Durf ik niet te zeggen. Heb het nog niet gehad. Het risico is klein maar wel aanwezig.quote:Op maandag 2 april 2012 13:51 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Kom je dan niet meer in de download modus ?
Waar heb je die nou weer vandaan?quote:Op maandag 2 april 2012 14:42 schreef Co_OL het volgende:
Ik zit nu op een 77% accu na 11 uur en 6 min met ICS 4.0.4
quote:Op maandag 2 april 2012 14:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waar heb je die nou weer vandaan?
quote:Op zondag 1 april 2012 09:27 schreef Co_OL het volgende:
Ik heb nu HyDrOG3N-ICS 31.03 verie 4.0.4 draaien.
Hij is in ieder geval erg snel maar als het goed is heeft Google iets aan de accu duur gedaan
Dan wacht ik wel gewoon voor de updatequote:Op maandag 2 april 2012 13:45 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Gewoon goed inlezen wat je moet doen en het risico is nihil. Lees je niet goed dan kun je je telefoon slopen.
Moet ik nog een andere kernel flashen hiervoor of kan het ook gewoon met de kernel die ik voor 4.0,.3 heb.quote:Op maandag 2 april 2012 14:42 schreef Co_OL het volgende:
Ik zit nu op een 77% accu na 11 uur en 6 min met ICS 4.0.4
staat beschreven op XDA waar de rom staat. Ik moest CWM5 via odin flashen om deze rom te gebruiken.quote:Op maandag 2 april 2012 15:14 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Moet ik nog een andere kernel flashen hiervoor of kan het ook gewoon met de kernel die ik voor 4.0,.3 heb.
Mag het hopen hoe moeilijk kan het namelijk zijn om even een taalpakket te schrijven...quote:Op zondag 1 april 2012 09:21 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Jep
[..]
Misschien werken ze voor Nederland al meteen aan 4.0.4
En hoe zit het met bugs? Al iets aangetroffen?quote:Op maandag 2 april 2012 15:20 schreef Co_OL het volgende:
[..]
staat beschreven op XDA waar de rom staat. Ik moest CWM5 via odin flashen om deze rom te gebruiken.
Oh dacht dat die post niet van jou was, niet goed onthouden.quote:
Rete snel, me contacten waren weg maar die zijn terug via go contacts app, accu bug (13 uur 30% verbruikt :-P). swype mist maar kan je downloaden via swype.com. Voor de rest geen rare dingen gemerkt...quote:Op maandag 2 april 2012 15:54 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
En hoe zit het met bugs? Al iets aangetroffen?
Net geinstalleerd. Krijg e.o.a. chinees toetsenbord.quote:Op maandag 2 april 2012 16:41 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Rete snel, me contacten waren weg maar die zijn terug via go contacts app, accu bug (13 uur 30% verbruikt :-P). swype mist maar kan je downloaden via swype.com. Voor de rest geen rare dingen gemerkt...
ja kan je gewoon instellen. En go contacts installeren ook je contacten uit je sim te kunnen importeren ;-)quote:Op maandag 2 april 2012 16:48 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Net geinstalleerd. Krijg e.o.a. chinees toetsenbord.
Zal wel iets fout doen. Kan niet eens bellen.
Welke Modem gebruik je?quote:Op maandag 2 april 2012 16:41 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Rete snel, me contacten waren weg maar die zijn terug via go contacts app, accu bug (13 uur 30% verbruikt :-P). swype mist maar kan je downloaden via swype.com. Voor de rest geen rare dingen gemerkt...
Je kan het beter niet doen.quote:Op maandag 2 april 2012 21:04 schreef sanger het volgende:
Hoe kan ik de standaard Android versie updaten?
Als ik het doe via 'over het toestel' --> 'software update' dan doet ie het niet. Heb nu 2.3.4 maar er moet al een nieuwere zijn volgens mij.
Wat ik mij kan herinneren, is als je een 'echte' nederlandse versie hebt (qua telefoon), dat het niet OTA (dus over de lucht) geupdate kan worden.quote:Op maandag 2 april 2012 21:04 schreef sanger het volgende:
Hoe kan ik de standaard Android versie updaten?
Als ik het doe via 'over het toestel' --> 'software update' dan doet ie het niet. Heb nu 2.3.4 maar er moet al een nieuwere zijn volgens mij.
Ik neem aan dat de telefoon eerst geroot moet worden hiervoor?quote:Op maandag 2 april 2012 15:20 schreef Co_OL het volgende:
[..]
staat beschreven op XDA waar de rom staat. Ik moest CWM5 via odin flashen om deze rom te gebruiken.
Dat heb je goed aangenomen.quote:Op maandag 2 april 2012 21:53 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de telefoon eerst geroot moet worden hiervoor?
Ik heb een poolse telefoon, en dus al de update (die wel OTA is gekomen) binnen. Na 2 weken werkt het nog steeds prima, 3-4 dagen met de batterij, maar dat kan ook komen omdat ik enkel de telefoon als zakelijk toestel gebruik..quote:
Ja, maar die ander had het over naar 2.3.6 te gaanquote:Op maandag 2 april 2012 21:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb een poolse telefoon, en dus al de update (die wel OTA is gekomen) binnen. Na 2 weken werkt het nog steeds prima, 3-4 dagen met de batterij, maar dat kan ook komen omdat ik enkel de telefoon als zakelijk toestel gebruik..
in dit tempo lijkt het alsof jellybean eerder gaat uitkomenquote:Op maandag 2 april 2012 21:53 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Dit. je kan hem beter niet updaten. Meer bugs en shit. Gewoon wachten op ICS (android 4.xx)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |