SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.____________________________________________________________________________________
Reviews
Hardware.info
http://nl.hardware.info/r(...)s-ii-gt-i9100-review
Phone Arena
http://www.phonearena.com(...)y-S-II-Review_id2728
Techradar.com
http://www.techradar.com/(...)axy-s2-930907/review
Tweakers.net
http://tweakers.net/revie(...)-kracht-vooruit.html
Mobile-Review
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-2-en.shtml
Engadget - Samsung Galaxy S II review
http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-ii-review/
CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review
http://reviews.cnet.co.uk(...)s-2-review-50002442/Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Wat precies bevalt je niet aan de roosereactione rom? Bij mij loopt het perfect. Ik had ook de officiële samsung geprobeerd maar dat was 3x niks.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:14 schreef PhatBassBoom het volgende:
Gisteren die uitgelekte rom geprobeerd en nog een paar ICS roms. Wat een bagger allemaal eigenlijk.. Die van resurrection kan er mee door maar toch is het em niet helemaal.. Ik ga toch maar terug naar MIUI
MIUI ICS? Welke gebruik je?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:14 schreef PhatBassBoom het volgende:
Gisteren die uitgelekte rom geprobeerd en nog een paar ICS roms. Wat een bagger allemaal eigenlijk.. Die van resurrection kan er mee door maar toch is het em niet helemaal.. Ik ga toch maar terug naar MIUI
Ik ben nog wel heel erg aan het twijfelen hoor. Batterij gaat wel langer mee. Ik denk dat ik nog even moet wennen en hier en daar wat aanpassen. Ik ga straks sowieso een andere muziekspeler opgooien.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:50 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Wat precies bevalt je niet aan de roosereactione rom? Bij mij loopt het perfect. Ik had ook de officiële samsung geprobeerd maar dat was 3x niks.
Nee GB 2.3.7. Ik gebruikte die van langthang maar die is gestopt met doorontwikkelen. Dus ik heb nu deze gedownload. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1502664quote:
Weet je wat het is? Je moet er inderdaad aan wennen. Dit lijkt namelijk totaal niet op de Samsung ROM. Het is net als op de Asus Transformer. Puur ICS met een klein schilletje. Gebruik het nu een paar uur, maar vind het nu al een verademing. Sowieso Apex is enorm van toegevoegde waarde.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:13 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Ik ben nog wel heel erg aan het twijfelen hoor. Batterij gaat wel langer mee. Ik denk dat ik nog even moet wennen en hier en daar wat aanpassen. Ik ga straks sowieso een andere muziekspeler opgooien.
[..]
Nee GB 2.3.7. Ik gebruikte die van langthang maar die is gestopt met doorontwikkelen. Dus ik heb nu deze gedownload. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1502664
Ik ga nog even kijken of ik kan wennen aan resurrection.
Jammer joh!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:48 schreef Daarnaast het volgende:
Ik had mijn vrienden belooft dat samsung begin maart de update zou uit brengen, maar dat is niet gebeurt, nu appreciëren mijn vrienden mij niet meer. kut samsung.
Ik had AdyScorpius MIUI op 2.3.7. Was ook een erg fijne rom. Volgens mij is ie nu bezig met een MIUI voor ICS, maar voorlopig zit ik nog op Resurrection. Opzich wel fijn, maar ik hoop dat er snel een Mintberry-achtige rom komt voor ICS.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:13 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Ik ben nog wel heel erg aan het twijfelen hoor. Batterij gaat wel langer mee. Ik denk dat ik nog even moet wennen en hier en daar wat aanpassen. Ik ga straks sowieso een andere muziekspeler opgooien.
[..]
Nee GB 2.3.7. Ik gebruikte die van langthang maar die is gestopt met doorontwikkelen. Dus ik heb nu deze gedownload. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1502664
Ik ga nog even kijken of ik kan wennen aan resurrection.
Welke provider heb je? Bij Vodafone zit je dan volgens mij met van die Blocks die je gewoon uit kunt zetten. Ik weet niet hoe dat bij andere providers is. Maarre... tegen die tijd is de S3 uit hè. Als dat je niks boeit en je bent je Blackberry zat, go for it zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:09 schreef Purdey het volgende:
Ik heb momenteel een Blackberry torch, maar wil overstappen naar een Samsung Galaxy S2. Mijn abonnement loopt nog tot juli, en heeft blackberry internet. Kan ik met dat abonnement nog even voort in de Samsung voor ik ga overstappen naar Telfort sim only?
Wat?!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:48 schreef Daarnaast het volgende:
Ik had mijn vrienden belooft dat samsung begin maart de update zou uit brengen, maar dat is niet gebeurt, nu appreciëren mijn vrienden mij niet meer. kut samsung.
Tja, je moet ik niks beloven als je weet dat jij het niet waar kan makenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:48 schreef Daarnaast het volgende:
Had je kunnen weten. NL is altijd paar maanden later dan de rest van de wereld. Tevens zitten de zogenaamde officiele bronnen er ook altijd een paar maandjes naast. Niets nieuws onder de zon...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:48 schreef Daarnaast het volgende:
XDAquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:48 schreef Daarnaast het volgende:
Klopt die random reeboots hebben 2 aanleidingen (voor zover ik tot nu toe gevonden heb op internet.)quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:53 schreef Audreyoot het volgende:
Ik heb sinds 4 dagen ook een galaxy S2 maar hij is nu ook al 3x uit het niets opnieuw opgestart, gewoon als hij op tafel ligt.
Hij had in het begin problemen met een SD kaart die ik van mijn HTC erin deed, moest ik formatteren. Ik heb de SD kaart even op de pc gekopieerd en geformatteerd en toen deed hij het wel.
Enig idee waar het aan ligt? Ik lees op internet dat sommige apps het veroorzaken, heeft iemand al gemerkt dat een bepaalde app problemen veroorzaakt?
Momenteel heb ik aan apps:
draw something
shazam
zaklamp
zedge
qr droid
widget locker
sense analog
Ik zie geen pieken bij het verbruik van de batterij.
Die heb ik! Hoe moet ik dat updaten?quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
2.3.6 als android schijnt dat nogal te doen. Er was een update voor dacht ik
Thnx, zal ook eens gaan kijken voor een FAT kaartje. Wifi uitzetten is niet echt een optie, ben internetjunky en vind dit erg belangrijk op mijn gsm.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:05 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Klopt die random reeboots hebben 2 aanleidingen (voor zover ik tot nu toe gevonden heb op internet.)
-microSD kaart
-wifi
Bij de microSD kaart, kan het zijn dat er bestanden/apps opgevraagd worden van de kaart en de telefoon niet met het bestandssysteem van de kaart overweg kan (NTFS / FAT32 /FAT ) even op google zoeken welke het beste is voor de telefoon (dacht FAT) en als dan nog het probleem zich voor blijft doen, je wifi uitzetten als je hem niet gebruikt.
Succes met je nieuwe foon als je nog vragen hebt, fire away
Ja via Kies.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:35 schreef Audreyoot het volgende:
Oh ik zie het al, volgens mij met KIES? Ga het strax proberen als ik thuis ben
Jammer. Want die 350 mAh vind ik nu niet echt genoeg om over te stappen. Een bijna dubbele uithoudingsduur welquote:Maar goed met deze 2 nadelen kon ik nog wel leven, het grootste nadeel bij mij in elk geval is dat mijn gps het niet meer doet met de dikke achterkant er op en dat was echt de reden om toch terug te gaan naar de standaard accu met overal waar je komt een lader in de buurt.
En je telefoon wordt 2x zo dik onderhand.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Hmm lees ik ook dit:
[..]
Jammer. Want die 350 mAh vind ik nu niet echt genoeg om over te stappen. Een bijna dubbele uithoudingsduur wel
Vind ik niet erg, vind hem eigenlijk te dun. Heb er een rubberen hoes omheen en dan vind ik hem beter qua dikte.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:57 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
En je telefoon wordt 2x zo dik onderhand.
Nee man, Android telefoons zijn toch juist de shit omdat ze dunner zijn dan de iPhone? Ga jij je toestel een beetje dikker lopen maken. Koop dan gewoon een iPhone.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Vind ik niet erg, vind hem eigenlijk te dun. Heb er een rubberen hoes omheen en dan vind ik hem beter qua dikte.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee man, Android telefoons zijn toch juist de shit omdat ze dunner zijn dan de iPhone? Ga jij je toestel een beetje dikker lopen maken. Koop dan gewoon een iPhone.
Eh nee die dikte boeit me niet zoveel en het is zeker geen pluspunt of zo ten opzichte van iphone, het is irrelevant.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee man, Android telefoons zijn toch juist de shit omdat ze dunner zijn dan de iPhone? Ga jij je toestel een beetje dikker lopen maken. Koop dan gewoon een iPhone.
Je spreekt jezelf wel heerlijk tegen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Eh nee die dikte boeit me niet zoveel en het is zeker geen pluspunt of zo ten opzichte van iphone, het is irrelevant.
Kijk dat kleine kutschermpje van dat ding van jullie, dat is gewoon kut en daarom is het scherm van de S2 de shit. Maar dat wist je al
Kijk even in mijn FOBO, staat een foto report van die samsung orriginal 2000 mAhquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zit te denken om een grotere batterij aan te schaffen. Gebruik dat ding steeds meer om te surfen (en PC + tablet steeds minder) dus gaat steeds sneller leeg.
Nu is er 1 van Samsung zelf: http://www.pdashop.nl/pro(...)y-s-ii-2000-mah.html
Met 2.000 mAh ipv 1650
Maar er is er ook 1 van een vaag merk: http://www.pdashop.nl/pro(...)y-s-ii-2800-mah.html
die bijna het dubbele aan A heeft![]()
Alleen vind ik het originele Samsung hoesje mooier. En ik weet niet wat voor kwaliteit dat Lenmar is
quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:57 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
En je telefoon wordt 2x zo dik onderhand.
Ja, bij de originele. Die heb ik hier op m'n werk besteld in het wit. Ik doelde eigenlijk op de 2800Mah.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:25 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]niet dikker dan het dikste punt dat het nu al is (je box vanonder)
Ik weet niet of je het precies begrijptquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:33 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Die heb ik! Hoe moet ik dat updaten?
[..]
Thnx, zal ook eens gaan kijken voor een FAT kaartje. Wifi uitzetten is niet echt een optie, ben internetjunky en vind dit erg belangrijk op mijn gsm.
En als je dan even wacht? ik denk dat het een indicatie is op basis van de laatste " x" aantal minuten. Hij kijkt hoe druk je telefoon bezig is en berekend aan de hand daarvan hoe lang je er nog mee kan doen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:32 schreef Beer. het volgende:
Hai, als ik mijn s2 uitschakel met 46 procent battery en dan weer aanzet heb ik opeens 12%, iemand hier ervaring mee?
ik had mn mobiel niet gebruikt voor een uurtjequote:Op donderdag 29 maart 2012 11:34 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
En als je dan even wacht? ik denk dat het een indicatie is op basis van de laatste " x" aantal minuten. Hij kijkt hoe druk je telefoon bezig is en berekend aan de hand daarvan hoe lang je er nog mee kan doen.
Aangezien opstarten nogal wat processen met zich meebrengt kan ik indenken dat hij aangeeft minder lang te kunnen draaien op dat verbruik.
Dit, of kabouters verwissellen je batterij.
pure speculatie, kan je proefondervindelijk vaststellen door je telefoon dan even niet aan te raken en na 10 min nog eens te kijken
Standaard android? of geroot + flash?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:36 schreef Beer. het volgende:
[..]
ik had mn mobiel niet gebruikt voor een uurtje
Oh, nee waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:30 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Ja, bij de originele. Die heb ik hier op m'n werk besteld in het wit. Ik doelde eigenlijk op de 2800Mah.
Die ga je echt niet zo plat krijgen als de 2000Mah variant.
Ah nu begrijp ik het welquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:32 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het precies begrijptFAT-kaartje bestaat niet..
Je hebt een microSD kaartje. Die kan je formatteren (in je computer of op je gsm)
Beste is op je computer, formatteren en dan staat er "bestandsformaat" en dan even op FAT zetten... je kan kiezen tussen de opties " NTFS / FAT32 / FAT "even op FAT zetten, dan kan je gsm er beter mee omgaan
standaard android 2.3.5quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:48 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Standaard android? of geroot + flash?
Waarom kan je mobiel beter met FAT omgaan dan bijv FAT32 of NTFS?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:32 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het precies begrijptFAT-kaartje bestaat niet..
Je hebt een microSD kaartje. Die kan je formatteren (in je computer of op je gsm)
Beste is op je computer, formatteren en dan staat er "bestandsformaat" en dan even op FAT zetten... je kan kiezen tussen de opties " NTFS / FAT32 / FAT "even op FAT zetten, dan kan je gsm er beter mee omgaan
quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Eh nee die dikte boeit me niet zoveel en het is zeker geen pluspunt of zo ten opzichte van iphone, het is irrelevant.
Kijk dat kleine kutschermpje van dat ding van jullie, dat is gewoon kut en daarom is het scherm van de S2 de shit. Maar dat wist je al
3,5"quote:
Gekeken ja.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:23 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Kijk even in mijn FOBO, staat een foto report van die samsung orriginal 2000 mAh
Ahh, het lezen gaat je weer niet zo goed af, he? Nogmaals: 4,3", 1280x720 resolutie.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
3,5"
Metje mooie doorzichtige voorkant
Dus? Dat heeft m'n HD tv van 40 inch ook en dat is prima beeld.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ahh, het lezen gaat je weer niet zo goed af, he? Nogmaals: 4,3", 1280x720 resolutie.
Ik heb het in het 4,3" scherm van m'n telefoon. Daar heb ik absoluut geen vergrootglas voor nodig. Dus doe nou maar niet zo stoer met je 800x480 scherm.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus? Dat heeft m'n HD tv van 40 inch ook en dat is prima beeld.
Met je kaboutervingertjes en vergrootglas voor je telefoon.
Dus je hebt geen iphone? Wat zit je dan over iphone te huilen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik heb het in het 4,3" scherm van m'n telefoon. Daar heb ik absoluut geen vergrootglas voor nodig. Dus doe nou maar niet zo stoer met je 800x480 scherm.
Juist daarom denk ik. Weet het niet precies.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:46 schreef netolk het volgende:
[..]
Waarom kan je mobiel beter met FAT omgaan dan bijv FAT32 of NTFS?
aangezien FAT wat onaangename beperkingen heeft qua bestands grotes ed.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
[..]
Dat doe ik niet. Dat doe jij.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik wel, niet alleen qua levensduur maar ook in vasthouden, grip, ligging in de hand... Wat mij betreft een zekere aanwinst. En voor die 25 euro kan je niet gekloot zijnquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Gekeken ja.
Maar is die batterij-upgrade het waard? Merk je veel verschil?
Oh ik zag zo'n 35 a 40 euro bij PDA-shop. Waar is ie een geeltje dan? Dan ga ik em wel halen. Of als ze hem bij winkel hier in de buurt hebben haal ik em ook nog wel.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:08 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik wel, niet alleen qua levensduur maar ook in vasthouden, grip, ligging in de hand... Wat mij betreft een zekere aanwinst. En voor die 25 euro kan je niet gekloot zijn
Een geeltje is 11,34 euro. Voor die prijs vind je hem niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh ik zag zo'n 35 a 40 euro bij PDA-shop. Waar is ie een geeltje dan? Dan ga ik em wel halen. Of als ze hem bij winkel hier in de buurt hebben haal ik em ook nog wel.
Een geeltje is 25 euro. Je faalt steeds harder. Ga snel je doorzichtige frontje weggooien.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Een geeltje is 11,34 euro. Voor die prijs vind je hem niet.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik heb het in het 4,3" scherm van m'n telefoon. Daar heb ik absoluut geen vergrootglas voor nodig. Dus doe nou maar niet zo stoer met je 800x480 scherm.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]Ik heb hem net anderhalf uur, dus ik kan er nog niet teveel over zeggen.
Oke, ik ben klaar hierquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:17 schreef LompeHork het volgende:
Kunnen we even kappen met de onzin heren? Kan wel op PM/DM/postduif.
Zorg er even voor dat er geen apps op je SD kaartje staan. En toch zo snel mogelijk updatenquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:46 schreef Audreyoot het volgende:
Godver, stomme ding weer opnieuw opgestart. Hij doet het meestal als hij een uurtje stil op tafel ligt. Kan nu ff niet KIES gebruiken maar misschien ligt het ook wel aan sense analog clock app die het weer ophaald? Die zit er iig een beetje raar uit als de gsm opnieuw op is gestart.
Lijkt me een instelling, kijk eens bij "energiebesparing" of je daar iets aan hebt staan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:50 schreef speknek het volgende:
De laatste tijd kapt mijn wifi ermee als het scherm uitgaat, ookal heb ik de sleep stand op 'never' staan, irritant als je iets aan het downloaden bent, m'n mailtjes en whatsapps komen dan ook later aan. Daar had ik met 2.3.3 veel minder last van dan nu met 2.3.5.
Als ik thuis kom eens kijken welke site ik hem ook alweer vandaan heb. 25 euro incl, thuisbezorgenquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh ik zag zo'n 35 a 40 euro bij PDA-shop. Waar is ie een geeltje dan? Dan ga ik em wel halen. Of als ze hem bij winkel hier in de buurt hebben haal ik em ook nog wel.
Het gekke is dat als ik naar geheugenverbruik>sd kaart ga er wel wat apps opstaan maar als ik op de app klik staat er verpl naar sd-kaart ipv verpl naar telefoonquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:18 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Zorg er even voor dat er geen apps op je SD kaartje staan. En toch zo snel mogelijk updaten
- ga naar contacten --> linksonder je soft-key (menu) en dan Importeren/exporteren.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:26 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Het gekke is dat als ik naar geheugenverbruik>sd kaart ga er wel wat apps opstaan maar als ik op de app klik staat er verpl naar sd-kaart ipv verpl naar telefoon![]()
Hoe kan ik mijn contacten trouwens naar de sim/telefoon kopiëren want die staan ook op de sd kaart?
Ik vind het een te gekke telefoon maar hij is pas 4 dagen oud en nu al gezeik ermee
Thnx, als hij stopt met uitvallen ben ik zeker tevredenquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:32 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
- ga naar contacten --> linksonder je soft-key (menu) en dan Importeren/exporteren.
- Omdat je niet naar "telefoon" kan selecteren, het is INTERN en EXTERN sdvoor de handig.
En ik ben er zeker van, dat als je hem eenmaal gewend bent, en de update (ooit eens) komt naar ICS dat je niets anders meer zal willen!
Met de update zou hij sowieso stoppen met uitvallen. Bij mij heeft het geholpen om mijn microSD kaart volledig te verwijderenquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:36 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Thnx, als hij stopt met uitvallen ben ik zeker tevreden
Hmm maar ik vind een SD zo makkelijk, alle gegevens teminste redelijk veilig voor als er iets aan het toestel komt. En wifi gebruik ik veel... Ik vind dat wel twee essentiele dingen voor een telefoon en ik zou wel balen als ik een van die twee op zou moeten geven om te voorkomen dat hij uitvalt. Maar misschien is mij SD kaart ook wel beschadigd. Toen ik trouwens gewoon op de telefoon updates zoeken heb gedaan vond hij geen updates, wat is de nieuwste android versie?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:40 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Met de update zou hij sowieso stoppen met uitvallen. Bij mij heeft het geholpen om mijn microSD kaart volledig te verwijderennu reboot hij niet meer.
Bij andere helpt het om als je je telfoon niet gebruikt je WIFI uit te zetten.. Ik heb genoeg aan de 8-12 gb intern, voor nu, en draai ICS dus kan mijn kaartje er terug in steken als ik wil
De orriginele updates van Samsung, of het toestel " geholpen " met updaten ?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:58 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Hmm maar ik vind een SD zo makkelijk, alle gegevens teminste redelijk veilig voor als er iets aan het toestel komt. En wifi gebruik ik veel... Ik vind dat wel twee essentiele dingen voor een telefoon en ik zou wel balen als ik een van die twee op zou moeten geven om te voorkomen dat hij uitvalt. Maar misschien is mij SD kaart ook wel beschadigd. Toen ik trouwens gewoon op de telefoon updates zoeken heb gedaan vond hij geen updates, wat is de nieuwste android versie?
Jah 2.3.6. Binnenkort ICS 4.0 en dan moet het over zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:00 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
De orriginele updates van Samsung, of het toestel " geholpen " met updaten ?
Ik geloof dat Samsung nu op 2.3.6 zit (correct me if i'm wrong anyone)
Ik ben niet thuis dus ik heb nog niet kunnen kijken bij KIES maar k bedoelde bij instellingen>over het toestel> updatesquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:00 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
De orriginele updates van Samsung, of het toestel " geholpen " met updaten ?
Ik geloof dat Samsung nu op 2.3.6 zit (correct me if i'm wrong anyone)
Binnenkortquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Jah 2.3.6. Binnenkort ICS 4.0 en dan moet het over zijn.
Dus het is echt of sd eruit of wifi uit en dan valt ie niet meer uit? Heb de wifi vandaag trouwens uit gehad en alsnog viel hij uit..quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:01 schreef Prof_Hoax het volgende:
En je hebt gelijk, dit had al heel lang opgelost moeten zijnmaar test eens, kijk eens wat het is. En dan kan je nog kiezen of je er mee gaat leren leven, of de SD er uit laat, of wifi uit (en dan maar via 3G)
Tevens, als je een keer per week (of per 2 dagen) tijdens het computeren thuis een backup laat maken van je telefoon via KIES gaat het ook prima
Ik bedoel hier ook "samsungs" binnenkort mee he. D.w.z een jaar.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:02 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Binnenkort__!
Niets negatiefs naar jou, maar die tijdsspanne van Samsung ben ik nu niet meer zo zeker van.
Hij zou de komende maand al uitkomen in NL als ik de geruchten moet geloven.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:16 schreef Audreyoot het volgende:
Samsung ff gebeld en ze zijn vergeten om deze versie, gingerbread?, te testen met een sd-kaart.... Daar ligt dus ook echt het probleem en het is onwaarschijnlijk dat apps problemen geven. Ik moest het toestel maar gebruiken zonder kaart totdat ICS uit komt. Die is nu in Engeland en Duitsland uit en ze verwachten dat hij zeker dit jaar hier uitkomt..
