Hebben ze gezegt dat ICS voor NEDERLAND in Q1 uitkomt?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:47 schreef Co_OL het volgende:
ICS komt in Q1 2012ehhh morgen begint Q2
Liggen de providers dwars ofzo?
Jepquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:52 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Hebben ze gezegt dat ICS voor NEDERLAND in Q1 uitkomt?
Misschien werken ze voor Nederland al meteen aan 4.0.4quote:Samsung heeft vandaag voor het eerst op wereldwijde schaal bevestigd dat zij de nieuwe Android, 4.0 Ice Cream Sandwich, in het eerste kwartaal van 2012 zal aanbieden voor een aantal Galaxy apparaten – waaronder de Galaxy S2
Ja, en misschien valt Sint Juttemis dit jaar wel op eerste Paasdag.quote:Op zondag 1 april 2012 09:21 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Misschien werken ze voor Nederland al meteen aan 4.0.4
Dan kunnen ze samen paaseieren gaan verstoppenquote:Op zondag 1 april 2012 23:17 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ja, en misschien valt Sint Juttemis dit jaar wel op eerste Paasdag.
Hangende processen, onvoldoende sturing (of verneuking daarvan door root- ) van je sensor aansturing/uitlezing.. pfoe, zoveel verklaringen. Maar goed dat het opgelost isquote:Op maandag 2 april 2012 10:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Had er een custom rom op gezet.. Liep 2 weken als een zonnetje, en toen van de een op de andere dag donderde mijn telefoon in een vreemde reboot-loop.
Startte wel gewoon op, maar na 5 minuten startte het ding dan opnieuw op. Had volgens mij weinig met oververhitting te maken, zo warm was ie niet.
Leeghalen en andere rom erop heeft de boel weer opgelost. Maar was wel vreemd
Het toont weer de onbetrouwbaarheid aan van nerds die die dingen in elkaar zetten.quote:Op maandag 2 april 2012 10:32 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Hangende processen, onvoldoende sturing (of verneuking daarvan door root- ) van je sensor aansturing/uitlezing.. pfoe, zoveel verklaringen. Maar goed dat het opgelost is![]()
:dafuQ: samsung(google) zelf maakt ook fouten (zie random-reboot...)quote:Op maandag 2 april 2012 11:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het toont weer de onbetrouwbaarheid aan van nerds die die dingen in elkaar zetten.
ADW launcher? Nooit van gehoord... Printscreen?quote:Op maandag 2 april 2012 11:51 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ben zelf dik tevreden met ADW-launcher. Zowel op mn tab als s2 doet ie prima werk
https://play.google.com/store/apps/details?id=org.adw.launcherquote:Op maandag 2 april 2012 12:00 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
ADW launcher? Nooit van gehoord... Printscreen?
I see... Lachen man die launchers. Jammer dat ze energie vreten. Schijnt dat ze zuiniger zijn op de nieuwe versie van Android (4)..quote:Op maandag 2 april 2012 12:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
https://play.google.com/store/apps/details?id=org.adw.launcher
Ik heb een Samsung S2... M'n google zegt dat deze app niet goed zal werken op mijn telefoonquote:Op maandag 2 april 2012 12:33 schreef Afwazig het volgende:
Ik gebruik Apex launcher, werkt opzich prima.
Heb jij 4.0.3 al? Hoe dan?quote:Op maandag 2 april 2012 13:19 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb ook een S2 met Android 4.0.3. Werkt prima.
Apex ftw!quote:Op maandag 2 april 2012 11:47 schreef deVerdeler het volgende:
Is die nieuwe versie nou nog steeds niet uit voor op de S2? Damn..!
Wie gebruikt er ook Go Launcher...?
Wat voor risico's brengt het rooten met zich mee? Of het installeren van een onofficiele update?quote:Op maandag 2 april 2012 13:29 schreef Afwazig het volgende:
Heb mijn telefoon geroot, de final versie van ICS zwerft al een week of 2 over het internet. Dus gewoon downloaden en flashen die zooi.
In het ergste geval kan je je toestel bricken. Maar ik heb de mijne nou al ik weet niet hoe vaak geroot en nog nooit problemen gehad.quote:Op maandag 2 april 2012 13:38 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Wat voor risico's brengt het rooten met zich mee? Of het installeren van een onofficiele update?
Gewoon goed inlezen wat je moet doen en het risico is nihil. Lees je niet goed dan kun je je telefoon slopen.quote:Op maandag 2 april 2012 13:38 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Wat voor risico's brengt het rooten met zich mee? Of het installeren van een onofficiele update?
Kom je dan niet meer in de download modus ?quote:Op maandag 2 april 2012 13:43 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
In het ergste geval kan je je toestel bricken. Maar ik heb de mijne nou al ik weet niet hoe vaak geroot en nog nooit problemen gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |