mooiste momenten vast met je Samsung Galaxy S II via de 8MP full HD (video) camera met LED-flitser .

- De 8MP full HD camera met LED-flitser heeft oog voor detail en legt zelfs de minuscule elementen van je foto’s haarscherp weer.
- De 2 megapixel front camera geeft extra resolutie bij zelf portretten en video chat.
- Met de videorecorder maak je video’s in Full HD kwaliteit (1 920 x 1 080 pixels @30 fps).
- Via de AllShare functie kun je al je foto’s en video’s draadloos delen op je Samsung TV met AllShare.

Blijf verbonden

De Samsung Galaxy S ll sta je altijd in contact.

- Profiteer van de snelste internet netwerken via HSPA of Wi-Fi.
- Met Wi-Fi Direct kun je connecten met andere Wi-Fi Direct apparaten in de omgeving zonder daarvoor internet nodig te hebben. Bijv. om snel iets te printen of te delen.
- Via Microsoft Exchange blijf je altijd op de hoogte van de laatste e-mails die op je zakelijke adres zijn binnengekomen. Of download bestanden van de server van de zaak via een VPN verbinding.

Samsung Hubs

De Samsung Galaxy S II heeft vier nieuwe unieke Hubs waarmee je het maximale uit je telefoon kunt halen.

- Social Hub; al je sociale netwerk-, Instant Messaging en e-mailcontacten naadloos geïntegreerd in één overzichtelijke contactenlijst.
- Readers Hub; al je favoriete magazines, kranten en boeken bij elkaar. Kies uit duizenden items in 47 verschillende talen.
- Music Hub; organiseer je muziek, stel je eigen playlists samen of download snel en eenvoudig nieuwe tracks.
- Game Hub; een premium game service waarbij je games kunt spelen en delen.

Voorgeinstalleerde MMM-Widget

Op de Samsung Galaxy S ll is de MMM-Widget pre-installed. Met deze widget ervaar je je favoriete muziek, films en media waar en wanneer je maar wilt.

- Bekijk youtube filmpjes in hoge resolutie.
- Mis nooit meer een uitzending dankzij uitzendinggemist.
- Blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws via Nu.nl.
- Bekijk de laatste tweets van bekende Nederlanders op het laatste nieuws!
- Door de geïntegreerde Buienradar haal je nooit meer een nat pak en vermijd je files met FileIndex.

Kortom, verrijk je multimedia ervaring met de Samsung Music, Movies and Media widget!

Full HD video gemaakt met de Samsung Galaxy S2

De details en beelden van de omgeving zijn haarschep terug te bekijken.
Deze video bewijst wel dat deze smartphone een volwaardige vervanger kan zijn voor een echte camera.
Om deze beelden in HD te bekijken, moet je tijdens het afspelen de kwaliteit schakelen naar 1080p (rechtsonder).

Specs
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Reviews

Hardware.info
http://nl.hardware.info/r(...)s-ii-gt-i9100-review

Phone Arena
http://www.phonearena.com(...)y-S-II-Review_id2728

Techradar.com
http://www.techradar.com/(...)axy-s2-930907/review

Tweakers.net
http://tweakers.net/revie(...)-kracht-vooruit.html

Mobile-Review
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-2-en.shtml

Engadget - Samsung Galaxy S II review
http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-ii-review/

CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review
http://reviews.cnet.co.uk(...)s-2-review-50002442/
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  dinsdag 27 maart 2012 @ 12:07:32 #2
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_109562405
geen melding meer van russische app :P
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  dinsdag 27 maart 2012 @ 12:08:29 #3
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109562432
Als je er op klikt staat er wel "dit item is niet beschikbaar" maar hoe ververs je de lijst dat hij niet meer bij updates staat. :?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_109563331
Ik heb ook 'Dit item is niet beschikbaar.' Met een uitroepteken in een vierkant ervoor.
pi_109563417
Russische app?
Ik heb zeker wat gemist..
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_109564856
tvp :9
pi_109570898
Wow, wat is die Resurraction anders dan de Samsung ROM. En hij voelt ook veel sneller aan.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 17:14:27 #8
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_109573389
Gisteren die uitgelekte rom geprobeerd en nog een paar ICS roms. Wat een bagger allemaal eigenlijk.. Die van resurrection kan er mee door maar toch is het em niet helemaal.. Ik ga toch maar terug naar MIUI :)
If you want to accomplish anything in life, you can’t just sit back and hope that it will happen. You’ve got to make it happen! ~ Chuck Norris
  dinsdag 27 maart 2012 @ 17:50:23 #9
367178 Daarnaast
http://www.loser.com
pi_109574568
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 17:14 schreef PhatBassBoom het volgende:
Gisteren die uitgelekte rom geprobeerd en nog een paar ICS roms. Wat een bagger allemaal eigenlijk.. Die van resurrection kan er mee door maar toch is het em niet helemaal.. Ik ga toch maar terug naar MIUI :)
Wat precies bevalt je niet aan de roosereactione rom? Bij mij loopt het perfect. Ik had ook de officiële samsung geprobeerd maar dat was 3x niks.
pi_109574686
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 17:14 schreef PhatBassBoom het volgende:
MIUI ICS? Welke gebruik je?
  dinsdag 27 maart 2012 @ 18:13:49 #11
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_109575396
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 17:50 schreef Daarnaast het volgende:

[..]

Wat precies bevalt je niet aan de roosereactione rom? Bij mij loopt het perfect. Ik had ook de officiële samsung geprobeerd maar dat was 3x niks.
Ik ben nog wel heel erg aan het twijfelen hoor. Batterij gaat wel langer mee. Ik denk dat ik nog even moet wennen en hier en daar wat aanpassen. Ik ga straks sowieso een andere muziekspeler opgooien.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 17:54 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

MIUI ICS? Welke gebruik je?
Nee GB 2.3.7. Ik gebruikte die van langthang maar die is gestopt met doorontwikkelen. Dus ik heb nu deze gedownload. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1502664

Ik ga nog even kijken of ik kan wennen aan resurrection.
If you want to accomplish anything in life, you can’t just sit back and hope that it will happen. You’ve got to make it happen! ~ Chuck Norris
  dinsdag 27 maart 2012 @ 18:53:52 #12
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_109576792
pi_109578981
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:13 schreef PhatBassBoom het volgende:

[..]

Ik ben nog wel heel erg aan het twijfelen hoor. Batterij gaat wel langer mee. Ik denk dat ik nog even moet wennen en hier en daar wat aanpassen. Ik ga straks sowieso een andere muziekspeler opgooien.

[..]

Nee GB 2.3.7. Ik gebruikte die van langthang maar die is gestopt met doorontwikkelen. Dus ik heb nu deze gedownload. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1502664

Weet je wat het is? Je moet er inderdaad aan wennen. Dit lijkt namelijk totaal niet op de Samsung ROM. Het is net als op de Asus Transformer. Puur ICS met een klein schilletje. Gebruik het nu een paar uur, maar vind het nu al een verademing. Sowieso Apex is enorm van toegevoegde waarde.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:09:47 #14
251095 Purdey
Better off alone..
pi_109580249
Ik heb momenteel een Blackberry torch, maar wil overstappen naar een Samsung Galaxy S2. Mijn abonnement loopt nog tot juli, en heeft blackberry internet. Kan ik met dat abonnement nog even voort in de Samsung voor ik ga overstappen naar Telfort sim only?
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 22:48:17 #15
367178 Daarnaast
pi_109589643
Ik had mijn vrienden belooft dat samsung begin maart de update zou uit brengen, maar dat is niet gebeurt, nu appreciëren mijn vrienden mij niet meer. kut samsung.
pi_109590158
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 22:48 schreef Daarnaast het volgende:
Ik had mijn vrienden belooft dat samsung begin maart de update zou uit brengen, maar dat is niet gebeurt, nu appreciëren mijn vrienden mij niet meer. kut samsung.
Jammer joh!
pi_109590182
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:13 schreef PhatBassBoom het volgende:

[..]

[..]

Ik had AdyScorpius MIUI op 2.3.7. Was ook een erg fijne rom. Volgens mij is ie nu bezig met een MIUI voor ICS, maar voorlopig zit ik nog op Resurrection. Opzich wel fijn, maar ik hoop dat er snel een Mintberry-achtige rom komt voor ICS.
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:09 schreef Purdey het volgende:
Ik heb momenteel een Blackberry torch, maar wil overstappen naar een Samsung Galaxy S2. Mijn abonnement loopt nog tot juli, en heeft blackberry internet. Kan ik met dat abonnement nog even voort in de Samsung voor ik ga overstappen naar Telfort sim only?
Welke provider heb je? Bij Vodafone zit je dan volgens mij met van die Blocks die je gewoon uit kunt zetten. Ik weet niet hoe dat bij andere providers is. Maarre... tegen die tijd is de S3 uit hè. Als dat je niks boeit en je bent je Blackberry zat, go for it zou ik zeggen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2012 22:56:57 ]
  woensdag 28 maart 2012 @ 10:07:05 #18
251095 Purdey
Better off alone..
pi_109598139
Ik zit bij Hi Thomas :) Wist trouwens niet dat de S3 dan ook uit is, dan wacht ik even. Bedankt voor de tip!
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  woensdag 28 maart 2012 @ 16:55:25 #19
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_109613233
quote:
Wat?! :')
I picture your face.. In the back of my eyes
  woensdag 28 maart 2012 @ 17:07:35 #20
189216 netolk
maar dan andersom
pi_109613831
quote:
Tja, je moet ik niks beloven als je weet dat jij het niet waar kan maken
Beware of the Raping Zebra's
  woensdag 28 maart 2012 @ 21:25:42 #21
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_109626658
quote:
Had je kunnen weten. NL is altijd paar maanden later dan de rest van de wereld. Tevens zitten de zogenaamde officiele bronnen er ook altijd een paar maandjes naast. Niets nieuws onder de zon...
pi_109640889
quote:
XDA ^O^
pi_109640938
Ik heb sinds 4 dagen ook een galaxy S2 maar hij is nu ook al 3x uit het niets opnieuw opgestart, gewoon als hij op tafel ligt.

Hij had in het begin problemen met een SD kaart die ik van mijn HTC erin deed, moest ik formatteren. Ik heb de SD kaart even op de pc gekopieerd en geformatteerd en toen deed hij het wel.

Enig idee waar het aan ligt? Ik lees op internet dat sommige apps het veroorzaken, heeft iemand al gemerkt dat een bepaalde app problemen veroorzaakt?

Momenteel heb ik aan apps:

whatsapp
draw something
shazam
facebook
zaklamp
zedge
qr droid
widget locker
sense analog

Ik zie geen pieken bij het verbruik van de batterij.
pi_109641059
2.3.6 als android schijnt dat nogal te doen. Er was een update voor dacht ik
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_109641137
quote:
17s.gif Op donderdag 29 maart 2012 08:53 schreef Audreyoot het volgende:
Ik heb sinds 4 dagen ook een galaxy S2 maar hij is nu ook al 3x uit het niets opnieuw opgestart, gewoon als hij op tafel ligt.

Hij had in het begin problemen met een SD kaart die ik van mijn HTC erin deed, moest ik formatteren. Ik heb de SD kaart even op de pc gekopieerd en geformatteerd en toen deed hij het wel.

Enig idee waar het aan ligt? Ik lees op internet dat sommige apps het veroorzaken, heeft iemand al gemerkt dat een bepaalde app problemen veroorzaakt?

Momenteel heb ik aan apps:

whatsapp
draw something
shazam
facebook
zaklamp
zedge
qr droid
widget locker
sense analog

Ik zie geen pieken bij het verbruik van de batterij.
Klopt die random reeboots hebben 2 aanleidingen (voor zover ik tot nu toe gevonden heb op internet.)
-microSD kaart
-wifi

Bij de microSD kaart, kan het zijn dat er bestanden/apps opgevraagd worden van de kaart en de telefoon niet met het bestandssysteem van de kaart overweg kan (NTFS / FAT32 /FAT ) even op google zoeken welke het beste is voor de telefoon (dacht FAT) en als dan nog het probleem zich voor blijft doen, je wifi uitzetten als je hem niet gebruikt.

Succes met je nieuwe foon als je nog vragen hebt, fire away :+
pi_109641724
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 09:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
2.3.6 als android schijnt dat nogal te doen. Er was een update voor dacht ik
Die heb ik! Hoe moet ik dat updaten?

quote:
99s.gif Op donderdag 29 maart 2012 09:05 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Klopt die random reeboots hebben 2 aanleidingen (voor zover ik tot nu toe gevonden heb op internet.)
-microSD kaart
-wifi

Bij de microSD kaart, kan het zijn dat er bestanden/apps opgevraagd worden van de kaart en de telefoon niet met het bestandssysteem van de kaart overweg kan (NTFS / FAT32 /FAT ) even op google zoeken welke het beste is voor de telefoon (dacht FAT) en als dan nog het probleem zich voor blijft doen, je wifi uitzetten als je hem niet gebruikt.

Succes met je nieuwe foon als je nog vragen hebt, fire away :+
Thnx, zal ook eens gaan kijken voor een FAT kaartje. Wifi uitzetten is niet echt een optie, ben internetjunky en vind dit erg belangrijk op mijn gsm.
pi_109641775
Oh ik zie het al, volgens mij met KIES? Ga het strax proberen als ik thuis ben ^O^
pi_109641813
quote:
17s.gif Op donderdag 29 maart 2012 09:35 schreef Audreyoot het volgende:
Oh ik zie het al, volgens mij met KIES? Ga het strax proberen als ik thuis ben ^O^
Ja via Kies.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_109641835
Met Kies ook geen update. Tenminste, ik neem aan dat als ik Kies opstart er automatisch een melding moet komen om de telefoon te updaten?
History became legend, legend became myth.
pi_109642094
Zit te denken om een grotere batterij aan te schaffen. Gebruik dat ding steeds meer om te surfen (en PC + tablet steeds minder :')) dus gaat steeds sneller leeg.

Nu is er 1 van Samsung zelf: http://www.pdashop.nl/pro(...)y-s-ii-2000-mah.html
Met 2.000 mAh ipv 1650
Maar er is er ook 1 van een vaag merk: http://www.pdashop.nl/pro(...)y-s-ii-2800-mah.html

die bijna het dubbele aan A heeft ^O^

Alleen vind ik het originele Samsung hoesje mooier. En ik weet niet wat voor kwaliteit dat Lenmar is
pi_109642137
Hmm lees ik ook dit:

quote:
Maar goed met deze 2 nadelen kon ik nog wel leven, het grootste nadeel bij mij in elk geval is dat mijn gps het niet meer doet met de dikke achterkant er op en dat was echt de reden om toch terug te gaan naar de standaard accu met overal waar je komt een lader in de buurt.
Jammer. Want die 350 mAh vind ik nu niet echt genoeg om over te stappen. Een bijna dubbele uithoudingsduur wel :{
pi_109642362
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 09:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Hmm lees ik ook dit:

[..]

Jammer. Want die 350 mAh vind ik nu niet echt genoeg om over te stappen. Een bijna dubbele uithoudingsduur wel :{
En je telefoon wordt 2x zo dik onderhand.
pi_109642447
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 09:57 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

Vind ik niet erg, vind hem eigenlijk te dun. Heb er een rubberen hoes omheen en dan vind ik hem beter qua dikte.
pi_109642878
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Vind ik niet erg, vind hem eigenlijk te dun. Heb er een rubberen hoes omheen en dan vind ik hem beter qua dikte.
Nee man, Android telefoons zijn toch juist de shit omdat ze dunner zijn dan de iPhone? Ga jij je toestel een beetje dikker lopen maken. Koop dan gewoon een iPhone.
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:26:38 #35
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109643191
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:14 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Nee man, Android telefoons zijn toch juist de shit omdat ze dunner zijn dan de iPhone? Ga jij je toestel een beetje dikker lopen maken. Koop dan gewoon een iPhone.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_109644131
quote:

[..]

Eh nee die dikte boeit me niet zoveel en het is zeker geen pluspunt of zo ten opzichte van iphone, het is irrelevant.
Kijk dat kleine kutschermpje van dat ding van jullie, dat is gewoon kut en daarom is het scherm van de S2 de shit. Maar dat wist je al :7
pi_109644186
Oh maar wacht, voor de iphone kan je natuurlijk helemaal niet zomaar een andere/grotere batterij erin doen zonder het halve ding te slopen. Whehehe, dat mag helemaal niet van appl¤.
  donderdag 29 maart 2012 @ 11:14:33 #38
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109644714
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Eh nee die dikte boeit me niet zoveel en het is zeker geen pluspunt of zo ten opzichte van iphone, het is irrelevant.
Kijk dat kleine kutschermpje van dat ding van jullie, dat is gewoon kut en daarom is het scherm van de S2 de shit. Maar dat wist je al :7
Je spreekt jezelf wel heerlijk tegen. :7
pi_109645052
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 09:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zit te denken om een grotere batterij aan te schaffen. Gebruik dat ding steeds meer om te surfen (en PC + tablet steeds minder :')) dus gaat steeds sneller leeg.

Nu is er 1 van Samsung zelf: http://www.pdashop.nl/pro(...)y-s-ii-2000-mah.html
Met 2.000 mAh ipv 1650
Maar er is er ook 1 van een vaag merk: http://www.pdashop.nl/pro(...)y-s-ii-2800-mah.html

die bijna het dubbele aan A heeft ^O^

Alleen vind ik het originele Samsung hoesje mooier. En ik weet niet wat voor kwaliteit dat Lenmar is
Kijk even in mijn FOBO, staat een foto report van die samsung orriginal 2000 mAh ;)
pi_109645125
quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

:@ ik moet zeggen dat met die extended batterij met een nieuw frontje, ik zelf vind dat de telefoon een stuk beter in de hand ligt + dat het de "lens" van je camera ook beter beschermd (zit nu verzonken in je achterkant) PLUS dat die rand onderaan weg is gewerkt, het toestel is nu net zo dik als het dikste punt van de achterkant (dat uitstekende ding met je box erin) en voor die paar gram (20 uit het hoofd) is het best te doen :@
pi_109645154
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 09:57 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

:N niet dikker dan het dikste punt dat het nu al is (je box vanonder) :+
pi_109645346
quote:
99s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:25 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

:N niet dikker dan het dikste punt dat het nu al is (je box vanonder) :+
Ja, bij de originele. Die heb ik hier op m'n werk besteld in het wit. Ik doelde eigenlijk op de 2800Mah.
Die ga je echt niet zo plat krijgen als de 2000Mah variant.
pi_109645441
Hai, als ik mijn s2 uitschakel met 46 procent battery en dan weer aanzet heb ik opeens 12%, iemand hier ervaring mee?
Ik ben een grote beer
pi_109645454
quote:
17s.gif Op donderdag 29 maart 2012 09:33 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Die heb ik! Hoe moet ik dat updaten?

[..]

Thnx, zal ook eens gaan kijken voor een FAT kaartje. Wifi uitzetten is niet echt een optie, ben internetjunky en vind dit erg belangrijk op mijn gsm.
Ik weet niet of je het precies begrijpt :@ FAT-kaartje bestaat niet.. :+
Je hebt een microSD kaartje. Die kan je formatteren (in je computer of op je gsm)
Beste is op je computer, formatteren en dan staat er "bestandsformaat" en dan even op FAT zetten... je kan kiezen tussen de opties " NTFS / FAT32 / FAT " :+ even op FAT zetten, dan kan je gsm er beter mee omgaan ;)
pi_109645550
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:32 schreef Beer. het volgende:
Hai, als ik mijn s2 uitschakel met 46 procent battery en dan weer aanzet heb ik opeens 12%, iemand hier ervaring mee?
En als je dan even wacht? ik denk dat het een indicatie is op basis van de laatste " x" aantal minuten. Hij kijkt hoe druk je telefoon bezig is en berekend aan de hand daarvan hoe lang je er nog mee kan doen.
Aangezien opstarten nogal wat processen met zich meebrengt kan ik indenken dat hij aangeeft minder lang te kunnen draaien op dat verbruik.

Dit, of kabouters verwissellen je batterij.

pure speculatie, kan je proefondervindelijk vaststellen door je telefoon dan even niet aan te raken en na 10 min nog eens te kijken :+
pi_109645602
quote:
99s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:34 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

En als je dan even wacht? ik denk dat het een indicatie is op basis van de laatste " x" aantal minuten. Hij kijkt hoe druk je telefoon bezig is en berekend aan de hand daarvan hoe lang je er nog mee kan doen.
Aangezien opstarten nogal wat processen met zich meebrengt kan ik indenken dat hij aangeeft minder lang te kunnen draaien op dat verbruik.

Dit, of kabouters verwissellen je batterij.

pure speculatie, kan je proefondervindelijk vaststellen door je telefoon dan even niet aan te raken en na 10 min nog eens te kijken :+
ik had mn mobiel niet gebruikt voor een uurtje
Ik ben een grote beer
pi_109646081
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:36 schreef Beer. het volgende:

[..]

ik had mn mobiel niet gebruikt voor een uurtje
Standaard android? of geroot + flash?
pi_109646119
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:30 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

Ja, bij de originele. Die heb ik hier op m'n werk besteld in het wit. Ik doelde eigenlijk op de 2800Mah.
Die ga je echt niet zo plat krijgen als de 2000Mah variant.
Oh, nee waarschijnlijk niet :+ Net als zo'n duracell hoesje erbij met zo'n extra externe batterij 13.gif
pi_109646757
quote:
99s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:32 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Je hebt een microSD kaartje. Die kan je formatteren (in je computer of op je gsm)
Beste is op je computer, formatteren en dan staat er "bestandsformaat" en dan even op FAT zetten... je kan kiezen tussen de opties " NTFS / FAT32 / FAT " :+ even op FAT zetten, dan kan je gsm er beter mee omgaan ;)
Ah nu begrijp ik het wel :+
pi_109647617
quote:
99s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:48 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Standaard android? of geroot + flash?
standaard android 2.3.5
Ik ben een grote beer
  donderdag 29 maart 2012 @ 12:46:34 #51
189216 netolk
maar dan andersom
pi_109648409
quote:
99s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:32 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Waarom kan je mobiel beter met FAT omgaan dan bijv FAT32 of NTFS?

aangezien FAT wat onaangename beperkingen heeft qua bestands grotes ed.
pi_109648686
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

:')

4,3" 1280x720 :7
pi_109648815
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:53 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

4,3" 1280x720 :7
3,5" :')

Metje mooie doorzichtige voorkant :')
pi_109648871
quote:
99s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:23 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Kijk even in mijn FOBO, staat een foto report van die samsung orriginal 2000 mAh ;)
Gekeken ja.

Maar is die batterij-upgrade het waard? Merk je veel verschil?
pi_109648878
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

3,5" :')

Metje mooie doorzichtige voorkant :')
Ahh, het lezen gaat je weer niet zo goed af, he? Nogmaals: 4,3", 1280x720 resolutie.

En ik heb geen doorzichtige voorkant.
pi_109648921
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:57 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ahh, het lezen gaat je weer niet zo goed af, he? Nogmaals: 4,3", 1280x720 resolutie.
Dus? Dat heeft m'n HD tv van 40 inch ook en dat is prima beeld.

Met je kaboutervingertjes en vergrootglas voor je telefoon.
pi_109649069
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dus? Dat heeft m'n HD tv van 40 inch ook en dat is prima beeld.

Met je kaboutervingertjes en vergrootglas voor je telefoon.
Ik heb het in het 4,3" scherm van m'n telefoon. Daar heb ik absoluut geen vergrootglas voor nodig. Dus doe nou maar niet zo stoer met je 800x480 scherm.
pi_109649190
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 13:01 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik heb het in het 4,3" scherm van m'n telefoon. Daar heb ik absoluut geen vergrootglas voor nodig. Dus doe nou maar niet zo stoer met je 800x480 scherm.
Dus je hebt geen iphone? Wat zit je dan over iphone te huilen?
pi_109649218
quote:
11s.gif Op donderdag 29 maart 2012 13:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Dus je hebt geen iphone?
Dat zeg ik niet.
quote:
Wat zit je dan over iphone te huilen?
Dat doe ik niet. Dat doe jij.
pi_109649279
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:46 schreef netolk het volgende:

[..]

Waarom kan je mobiel beter met FAT omgaan dan bijv FAT32 of NTFS?

aangezien FAT wat onaangename beperkingen heeft qua bestands grotes ed.
Juist daarom denk ik. Weet het niet precies.
pi_109649310
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 13:05 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet.

[..]

Dat doe ik niet. Dat doe jij.
quote:

[..]

pi_109649336
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Gekeken ja.

Maar is die batterij-upgrade het waard? Merk je veel verschil?
Ik wel, niet alleen qua levensduur maar ook in vasthouden, grip, ligging in de hand... Wat mij betreft een zekere aanwinst. En voor die 25 euro kan je niet gekloot zijn ;)
pi_109649415
quote:
99s.gif Op donderdag 29 maart 2012 13:08 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Ik wel, niet alleen qua levensduur maar ook in vasthouden, grip, ligging in de hand... Wat mij betreft een zekere aanwinst. En voor die 25 euro kan je niet gekloot zijn ;)
Oh ik zag zo'n 35 a 40 euro bij PDA-shop. Waar is ie een geeltje dan? Dan ga ik em wel halen. Of als ze hem bij winkel hier in de buurt hebben haal ik em ook nog wel.
pi_109649480
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 13:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Oh ik zag zo'n 35 a 40 euro bij PDA-shop. Waar is ie een geeltje dan? Dan ga ik em wel halen. Of als ze hem bij winkel hier in de buurt hebben haal ik em ook nog wel.
Een geeltje is 11,34 euro. Voor die prijs vind je hem niet.
pi_109649643
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 13:11 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Een geeltje is 11,34 euro. Voor die prijs vind je hem niet.
Een geeltje is 25 euro. Je faalt steeds harder. Ga snel je doorzichtige frontje weggooien.
pi_109649688
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 13:01 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:56 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]Ik heb hem net anderhalf uur, dus ik kan er nog niet teveel over zeggen.

_O-
pi_109649720
Kunnen we even kappen met de onzin heren? Kan wel op PM/DM/postduif.
pi_109649784
quote:
5s.gif Op donderdag 29 maart 2012 13:17 schreef LompeHork het volgende:
Kunnen we even kappen met de onzin heren? Kan wel op PM/DM/postduif.
Oke, ik ben klaar hier :)
pi_109650990
Godver, stomme ding weer opnieuw opgestart. Hij doet het meestal als hij een uurtje stil op tafel ligt. Kan nu ff niet KIES gebruiken maar misschien ligt het ook wel aan sense analog clock app die het weer ophaald? Die zit er iig een beetje raar uit als de gsm opnieuw op is gestart.
  donderdag 29 maart 2012 @ 13:50:53 #70
8369 speknek
Another day another slay
pi_109651237
De laatste tijd kapt mijn wifi ermee als het scherm uitgaat, ookal heb ik de sleep stand op 'never' staan, irritant als je iets aan het downloaden bent, m'n mailtjes en whatsapps komen dan ook later aan. Daar had ik met 2.3.3 veel minder last van dan nu met 2.3.5.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 29 maart 2012 @ 13:53:05 #71
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_109651340
Waar blijft die klote update nou!?!? Duurt weer eens veels te lang....
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_109652461
quote:
17s.gif Op donderdag 29 maart 2012 13:46 schreef Audreyoot het volgende:
Godver, stomme ding weer opnieuw opgestart. Hij doet het meestal als hij een uurtje stil op tafel ligt. Kan nu ff niet KIES gebruiken maar misschien ligt het ook wel aan sense analog clock app die het weer ophaald? Die zit er iig een beetje raar uit als de gsm opnieuw op is gestart.
Zorg er even voor dat er geen apps op je SD kaartje staan. En toch zo snel mogelijk updaten :)
pi_109652488
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 13:50 schreef speknek het volgende:
De laatste tijd kapt mijn wifi ermee als het scherm uitgaat, ookal heb ik de sleep stand op 'never' staan, irritant als je iets aan het downloaden bent, m'n mailtjes en whatsapps komen dan ook later aan. Daar had ik met 2.3.3 veel minder last van dan nu met 2.3.5.
Lijkt me een instelling, kijk eens bij "energiebesparing" of je daar iets aan hebt staan.
pi_109652512
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 13:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Als ik thuis kom eens kijken welke site ik hem ook alweer vandaan heb. 25 euro incl, thuisbezorgen :+
pi_109652782
quote:
99s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:18 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Zorg er even voor dat er geen apps op je SD kaartje staan. En toch zo snel mogelijk updaten :)
Het gekke is dat als ik naar geheugenverbruik>sd kaart ga er wel wat apps opstaan maar als ik op de app klik staat er verpl naar sd-kaart ipv verpl naar telefoon :?
Hoe kan ik mijn contacten trouwens naar de sim/telefoon kopiëren want die staan ook op de sd kaart?

Ik vind het een te gekke telefoon maar hij is pas 4 dagen oud en nu al gezeik ermee :N
pi_109653013
quote:
17s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:26 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Het gekke is dat als ik naar geheugenverbruik>sd kaart ga er wel wat apps opstaan maar als ik op de app klik staat er verpl naar sd-kaart ipv verpl naar telefoon :?
Hoe kan ik mijn contacten trouwens naar de sim/telefoon kopiëren want die staan ook op de sd kaart?

Ik vind het een te gekke telefoon maar hij is pas 4 dagen oud en nu al gezeik ermee :N
- ga naar contacten --> linksonder je soft-key (menu) en dan Importeren/exporteren.

- Omdat je niet naar "telefoon" kan selecteren, het is INTERN en EXTERN sd :+ voor de handig.

En ik ben er zeker van, dat als je hem eenmaal gewend bent, en de update (ooit eens :') ) komt naar ICS dat je niets anders meer zal willen!
pi_109653162
quote:
99s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:32 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

- ga naar contacten --> linksonder je soft-key (menu) en dan Importeren/exporteren.

- Omdat je niet naar "telefoon" kan selecteren, het is INTERN en EXTERN sd :+ voor de handig.

En ik ben er zeker van, dat als je hem eenmaal gewend bent, en de update (ooit eens :') ) komt naar ICS dat je niets anders meer zal willen!
Thnx, als hij stopt met uitvallen ben ik zeker tevreden :)
pi_109653374
quote:
17s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:36 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Thnx, als hij stopt met uitvallen ben ik zeker tevreden :)
Met de update zou hij sowieso stoppen met uitvallen. Bij mij heeft het geholpen om mijn microSD kaart volledig te verwijderen :') nu reboot hij niet meer.
Bij andere helpt het om als je je telfoon niet gebruikt je WIFI uit te zetten.. Ik heb genoeg aan de 8-12 gb intern, voor nu, en draai ICS dus kan mijn kaartje er terug in steken als ik wil :9
pi_109654118
quote:
99s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:40 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Met de update zou hij sowieso stoppen met uitvallen. Bij mij heeft het geholpen om mijn microSD kaart volledig te verwijderen :') nu reboot hij niet meer.
Bij andere helpt het om als je je telfoon niet gebruikt je WIFI uit te zetten.. Ik heb genoeg aan de 8-12 gb intern, voor nu, en draai ICS dus kan mijn kaartje er terug in steken als ik wil :9
Hmm maar ik vind een SD zo makkelijk, alle gegevens teminste redelijk veilig voor als er iets aan het toestel komt. En wifi gebruik ik veel... Ik vind dat wel twee essentiele dingen voor een telefoon en ik zou wel balen als ik een van die twee op zou moeten geven om te voorkomen dat hij uitvalt. Maar misschien is mij SD kaart ook wel beschadigd. Toen ik trouwens gewoon op de telefoon updates zoeken heb gedaan vond hij geen updates, wat is de nieuwste android versie?
pi_109654200
quote:
17s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:58 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Hmm maar ik vind een SD zo makkelijk, alle gegevens teminste redelijk veilig voor als er iets aan het toestel komt. En wifi gebruik ik veel... Ik vind dat wel twee essentiele dingen voor een telefoon en ik zou wel balen als ik een van die twee op zou moeten geven om te voorkomen dat hij uitvalt. Maar misschien is mij SD kaart ook wel beschadigd. Toen ik trouwens gewoon op de telefoon updates zoeken heb gedaan vond hij geen updates, wat is de nieuwste android versie?
De orriginele updates van Samsung, of het toestel " geholpen " met updaten ? :+

Ik geloof dat Samsung nu op 2.3.6 zit (correct me if i'm wrong anyone)
  donderdag 29 maart 2012 @ 15:01:13 #81
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_109654231
quote:
99s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:00 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Jah 2.3.6. Binnenkort ICS 4.0 en dan moet het over zijn.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_109654247
En je hebt gelijk, dit had al heel lang opgelost moeten zijn :) maar test eens, kijk eens wat het is. En dan kan je nog kiezen of je er mee gaat leren leven, of de SD er uit laat, of wifi uit (en dan maar via 3G)

Tevens, als je een keer per week (of per 2 dagen) tijdens het computeren thuis een backup laat maken van je telefoon via KIES gaat het ook prima ;)
pi_109654254
quote:
99s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:00 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Ik ben niet thuis dus ik heb nog niet kunnen kijken bij KIES maar k bedoelde bij instellingen>over het toestel> updates
2.3.6 heb ik erop
pi_109654264
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:01 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Jah 2.3.6. Binnenkort ICS 4.0 en dan moet het over zijn.
Binnenkort :') __!

Niets negatiefs naar jou, maar die tijdsspanne van Samsung ben ik nu niet meer zo zeker van. :+
pi_109654290
Je zou toch zeggen dat dat 'binnenkort' al een tijd verstreken is..
pi_109654309
quote:
99s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:01 schreef Prof_Hoax het volgende:
En je hebt gelijk, dit had al heel lang opgelost moeten zijn :) maar test eens, kijk eens wat het is. En dan kan je nog kiezen of je er mee gaat leren leven, of de SD er uit laat, of wifi uit (en dan maar via 3G)

Tevens, als je een keer per week (of per 2 dagen) tijdens het computeren thuis een backup laat maken van je telefoon via KIES gaat het ook prima ;)
Dus het is echt of sd eruit of wifi uit en dan valt ie niet meer uit? Heb de wifi vandaag trouwens uit gehad en alsnog viel hij uit..

Ik heb niet genoeg geheugen op de telefoon om zonder sd kaart te werken.
  donderdag 29 maart 2012 @ 15:04:24 #87
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_109654356
quote:
99s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:02 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Binnenkort :') __!

Niets negatiefs naar jou, maar die tijdsspanne van Samsung ben ik nu niet meer zo zeker van. :+
Ik bedoel hier ook "samsungs" binnenkort mee he. D.w.z een jaar.
pi_109654391
klopt het trouwens dat je geen wifi verbinding kan maken als er een wep verbinding is?
pi_109654894
Samsung ff gebeld en ze zijn vergeten om deze versie, gingerbread?, te testen met een sd-kaart.... Daar ligt dus ook echt het probleem en het is onwaarschijnlijk dat apps problemen geven. Ik moest het toestel maar gebruiken zonder kaart totdat ICS uit komt. Die is nu in Engeland en Duitsland uit en ze verwachten dat hij zeker dit jaar hier uitkomt..

Nou even maar een oplossing zoeken en proberen dat ik zoveel mogelijk gebruik kan maken van het interne telefoongeheugen :)
  donderdag 29 maart 2012 @ 15:19:08 #90
302853 themole
graaft totaal door.
pi_109655017
quote:
17s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:16 schreef Audreyoot het volgende:
Samsung ff gebeld en ze zijn vergeten om deze versie, gingerbread?, te testen met een sd-kaart.... Daar ligt dus ook echt het probleem en het is onwaarschijnlijk dat apps problemen geven. Ik moest het toestel maar gebruiken zonder kaart totdat ICS uit komt. Die is nu in Engeland en Duitsland uit en ze verwachten dat hij zeker dit jaar hier uitkomt..

Nou even maar een oplossing zoeken en proberen dat ik zoveel mogelijk gebruik kan maken van het interne telefoongeheugen :)
Hij zou de komende maand al uitkomen in NL als ik de geruchten moet geloven. :')

Wat een mensen aan de telefoon. Overigens is hun 'oplossing' geen oplossing, omdat hun een fout maken moet jij het zonder een functie van je telefoon doen. :')
Niet altijd serieus
  donderdag 29 maart 2012 @ 15:21:20 #91
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_109655103
Dit jaar _O-
Zijn de Duke Nukem forever programmeurs bij samsung gaan werken soms? :')
pi_109655216
quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:19 schreef themole het volgende:

[..]

Hij zou de komende maand al uitkomen in NL als ik de geruchten moet geloven. :')

Wat een mensen aan de telefoon. Overigens is hun 'oplossing' geen oplossing, omdat hun een fout maken moet jij het zonder een functie van je telefoon doen. :')
Ja een andere optie is om alles terug te sturen en het abo opnieuw af te sluiten (omdat het binnen 8 dagen is) maar dan ben je ook weer 10 werkdagen verder, heb ik niet echt zin in als ik eerlijk ben. Maar je hebt gelijk, het apparaat is hartstikke duur en dan mag je wel verwachten dat er een fatsoenlijke oplossing komt.
  donderdag 29 maart 2012 @ 15:30:08 #93
302853 themole
graaft totaal door.
pi_109655490
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:21 schreef Daywalk3r het volgende:
Dit jaar _O-
Zijn de Duke Nukem forever programmeurs bij samsung gaan werken soms? :')
Lijkt het wel op, ze zijn volgensmij ook op de Nederlandse vertaling gezet. :P
Niet altijd serieus
pi_109655627
quote:
17s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:03 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Dus het is echt of sd eruit of wifi uit en dan valt ie niet meer uit? Heb de wifi vandaag trouwens uit gehad en alsnog viel hij uit..

Ik heb niet genoeg geheugen op de telefoon om zonder sd kaart te werken.
Hmm, ja of wat ik eerder genoemd heb, even je SD kaartje een ander format geven, misschien dat dat helpt (maar sowieso geen apps op SD zetten ) hoop dat het werkt ;(

Waarom heb je zoveel opslag nodig dan ? (8 gig + ? ) als ik zo vrij mag zijn.
pi_109655724
quote:
17s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:16 schreef Audreyoot het volgende:

" vergeten " te testen :') ze zouden ze af moeten schieten. :r wat een debiel excuse.

maar het is WEL waarschijlijk dat sommige apps problemen geven, als deze op de sd kaart staan ;) en na een tijdje data opvragen, en je telefoon is in standby of iets, denk dat dat het probleem geeft, het niet kunnen bereiken van de SD doordat hij in slaapstand is, hij slaat in paniek, en denkt weetje wat ik reboot gewoon :+
pi_109656059
quote:
99s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:32 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Hmm, ja of wat ik eerder genoemd heb, even je SD kaartje een ander format geven, misschien dat dat helpt (maar sowieso geen apps op SD zetten ) hoop dat het werkt ;(

Waarom heb je zoveel opslag nodig dan ? (8 gig + ? ) als ik zo vrij mag zijn.
Omdat ik wat muziek en video's erop heb staan :) Heb altijd het idee dat de gsm sneller is dan dat je dit op intern geheugen zet of is dit onzin?

quote:
99s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:35 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

" vergeten " te testen :') ze zouden ze af moeten schieten. :r wat een debiel excuse.

maar het is WEL waarschijlijk dat sommige apps problemen geven, als deze op de sd kaart staan ;) en na een tijdje data opvragen, en je telefoon is in standby of iets, denk dat dat het probleem geeft, het niet kunnen bereiken van de SD doordat hij in slaapstand is, hij slaat in paniek, en denkt weetje wat ik reboot gewoon :+
Nouja het gekke is dus als ik bij opslag bij de SD kaart sta ik daar een aantal apps zie staan maar als ik dan de app aanklik kan ik alleen verplaatsen naar SD kaart kiezen ipv verplaatsen naar telefoon terwijl ze wel bij de SD kaart opslag staan?
  donderdag 29 maart 2012 @ 16:15:41 #97
8369 speknek
Another day another slay
pi_109657730
quote:
99s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:18 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Nee ook niet. Misschien moet ik hem gewoon opnieuw opstarten, of ligt het aan de router..

quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:19 schreef themole het volgende:

[..]

Hij zou de komende maand al uitkomen
"al" :').
Vanavond maar rooten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_109658796
hé in het htc sensation topic hebben ze een update van ICS, staat dit los van samsung?
pi_109659142
quote:
17s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:42 schreef Audreyoot het volgende:
hé in het htc sensation topic hebben ze een update van ICS, staat dit los van samsung?
Yep, staat los :(
pi_109659205
quote:
99s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:51 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Yep, staat los :(
Dammit!
pi_109659303
quote:
17s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:42 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Omdat ik wat muziek en video's erop heb staan :) Heb altijd het idee dat de gsm sneller is dan dat je dit op intern geheugen zet of is dit onzin?
Nou, eigenlijk zou dit niet zo heel veel mogen uitmaken, maar nogmaals: Als de telefoon niet goed overweg kan met het bestandsformaat op de (exteren)microSD kaart, kan dat inderdaad problemen opleveren.

quote:
[..]

Nouja het gekke is dus als ik bij opslag bij de SD kaart sta ik daar een aantal apps zie staan maar als ik dan de app aanklik kan ik alleen verplaatsen naar SD kaart kiezen ipv verplaatsen naar telefoon terwijl ze wel bij de SD kaart opslag staan?
Nee, dat is niet gek lieverd :D
Ik heb GEEN (externe)microSD kaart in mijn telefoon, als ik naar instellingen --> apps ga zie ik ook apps op "Op SD-kaart"staan... Dat komt omdat je telefoon opgebouwd is in 2 "partities" zeg maar.. je hebt een SD kaart, en intern geheugen, daarbovenop heb je nog een "externe microSD"kaart. (ik weet niet goed hoe hij het weergeeft, die externe in dat menu... ik zal eens zoeken naar een plaatje)
pi_109659345
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:15 schreef speknek het volgende:

[..]

Nee ook niet. Misschien moet ik hem gewoon opnieuw opstarten, of ligt het aan de router..

Wait.. wut? wat was je vraag precies ? want ik heb het over SD kaartjes jij over router... :@ ik ben het kwijt.
pi_109659466
quote:
99s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:54 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Nou, eigenlijk zou dit niet zo heel veel mogen uitmaken, maar nogmaals: Als de telefoon niet goed overweg kan met het bestandsformaat op de (exteren)microSD kaart, kan dat inderdaad problemen opleveren.

[..]

Nee, dat is niet gek lieverd :D
Ik heb GEEN (externe)microSD kaart in mijn telefoon, als ik naar instellingen --> apps ga zie ik ook apps op "Op SD-kaart"staan... Dat komt omdat je telefoon opgebouwd is in 2 "partities" zeg maar.. je hebt een SD kaart, en intern geheugen, daarbovenop heb je nog een "externe microSD"kaart. (ik weet niet goed hoe hij het weergeeft, die externe in dat menu... ik zal eens zoeken naar een plaatje)
OOOoooooooh! Helder! Kan ik het beste via KIES dan eventuele apps op de externe kaart eraf gooien?
  donderdag 29 maart 2012 @ 17:08:01 #104
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_109659822
quote:
17s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:58 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

OOOoooooooh! Helder! Kan ik het beste via KIES dan eventuele apps op de externe kaart eraf gooien?
Die kan je r ook op je telefoon afgooien :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_109659901
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 17:08 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Dit :)
pi_109660057
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 17:08 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Oke, ga ik uitvogelen :)
pi_109661128
Kijk gewoon ff in Mijn Bestanden, dan External SD en kijk ff wat er op staat.
pi_109661158
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 17:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Kijk gewoon ff in Mijn Bestanden, dan External SD en kijk ff wat er op staat.
Ik heb de app App2sd geinstalleerd maar schijnbaar had ik helemaal geen apps op de externe sd kaart. Alleen contacten, muziek en wat bestandjes
pi_109661200
quote:
17s.gif Op donderdag 29 maart 2012 17:43 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Ik heb de app App2sd geinstalleerd maar schijnbaar had ik helemaal geen apps op de externe sd kaart. Alleen contacten, muziek en wat bestandjes
Kan het zijn dat je mp3 speler op de achtergrond nog draaide toen hij crashte? of iets anders?
pi_109678546
Klopt het dat de sII, zonder roots ofzo, na de 4.0 update iets trager wordt?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_109683186
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 23:31 schreef kalinhos het volgende:
Klopt het dat de sII, zonder roots ofzo, na de 4.0 update iets trager wordt?
Nee, voor zover ik weet niet. Ik heb gemerkt dat hij juist sneller is, snellere overgangen en reacties.

Maar dat is eigen ervaringen. Ik denk dat je dat zelf moet ervaren.
pi_109689477
quote:
99s.gif Op donderdag 29 maart 2012 17:45 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Kan het zijn dat je mp3 speler op de achtergrond nog draaide toen hij crashte? of iets anders?
Nopes, echt helemaal niks!

Maar ik heb de SD kaart nu eruit en hij is tot nu niet meer uitgevallen (*klopt af*).

Gister wel bijna de gsm van mn vriend gesloopt :') Hij heeft een galaxy mini en ik moest een liedje voor hem erop zetten via kies, gaf kies aan dat ik gingerbread erop kon zetten. Nu bleef de update bij 87% hangen en hij deed echt niks meer, enige optie was de kabel eruit halen, geen besturingssysteem meer erop :') Maar uiteindelijk is het weer goed gekomen.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 12:01:12 #113
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109689506
quote:
17s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 12:00 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Maar ik heb de SD kaart nu eruit en hij is tot nu niet meer uitgevallen (*klopt af*).

Gister wel bijna de gsm van mn vriend gesloopt :') Hij heeft een galaxy mini en ik moest een liedje voor hem erop zetten via kies, gaf kies aan dat ik gingerbread erop kon zetten. Nu bleef de update bij 87% hangen en hij deed echt niks meer, enige optie was de kabel eruit halen, geen besturingssysteem meer erop :') Maar uiteindelijk is het weer goed gekomen.
Waarom doe je dat dan via kies :?
pi_109689523
quote:

[..]

_O- _O- Ja, een installatie afbreken van een OS is het meest dodelijke voor je smartphone (softwarematig dan) maar een herinstallatie is zo gebeurd :+
pi_109689542
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 12:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Waarom niet? Werkt meestal prima hoor. Bij mij dan toch.
pi_109689551
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 12:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Omdat dat makkelijk was toch? Je ziet gelijk je muziek en contacten overzicht etc of bedoelde je de update?
pi_109689558
quote:

[..]

Ja, bij mij was het ook de SD kaart, wat je nog kan proberen is het formateren zoals ik aangegeven heb, kijken of dat helpt... ;(
pi_109689573
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 12:01 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

_O- _O- Ja, een installatie afbreken van een OS is het meest dodelijke voor je smartphone (softwarematig dan) maar een herinstallatie is zo gebeurd :+
haha ja maar ik kon niet anders! Dat ding hing vast!
  vrijdag 30 maart 2012 @ 12:03:42 #119
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109689590
quote:
17s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 12:02 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Omdat dat makkelijk was toch? Je ziet gelijk je muziek en contacten overzicht etc of bedoelde je de update?
Nee ik bedoelde muziek kopiëren, dat is via de verkenner toch veel makkelijker. :P
pi_109689612
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 12:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Nee ik bedoelde muziek kopiëren, dat is via de verkenner toch veel makkelijker. :P
Dat wel, muziek en films en foto's is 10.000 keer zo snel als via KIES :D
  vrijdag 30 maart 2012 @ 12:06:41 #121
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109689695
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 12:04 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Dat wel, muziek en films en foto's is 10.000 keer zo snel als via KIES :D
Daarom. ^O^ Het sleur en pleur principe. :7
pi_109689711
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 12:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Daarom. ^O^ Het sleur en pleur principe. :7
:D ! ja, zo kan je het ook noemen _O-
pi_109689904
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 12:02 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Ja, bij mij was het ook de SD kaart, wat je nog kan proberen is het formateren zoals ik aangegeven heb, kijken of dat helpt... ;(
Dat had ik al geprobeerd toen ik het toestel nieuw kreeg want hij herkende hem niet. Kan wel die FAT instelling eens proberen
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 12:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ooh ja omdat dat KIES nieuw was en ik het gewoon ff wilde testen :)
  vrijdag 30 maart 2012 @ 16:23:34 #124
367178 Daarnaast
pi_109698190
Heb je de autocorrectie van ics op s2 met ics rom van samsung?
pi_109700797
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 16:23 schreef Daarnaast het volgende:
Heb je de autocorrectie van ics op s2 met ics rom van samsung?
Yes, swipe met autocorrectie. Als dat is wat je zoekt?
  vrijdag 30 maart 2012 @ 17:54:33 #126
367178 Daarnaast
pi_109701376
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 17:38 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Yes, swipe met autocorrectie. Als dat is wat je zoekt?
Sorry ik bedoel spelligscheck. Dat zit standaard op ics dacht ik?
pi_109712704
Wat een bouttelefoon is het ook... Herstart nog gewoon als hij zin derin heeft en sinds het rooten kan ik sommige apps niet installeren en/of updaten.
pi_109716027
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 22:11 schreef Refurb het volgende:
Wat een bouttelefoon is het ook... Herstart nog gewoon als hij zin derin heeft en sinds het rooten kan ik sommige apps niet installeren en/of updaten.
En wat is je probleem?
pi_109716416
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 23:12 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

En wat is je probleem?
Die bos haar :+
  vrijdag 30 maart 2012 @ 23:28:29 #130
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109716884
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 23:19 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Die bos haar :+
Bah :')
pi_109723416
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 22:11 schreef Refurb het volgende:
had ik ook. Toen batterij eruit gehaald, na een minuut weer terug gedaan. Nu geen last meer van.
pi_109723641
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 23:12 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

En wat is je probleem?
Lijkt me vrij duidelijk toch :')
pi_109723803
Mijne is niet meer uitgevallen sinds ik de microsd eruit heb gehaald *O*
pi_109724344
Extended batterij gehaald, de originele. Hij voelt beter in de hand aan ja. Nu kijken of het veel scheelt.
pi_109726562
Nogmaals: alle reboot en installatieproblemen zijn verdwenen in ICS.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 12:17:29 #136
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109726597
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 12:15 schreef _Flea_ het volgende:
Nogmaals: alle reboot en installatieproblemen zijn verdwenen in ICS.
Als dat ding ooit nog komt ja.
pi_109726741
Geruchten over jellybean...
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_109726784
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 12:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Als dat ding ooit nog komt ja.
Wordt nu toch wel tijd ja.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 12:26:11 #139
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109726832
quote:
8s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 12:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Wordt nu toch wel tijd ja.
Waarom is Nederland altijd als laatste aan de beurt. }:| Discriminatie zeg ik je! :(
pi_109728010
Resurrection 1.0 is meesterlijk :). Installeer die en je hebt een hele snelle en zuinige ROM.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 13:12:13 #141
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_109728092
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 12:23 schreef Thaboel het volgende:
Geruchten over jellybean...
Die hebben we straks eerder dan ICS :D
pi_109728173
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 13:08 schreef _Flea_ het volgende:
Resurrection 1.0 is meesterlijk :). Installeer die en je hebt een hele snelle en zuinige ROM.
Deze man ^O^
  zaterdag 31 maart 2012 @ 13:28:36 #143
367178 Daarnaast
pi_109728489
Us de camera kwaliteit met resoractione rom even gied als de stock rom?
  zaterdag 31 maart 2012 @ 13:48:33 #144
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_109728997
Ik ga maar weer eens een poging doen met ICS. Kijken of het nu wél bevalt.
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_109729010
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 13:28 schreef Daarnaast het volgende:
Us de camera kwaliteit met resoractione rom even gied als de stock rom?
Neup djze s bter/
  zaterdag 31 maart 2012 @ 15:21:27 #146
367178 Daarnaast
pi_109731396

Een aantal foto's geschoten met mijn sgs2, wat vinden jullie van de kwaliteit van de foto's? Vergelijkbaar met die van jullie?
  zaterdag 31 maart 2012 @ 16:37:36 #147
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_109733142
Prima fotokwaliteit. ^O^

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 13:48 schreef Reemi het volgende:
Ik ga maar weer eens een poging doen met ICS. Kijken of het nu wél bevalt.
Nou, het staat erop. Werkt werkelijk heerlijk!
Smile like you mean it
www.wefut.com
  zaterdag 31 maart 2012 @ 18:26:15 #148
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_109735852
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 15:21 schreef Daarnaast het volgende:

14.gif :+
pi_109743442
ICS komt in Q1 2012 :D ehhh morgen begint Q2 :D

Liggen de providers dwars ofzo?
  zaterdag 31 maart 2012 @ 21:48:56 #150
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109743517
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 21:47 schreef Co_OL het volgende:

Ik heb unbranded. :P
  zaterdag 31 maart 2012 @ 21:52:02 #151
367178 Daarnaast
pi_109743636
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 21:47 schreef Co_OL het volgende:

Hebben ze gezegt dat ICS voor NEDERLAND in Q1 uitkomt?
pi_109754886
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 21:52 schreef Daarnaast het volgende:

[..]

Hebben ze gezegt dat ICS voor NEDERLAND in Q1 uitkomt?
Jep

quote:
Samsung heeft vandaag voor het eerst op wereldwijde schaal bevestigd dat zij de nieuwe Android, 4.0 Ice Cream Sandwich, in het eerste kwartaal van 2012 zal aanbieden voor een aantal Galaxy apparaten – waaronder de Galaxy S2
Misschien werken ze voor Nederland al meteen aan 4.0.4 :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Co_OL op 01-04-2012 09:28:15 ]
pi_109754959
Ik heb nu HyDrOG3N-ICS 31.03 verie 4.0.4 draaien.

Hij is in ieder geval erg snel maar als het goed is heeft Google iets aan de accu duur gedaan :D

[ Bericht 100% gewijzigd door Co_OL op 01-04-2012 14:42:06 ]
  zondag 1 april 2012 @ 22:08:05 #154
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_109783625
Ik ga mij er ook maar eens in verdiepen :)
  zondag 1 april 2012 @ 23:17:40 #155
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_109787215
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 09:21 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Ja, en misschien valt Sint Juttemis dit jaar wel op eerste Paasdag. :{
pi_109794979
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 23:17 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Ja, en misschien valt Sint Juttemis dit jaar wel op eerste Paasdag. :{
Dan kunnen ze samen paaseieren gaan verstoppen :+
pi_109795119
Had er een custom rom op gezet.. Liep 2 weken als een zonnetje, en toen van de een op de andere dag donderde mijn telefoon in een vreemde reboot-loop.
Startte wel gewoon op, maar na 5 minuten startte het ding dan opnieuw op. Had volgens mij weinig met oververhitting te maken, zo warm was ie niet.

Leeghalen en andere rom erop heeft de boel weer opgelost. Maar was wel vreemd :)
pi_109795625
quote:
99s.gif Op maandag 2 april 2012 10:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Had er een custom rom op gezet.. Liep 2 weken als een zonnetje, en toen van de een op de andere dag donderde mijn telefoon in een vreemde reboot-loop.
Startte wel gewoon op, maar na 5 minuten startte het ding dan opnieuw op. Had volgens mij weinig met oververhitting te maken, zo warm was ie niet.

Leeghalen en andere rom erop heeft de boel weer opgelost. Maar was wel vreemd :)
Hangende processen, onvoldoende sturing (of verneuking daarvan door root- ) van je sensor aansturing/uitlezing.. pfoe, zoveel verklaringen. Maar goed dat het opgelost is :Y ^O^
pi_109798192
Is die nieuwe versie nou nog steeds niet uit voor op de S2? Damn..!

Wie gebruikt er ook Go Launcher :D...?
youtube --> iamclanhq :')
pi_109798377
Ben zelf dik tevreden met ADW-launcher. Zowel op mn tab als s2 doet ie prima werk :Y
  maandag 2 april 2012 @ 11:52:51 #161
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109798438
quote:
99s.gif Op maandag 2 april 2012 10:32 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Hangende processen, onvoldoende sturing (of verneuking daarvan door root- ) van je sensor aansturing/uitlezing.. pfoe, zoveel verklaringen. Maar goed dat het opgelost is :Y ^O^
Het toont weer de onbetrouwbaarheid aan van nerds die die dingen in elkaar zetten. :')
pi_109798667
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Het toont weer de onbetrouwbaarheid aan van nerds die die dingen in elkaar zetten. :')
:dafuQ: samsung(google) zelf maakt ook fouten (zie random-reboot...)
Niet gek dat thuishobbyisten ook fouten maken is het wel?

En, zonder fouten te maken kan een product nooit perfect worden ;)
pi_109798746
quote:
99s.gif Op maandag 2 april 2012 11:51 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ben zelf dik tevreden met ADW-launcher. Zowel op mn tab als s2 doet ie prima werk :Y
ADW launcher? Nooit van gehoord... Printscreen?
pi_109798813
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 12:00 schreef deVerdeler het volgende:

[..]

ADW launcher? Nooit van gehoord... Printscreen?
https://play.google.com/store/apps/details?id=org.adw.launcher
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_109799101
quote:
I see... Lachen man die launchers. Jammer dat ze energie vreten. Schijnt dat ze zuiniger zijn op de nieuwe versie van Android (4)..
  maandag 2 april 2012 @ 12:33:19 #166
131603 Afwazig
Serious business
pi_109799922
Ik gebruik Apex launcher, werkt opzich prima.
pi_109800969
quote:
14s.gif Op maandag 2 april 2012 12:33 schreef Afwazig het volgende:
Ik gebruik Apex launcher, werkt opzich prima.
Ik heb een Samsung S2... M'n google zegt dat deze app niet goed zal werken op mijn telefoon :') .... aaah joh.. Go Launcher en Go Locker zijn ook top. Erg mooi ook.
  maandag 2 april 2012 @ 13:19:08 #168
131603 Afwazig
Serious business
pi_109801476
Ik heb ook een S2 met Android 4.0.3. Werkt prima.
pi_109801550
quote:
14s.gif Op maandag 2 april 2012 13:19 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb ook een S2 met Android 4.0.3. Werkt prima.
Heb jij 4.0.3 al? Hoe dan?
  maandag 2 april 2012 @ 13:29:32 #170
131603 Afwazig
Serious business
pi_109801809
Heb mijn telefoon geroot, de final versie van ICS zwerft al een week of 2 over het internet. Dus gewoon downloaden en flashen die zooi.
pi_109802163
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:47 schreef deVerdeler het volgende:
Is die nieuwe versie nou nog steeds niet uit voor op de S2? Damn..!

Wie gebruikt er ook Go Launcher :D...?
Apex ftw!
pi_109802168
quote:
14s.gif Op maandag 2 april 2012 13:29 schreef Afwazig het volgende:
Heb mijn telefoon geroot, de final versie van ICS zwerft al een week of 2 over het internet. Dus gewoon downloaden en flashen die zooi.
Wat voor risico's brengt het rooten met zich mee? Of het installeren van een onofficiele update?
pi_109802385
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:38 schreef deVerdeler het volgende:

[..]

Wat voor risico's brengt het rooten met zich mee? Of het installeren van een onofficiele update?
In het ergste geval kan je je toestel bricken. Maar ik heb de mijne nou al ik weet niet hoe vaak geroot en nog nooit problemen gehad.
  maandag 2 april 2012 @ 13:45:19 #174
131603 Afwazig
Serious business
pi_109802432
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:38 schreef deVerdeler het volgende:

[..]

Gewoon goed inlezen wat je moet doen en het risico is nihil. Lees je niet goed dan kun je je telefoon slopen.
pi_109802655
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:43 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

In het ergste geval kan je je toestel bricken. Maar ik heb de mijne nou al ik weet niet hoe vaak geroot en nog nooit problemen gehad.
Kom je dan niet meer in de download modus ?
pi_109802882
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2012 13:51 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Kom je dan niet meer in de download modus ?
Durf ik niet te zeggen. Heb het nog niet gehad. Het risico is klein maar wel aanwezig.
pi_109804503
Ik zit nu op een 77% accu na 11 uur en 6 min met ICS 4.0.4 :D
  maandag 2 april 2012 @ 14:55:49 #178
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109805034
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 14:42 schreef Co_OL het volgende:
Waar heb je die nou weer vandaan? :D
pi_109805228
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2012 14:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Waar heb je die nou weer vandaan? :D
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 09:27 schreef Co_OL het volgende:
Ik heb nu HyDrOG3N-ICS 31.03 verie 4.0.4 draaien.

Hij is in ieder geval erg snel maar als het goed is heeft Google iets aan de accu duur gedaan :D
pi_109805602
quote:
2s.gif Op maandag 2 april 2012 13:45 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Gewoon goed inlezen wat je moet doen en het risico is nihil. Lees je niet goed dan kun je je telefoon slopen.
Dan wacht ik wel gewoon voor de update :')
  maandag 2 april 2012 @ 15:14:47 #181
131603 Afwazig
Serious business
pi_109805746
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 14:42 schreef Co_OL het volgende:
Moet ik nog een andere kernel flashen hiervoor of kan het ook gewoon met de kernel die ik voor 4.0,.3 heb.
pi_109805954
quote:
5s.gif Op maandag 2 april 2012 15:14 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Moet ik nog een andere kernel flashen hiervoor of kan het ook gewoon met de kernel die ik voor 4.0,.3 heb.
staat beschreven op XDA waar de rom staat. Ik moest CWM5 via odin flashen om deze rom te gebruiken.
  maandag 2 april 2012 @ 15:52:18 #183
189216 netolk
maar dan andersom
pi_109807243
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 09:21 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Jep

[..]

Mag het hopen hoe moeilijk kan het namelijk zijn om even een taalpakket te schrijven...

maar volgensmij komt het idd door de providers omdat ze de branded en unbranded versie tegelijk wilde uitbrengen oid
pi_109807321
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 15:20 schreef Co_OL het volgende:

[..]

staat beschreven op XDA waar de rom staat. Ik moest CWM5 via odin flashen om deze rom te gebruiken.
En hoe zit het met bugs? Al iets aangetroffen?
  maandag 2 april 2012 @ 16:05:09 #185
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109807811
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 15:00 schreef Co_OL het volgende:

[..]

[..]

Oh dacht dat die post niet van jou was, niet goed onthouden. :@
pi_109809416
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 15:54 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

En hoe zit het met bugs? Al iets aangetroffen?
Rete snel, me contacten waren weg maar die zijn terug via go contacts app, accu bug (13 uur 30% verbruikt :-P). swype mist maar kan je downloaden via swype.com. Voor de rest geen rare dingen gemerkt...
pi_109809755
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2012 16:41 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Rete snel, me contacten waren weg maar die zijn terug via go contacts app, accu bug (13 uur 30% verbruikt :-P). swype mist maar kan je downloaden via swype.com. Voor de rest geen rare dingen gemerkt...
Net geinstalleerd. Krijg e.o.a. chinees toetsenbord.
Zal wel iets fout doen. Kan niet eens bellen.

[ Bericht 3% gewijzigd door _Flea_ op 02-04-2012 16:56:10 ]
pi_109810589
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 16:48 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

Net geinstalleerd. Krijg e.o.a. chinees toetsenbord.
Zal wel iets fout doen. Kan niet eens bellen.
ja kan je gewoon instellen. En go contacts installeren ook je contacten uit je sim te kunnen importeren ;-)
  maandag 2 april 2012 @ 20:18:29 #189
205006 Adolecens
a.k.a. Ado
pi_109819090
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  maandag 2 april 2012 @ 21:04:59 #190
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_109822389
Hoe kan ik de standaard Android versie updaten?

Als ik het doe via 'over het toestel' --> 'software update' dan doet ie het niet. Heb nu 2.3.4 maar er moet al een nieuwere zijn volgens mij.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_109822584
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2012 16:41 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Welke Modem gebruik je? :)
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
pi_109825432
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 21:07 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Welke Modem gebruik je? :)
I9100XXLPR van de O2 ICS rom

Is er een betere?
  maandag 2 april 2012 @ 21:52:22 #193
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109825859
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 21:04 schreef sanger het volgende:

Als ik het doe via 'over het toestel' --> 'software update' dan doet ie het niet. Heb nu 2.3.4 maar er moet al een nieuwere zijn volgens mij.
Je kan het beter niet doen. :')
  maandag 2 april 2012 @ 21:53:05 #194
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_109825917
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 21:04 schreef sanger het volgende:

Wat ik mij kan herinneren, is als je een 'echte' nederlandse versie hebt (qua telefoon), dat het niet OTA (dus over de lucht) geupdate kan worden.
Je hebt hiervoor KIES nodig (zover ik begrepen heb).
pi_109825923
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 15:20 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Ik neem aan dat de telefoon eerst geroot moet worden hiervoor?
Of toch du vader?
pi_109825924
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 21:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Dit. je kan hem beter niet updaten. Meer bugs en shit. Gewoon wachten op ICS (android 4.xx)
pi_109825978
quote:
2s.gif Op maandag 2 april 2012 21:53 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Ik neem aan dat de telefoon eerst geroot moet worden hiervoor?
Dat heb je goed aangenomen.
  maandag 2 april 2012 @ 21:54:03 #198
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_109825990
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 21:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik heb een poolse telefoon, en dus al de update (die wel OTA is gekomen) binnen. Na 2 weken werkt het nog steeds prima, 3-4 dagen met de batterij, maar dat kan ook komen omdat ik enkel de telefoon als zakelijk toestel gebruik..
pi_109826067
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 21:54 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Ik heb een poolse telefoon, en dus al de update (die wel OTA is gekomen) binnen. Na 2 weken werkt het nog steeds prima, 3-4 dagen met de batterij, maar dat kan ook komen omdat ik enkel de telefoon als zakelijk toestel gebruik..
Ja, maar die ander had het over naar 2.3.6 te gaan :+ niet flashen (of legaal) naar 4.03 te gaan :)
Een update naar 2.3.6 is het zelfde als een downgrade :9
pi_109840762
quote:
99s.gif Op maandag 2 april 2012 21:53 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Dit. je kan hem beter niet updaten. Meer bugs en shit. Gewoon wachten op ICS (android 4.xx)
in dit tempo lijkt het alsof jellybean eerder gaat uitkomen

Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  dinsdag 3 april 2012 @ 10:49:24 #201
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109840880
quote:
99s.gif Op maandag 2 april 2012 21:55 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Ja, maar die ander had het over naar 2.3.6 te gaan :+ niet flashen (of legaal) naar 4.03 te gaan :)
Een update naar 2.3.6 is het zelfde als een downgrade :9
Jij snapt het. ^O^ En van .4 naar .6 is toch geen downgrade. :'0
  dinsdag 3 april 2012 @ 10:59:41 #202
189216 netolk
maar dan andersom
pi_109841265
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 10:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

in dit geval wel aangezien die .6 echt ruk is en samsung hem zelfs niet meer uitgeeft, .4 daar in tegen draait goed
pi_109841276
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 10:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Wel met alle reboots die je krijgt :P
pi_109841311
Welke radio kan ik het beste gebruiken voor Hydrogen? Zit nu op Resurrection 1.1 maar ik wil eigenlijk eens testen hoe het is met de batt. duur van Hydrogen.
  dinsdag 3 april 2012 @ 11:00:54 #205
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109841327
Okeoke rustig maar. :P
  dinsdag 3 april 2012 @ 11:05:24 #206
189216 netolk
maar dan andersom
pi_109841535
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 11:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Okeoke rustig maar. :P
ahja, het is niet persoonlijk
pi_109843332
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 10:59 schreef netolk het volgende:

[..]

in dit geval wel aangezien die .6 echt ruk is en samsung hem zelfs niet meer uitgeeft, .4 daar in tegen draait goed
.4 (4.0.4) draait idd erg goed :+
pi_109843365
Die heb ik er nu op staan, alleen is mijn muziek ontoegankelijk geworden. Komt omdat dit nu staat in mnt/emmc.
Kan ik dit aanpassen?
pi_109843422
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 11:49 schreef _Flea_ het volgende:
Die heb ik er nu op staan, alleen is mijn muziek ontoegankelijk geworden. Komt omdat dit nu staat in mnt/emmc.
Kan ik dit aanpassen?
Heb een auto radio dus gebruik me tel voor muziek niet :P
pi_109843678
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 11:51 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Heb een auto radio dus gebruik me tel voor muziek niet :P
Laat ik het anders zeggen, alle files zijn ontoegankelijk :P
pi_109844048
Ik gebruik astro file manager om bij bestanden te komen want standaard zit er geen file manager bij
pi_109844468
Samsung is momenteel Luxemburg aan het uitrollen dus het komt steeds dichterbij :D

quote:
GT-I9100 I9100XWLP4 2012 March I9100LUXLP1 Luxembourg
pi_109851054
Ik moest mijn kies updaten.. wellicht een teken dat die update voor S2 er aan komt..
  dinsdag 3 april 2012 @ 15:07:34 #214
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_109851518
Ik deed voor het eerst sinds ik deze telefoon heb de oordoppen erin, maar hij speelt de muziek via de speakers. Dus nu mijn domme vraag, hoe krijg ik het via de doppen :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_109851891
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 april 2012 15:07 schreef Harajuku. het volgende:
Ik deed voor het eerst sinds ik deze telefoon heb de oordoppen erin, maar hij speelt de muziek via de speakers. Dus nu mijn domme vraag, hoe krijg ik het via de doppen :')
Had ik de eerste keer ook, Maar ik had hem er niet genoeg in geduwd :+
pi_109851907
quote:
12s.gif Op dinsdag 3 april 2012 15:17 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

niet genoeg in geduwd :+
  dinsdag 3 april 2012 @ 15:18:44 #217
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_109851964
Hahahahaha :@ :@ :@
  dinsdag 3 april 2012 @ 15:21:01 #218
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_109852076
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:57 schreef deVerdeler het volgende:
Ik moest mijn kies updaten.. wellicht een teken dat die update voor S2 er aan komt..
Nee hoor, dat was drie weken geleden ook al :+
pi_109852132
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 15:17 schreef Co_OL het volgende:

[..]

~O> o|O
  dinsdag 3 april 2012 @ 15:22:53 #220
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_109852152
En hoe krijg ik dat nummer op repeat?
  dinsdag 3 april 2012 @ 15:24:44 #221
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_109852246
Oh nevermind.
pi_109854637
Inmiddels is de update naar ICS 4.0 voor veel (overwegend nieuwe) Android-toestellen uitgerold. Echter de officiële Nederlandse update voor de SGS2 laat wel erg lang op zich wachten.

Gr. een ongeduldige SGS2-eigenaar }:|

(en nee, ik ga mijn toestel niet rooten)
10, 1 / 25, 0 / 50, 0 / 75, 0 / 100, 0 / 125, 0 / 150, 0 / 200, 0 / 250, 0 / 300, 0 / 350, 0 / 400, 0
  dinsdag 3 april 2012 @ 16:21:11 #223
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_109854801
er zijn wel andere manieren op een update te forcen hoor (zie Check FUS downloader bijvoorbeeld, dan force je een officiele update uit een ander land (bijv. Luxemburg)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 3 april 2012 @ 16:33:29 #224
189216 netolk
maar dan andersom
pi_109855334
die samsung hoeren moeten hun beloften wegwoon is een keertje nakomen...

en hoe moeilijk kan het zijn om even een ander taalpakket te maken...
pi_109858220
Nieuwe Kies versie :')
Stop telefoon in m'n computer via kabel, krijg een achterlijke foutmelding |:(

Signaal niet ondersteunde verbindingsmodus

Sluit het apparaat opnieuw aan in de modus
Samsung Kies (PC Studio).
De huidige verbindingsmodus wordt niet
ondersteund door Kies.
Please check USB Settings.
(Setting -> Applications -> Development -> USB
debuging(x))

Wat een achterlijke fout (inclusief tikfout). De setting is totaal niet gewijzigd op mijn telefoon of in Kies. Meer mensen last van? Even mijn telefoon induiken dan maar 8)7

*update*

Zelfs met instellingen aangepast zodat Kies het wil werkt het niet...
pi_109858385
_Flea_ heb je Hydrogen al goed aan de praat?
pi_109858546
Zelfs herstarten van mijn pc heeft geen enkel nut. Wat een ongelofelijk waardeloos programma is dat Kies toch eigenlijk. :(

Ik heb Kies 2.3.0.12035_16 geïnstalleerd staan op een Windows Vista Home Premium 32 bits machine.

[ Bericht 20% gewijzigd door geelkuikentje op 03-04-2012 19:30:25 ]
pi_109858612
Gisteren heb ik Kies geüpdate zonder problemen.
10, 1 / 25, 0 / 50, 0 / 75, 0 / 100, 0 / 125, 0 / 150, 0 / 200, 0 / 250, 0 / 300, 0 / 350, 0 / 400, 0
pi_109858654
En Samsung Kies is inderdaad een waardeloos programma |:(
pi_109859096
Ik heb de laatste tijd aardig wat problemen met mijn SGS2, hoor graag of iemand enig idee heeft.

Hij denkt vaak dat er een USB apparaat is ingeplugd of dat hij oplaadt, terwijl dit niet zo is, en er komt vaak willekeurig te staan "PC verbinding alleen actief in standby modus, sluit alle actieve applicaties" (oid), zal vast enige correlatie hebben met elkaar.

Moet zeggen dat dit optreedt sinds ik op wintersport ben geweest, waar ik wel een aantal smakkers heb gemaakt :+ Ik had m'n SGS2 in een jaszak met rits, wat zeker niet helemaal waterdicht was. Het zou best kunnen dat er wat vocht bij is gekomen. Er zit namelijk ook een permanente waas over de camera... (check).

Ook liep hij vandaag 2x vast toen ik de camera wilde openen, scherm werd zwart en ik moest hem opnieuw starten... (hij ging gewoon uit dus).

Wat betreft batterij/USB issues dacht ik aan óf een defecte accu (maar nu ik me bedenk dat het sinds wintersport is, denk ik eerder dat dit niet het geval is), óf er is water (sneeuw) bij gekomen en hij heeft nu wat 'waterschade'... Indien dit laatste het geval is kan ik zeker geen garantie claimen, ook al doe ik alsof mijn neus bloed? :+

Wilde hem graag flashen naar Hydrog3n ICS, maar ik heb nu mijn bedenkingen, gezien hij nu allemaal issues heeft en ik heel misschien nog een gevalletje garantie ervan kan maken. Ik heb hem nog niet zo lang (8 maanden oid?), dus het zou zo jammer zijn als ik nu alweer een nieuwe tel. moest kopen ;(
Of toch du vader?
pi_109862687
Nog even een plaatje van de foutmelding in Kies:
  dinsdag 3 april 2012 @ 19:43:08 #232
189216 netolk
maar dan andersom
pi_109862823
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 17:53 schreef geelkuikentje het volgende:
Zelfs herstarten van mijn pc heeft geen enkel nut. Wat een ongelofelijk waardeloos programma is dat Kies toch eigenlijk. :(

Ik heb Kies 2.3.0.12035_16 geïnstalleerd staan op een Windows Vista Home Premium 32 bits machine.
uhh, 2 kut programma's samen draaiien is nou eenmaal vragen om problemen...

heb je iets gedaan met je mobiel (geroot/geflashed oid)??
pi_109863049
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:43 schreef netolk het volgende:

[..]

uhh, 2 kut programma's samen draaiien is nou eenmaal vragen om problemen...

heb je iets gedaan met je mobiel (geroot/geflashed oid)??
Nope, origineel zo uit de doos. Alleen geupdate via Kies (versie weet ik niet meer) naar 2.3.6 een tijdje geleden.
  dinsdag 3 april 2012 @ 20:08:16 #234
189216 netolk
maar dan andersom
pi_109864160
wel raar, en als je je mobiel is ontkoppeld uitzet en weer opnieuw aanzet als ie is opgestart weer koppelt aan je pc en pas als ie helemaal klaar is kies opstart (dus als windows je phone al gevonden heeft)
pi_109873643
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 17:48 schreef Co_OL het volgende:
_Flea_ heb je Hydrogen al goed aan de praat?
Het draait. Zit alleen nog even met de sd-card te klooien. Gevonden fix werkt bij mij niet, maar heb de muziek wel aan de praat. ROM is lekker snel. Of ie zuinig is kom ik morgenvroeg achter. Zit nu nog op 58%.
Ik gebruik de KI4 modem btw.
pi_109878740
Zit nu op 51% na 15 uur. Normaal moest ik bijna al laden met dit gebruik van nu :-)
  woensdag 4 april 2012 @ 06:53:46 #237
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_109882397
Ja Kies is werkelijk het meest walgelijke en instabiele programma ooit. Geen idee hoe ze dat officieel uit durven te brengen.
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
pi_109882820
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 april 2012 18:08 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik heb de laatste tijd aardig wat problemen met mijn SGS2, hoor graag of iemand enig idee heeft.

Hij denkt vaak dat er een USB apparaat is ingeplugd of dat hij oplaadt, terwijl dit niet zo is, en er komt vaak willekeurig te staan "PC verbinding alleen actief in standby modus, sluit alle actieve applicaties" (oid), zal vast enige correlatie hebben met elkaar.

Moet zeggen dat dit optreedt sinds ik op wintersport ben geweest, waar ik wel een aantal smakkers heb gemaakt :+ Ik had m'n SGS2 in een jaszak mt rits, wat zeker niet helemaal waterdicht was. Het zou best kunnen dat er wat vocht bij is gekomen. Er zit namelijk ook een permanente waas over de camera... (check).

Ook liep hij vandaag 2x vast toen ik de camera wilde openen, scherm werd zwart en ik moest hem opnieuw starten... (hij ging gewoon uit dus).

Wat betreft batterij/USB issues dacht ik aan óf een defecte accu (maar nu ik me bedenk dat het sinds wintersport is, denk ik eerder dat dit niet het geval is), óf er is water (sneeuw) bij gekomen en hij heeft nu wat 'waterschade'... Indien dit laatste het geval is kan ik zeker geen garantie claimen, ook al doe ik alsof mijn neus bloed? :+

Wilde hem graag flashen naar Hydrog3n ICS, maar ik heb nu mijn bedenkingen, gezien hij nu allemaal issues heeft en ik heel misschien nog een gevalletje garantie ervan kan maken. Ik heb hem nog niet zo lang (8 maanden oid?), dus het zou zo jammer zijn als ik nu alweer een nieuwe tel. moest kopen ;(
Als ik het zo lees lijkt het inderdaad op vocht dat in je telefoon zit.
Je kan altijd naar de telefoonzaak gaan of contact opnemen. Zeg dan gewoon dat je op ski vakantie bent geweest en sindsdien je terug bent vocht in het toestel zit.
Ze hebben een super.service naar mijn ervaring.
pi_109883373
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 00:09 schreef Co_OL het volgende:
Zit nu op 51% na 15 uur. Normaal moest ik bijna al laden met dit gebruik van nu :-)
En wat doe je er zoal de hele dag mee dat je nog zoveel overhoudt?
pi_109883426
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2012 08:51 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

En wat doe je er zoal de hele dag mee dat je nog zoveel overhoudt?
Facebook, wordfeud, altijd wifi aan. Gebruik hem best wel veel op een dag en voorheen was het altijd met 1 dag opladen en nu 1,5 dagen :D

En vaak brouwsen op fok etc
pi_109884040
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 08:54 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Facebook, wordfeud, altijd wifi aan. Gebruik hem best wel veel op een dag en voorheen was het altijd met 1 dag opladen en nu 1,5 dagen :D

En vaak brouwsen op fok etc
Had net wat muziek gedraaid en even op Facebook gezeten en ik ben nu in 1,5 uur al 10% kwijt. Gaat toch nog rap. Gisteren een kleine vastloper gehad. Batterij moest eruit. Toen ik 'm terugplaatste was ik ineens meer dan 10% kwijt.
Ik wacht met smart tot op het werk de 2000Mah binnen komt :).
pi_109884298
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 09:24 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

Had net wat muziek gedraaid en even op Facebook gezeten en ik ben nu in 1,5 uur al 10% kwijt. Gaat toch nog rap. Gisteren een kleine vastloper gehad. Batterij moest eruit. Toen ik 'm terugplaatste was ik ineens meer dan 10% kwijt.
^O^ Die batt. is echt geweldig (in mijn ogen). In mijn fobo staan wat foto's mocht je geinteresseerd zijn. :D
pi_109884316
quote:
99s.gif Op woensdag 4 april 2012 09:36 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

^O^ Die batt. is echt geweldig (in mijn ogen). In mijn fobo staan wat foto's mocht je geinteresseerd zijn. :D
Ik heb em er ook in zitten. Het scheelt toch wel ja.
pi_109884407
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 09:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik heb em er ook in zitten. Het scheelt toch wel ja.
En, vind je dat je telefoon beter in de hand ligt en makkelijker te bedienen is?
pi_109884521
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 09:24 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

Waar kun je die batterij kopen? Want ik merk dat mijn S2 ook veel te snel leeg gaat.
History became legend, legend became myth.
pi_109884647
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 09:46 schreef valek het volgende:

[..]

Waar kun je die batterij kopen? Want ik merk dat mijn S2 ook veel te snel leeg gaat.
typenummer: K1A2EBEGSTD
Kan je overal vinden eigenlijk.
pi_109884705
quote:
99s.gif Op woensdag 4 april 2012 09:36 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Had ze al eens gezien van je geloof ik :).
Eind deze maand komt ie binnen (de witte). Samsung heeft een levertijd van 5 weken op die dingen. Kan 'm ook ergen ander halen, maar het scheelt me zo geld :).
  woensdag 4 april 2012 @ 10:33:52 #248
367178 Daarnaast
pi_109885742
Niemand die aan samsung gevraagd heeft waarom we ics nog niet hebben¿
  woensdag 4 april 2012 @ 10:51:39 #249
189216 netolk
maar dan andersom
pi_109886307
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 10:33 schreef Daarnaast het volgende:
nope, doe jij dat is ff anders
  woensdag 4 april 2012 @ 10:58:02 #250
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109886507
quote:
Lezen
pi_109886640
quote:
Bel die gast anders ff.
pi_109886853
quote:
Dat ik daar nog niet aan heb gedacht :|W
Stomme ik 8)7

Hehe, nee zoals hierboven te lezen, er is al meermaals contact opgenomen met Samsung, alle antwoorden zijn ontwijkend en zeggen: we hopen dat de uitrol snel kan gebeuren :+ of "binnenkort" :')
  woensdag 4 april 2012 @ 11:12:00 #253
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109887026
quote:
99s.gif Op woensdag 4 april 2012 11:07 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Dat ik daar nog niet aan heb gedacht :|W
Stomme ik 8)7

Hehe, nee zoals hierboven te lezen, er is al meermaals contact opgenomen met Samsung, alle antwoorden zijn ontwijkend en zeggen: we hopen dat de uitrol snel kan gebeuren :+ of "binnenkort" :')
Je vergeet "we weten het niet" :')
  woensdag 4 april 2012 @ 11:28:52 #254
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_109887742
Galaxy S II-update in België Van één van onze Belgische lezers kregen we te horen dat de update naar Android 4.0 voor de Samsung Galaxy S II inmiddels in België ook begonnen is. Het blijft wel mogelijk dat bepaalde toestellen waarvan de software aangepast is door de provider de update nog niet kunnen krijgen. De update dient geïnstalleerd te worden via Samsung Kies. Meer informatie over de update naar Android 4.0 (Ice Cream Sandwich) lees je hier . De update in Nederland is nog steeds niet van start. Samsung kondigt dit ook niet aan van tevoren, maar zodra de update van start is gegaan zullen wij het jullie laten weten.

http://www.androidworld.n(...)tm_campaign=wordtwit
  woensdag 4 april 2012 @ 11:33:44 #255
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109887901
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2012 11:28 schreef automatic_ het volgende:
Galaxy S II-update in België Van één van onze Belgische lezers kregen we te horen dat de update naar Android 4.0 voor de Samsung Galaxy S II inmiddels in België ook begonnen is. Het blijft wel mogelijk dat bepaalde toestellen waarvan de software aangepast is door de provider de update nog niet kunnen krijgen. De update dient geïnstalleerd te worden via Samsung Kies. Meer informatie over de update naar Android 4.0 (Ice Cream Sandwich) lees je hier . De update in Nederland is nog steeds niet van start. Samsung kondigt dit ook niet aan van tevoren, maar zodra de update van start is gegaan zullen wij het jullie laten weten.

Dat was al bekend ja, dus het komt steeds dichterbij. :P
  woensdag 4 april 2012 @ 11:36:51 #256
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_109888026
Ik dacht dat het laatste nieuws Luxemburg was.... Volgende week is het wel hier :P
pi_109888047
Inmiddels heeft iedereen al een rooted versie erop dus niemand merkt dat er een update is :+
  woensdag 4 april 2012 @ 11:39:22 #258
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109888132
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 11:37 schreef Co_OL het volgende:
Inmiddels heeft iedereen al een rooted versie erop dus niemand merkt dat er een update is :+
Nee hoor.
  woensdag 4 april 2012 @ 11:40:35 #259
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_109888191
Ik niet :7
pi_109888197
Hier ook niet.
  woensdag 4 april 2012 @ 12:24:05 #261
189216 netolk
maar dan andersom
pi_109889849
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 11:37 schreef Co_OL het volgende:
hier ook niet

quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 11:36 schreef automatic_ het volgende:
Ik dacht dat het laatste nieuws Luxemburg was.... Volgende week is het wel hier :P
is toch weer 1 maand te laat...
  woensdag 4 april 2012 @ 13:03:50 #262
113173 Quannum
Well FOK! you!
pi_109891390
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2012 11:28 schreef automatic_ het volgende:

Nice! :7 Vanavond checken.
Jusqu'ici tout va bien
  woensdag 4 april 2012 @ 13:06:54 #263
189216 netolk
maar dan andersom
pi_109891529
quote:
99s.gif Op woensdag 4 april 2012 13:03 schreef Quannum het volgende:

[..]

Nice! :7 Vanavond checken.
Zou wel mooi zijn als we inderdaad morgen met de officiële release kunnen rondlopen ja
  woensdag 4 april 2012 @ 13:08:21 #264
189216 netolk
maar dan andersom
pi_109891590
de zoveelste update van kies is er weer...

een serieuze deze keer 64 MB, 2.3.0.12035_16

eens kijken of ie nu wel wat stabieler draait
pi_109891755
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 13:08 schreef netolk het volgende:
de zoveelste update van kies is er weer...

een serieuze deze keer 64 MB, 2.3.0.12035_16

eens kijken of ie nu wel wat stabieler draait
Toch fijn dat ze dat Kies zo goed bijhouden :')
  woensdag 4 april 2012 @ 13:16:13 #266
189216 netolk
maar dan andersom
pi_109891902
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 13:12 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Toch fijn dat ze dat Kies zo goed bijhouden :')
inderdaad,

nu is het dus helemaal prut

EDIT: blijkbaar een bugje want na het opnieuw aansluiten van mn mob geeft ie wel weer alles weer
pi_109898583
_Flea_ er is een nieuwe versie HyDrOG3N-ICS uit met de volgende fixes en update's :D

02.04:
_GPSFix
_ExternalSD FIX
_NetChip Kernel
_S2 Setting integrated into setting app
_Music and FileManager App
pi_109900015
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 16:03 schreef Co_OL het volgende:
_Flea_ er is een nieuwe versie HyDrOG3N-ICS uit met de volgende fixes en update's :D

02.04:
_GPSFix
_ExternalSD FIX
_NetChip Kernel
Thnx! Maar die draai ik al :).
Wacht wel ff op de nieuwe. Draait verder prima hoor!
pi_109901940
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2012 08:01 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Als ik het zo lees lijkt het inderdaad op vocht dat in je telefoon zit.
Je kan altijd naar de telefoonzaak gaan of contact opnemen. Zeg dan gewoon dat je op ski vakantie bent geweest en sindsdien je terug bent vocht in het toestel zit.
Ze hebben een super.service naar mijn ervaring.
Ik denk dat ik het ga uitzingen tot SGS3 uitkomt (2 maandjes volgens de laatste geruchten), en dan ga ik die halen :D
Of toch du vader?
  woensdag 4 april 2012 @ 17:37:03 #270
189216 netolk
maar dan andersom
pi_109902759
quote:
2s.gif Op woensdag 4 april 2012 17:12 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Ik denk dat ik het ga uitzingen tot SGS3 uitkomt (2 maandjes volgens de laatste geruchten), en dan ga ik die halen :D
tel daar dan nog maar 2 a 3 maandjes bij op... de geruchten over ICS zeiden ook al dat ie er al lang zou moeten zijn maar in NL nog niet hoor....
pi_109917941
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 16:03 schreef Co_OL het volgende:

02.04:
_GPSFix
_ExternalSD FIX
_NetChip Kernel
Echt een super ROM dit. Heb nu no 31% over. Heb gebeld, meer dan 3 uur muziek gedraaid waarvan ruim een half uur via bluetooth, geïnterneerd, soms, whatsapp etc. Valt me niks tegen!
pi_109920205
ik heb die van 31 maart er nog op. kan ik gewoon updaten zonder opnieuw me apps/widgets te moeten indelen?
  woensdag 4 april 2012 @ 23:12:15 #273
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109920398
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 23:09 schreef Co_OL het volgende:
ik heb die van 31 maart er nog op. kan ik gewoon updaten zonder opnieuw me apps/widgets te moeten indelen?
Ik dacht dat jij hier o.a. de specialist was. :D
pi_109920641
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 13:16 schreef netolk het volgende:

[..]

inderdaad,

[ afbeelding ]

nu is het dus helemaal prut

EDIT: blijkbaar een bugje want na het opnieuw aansluiten van mn mob geeft ie wel weer alles weer
Een bug in Kies. Wie had dat nou gedacht? :')
  woensdag 4 april 2012 @ 23:21:26 #275
189216 netolk
maar dan andersom
pi_109920949
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 23:16 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Een bug in Kies. Wie had dat nou gedacht? :')
_O-
pi_109921135
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 23:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij hier o.a. de specialist was. :D
Niet meer, ben ontslagen vorige week :Y na 12 jaar dienst :{w
  woensdag 4 april 2012 @ 23:26:29 #277
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109921251
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 23:24 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Niet meer, ben ontslagen vorige week :Y na 12 jaar dienst :{w
Oh was je toen ook meteen je kennis kwijt. :P
pi_109921905
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 23:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Oh was je toen ook meteen je kennis kwijt. :P
Nou zeg. Iets subtieler mag wel. Die jongen is werkloos geworden en jij begint over zoiets lulligs.
pi_109921968
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 23:38 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Nou zeg. Iets subtieler mag wel. Die jongen is werkloos geworden en jij begint over zoiets lulligs.
_O-
  woensdag 4 april 2012 @ 23:39:43 #280
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109921974
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 23:38 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

:? Ik heb het over zijn vraag terwijl hij hier altijd veel dingen weet. :?
pi_109922147
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2012 22:31 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

Echt een super ROM dit. Heb nu no 31% over. Heb gebeld, meer dan 3 uur muziek gedraaid waarvan ruim een half uur via bluetooth, geïnterneerd, soms, whatsapp etc. Valt me niks tegen!
Welke kernel gebruik je?
pi_109922327
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 23:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

:? Ik heb het over zijn vraag terwijl hij hier altijd veel dingen weet. :?
Maar hij is net ontslagen :') Ik zou even schijt hebben aan die vraag :P
pi_109922401
Net ontslagen *O* *O* *O*
  woensdag 4 april 2012 @ 23:47:44 #284
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109922433
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 23:47 schreef Co_OL het volgende:
Ik vond je te duur worden. :{w
pi_109922438
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 23:47 schreef Co_OL het volgende:
Gelukkig heb je je kennis nog
pi_109922563
Co_OL .. welke kernel gebruik je voor hydrogen?
pi_109922826
quote:
99s.gif Op woensdag 4 april 2012 23:50 schreef Prof_Hoax het volgende:
Co_OL .. welke kernel gebruik je voor hydrogen?
Ehh cm9?
pi_109923175
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2012 23:56 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Ehh cm9?
^O^
pi_109923240
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 23:09 schreef Co_OL het volgende:
Als dat 4.0.3 is dan moet je een full wipe uitvoeren. Is het al 4.0.4 dan volstaat een wipe van de cache en dalvik cache. Maak voor de zekerheid een backup met Titanium Backup.
pi_109923290
quote:
99s.gif Op woensdag 4 april 2012 23:42 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Welke kernel gebruik je?
Siyah-v3.0rc2
pi_109923528
En voor de mensen die ook NZBtjes willen downloaden op de GS2 kan ik NZB Leech aanraden.
pi_109923572
quote:
14s.gif Op donderdag 5 april 2012 00:03 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

^O^
Dat is geen kernel, dat is een ROM.
pi_109923602
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2012 00:05 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

Siyah-v3.0rc2
Waarom blijft mijn telefoon elke keer hangen op het 4.gif scherm, als ik iets anders probeer dan I9100XXLPH
pi_109923614
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 00:11 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Dat is geen kernel, dat is een ROM.
Ja, net gevonden ;)
pi_109924150
quote:
99s.gif Op donderdag 5 april 2012 00:12 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Waarom blijft mijn telefoon elke keer hangen op het [ afbeelding ] scherm, als ik iets anders probeer dan I9100XXLPH
Heb je een volledige wipe gedaan van je toestel via CWM? Dus een factory reset, wipe cache en wipe Dalvik Cache.
pi_109927326
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2012 00:25 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

Heb je een volledige wipe gedaan van je toestel via CWM? Dus een factory reset, wipe cache en wipe Dalvik Cache.
Ik heb factory reset, wipe cash gedaan. Die Dalvik Cache heb ik niet kunnen vinden :+ ik miste ook een aantal dingen in dat recovery menu
pi_109927369
quote:
99s.gif Op donderdag 5 april 2012 07:39 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Ik heb factory reset, wipe cash gedaan. Die Dalvik Cache heb ik niet kunnen vinden :+ ik miste ook een aantal dingen in dat recovery menu
Kan je nog in download mode komen?
pi_109927417
Ik zou ook over willen stappen op cm9.
Aan de cm9 gebruikers, hoe bevalt de nightly build. Zijn er nog enkele belangrijke bugs?

Ik zelf wacht toch liever op een stable version.
pi_109927469
quote:
5s.gif Op donderdag 5 april 2012 07:44 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Kan je nog in download mode komen?
:Y Yes, download modes werkt, recovery mode werkt, alleen daar mist 't een en 't ander... in een "how-to" om te rooten stond er ga naar "advanced" ik zoeken, zit er heul niet op.. en na advanced zou ik die Dalvik Cache moeten legen, ook nergens te vinden :9
En daarna vond hij mijn e:\ schijf niet (sd kaart intern) :o
Toen maar terug mijn vertrouwde rom die het altijd doet erop gemikt :+

Als ik weer eens tijd heb goed inlezen... Of iemand hier moet een step-by-step hebben voor hydrogen (vanaf het begin, met alles erop en deraan) :+
pi_109927995
quote:
99s.gif Op donderdag 5 april 2012 07:39 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Dan heb je nog geen ClockWork Mod er op staan.
pi_109928822
En weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')