Nou even maar een oplossing zoeken en proberen dat ik zoveel mogelijk gebruik kan maken van het interne telefoongeheugen
Ja een andere optie is om alles terug te sturen en het abo opnieuw af te sluiten (omdat het binnen 8 dagen is) maar dan ben je ook weer 10 werkdagen verder, heb ik niet echt zin in als ik eerlijk ben. Maar je hebt gelijk, het apparaat is hartstikke duur en dan mag je wel verwachten dat er een fatsoenlijke oplossing komt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:19 schreef themole het volgende:
[..]
Hij zou de komende maand al uitkomen in NL als ik de geruchten moet geloven.
Wat een mensen aan de telefoon. Overigens is hun 'oplossing' geen oplossing, omdat hun een fout maken moet jij het zonder een functie van je telefoon doen.
Lijkt het wel op, ze zijn volgensmij ook op de Nederlandse vertaling gezet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:21 schreef Daywalk3r het volgende:
Dit jaar![]()
Zijn de Duke Nukem forever programmeurs bij samsung gaan werken soms?
Hmm, ja of wat ik eerder genoemd heb, even je SD kaartje een ander format geven, misschien dat dat helpt (maar sowieso geen apps op SD zetten ) hoop dat het werktquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:03 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Dus het is echt of sd eruit of wifi uit en dan valt ie niet meer uit? Heb de wifi vandaag trouwens uit gehad en alsnog viel hij uit..
Ik heb niet genoeg geheugen op de telefoon om zonder sd kaart te werken.
" vergeten " te testenquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:16 schreef Audreyoot het volgende:
Samsung ff gebeld en ze zijn vergeten om deze versie, gingerbread?, te testen met een sd-kaart.... Daar ligt dus ook echt het probleem en het is onwaarschijnlijk dat apps problemen geven. Ik moest het toestel maar gebruiken zonder kaart totdat ICS uit komt. Die is nu in Engeland en Duitsland uit en ze verwachten dat hij zeker dit jaar hier uitkomt..
Nou even maar een oplossing zoeken en proberen dat ik zoveel mogelijk gebruik kan maken van het interne telefoongeheugen
Omdat ik wat muziek en video's erop heb staanquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:32 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Hmm, ja of wat ik eerder genoemd heb, even je SD kaartje een ander format geven, misschien dat dat helpt (maar sowieso geen apps op SD zetten ) hoop dat het werkt
Waarom heb je zoveel opslag nodig dan ? (8 gig + ? ) als ik zo vrij mag zijn.
Nouja het gekke is dus als ik bij opslag bij de SD kaart sta ik daar een aantal apps zie staan maar als ik dan de app aanklik kan ik alleen verplaatsen naar SD kaart kiezen ipv verplaatsen naar telefoon terwijl ze wel bij de SD kaart opslag staan?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:35 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
" vergeten " te testenze zouden ze af moeten schieten.
wat een debiel excuse.
maar het is WEL waarschijlijk dat sommige apps problemen geven, als deze op de sd kaart staanen na een tijdje data opvragen, en je telefoon is in standby of iets, denk dat dat het probleem geeft, het niet kunnen bereiken van de SD doordat hij in slaapstand is, hij slaat in paniek, en denkt weetje wat ik reboot gewoon
Nee ook niet. Misschien moet ik hem gewoon opnieuw opstarten, of ligt het aan de router..quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:18 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Zorg er even voor dat er geen apps op je SD kaartje staan. En toch zo snel mogelijk updaten
"al"quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:19 schreef themole het volgende:
[..]
Hij zou de komende maand al uitkomen
Yep, staat losquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:42 schreef Audreyoot het volgende:
hé in het htc sensation topic hebben ze een update van ICS, staat dit los van samsung?
Nou, eigenlijk zou dit niet zo heel veel mogen uitmaken, maar nogmaals: Als de telefoon niet goed overweg kan met het bestandsformaat op de (exteren)microSD kaart, kan dat inderdaad problemen opleveren.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:42 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Omdat ik wat muziek en video's erop heb staanHeb altijd het idee dat de gsm sneller is dan dat je dit op intern geheugen zet of is dit onzin?
Nee, dat is niet gek lieverdquote:[..]
Nouja het gekke is dus als ik bij opslag bij de SD kaart sta ik daar een aantal apps zie staan maar als ik dan de app aanklik kan ik alleen verplaatsen naar SD kaart kiezen ipv verplaatsen naar telefoon terwijl ze wel bij de SD kaart opslag staan?
Wait.. wut? wat was je vraag precies ? want ik heb het over SD kaartjes jij over router...quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:15 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee ook niet. Misschien moet ik hem gewoon opnieuw opstarten, of ligt het aan de router..
OOOoooooooh! Helder! Kan ik het beste via KIES dan eventuele apps op de externe kaart eraf gooien?quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:54 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk zou dit niet zo heel veel mogen uitmaken, maar nogmaals: Als de telefoon niet goed overweg kan met het bestandsformaat op de (exteren)microSD kaart, kan dat inderdaad problemen opleveren.
[..]
Nee, dat is niet gek lieverd
Ik heb GEEN (externe)microSD kaart in mijn telefoon, als ik naar instellingen --> apps ga zie ik ook apps op "Op SD-kaart"staan... Dat komt omdat je telefoon opgebouwd is in 2 "partities" zeg maar.. je hebt een SD kaart, en intern geheugen, daarbovenop heb je nog een "externe microSD"kaart. (ik weet niet goed hoe hij het weergeeft, die externe in dat menu... ik zal eens zoeken naar een plaatje)
Die kan je r ook op je telefoon afgooienquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:58 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
OOOoooooooh! Helder! Kan ik het beste via KIES dan eventuele apps op de externe kaart eraf gooien?
Ditquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die kan je r ook op je telefoon afgooien
Oke, ga ik uitvogelenquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die kan je r ook op je telefoon afgooien
Ik heb de app App2sd geinstalleerd maar schijnbaar had ik helemaal geen apps op de externe sd kaart. Alleen contacten, muziek en wat bestandjesquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Kijk gewoon ff in Mijn Bestanden, dan External SD en kijk ff wat er op staat.
Kan het zijn dat je mp3 speler op de achtergrond nog draaide toen hij crashte? of iets anders?quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:43 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ik heb de app App2sd geinstalleerd maar schijnbaar had ik helemaal geen apps op de externe sd kaart. Alleen contacten, muziek en wat bestandjes
Nee, voor zover ik weet niet. Ik heb gemerkt dat hij juist sneller is, snellere overgangen en reacties.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:31 schreef kalinhos het volgende:
Klopt het dat de sII, zonder roots ofzo, na de 4.0 update iets trager wordt?
Nopes, echt helemaal niks!quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:45 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Kan het zijn dat je mp3 speler op de achtergrond nog draaide toen hij crashte? of iets anders?
Waarom doe je dat dan via kiesquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:00 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Nopes, echt helemaal niks!
Maar ik heb de SD kaart nu eruit en hij is tot nu niet meer uitgevallen (*klopt af*).
Gister wel bijna de gsm van mn vriend geslooptHij heeft een galaxy mini en ik moest een liedje voor hem erop zetten via kies, gaf kies aan dat ik gingerbread erop kon zetten. Nu bleef de update bij 87% hangen en hij deed echt niks meer, enige optie was de kabel eruit halen, geen besturingssysteem meer erop
Maar uiteindelijk is het weer goed gekomen.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:00 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Maar ik heb de SD kaart nu eruit en hij is tot nu niet meer uitgevallen (*klopt af*).
Gister wel bijna de gsm van mn vriend geslooptHij heeft een galaxy mini en ik moest een liedje voor hem erop zetten via kies, gaf kies aan dat ik gingerbread erop kon zetten. Nu bleef de update bij 87% hangen en hij deed echt niks meer, enige optie was de kabel eruit halen, geen besturingssysteem meer erop
Omdat dat makkelijk was toch? Je ziet gelijk je muziek en contacten overzicht etc of bedoelde je de update?quote:
Ja, bij mij was het ook de SD kaart, wat je nog kan proberen is het formateren zoals ik aangegeven heb, kijken of dat helpt...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:00 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
haha ja maar ik kon niet anders! Dat ding hing vast!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:01 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]![]()
Ja, een installatie afbreken van een OS is het meest dodelijke voor je smartphone (softwarematig dan) maar een herinstallatie is zo gebeurd
Nee ik bedoelde muziek kopiëren, dat is via de verkenner toch veel makkelijker.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:02 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Omdat dat makkelijk was toch? Je ziet gelijk je muziek en contacten overzicht etc of bedoelde je de update?
Dat wel, muziek en films en foto's is 10.000 keer zo snel als via KIESquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde muziek kopiëren, dat is via de verkenner toch veel makkelijker.
Daarom.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:04 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Dat wel, muziek en films en foto's is 10.000 keer zo snel als via KIES
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daarom.Het sleur en pleur principe.
Dat had ik al geprobeerd toen ik het toestel nieuw kreeg want hij herkende hem niet. Kan wel die FAT instelling eens proberenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:02 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja, bij mij was het ook de SD kaart, wat je nog kan proberen is het formateren zoals ik aangegeven heb, kijken of dat helpt...
Ooh ja omdat dat KIES nieuw was en ik het gewoon ff wilde testenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde muziek kopiëren, dat is via de verkenner toch veel makkelijker.
Yes, swipe met autocorrectie. Als dat is wat je zoekt?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:23 schreef Daarnaast het volgende:
Heb je de autocorrectie van ics op s2 met ics rom van samsung?
Sorry ik bedoel spelligscheck. Dat zit standaard op ics dacht ik?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:38 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Yes, swipe met autocorrectie. Als dat is wat je zoekt?
En wat is je probleem?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:11 schreef Refurb het volgende:
Wat een bouttelefoon is het ook... Herstart nog gewoon als hij zin derin heeft en sinds het rooten kan ik sommige apps niet installeren en/of updaten.
Bahquote:
had ik ook. Toen batterij eruit gehaald, na een minuut weer terug gedaan. Nu geen last meer van.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:11 schreef Refurb het volgende:
Wat een bouttelefoon is het ook... Herstart nog gewoon als hij zin derin heeft en sinds het rooten kan ik sommige apps niet installeren en/of updaten.
Als dat ding ooit nog komt ja.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:15 schreef _Flea_ het volgende:
Nogmaals: alle reboot en installatieproblemen zijn verdwenen in ICS.
Wordt nu toch wel tijd ja.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als dat ding ooit nog komt ja.
Waarom is Nederland altijd als laatste aan de beurt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wordt nu toch wel tijd ja.
Die hebben we straks eerder dan ICSquote:
Deze manquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:08 schreef _Flea_ het volgende:
Resurrection 1.0 is meesterlijk. Installeer die en je hebt een hele snelle en zuinige ROM.
Neup djze s bter/quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:28 schreef Daarnaast het volgende:
Us de camera kwaliteit met resoractione rom even gied als de stock rom?
Nou, het staat erop. Werkt werkelijk heerlijk!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:48 schreef Reemi het volgende:
Ik ga maar weer eens een poging doen met ICS. Kijken of het nu wél bevalt.
Ik heb unbranded.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:47 schreef Co_OL het volgende:
ICS komt in Q1 2012ehhh morgen begint Q2
Liggen de providers dwars ofzo?
Hebben ze gezegt dat ICS voor NEDERLAND in Q1 uitkomt?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:47 schreef Co_OL het volgende:
ICS komt in Q1 2012ehhh morgen begint Q2
Liggen de providers dwars ofzo?
Jepquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:52 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Hebben ze gezegt dat ICS voor NEDERLAND in Q1 uitkomt?
Misschien werken ze voor Nederland al meteen aan 4.0.4quote:Samsung heeft vandaag voor het eerst op wereldwijde schaal bevestigd dat zij de nieuwe Android, 4.0 Ice Cream Sandwich, in het eerste kwartaal van 2012 zal aanbieden voor een aantal Galaxy apparaten – waaronder de Galaxy S2
Ja, en misschien valt Sint Juttemis dit jaar wel op eerste Paasdag.quote:Op zondag 1 april 2012 09:21 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Misschien werken ze voor Nederland al meteen aan 4.0.4
Dan kunnen ze samen paaseieren gaan verstoppenquote:Op zondag 1 april 2012 23:17 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ja, en misschien valt Sint Juttemis dit jaar wel op eerste Paasdag.
Hangende processen, onvoldoende sturing (of verneuking daarvan door root- ) van je sensor aansturing/uitlezing.. pfoe, zoveel verklaringen. Maar goed dat het opgelost isquote:Op maandag 2 april 2012 10:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Had er een custom rom op gezet.. Liep 2 weken als een zonnetje, en toen van de een op de andere dag donderde mijn telefoon in een vreemde reboot-loop.
Startte wel gewoon op, maar na 5 minuten startte het ding dan opnieuw op. Had volgens mij weinig met oververhitting te maken, zo warm was ie niet.
Leeghalen en andere rom erop heeft de boel weer opgelost. Maar was wel vreemd
Het toont weer de onbetrouwbaarheid aan van nerds die die dingen in elkaar zetten.quote:Op maandag 2 april 2012 10:32 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Hangende processen, onvoldoende sturing (of verneuking daarvan door root- ) van je sensor aansturing/uitlezing.. pfoe, zoveel verklaringen. Maar goed dat het opgelost is![]()
:dafuQ: samsung(google) zelf maakt ook fouten (zie random-reboot...)quote:Op maandag 2 april 2012 11:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het toont weer de onbetrouwbaarheid aan van nerds die die dingen in elkaar zetten.
ADW launcher? Nooit van gehoord... Printscreen?quote:Op maandag 2 april 2012 11:51 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ben zelf dik tevreden met ADW-launcher. Zowel op mn tab als s2 doet ie prima werk
https://play.google.com/store/apps/details?id=org.adw.launcherquote:Op maandag 2 april 2012 12:00 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
ADW launcher? Nooit van gehoord... Printscreen?
I see... Lachen man die launchers. Jammer dat ze energie vreten. Schijnt dat ze zuiniger zijn op de nieuwe versie van Android (4)..quote:Op maandag 2 april 2012 12:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
https://play.google.com/store/apps/details?id=org.adw.launcher
Ik heb een Samsung S2... M'n google zegt dat deze app niet goed zal werken op mijn telefoonquote:Op maandag 2 april 2012 12:33 schreef Afwazig het volgende:
Ik gebruik Apex launcher, werkt opzich prima.
Heb jij 4.0.3 al? Hoe dan?quote:Op maandag 2 april 2012 13:19 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb ook een S2 met Android 4.0.3. Werkt prima.
Apex ftw!quote:Op maandag 2 april 2012 11:47 schreef deVerdeler het volgende:
Is die nieuwe versie nou nog steeds niet uit voor op de S2? Damn..!
Wie gebruikt er ook Go Launcher...?
Wat voor risico's brengt het rooten met zich mee? Of het installeren van een onofficiele update?quote:Op maandag 2 april 2012 13:29 schreef Afwazig het volgende:
Heb mijn telefoon geroot, de final versie van ICS zwerft al een week of 2 over het internet. Dus gewoon downloaden en flashen die zooi.
In het ergste geval kan je je toestel bricken. Maar ik heb de mijne nou al ik weet niet hoe vaak geroot en nog nooit problemen gehad.quote:Op maandag 2 april 2012 13:38 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Wat voor risico's brengt het rooten met zich mee? Of het installeren van een onofficiele update?
Gewoon goed inlezen wat je moet doen en het risico is nihil. Lees je niet goed dan kun je je telefoon slopen.quote:Op maandag 2 april 2012 13:38 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Wat voor risico's brengt het rooten met zich mee? Of het installeren van een onofficiele update?
Kom je dan niet meer in de download modus ?quote:Op maandag 2 april 2012 13:43 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
In het ergste geval kan je je toestel bricken. Maar ik heb de mijne nou al ik weet niet hoe vaak geroot en nog nooit problemen gehad.
Durf ik niet te zeggen. Heb het nog niet gehad. Het risico is klein maar wel aanwezig.quote:Op maandag 2 april 2012 13:51 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Kom je dan niet meer in de download modus ?
Waar heb je die nou weer vandaan?quote:Op maandag 2 april 2012 14:42 schreef Co_OL het volgende:
Ik zit nu op een 77% accu na 11 uur en 6 min met ICS 4.0.4
quote:Op maandag 2 april 2012 14:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waar heb je die nou weer vandaan?
quote:Op zondag 1 april 2012 09:27 schreef Co_OL het volgende:
Ik heb nu HyDrOG3N-ICS 31.03 verie 4.0.4 draaien.
Hij is in ieder geval erg snel maar als het goed is heeft Google iets aan de accu duur gedaan
Dan wacht ik wel gewoon voor de updatequote:Op maandag 2 april 2012 13:45 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Gewoon goed inlezen wat je moet doen en het risico is nihil. Lees je niet goed dan kun je je telefoon slopen.
Moet ik nog een andere kernel flashen hiervoor of kan het ook gewoon met de kernel die ik voor 4.0,.3 heb.quote:Op maandag 2 april 2012 14:42 schreef Co_OL het volgende:
Ik zit nu op een 77% accu na 11 uur en 6 min met ICS 4.0.4
staat beschreven op XDA waar de rom staat. Ik moest CWM5 via odin flashen om deze rom te gebruiken.quote:Op maandag 2 april 2012 15:14 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Moet ik nog een andere kernel flashen hiervoor of kan het ook gewoon met de kernel die ik voor 4.0,.3 heb.
Mag het hopen hoe moeilijk kan het namelijk zijn om even een taalpakket te schrijven...quote:Op zondag 1 april 2012 09:21 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Jep
[..]
Misschien werken ze voor Nederland al meteen aan 4.0.4
En hoe zit het met bugs? Al iets aangetroffen?quote:Op maandag 2 april 2012 15:20 schreef Co_OL het volgende:
[..]
staat beschreven op XDA waar de rom staat. Ik moest CWM5 via odin flashen om deze rom te gebruiken.
Oh dacht dat die post niet van jou was, niet goed onthouden.quote:
Rete snel, me contacten waren weg maar die zijn terug via go contacts app, accu bug (13 uur 30% verbruikt :-P). swype mist maar kan je downloaden via swype.com. Voor de rest geen rare dingen gemerkt...quote:Op maandag 2 april 2012 15:54 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
En hoe zit het met bugs? Al iets aangetroffen?
Net geinstalleerd. Krijg e.o.a. chinees toetsenbord.quote:Op maandag 2 april 2012 16:41 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Rete snel, me contacten waren weg maar die zijn terug via go contacts app, accu bug (13 uur 30% verbruikt :-P). swype mist maar kan je downloaden via swype.com. Voor de rest geen rare dingen gemerkt...
ja kan je gewoon instellen. En go contacts installeren ook je contacten uit je sim te kunnen importeren ;-)quote:Op maandag 2 april 2012 16:48 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Net geinstalleerd. Krijg e.o.a. chinees toetsenbord.
Zal wel iets fout doen. Kan niet eens bellen.
Welke Modem gebruik je?quote:Op maandag 2 april 2012 16:41 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Rete snel, me contacten waren weg maar die zijn terug via go contacts app, accu bug (13 uur 30% verbruikt :-P). swype mist maar kan je downloaden via swype.com. Voor de rest geen rare dingen gemerkt...
Je kan het beter niet doen.quote:Op maandag 2 april 2012 21:04 schreef sanger het volgende:
Hoe kan ik de standaard Android versie updaten?
Als ik het doe via 'over het toestel' --> 'software update' dan doet ie het niet. Heb nu 2.3.4 maar er moet al een nieuwere zijn volgens mij.
Wat ik mij kan herinneren, is als je een 'echte' nederlandse versie hebt (qua telefoon), dat het niet OTA (dus over de lucht) geupdate kan worden.quote:Op maandag 2 april 2012 21:04 schreef sanger het volgende:
Hoe kan ik de standaard Android versie updaten?
Als ik het doe via 'over het toestel' --> 'software update' dan doet ie het niet. Heb nu 2.3.4 maar er moet al een nieuwere zijn volgens mij.
Ik neem aan dat de telefoon eerst geroot moet worden hiervoor?quote:Op maandag 2 april 2012 15:20 schreef Co_OL het volgende:
[..]
staat beschreven op XDA waar de rom staat. Ik moest CWM5 via odin flashen om deze rom te gebruiken.
Dat heb je goed aangenomen.quote:Op maandag 2 april 2012 21:53 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de telefoon eerst geroot moet worden hiervoor?
Ik heb een poolse telefoon, en dus al de update (die wel OTA is gekomen) binnen. Na 2 weken werkt het nog steeds prima, 3-4 dagen met de batterij, maar dat kan ook komen omdat ik enkel de telefoon als zakelijk toestel gebruik..quote:
Ja, maar die ander had het over naar 2.3.6 te gaanquote:Op maandag 2 april 2012 21:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb een poolse telefoon, en dus al de update (die wel OTA is gekomen) binnen. Na 2 weken werkt het nog steeds prima, 3-4 dagen met de batterij, maar dat kan ook komen omdat ik enkel de telefoon als zakelijk toestel gebruik..
in dit tempo lijkt het alsof jellybean eerder gaat uitkomenquote:Op maandag 2 april 2012 21:53 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Dit. je kan hem beter niet updaten. Meer bugs en shit. Gewoon wachten op ICS (android 4.xx)
Jij snapt het.quote:Op maandag 2 april 2012 21:55 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja, maar die ander had het over naar 2.3.6 te gaanniet flashen (of legaal) naar 4.03 te gaan
Een update naar 2.3.6 is het zelfde als een downgrade
in dit geval wel aangezien die .6 echt ruk is en samsung hem zelfs niet meer uitgeeft, .4 daar in tegen draait goedquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij snapt het.En van .4 naar .6 is toch geen downgrade. :'0
Wel met alle reboots die je krijgtquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij snapt het.En van .4 naar .6 is toch geen downgrade. :'0
.4 (4.0.4) draait idd erg goedquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:59 schreef netolk het volgende:
[..]
in dit geval wel aangezien die .6 echt ruk is en samsung hem zelfs niet meer uitgeeft, .4 daar in tegen draait goed
Heb een auto radio dus gebruik me tel voor muziek nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:49 schreef _Flea_ het volgende:
Die heb ik er nu op staan, alleen is mijn muziek ontoegankelijk geworden. Komt omdat dit nu staat in mnt/emmc.
Kan ik dit aanpassen?
Laat ik het anders zeggen, alle files zijn ontoegankelijkquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:51 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Heb een auto radio dus gebruik me tel voor muziek niet
quote:GT-I9100 I9100XWLP4 2012 March I9100LUXLP1 Luxembourg
Had ik de eerste keer ook, Maar ik had hem er niet genoeg in geduwdquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:07 schreef Harajuku. het volgende:
Ik deed voor het eerst sinds ik deze telefoon heb de oordoppen erin, maar hij speelt de muziek via de speakers. Dus nu mijn domme vraag, hoe krijg ik het via de doppen
Nee hoor, dat was drie weken geleden ook alquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:57 schreef deVerdeler het volgende:
Ik moest mijn kies updaten.. wellicht een teken dat die update voor S2 er aan komt..
uhh, 2 kut programma's samen draaiien is nou eenmaal vragen om problemen...quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:53 schreef geelkuikentje het volgende:
Zelfs herstarten van mijn pc heeft geen enkel nut. Wat een ongelofelijk waardeloos programma is dat Kies toch eigenlijk.
Ik heb Kies 2.3.0.12035_16 geïnstalleerd staan op een Windows Vista Home Premium 32 bits machine.
Nope, origineel zo uit de doos. Alleen geupdate via Kies (versie weet ik niet meer) naar 2.3.6 een tijdje geleden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:43 schreef netolk het volgende:
[..]
uhh, 2 kut programma's samen draaiien is nou eenmaal vragen om problemen...
heb je iets gedaan met je mobiel (geroot/geflashed oid)??
Het draait. Zit alleen nog even met de sd-card te klooien. Gevonden fix werkt bij mij niet, maar heb de muziek wel aan de praat. ROM is lekker snel. Of ie zuinig is kom ik morgenvroeg achter. Zit nu nog op 58%.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:48 schreef Co_OL het volgende:
_Flea_ heb je Hydrogen al goed aan de praat?
Als ik het zo lees lijkt het inderdaad op vocht dat in je telefoon zit.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:08 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik heb de laatste tijd aardig wat problemen met mijn SGS2, hoor graag of iemand enig idee heeft.
Hij denkt vaak dat er een USB apparaat is ingeplugd of dat hij oplaadt, terwijl dit niet zo is, en er komt vaak willekeurig te staan "PC verbinding alleen actief in standby modus, sluit alle actieve applicaties" (oid), zal vast enige correlatie hebben met elkaar.
Moet zeggen dat dit optreedt sinds ik op wintersport ben geweest, waar ik wel een aantal smakkers heb gemaaktIk had m'n SGS2 in een jaszak mt rits, wat zeker niet helemaal waterdicht was. Het zou best kunnen dat er wat vocht bij is gekomen. Er zit namelijk ook een permanente waas over de camera... (check).
Ook liep hij vandaag 2x vast toen ik de camera wilde openen, scherm werd zwart en ik moest hem opnieuw starten... (hij ging gewoon uit dus).
Wat betreft batterij/USB issues dacht ik aan óf een defecte accu (maar nu ik me bedenk dat het sinds wintersport is, denk ik eerder dat dit niet het geval is), óf er is water (sneeuw) bij gekomen en hij heeft nu wat 'waterschade'... Indien dit laatste het geval is kan ik zeker geen garantie claimen, ook al doe ik alsof mijn neus bloed?
Wilde hem graag flashen naar Hydrog3n ICS, maar ik heb nu mijn bedenkingen, gezien hij nu allemaal issues heeft en ik heel misschien nog een gevalletje garantie ervan kan maken. Ik heb hem nog niet zo lang (8 maanden oid?), dus het zou zo jammer zijn als ik nu alweer een nieuwe tel. moest kopen![]()
En wat doe je er zoal de hele dag mee dat je nog zoveel overhoudt?quote:Op woensdag 4 april 2012 00:09 schreef Co_OL het volgende:
Zit nu op 51% na 15 uur. Normaal moest ik bijna al laden met dit gebruik van nu :-)
Facebook, wordfeud, altijd wifi aan. Gebruik hem best wel veel op een dag en voorheen was het altijd met 1 dag opladen en nu 1,5 dagenquote:Op woensdag 4 april 2012 08:51 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
En wat doe je er zoal de hele dag mee dat je nog zoveel overhoudt?
Had net wat muziek gedraaid en even op Facebook gezeten en ik ben nu in 1,5 uur al 10% kwijt. Gaat toch nog rap. Gisteren een kleine vastloper gehad. Batterij moest eruit. Toen ik 'm terugplaatste was ik ineens meer dan 10% kwijt.quote:Op woensdag 4 april 2012 08:54 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Facebook, wordfeud, altijd wifi aan. Gebruik hem best wel veel op een dag en voorheen was het altijd met 1 dag opladen en nu 1,5 dagen
En vaak brouwsen op fok etc
quote:Op woensdag 4 april 2012 09:24 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Had net wat muziek gedraaid en even op Facebook gezeten en ik ben nu in 1,5 uur al 10% kwijt. Gaat toch nog rap. Gisteren een kleine vastloper gehad. Batterij moest eruit. Toen ik 'm terugplaatste was ik ineens meer dan 10% kwijt.
Ik wacht met smart tot op het werk de 2000Mah binnen komt.
Ik heb em er ook in zitten. Het scheelt toch wel ja.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:36 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]Die batt. is echt geweldig (in mijn ogen). In mijn fobo staan wat foto's mocht je geinteresseerd zijn.
En, vind je dat je telefoon beter in de hand ligt en makkelijker te bedienen is?quote:Op woensdag 4 april 2012 09:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik heb em er ook in zitten. Het scheelt toch wel ja.
Waar kun je die batterij kopen? Want ik merk dat mijn S2 ook veel te snel leeg gaat.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:24 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Had net wat muziek gedraaid en even op Facebook gezeten en ik ben nu in 1,5 uur al 10% kwijt. Gaat toch nog rap. Gisteren een kleine vastloper gehad. Batterij moest eruit. Toen ik 'm terugplaatste was ik ineens meer dan 10% kwijt.
Ik wacht met smart tot op het werk de 2000Mah binnen komt.
typenummer: K1A2EBEGSTDquote:Op woensdag 4 april 2012 09:46 schreef valek het volgende:
[..]
Waar kun je die batterij kopen? Want ik merk dat mijn S2 ook veel te snel leeg gaat.
Had ze al eens gezien van je geloof ikquote:Op woensdag 4 april 2012 09:36 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]Die batt. is echt geweldig (in mijn ogen). In mijn fobo staan wat foto's mocht je geinteresseerd zijn.
nope, doe jij dat is ff andersquote:Op woensdag 4 april 2012 10:33 schreef Daarnaast het volgende:
Niemand die aan samsung gevraagd heeft waarom we ics nog niet hebben¿
Lezenquote:Op woensdag 4 april 2012 10:33 schreef Daarnaast het volgende:
Bel die gast anders ff.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:33 schreef Daarnaast het volgende:
Dat ik daar nog niet aan heb gedachtquote:Op woensdag 4 april 2012 10:33 schreef Daarnaast het volgende:
Je vergeet "we weten het niet"quote:Op woensdag 4 april 2012 11:07 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Dat ik daar nog niet aan heb gedacht![]()
Stomme ik![]()
Hehe, nee zoals hierboven te lezen, er is al meermaals contact opgenomen met Samsung, alle antwoorden zijn ontwijkend en zeggen: we hopen dat de uitrol snel kan gebeurenof "binnenkort"
Dat was al bekend ja, dus het komt steeds dichterbij.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:28 schreef automatic_ het volgende:
Galaxy S II-update in België Van één van onze Belgische lezers kregen we te horen dat de update naar Android 4.0 voor de Samsung Galaxy S II inmiddels in België ook begonnen is. Het blijft wel mogelijk dat bepaalde toestellen waarvan de software aangepast is door de provider de update nog niet kunnen krijgen. De update dient geïnstalleerd te worden via Samsung Kies. Meer informatie over de update naar Android 4.0 (Ice Cream Sandwich) lees je hier . De update in Nederland is nog steeds niet van start. Samsung kondigt dit ook niet aan van tevoren, maar zodra de update van start is gegaan zullen wij het jullie laten weten.
http://www.androidworld.n(...)tm_campaign=wordtwit
Nee hoor.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:37 schreef Co_OL het volgende:
Inmiddels heeft iedereen al een rooted versie erop dus niemand merkt dat er een update is
hier ook nietquote:Op woensdag 4 april 2012 11:37 schreef Co_OL het volgende:
Inmiddels heeft iedereen al een rooted versie erop dus niemand merkt dat er een update is
is toch weer 1 maand te laat...quote:Op woensdag 4 april 2012 11:36 schreef automatic_ het volgende:
Ik dacht dat het laatste nieuws Luxemburg was.... Volgende week is het wel hier
Nice!quote:Op woensdag 4 april 2012 11:28 schreef automatic_ het volgende:
Galaxy S II-update in België Van één van onze Belgische lezers kregen we te horen dat de update naar Android 4.0 voor de Samsung Galaxy S II inmiddels in België ook begonnen is. Het blijft wel mogelijk dat bepaalde toestellen waarvan de software aangepast is door de provider de update nog niet kunnen krijgen. De update dient geïnstalleerd te worden via Samsung Kies. Meer informatie over de update naar Android 4.0 (Ice Cream Sandwich) lees je hier . De update in Nederland is nog steeds niet van start. Samsung kondigt dit ook niet aan van tevoren, maar zodra de update van start is gegaan zullen wij het jullie laten weten.
http://www.androidworld.n(...)tm_campaign=wordtwit
Zou wel mooi zijn als we inderdaad morgen met de officiële release kunnen rondlopen jaquote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 13:08 schreef netolk het volgende:
de zoveelste update van kies is er weer...
een serieuze deze keer 64 MB, 2.3.0.12035_16
eens kijken of ie nu wel wat stabieler draait
inderdaad,quote:Op woensdag 4 april 2012 13:12 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Toch fijn dat ze dat Kies zo goed bijhouden
Thnx! Maar die draai ik alquote:Op woensdag 4 april 2012 16:03 schreef Co_OL het volgende:
_Flea_ er is een nieuwe versie HyDrOG3N-ICS uit met de volgende fixes en update's
02.04:
_GPSFix
_ExternalSD FIX
_NetChip Kernel
_S2 Setting integrated into setting app
_Music and FileManager App
Ik denk dat ik het ga uitzingen tot SGS3 uitkomt (2 maandjes volgens de laatste geruchten), en dan ga ik die halenquote:Op woensdag 4 april 2012 08:01 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Als ik het zo lees lijkt het inderdaad op vocht dat in je telefoon zit.
Je kan altijd naar de telefoonzaak gaan of contact opnemen. Zeg dan gewoon dat je op ski vakantie bent geweest en sindsdien je terug bent vocht in het toestel zit.
Ze hebben een super.service naar mijn ervaring.
tel daar dan nog maar 2 a 3 maandjes bij op... de geruchten over ICS zeiden ook al dat ie er al lang zou moeten zijn maar in NL nog niet hoor....quote:Op woensdag 4 april 2012 17:12 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het ga uitzingen tot SGS3 uitkomt (2 maandjes volgens de laatste geruchten), en dan ga ik die halen
Echt een super ROM dit. Heb nu no 31% over. Heb gebeld, meer dan 3 uur muziek gedraaid waarvan ruim een half uur via bluetooth, geïnterneerd, soms, whatsapp etc. Valt me niks tegen!quote:Op woensdag 4 april 2012 16:03 schreef Co_OL het volgende:
_Flea_ er is een nieuwe versie HyDrOG3N-ICS uit met de volgende fixes en update's
02.04:
_GPSFix
_ExternalSD FIX
_NetChip Kernel
_S2 Setting integrated into setting app
_Music and FileManager App
Ik dacht dat jij hier o.a. de specialist was.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:09 schreef Co_OL het volgende:
ik heb die van 31 maart er nog op. kan ik gewoon updaten zonder opnieuw me apps/widgets te moeten indelen?
Een bug in Kies. Wie had dat nou gedacht?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:16 schreef netolk het volgende:
[..]
inderdaad,
[ afbeelding ]
nu is het dus helemaal prut
EDIT: blijkbaar een bugje want na het opnieuw aansluiten van mn mob geeft ie wel weer alles weer
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:16 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Een bug in Kies. Wie had dat nou gedacht?
Niet meer, ben ontslagen vorige weekquote:Op woensdag 4 april 2012 23:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij hier o.a. de specialist was.
Oh was je toen ook meteen je kennis kwijt.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:24 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Niet meer, ben ontslagen vorige weekna 12 jaar dienst
Nou zeg. Iets subtieler mag wel. Die jongen is werkloos geworden en jij begint over zoiets lulligs.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh was je toen ook meteen je kennis kwijt.
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:38 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Nou zeg. Iets subtieler mag wel. Die jongen is werkloos geworden en jij begint over zoiets lulligs.
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:38 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Nou zeg. Iets subtieler mag wel. Die jongen is werkloos geworden en jij begint over zoiets lulligs.
Welke kernel gebruik je?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:31 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Echt een super ROM dit. Heb nu no 31% over. Heb gebeld, meer dan 3 uur muziek gedraaid waarvan ruim een half uur via bluetooth, geïnterneerd, soms, whatsapp etc. Valt me niks tegen!
Maar hij is net ontslagenquote:Op woensdag 4 april 2012 23:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]Ik heb het over zijn vraag terwijl hij hier altijd veel dingen weet.
Ik vond je te duur worden.quote:
Ehh cm9?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:50 schreef Prof_Hoax het volgende:
Co_OL .. welke kernel gebruik je voor hydrogen?
Als dat 4.0.3 is dan moet je een full wipe uitvoeren. Is het al 4.0.4 dan volstaat een wipe van de cache en dalvik cache. Maak voor de zekerheid een backup met Titanium Backup.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:09 schreef Co_OL het volgende:
ik heb die van 31 maart er nog op. kan ik gewoon updaten zonder opnieuw me apps/widgets te moeten indelen?
Waarom blijft mijn telefoon elke keer hangen op hetquote:
Ja, net gevondenquote:Op donderdag 5 april 2012 00:11 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat is geen kernel, dat is een ROM.
Heb je een volledige wipe gedaan van je toestel via CWM? Dus een factory reset, wipe cache en wipe Dalvik Cache.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:12 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Waarom blijft mijn telefoon elke keer hangen op het [ afbeelding ] scherm, als ik iets anders probeer dan I9100XXLPH
Ik heb factory reset, wipe cash gedaan. Die Dalvik Cache heb ik niet kunnen vindenquote:Op donderdag 5 april 2012 00:25 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Heb je een volledige wipe gedaan van je toestel via CWM? Dus een factory reset, wipe cache en wipe Dalvik Cache.
Kan je nog in download mode komen?quote:Op donderdag 5 april 2012 07:39 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik heb factory reset, wipe cash gedaan. Die Dalvik Cache heb ik niet kunnen vindenik miste ook een aantal dingen in dat recovery menu
quote:Op donderdag 5 april 2012 07:44 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Kan je nog in download mode komen?
Dan heb je nog geen ClockWork Mod er op staan.quote:Op donderdag 5 april 2012 07:39 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik heb factory reset, wipe cash gedaan. Die Dalvik Cache heb ik niet kunnen vindenik miste ook een aantal dingen in dat recovery menu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |