Nou, eigenlijk zou dit niet zo heel veel mogen uitmaken, maar nogmaals: Als de telefoon niet goed overweg kan met het bestandsformaat op de (exteren)microSD kaart, kan dat inderdaad problemen opleveren.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:42 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Omdat ik wat muziek en video's erop heb staanHeb altijd het idee dat de gsm sneller is dan dat je dit op intern geheugen zet of is dit onzin?
Nee, dat is niet gek lieverdquote:[..]
Nouja het gekke is dus als ik bij opslag bij de SD kaart sta ik daar een aantal apps zie staan maar als ik dan de app aanklik kan ik alleen verplaatsen naar SD kaart kiezen ipv verplaatsen naar telefoon terwijl ze wel bij de SD kaart opslag staan?
Wait.. wut? wat was je vraag precies ? want ik heb het over SD kaartjes jij over router...quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:15 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee ook niet. Misschien moet ik hem gewoon opnieuw opstarten, of ligt het aan de router..
OOOoooooooh! Helder! Kan ik het beste via KIES dan eventuele apps op de externe kaart eraf gooien?quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:54 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk zou dit niet zo heel veel mogen uitmaken, maar nogmaals: Als de telefoon niet goed overweg kan met het bestandsformaat op de (exteren)microSD kaart, kan dat inderdaad problemen opleveren.
[..]
Nee, dat is niet gek lieverd
Ik heb GEEN (externe)microSD kaart in mijn telefoon, als ik naar instellingen --> apps ga zie ik ook apps op "Op SD-kaart"staan... Dat komt omdat je telefoon opgebouwd is in 2 "partities" zeg maar.. je hebt een SD kaart, en intern geheugen, daarbovenop heb je nog een "externe microSD"kaart. (ik weet niet goed hoe hij het weergeeft, die externe in dat menu... ik zal eens zoeken naar een plaatje)
Die kan je r ook op je telefoon afgooienquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:58 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
OOOoooooooh! Helder! Kan ik het beste via KIES dan eventuele apps op de externe kaart eraf gooien?
Ditquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die kan je r ook op je telefoon afgooien
Oke, ga ik uitvogelenquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die kan je r ook op je telefoon afgooien
Ik heb de app App2sd geinstalleerd maar schijnbaar had ik helemaal geen apps op de externe sd kaart. Alleen contacten, muziek en wat bestandjesquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Kijk gewoon ff in Mijn Bestanden, dan External SD en kijk ff wat er op staat.
Kan het zijn dat je mp3 speler op de achtergrond nog draaide toen hij crashte? of iets anders?quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:43 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ik heb de app App2sd geinstalleerd maar schijnbaar had ik helemaal geen apps op de externe sd kaart. Alleen contacten, muziek en wat bestandjes
Nee, voor zover ik weet niet. Ik heb gemerkt dat hij juist sneller is, snellere overgangen en reacties.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:31 schreef kalinhos het volgende:
Klopt het dat de sII, zonder roots ofzo, na de 4.0 update iets trager wordt?
Nopes, echt helemaal niks!quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:45 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Kan het zijn dat je mp3 speler op de achtergrond nog draaide toen hij crashte? of iets anders?
Waarom doe je dat dan via kiesquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:00 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Nopes, echt helemaal niks!
Maar ik heb de SD kaart nu eruit en hij is tot nu niet meer uitgevallen (*klopt af*).
Gister wel bijna de gsm van mn vriend geslooptHij heeft een galaxy mini en ik moest een liedje voor hem erop zetten via kies, gaf kies aan dat ik gingerbread erop kon zetten. Nu bleef de update bij 87% hangen en hij deed echt niks meer, enige optie was de kabel eruit halen, geen besturingssysteem meer erop
Maar uiteindelijk is het weer goed gekomen.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:00 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Maar ik heb de SD kaart nu eruit en hij is tot nu niet meer uitgevallen (*klopt af*).
Gister wel bijna de gsm van mn vriend geslooptHij heeft een galaxy mini en ik moest een liedje voor hem erop zetten via kies, gaf kies aan dat ik gingerbread erop kon zetten. Nu bleef de update bij 87% hangen en hij deed echt niks meer, enige optie was de kabel eruit halen, geen besturingssysteem meer erop
Omdat dat makkelijk was toch? Je ziet gelijk je muziek en contacten overzicht etc of bedoelde je de update?quote:
Ja, bij mij was het ook de SD kaart, wat je nog kan proberen is het formateren zoals ik aangegeven heb, kijken of dat helpt...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:00 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
haha ja maar ik kon niet anders! Dat ding hing vast!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:01 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]![]()
Ja, een installatie afbreken van een OS is het meest dodelijke voor je smartphone (softwarematig dan) maar een herinstallatie is zo gebeurd
Nee ik bedoelde muziek kopiëren, dat is via de verkenner toch veel makkelijker.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:02 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Omdat dat makkelijk was toch? Je ziet gelijk je muziek en contacten overzicht etc of bedoelde je de update?
Dat wel, muziek en films en foto's is 10.000 keer zo snel als via KIESquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde muziek kopiëren, dat is via de verkenner toch veel makkelijker.
Daarom.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:04 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Dat wel, muziek en films en foto's is 10.000 keer zo snel als via KIES
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daarom.Het sleur en pleur principe.
Dat had ik al geprobeerd toen ik het toestel nieuw kreeg want hij herkende hem niet. Kan wel die FAT instelling eens proberenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:02 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja, bij mij was het ook de SD kaart, wat je nog kan proberen is het formateren zoals ik aangegeven heb, kijken of dat helpt...
Ooh ja omdat dat KIES nieuw was en ik het gewoon ff wilde testenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde muziek kopiëren, dat is via de verkenner toch veel makkelijker.
Yes, swipe met autocorrectie. Als dat is wat je zoekt?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:23 schreef Daarnaast het volgende:
Heb je de autocorrectie van ics op s2 met ics rom van samsung?
Sorry ik bedoel spelligscheck. Dat zit standaard op ics dacht ik?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:38 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Yes, swipe met autocorrectie. Als dat is wat je zoekt?
En wat is je probleem?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:11 schreef Refurb het volgende:
Wat een bouttelefoon is het ook... Herstart nog gewoon als hij zin derin heeft en sinds het rooten kan ik sommige apps niet installeren en/of updaten.
Bahquote:
had ik ook. Toen batterij eruit gehaald, na een minuut weer terug gedaan. Nu geen last meer van.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:11 schreef Refurb het volgende:
Wat een bouttelefoon is het ook... Herstart nog gewoon als hij zin derin heeft en sinds het rooten kan ik sommige apps niet installeren en/of updaten.
Als dat ding ooit nog komt ja.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:15 schreef _Flea_ het volgende:
Nogmaals: alle reboot en installatieproblemen zijn verdwenen in ICS.
Wordt nu toch wel tijd ja.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als dat ding ooit nog komt ja.
Waarom is Nederland altijd als laatste aan de beurt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wordt nu toch wel tijd ja.
Die hebben we straks eerder dan ICSquote:
Deze manquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:08 schreef _Flea_ het volgende:
Resurrection 1.0 is meesterlijk. Installeer die en je hebt een hele snelle en zuinige ROM.
Neup djze s bter/quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:28 schreef Daarnaast het volgende:
Us de camera kwaliteit met resoractione rom even gied als de stock rom?
Nou, het staat erop. Werkt werkelijk heerlijk!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:48 schreef Reemi het volgende:
Ik ga maar weer eens een poging doen met ICS. Kijken of het nu wél bevalt.
Ik heb unbranded.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:47 schreef Co_OL het volgende:
ICS komt in Q1 2012ehhh morgen begint Q2
Liggen de providers dwars ofzo?
Hebben ze gezegt dat ICS voor NEDERLAND in Q1 uitkomt?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:47 schreef Co_OL het volgende:
ICS komt in Q1 2012ehhh morgen begint Q2
Liggen de providers dwars ofzo?
Jepquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:52 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Hebben ze gezegt dat ICS voor NEDERLAND in Q1 uitkomt?
Misschien werken ze voor Nederland al meteen aan 4.0.4quote:Samsung heeft vandaag voor het eerst op wereldwijde schaal bevestigd dat zij de nieuwe Android, 4.0 Ice Cream Sandwich, in het eerste kwartaal van 2012 zal aanbieden voor een aantal Galaxy apparaten – waaronder de Galaxy S2
Ja, en misschien valt Sint Juttemis dit jaar wel op eerste Paasdag.quote:Op zondag 1 april 2012 09:21 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Misschien werken ze voor Nederland al meteen aan 4.0.4
Dan kunnen ze samen paaseieren gaan verstoppenquote:Op zondag 1 april 2012 23:17 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ja, en misschien valt Sint Juttemis dit jaar wel op eerste Paasdag.
Hangende processen, onvoldoende sturing (of verneuking daarvan door root- ) van je sensor aansturing/uitlezing.. pfoe, zoveel verklaringen. Maar goed dat het opgelost isquote:Op maandag 2 april 2012 10:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Had er een custom rom op gezet.. Liep 2 weken als een zonnetje, en toen van de een op de andere dag donderde mijn telefoon in een vreemde reboot-loop.
Startte wel gewoon op, maar na 5 minuten startte het ding dan opnieuw op. Had volgens mij weinig met oververhitting te maken, zo warm was ie niet.
Leeghalen en andere rom erop heeft de boel weer opgelost. Maar was wel vreemd
Het toont weer de onbetrouwbaarheid aan van nerds die die dingen in elkaar zetten.quote:Op maandag 2 april 2012 10:32 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Hangende processen, onvoldoende sturing (of verneuking daarvan door root- ) van je sensor aansturing/uitlezing.. pfoe, zoveel verklaringen. Maar goed dat het opgelost is![]()
:dafuQ: samsung(google) zelf maakt ook fouten (zie random-reboot...)quote:Op maandag 2 april 2012 11:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het toont weer de onbetrouwbaarheid aan van nerds die die dingen in elkaar zetten.
ADW launcher? Nooit van gehoord... Printscreen?quote:Op maandag 2 april 2012 11:51 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ben zelf dik tevreden met ADW-launcher. Zowel op mn tab als s2 doet ie prima werk
https://play.google.com/store/apps/details?id=org.adw.launcherquote:Op maandag 2 april 2012 12:00 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
ADW launcher? Nooit van gehoord... Printscreen?
I see... Lachen man die launchers. Jammer dat ze energie vreten. Schijnt dat ze zuiniger zijn op de nieuwe versie van Android (4)..quote:Op maandag 2 april 2012 12:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
https://play.google.com/store/apps/details?id=org.adw.launcher
Ik heb een Samsung S2... M'n google zegt dat deze app niet goed zal werken op mijn telefoonquote:Op maandag 2 april 2012 12:33 schreef Afwazig het volgende:
Ik gebruik Apex launcher, werkt opzich prima.
Heb jij 4.0.3 al? Hoe dan?quote:Op maandag 2 april 2012 13:19 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb ook een S2 met Android 4.0.3. Werkt prima.
Apex ftw!quote:Op maandag 2 april 2012 11:47 schreef deVerdeler het volgende:
Is die nieuwe versie nou nog steeds niet uit voor op de S2? Damn..!
Wie gebruikt er ook Go Launcher...?
Wat voor risico's brengt het rooten met zich mee? Of het installeren van een onofficiele update?quote:Op maandag 2 april 2012 13:29 schreef Afwazig het volgende:
Heb mijn telefoon geroot, de final versie van ICS zwerft al een week of 2 over het internet. Dus gewoon downloaden en flashen die zooi.
In het ergste geval kan je je toestel bricken. Maar ik heb de mijne nou al ik weet niet hoe vaak geroot en nog nooit problemen gehad.quote:Op maandag 2 april 2012 13:38 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Wat voor risico's brengt het rooten met zich mee? Of het installeren van een onofficiele update?
Gewoon goed inlezen wat je moet doen en het risico is nihil. Lees je niet goed dan kun je je telefoon slopen.quote:Op maandag 2 april 2012 13:38 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Wat voor risico's brengt het rooten met zich mee? Of het installeren van een onofficiele update?
Kom je dan niet meer in de download modus ?quote:Op maandag 2 april 2012 13:43 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
In het ergste geval kan je je toestel bricken. Maar ik heb de mijne nou al ik weet niet hoe vaak geroot en nog nooit problemen gehad.
Durf ik niet te zeggen. Heb het nog niet gehad. Het risico is klein maar wel aanwezig.quote:Op maandag 2 april 2012 13:51 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Kom je dan niet meer in de download modus ?
Waar heb je die nou weer vandaan?quote:Op maandag 2 april 2012 14:42 schreef Co_OL het volgende:
Ik zit nu op een 77% accu na 11 uur en 6 min met ICS 4.0.4
quote:Op maandag 2 april 2012 14:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waar heb je die nou weer vandaan?
quote:Op zondag 1 april 2012 09:27 schreef Co_OL het volgende:
Ik heb nu HyDrOG3N-ICS 31.03 verie 4.0.4 draaien.
Hij is in ieder geval erg snel maar als het goed is heeft Google iets aan de accu duur gedaan
Dan wacht ik wel gewoon voor de updatequote:Op maandag 2 april 2012 13:45 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Gewoon goed inlezen wat je moet doen en het risico is nihil. Lees je niet goed dan kun je je telefoon slopen.
Moet ik nog een andere kernel flashen hiervoor of kan het ook gewoon met de kernel die ik voor 4.0,.3 heb.quote:Op maandag 2 april 2012 14:42 schreef Co_OL het volgende:
Ik zit nu op een 77% accu na 11 uur en 6 min met ICS 4.0.4
staat beschreven op XDA waar de rom staat. Ik moest CWM5 via odin flashen om deze rom te gebruiken.quote:Op maandag 2 april 2012 15:14 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Moet ik nog een andere kernel flashen hiervoor of kan het ook gewoon met de kernel die ik voor 4.0,.3 heb.
Mag het hopen hoe moeilijk kan het namelijk zijn om even een taalpakket te schrijven...quote:Op zondag 1 april 2012 09:21 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Jep
[..]
Misschien werken ze voor Nederland al meteen aan 4.0.4
En hoe zit het met bugs? Al iets aangetroffen?quote:Op maandag 2 april 2012 15:20 schreef Co_OL het volgende:
[..]
staat beschreven op XDA waar de rom staat. Ik moest CWM5 via odin flashen om deze rom te gebruiken.
Oh dacht dat die post niet van jou was, niet goed onthouden.quote:
Rete snel, me contacten waren weg maar die zijn terug via go contacts app, accu bug (13 uur 30% verbruikt :-P). swype mist maar kan je downloaden via swype.com. Voor de rest geen rare dingen gemerkt...quote:Op maandag 2 april 2012 15:54 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
En hoe zit het met bugs? Al iets aangetroffen?
Net geinstalleerd. Krijg e.o.a. chinees toetsenbord.quote:Op maandag 2 april 2012 16:41 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Rete snel, me contacten waren weg maar die zijn terug via go contacts app, accu bug (13 uur 30% verbruikt :-P). swype mist maar kan je downloaden via swype.com. Voor de rest geen rare dingen gemerkt...
ja kan je gewoon instellen. En go contacts installeren ook je contacten uit je sim te kunnen importeren ;-)quote:Op maandag 2 april 2012 16:48 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Net geinstalleerd. Krijg e.o.a. chinees toetsenbord.
Zal wel iets fout doen. Kan niet eens bellen.
Welke Modem gebruik je?quote:Op maandag 2 april 2012 16:41 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Rete snel, me contacten waren weg maar die zijn terug via go contacts app, accu bug (13 uur 30% verbruikt :-P). swype mist maar kan je downloaden via swype.com. Voor de rest geen rare dingen gemerkt...
Je kan het beter niet doen.quote:Op maandag 2 april 2012 21:04 schreef sanger het volgende:
Hoe kan ik de standaard Android versie updaten?
Als ik het doe via 'over het toestel' --> 'software update' dan doet ie het niet. Heb nu 2.3.4 maar er moet al een nieuwere zijn volgens mij.
Wat ik mij kan herinneren, is als je een 'echte' nederlandse versie hebt (qua telefoon), dat het niet OTA (dus over de lucht) geupdate kan worden.quote:Op maandag 2 april 2012 21:04 schreef sanger het volgende:
Hoe kan ik de standaard Android versie updaten?
Als ik het doe via 'over het toestel' --> 'software update' dan doet ie het niet. Heb nu 2.3.4 maar er moet al een nieuwere zijn volgens mij.
Ik neem aan dat de telefoon eerst geroot moet worden hiervoor?quote:Op maandag 2 april 2012 15:20 schreef Co_OL het volgende:
[..]
staat beschreven op XDA waar de rom staat. Ik moest CWM5 via odin flashen om deze rom te gebruiken.
Dat heb je goed aangenomen.quote:Op maandag 2 april 2012 21:53 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de telefoon eerst geroot moet worden hiervoor?
Ik heb een poolse telefoon, en dus al de update (die wel OTA is gekomen) binnen. Na 2 weken werkt het nog steeds prima, 3-4 dagen met de batterij, maar dat kan ook komen omdat ik enkel de telefoon als zakelijk toestel gebruik..quote:
Ja, maar die ander had het over naar 2.3.6 te gaanquote:Op maandag 2 april 2012 21:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb een poolse telefoon, en dus al de update (die wel OTA is gekomen) binnen. Na 2 weken werkt het nog steeds prima, 3-4 dagen met de batterij, maar dat kan ook komen omdat ik enkel de telefoon als zakelijk toestel gebruik..
in dit tempo lijkt het alsof jellybean eerder gaat uitkomenquote:Op maandag 2 april 2012 21:53 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Dit. je kan hem beter niet updaten. Meer bugs en shit. Gewoon wachten op ICS (android 4.xx)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |