SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.____________________________________________________________________________________
Reviews
Hardware.info
http://nl.hardware.info/r(...)s-ii-gt-i9100-review
Phone Arena
http://www.phonearena.com(...)y-S-II-Review_id2728
Techradar.com
http://www.techradar.com/(...)axy-s2-930907/review
Tweakers.net
http://tweakers.net/revie(...)-kracht-vooruit.html
Mobile-Review
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-2-en.shtml
Engadget - Samsung Galaxy S II review
http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-ii-review/
CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review
http://reviews.cnet.co.uk(...)s-2-review-50002442/Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Wat precies bevalt je niet aan de roosereactione rom? Bij mij loopt het perfect. Ik had ook de officiële samsung geprobeerd maar dat was 3x niks.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:14 schreef PhatBassBoom het volgende:
Gisteren die uitgelekte rom geprobeerd en nog een paar ICS roms. Wat een bagger allemaal eigenlijk.. Die van resurrection kan er mee door maar toch is het em niet helemaal.. Ik ga toch maar terug naar MIUI
MIUI ICS? Welke gebruik je?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:14 schreef PhatBassBoom het volgende:
Gisteren die uitgelekte rom geprobeerd en nog een paar ICS roms. Wat een bagger allemaal eigenlijk.. Die van resurrection kan er mee door maar toch is het em niet helemaal.. Ik ga toch maar terug naar MIUI
Ik ben nog wel heel erg aan het twijfelen hoor. Batterij gaat wel langer mee. Ik denk dat ik nog even moet wennen en hier en daar wat aanpassen. Ik ga straks sowieso een andere muziekspeler opgooien.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:50 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Wat precies bevalt je niet aan de roosereactione rom? Bij mij loopt het perfect. Ik had ook de officiële samsung geprobeerd maar dat was 3x niks.
Nee GB 2.3.7. Ik gebruikte die van langthang maar die is gestopt met doorontwikkelen. Dus ik heb nu deze gedownload. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1502664quote:
Weet je wat het is? Je moet er inderdaad aan wennen. Dit lijkt namelijk totaal niet op de Samsung ROM. Het is net als op de Asus Transformer. Puur ICS met een klein schilletje. Gebruik het nu een paar uur, maar vind het nu al een verademing. Sowieso Apex is enorm van toegevoegde waarde.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:13 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Ik ben nog wel heel erg aan het twijfelen hoor. Batterij gaat wel langer mee. Ik denk dat ik nog even moet wennen en hier en daar wat aanpassen. Ik ga straks sowieso een andere muziekspeler opgooien.
[..]
Nee GB 2.3.7. Ik gebruikte die van langthang maar die is gestopt met doorontwikkelen. Dus ik heb nu deze gedownload. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1502664
Ik ga nog even kijken of ik kan wennen aan resurrection.
Jammer joh!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:48 schreef Daarnaast het volgende:
Ik had mijn vrienden belooft dat samsung begin maart de update zou uit brengen, maar dat is niet gebeurt, nu appreciëren mijn vrienden mij niet meer. kut samsung.
Ik had AdyScorpius MIUI op 2.3.7. Was ook een erg fijne rom. Volgens mij is ie nu bezig met een MIUI voor ICS, maar voorlopig zit ik nog op Resurrection. Opzich wel fijn, maar ik hoop dat er snel een Mintberry-achtige rom komt voor ICS.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:13 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Ik ben nog wel heel erg aan het twijfelen hoor. Batterij gaat wel langer mee. Ik denk dat ik nog even moet wennen en hier en daar wat aanpassen. Ik ga straks sowieso een andere muziekspeler opgooien.
[..]
Nee GB 2.3.7. Ik gebruikte die van langthang maar die is gestopt met doorontwikkelen. Dus ik heb nu deze gedownload. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1502664
Ik ga nog even kijken of ik kan wennen aan resurrection.
Welke provider heb je? Bij Vodafone zit je dan volgens mij met van die Blocks die je gewoon uit kunt zetten. Ik weet niet hoe dat bij andere providers is. Maarre... tegen die tijd is de S3 uit hè. Als dat je niks boeit en je bent je Blackberry zat, go for it zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:09 schreef Purdey het volgende:
Ik heb momenteel een Blackberry torch, maar wil overstappen naar een Samsung Galaxy S2. Mijn abonnement loopt nog tot juli, en heeft blackberry internet. Kan ik met dat abonnement nog even voort in de Samsung voor ik ga overstappen naar Telfort sim only?
Wat?!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:48 schreef Daarnaast het volgende:
Ik had mijn vrienden belooft dat samsung begin maart de update zou uit brengen, maar dat is niet gebeurt, nu appreciëren mijn vrienden mij niet meer. kut samsung.
Tja, je moet ik niks beloven als je weet dat jij het niet waar kan makenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:48 schreef Daarnaast het volgende:
Had je kunnen weten. NL is altijd paar maanden later dan de rest van de wereld. Tevens zitten de zogenaamde officiele bronnen er ook altijd een paar maandjes naast. Niets nieuws onder de zon...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:48 schreef Daarnaast het volgende:
XDAquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:48 schreef Daarnaast het volgende:
Klopt die random reeboots hebben 2 aanleidingen (voor zover ik tot nu toe gevonden heb op internet.)quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:53 schreef Audreyoot het volgende:
Ik heb sinds 4 dagen ook een galaxy S2 maar hij is nu ook al 3x uit het niets opnieuw opgestart, gewoon als hij op tafel ligt.
Hij had in het begin problemen met een SD kaart die ik van mijn HTC erin deed, moest ik formatteren. Ik heb de SD kaart even op de pc gekopieerd en geformatteerd en toen deed hij het wel.
Enig idee waar het aan ligt? Ik lees op internet dat sommige apps het veroorzaken, heeft iemand al gemerkt dat een bepaalde app problemen veroorzaakt?
Momenteel heb ik aan apps:
draw something
shazam
zaklamp
zedge
qr droid
widget locker
sense analog
Ik zie geen pieken bij het verbruik van de batterij.
Die heb ik! Hoe moet ik dat updaten?quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
2.3.6 als android schijnt dat nogal te doen. Er was een update voor dacht ik
Thnx, zal ook eens gaan kijken voor een FAT kaartje. Wifi uitzetten is niet echt een optie, ben internetjunky en vind dit erg belangrijk op mijn gsm.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:05 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Klopt die random reeboots hebben 2 aanleidingen (voor zover ik tot nu toe gevonden heb op internet.)
-microSD kaart
-wifi
Bij de microSD kaart, kan het zijn dat er bestanden/apps opgevraagd worden van de kaart en de telefoon niet met het bestandssysteem van de kaart overweg kan (NTFS / FAT32 /FAT ) even op google zoeken welke het beste is voor de telefoon (dacht FAT) en als dan nog het probleem zich voor blijft doen, je wifi uitzetten als je hem niet gebruikt.
Succes met je nieuwe foon als je nog vragen hebt, fire away
Ja via Kies.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:35 schreef Audreyoot het volgende:
Oh ik zie het al, volgens mij met KIES? Ga het strax proberen als ik thuis ben
Jammer. Want die 350 mAh vind ik nu niet echt genoeg om over te stappen. Een bijna dubbele uithoudingsduur welquote:Maar goed met deze 2 nadelen kon ik nog wel leven, het grootste nadeel bij mij in elk geval is dat mijn gps het niet meer doet met de dikke achterkant er op en dat was echt de reden om toch terug te gaan naar de standaard accu met overal waar je komt een lader in de buurt.
En je telefoon wordt 2x zo dik onderhand.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Hmm lees ik ook dit:
[..]
Jammer. Want die 350 mAh vind ik nu niet echt genoeg om over te stappen. Een bijna dubbele uithoudingsduur wel
Vind ik niet erg, vind hem eigenlijk te dun. Heb er een rubberen hoes omheen en dan vind ik hem beter qua dikte.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:57 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
En je telefoon wordt 2x zo dik onderhand.
Nee man, Android telefoons zijn toch juist de shit omdat ze dunner zijn dan de iPhone? Ga jij je toestel een beetje dikker lopen maken. Koop dan gewoon een iPhone.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Vind ik niet erg, vind hem eigenlijk te dun. Heb er een rubberen hoes omheen en dan vind ik hem beter qua dikte.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee man, Android telefoons zijn toch juist de shit omdat ze dunner zijn dan de iPhone? Ga jij je toestel een beetje dikker lopen maken. Koop dan gewoon een iPhone.
Eh nee die dikte boeit me niet zoveel en het is zeker geen pluspunt of zo ten opzichte van iphone, het is irrelevant.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee man, Android telefoons zijn toch juist de shit omdat ze dunner zijn dan de iPhone? Ga jij je toestel een beetje dikker lopen maken. Koop dan gewoon een iPhone.
Je spreekt jezelf wel heerlijk tegen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Eh nee die dikte boeit me niet zoveel en het is zeker geen pluspunt of zo ten opzichte van iphone, het is irrelevant.
Kijk dat kleine kutschermpje van dat ding van jullie, dat is gewoon kut en daarom is het scherm van de S2 de shit. Maar dat wist je al
Kijk even in mijn FOBO, staat een foto report van die samsung orriginal 2000 mAhquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zit te denken om een grotere batterij aan te schaffen. Gebruik dat ding steeds meer om te surfen (en PC + tablet steeds minder) dus gaat steeds sneller leeg.
Nu is er 1 van Samsung zelf: http://www.pdashop.nl/pro(...)y-s-ii-2000-mah.html
Met 2.000 mAh ipv 1650
Maar er is er ook 1 van een vaag merk: http://www.pdashop.nl/pro(...)y-s-ii-2800-mah.html
die bijna het dubbele aan A heeft![]()
Alleen vind ik het originele Samsung hoesje mooier. En ik weet niet wat voor kwaliteit dat Lenmar is
quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:57 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
En je telefoon wordt 2x zo dik onderhand.
Ja, bij de originele. Die heb ik hier op m'n werk besteld in het wit. Ik doelde eigenlijk op de 2800Mah.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:25 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]niet dikker dan het dikste punt dat het nu al is (je box vanonder)
Ik weet niet of je het precies begrijptquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:33 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Die heb ik! Hoe moet ik dat updaten?
[..]
Thnx, zal ook eens gaan kijken voor een FAT kaartje. Wifi uitzetten is niet echt een optie, ben internetjunky en vind dit erg belangrijk op mijn gsm.
En als je dan even wacht? ik denk dat het een indicatie is op basis van de laatste " x" aantal minuten. Hij kijkt hoe druk je telefoon bezig is en berekend aan de hand daarvan hoe lang je er nog mee kan doen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:32 schreef Beer. het volgende:
Hai, als ik mijn s2 uitschakel met 46 procent battery en dan weer aanzet heb ik opeens 12%, iemand hier ervaring mee?
ik had mn mobiel niet gebruikt voor een uurtjequote:Op donderdag 29 maart 2012 11:34 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
En als je dan even wacht? ik denk dat het een indicatie is op basis van de laatste " x" aantal minuten. Hij kijkt hoe druk je telefoon bezig is en berekend aan de hand daarvan hoe lang je er nog mee kan doen.
Aangezien opstarten nogal wat processen met zich meebrengt kan ik indenken dat hij aangeeft minder lang te kunnen draaien op dat verbruik.
Dit, of kabouters verwissellen je batterij.
pure speculatie, kan je proefondervindelijk vaststellen door je telefoon dan even niet aan te raken en na 10 min nog eens te kijken
Standaard android? of geroot + flash?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:36 schreef Beer. het volgende:
[..]
ik had mn mobiel niet gebruikt voor een uurtje
Oh, nee waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:30 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Ja, bij de originele. Die heb ik hier op m'n werk besteld in het wit. Ik doelde eigenlijk op de 2800Mah.
Die ga je echt niet zo plat krijgen als de 2000Mah variant.
Ah nu begrijp ik het welquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:32 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het precies begrijptFAT-kaartje bestaat niet..
Je hebt een microSD kaartje. Die kan je formatteren (in je computer of op je gsm)
Beste is op je computer, formatteren en dan staat er "bestandsformaat" en dan even op FAT zetten... je kan kiezen tussen de opties " NTFS / FAT32 / FAT "even op FAT zetten, dan kan je gsm er beter mee omgaan
standaard android 2.3.5quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:48 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Standaard android? of geroot + flash?
Waarom kan je mobiel beter met FAT omgaan dan bijv FAT32 of NTFS?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:32 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het precies begrijptFAT-kaartje bestaat niet..
Je hebt een microSD kaartje. Die kan je formatteren (in je computer of op je gsm)
Beste is op je computer, formatteren en dan staat er "bestandsformaat" en dan even op FAT zetten... je kan kiezen tussen de opties " NTFS / FAT32 / FAT "even op FAT zetten, dan kan je gsm er beter mee omgaan
quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Eh nee die dikte boeit me niet zoveel en het is zeker geen pluspunt of zo ten opzichte van iphone, het is irrelevant.
Kijk dat kleine kutschermpje van dat ding van jullie, dat is gewoon kut en daarom is het scherm van de S2 de shit. Maar dat wist je al
3,5"quote:
Gekeken ja.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:23 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Kijk even in mijn FOBO, staat een foto report van die samsung orriginal 2000 mAh
Ahh, het lezen gaat je weer niet zo goed af, he? Nogmaals: 4,3", 1280x720 resolutie.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
3,5"
Metje mooie doorzichtige voorkant
Dus? Dat heeft m'n HD tv van 40 inch ook en dat is prima beeld.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ahh, het lezen gaat je weer niet zo goed af, he? Nogmaals: 4,3", 1280x720 resolutie.
Ik heb het in het 4,3" scherm van m'n telefoon. Daar heb ik absoluut geen vergrootglas voor nodig. Dus doe nou maar niet zo stoer met je 800x480 scherm.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus? Dat heeft m'n HD tv van 40 inch ook en dat is prima beeld.
Met je kaboutervingertjes en vergrootglas voor je telefoon.
Dus je hebt geen iphone? Wat zit je dan over iphone te huilen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik heb het in het 4,3" scherm van m'n telefoon. Daar heb ik absoluut geen vergrootglas voor nodig. Dus doe nou maar niet zo stoer met je 800x480 scherm.
Juist daarom denk ik. Weet het niet precies.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:46 schreef netolk het volgende:
[..]
Waarom kan je mobiel beter met FAT omgaan dan bijv FAT32 of NTFS?
aangezien FAT wat onaangename beperkingen heeft qua bestands grotes ed.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
[..]
Dat doe ik niet. Dat doe jij.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik wel, niet alleen qua levensduur maar ook in vasthouden, grip, ligging in de hand... Wat mij betreft een zekere aanwinst. En voor die 25 euro kan je niet gekloot zijnquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Gekeken ja.
Maar is die batterij-upgrade het waard? Merk je veel verschil?
Oh ik zag zo'n 35 a 40 euro bij PDA-shop. Waar is ie een geeltje dan? Dan ga ik em wel halen. Of als ze hem bij winkel hier in de buurt hebben haal ik em ook nog wel.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:08 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik wel, niet alleen qua levensduur maar ook in vasthouden, grip, ligging in de hand... Wat mij betreft een zekere aanwinst. En voor die 25 euro kan je niet gekloot zijn
Een geeltje is 11,34 euro. Voor die prijs vind je hem niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh ik zag zo'n 35 a 40 euro bij PDA-shop. Waar is ie een geeltje dan? Dan ga ik em wel halen. Of als ze hem bij winkel hier in de buurt hebben haal ik em ook nog wel.
Een geeltje is 25 euro. Je faalt steeds harder. Ga snel je doorzichtige frontje weggooien.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Een geeltje is 11,34 euro. Voor die prijs vind je hem niet.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik heb het in het 4,3" scherm van m'n telefoon. Daar heb ik absoluut geen vergrootglas voor nodig. Dus doe nou maar niet zo stoer met je 800x480 scherm.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]Ik heb hem net anderhalf uur, dus ik kan er nog niet teveel over zeggen.
Oke, ik ben klaar hierquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:17 schreef LompeHork het volgende:
Kunnen we even kappen met de onzin heren? Kan wel op PM/DM/postduif.
Zorg er even voor dat er geen apps op je SD kaartje staan. En toch zo snel mogelijk updatenquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:46 schreef Audreyoot het volgende:
Godver, stomme ding weer opnieuw opgestart. Hij doet het meestal als hij een uurtje stil op tafel ligt. Kan nu ff niet KIES gebruiken maar misschien ligt het ook wel aan sense analog clock app die het weer ophaald? Die zit er iig een beetje raar uit als de gsm opnieuw op is gestart.
Lijkt me een instelling, kijk eens bij "energiebesparing" of je daar iets aan hebt staan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:50 schreef speknek het volgende:
De laatste tijd kapt mijn wifi ermee als het scherm uitgaat, ookal heb ik de sleep stand op 'never' staan, irritant als je iets aan het downloaden bent, m'n mailtjes en whatsapps komen dan ook later aan. Daar had ik met 2.3.3 veel minder last van dan nu met 2.3.5.
Als ik thuis kom eens kijken welke site ik hem ook alweer vandaan heb. 25 euro incl, thuisbezorgenquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh ik zag zo'n 35 a 40 euro bij PDA-shop. Waar is ie een geeltje dan? Dan ga ik em wel halen. Of als ze hem bij winkel hier in de buurt hebben haal ik em ook nog wel.
Het gekke is dat als ik naar geheugenverbruik>sd kaart ga er wel wat apps opstaan maar als ik op de app klik staat er verpl naar sd-kaart ipv verpl naar telefoonquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:18 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Zorg er even voor dat er geen apps op je SD kaartje staan. En toch zo snel mogelijk updaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |