Sorry ik bedoel spelligscheck. Dat zit standaard op ics dacht ik?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:38 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Yes, swipe met autocorrectie. Als dat is wat je zoekt?
En wat is je probleem?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:11 schreef Refurb het volgende:
Wat een bouttelefoon is het ook... Herstart nog gewoon als hij zin derin heeft en sinds het rooten kan ik sommige apps niet installeren en/of updaten.
Bahquote:
had ik ook. Toen batterij eruit gehaald, na een minuut weer terug gedaan. Nu geen last meer van.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:11 schreef Refurb het volgende:
Wat een bouttelefoon is het ook... Herstart nog gewoon als hij zin derin heeft en sinds het rooten kan ik sommige apps niet installeren en/of updaten.
Als dat ding ooit nog komt ja.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:15 schreef _Flea_ het volgende:
Nogmaals: alle reboot en installatieproblemen zijn verdwenen in ICS.
Wordt nu toch wel tijd ja.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als dat ding ooit nog komt ja.
Waarom is Nederland altijd als laatste aan de beurt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wordt nu toch wel tijd ja.
Die hebben we straks eerder dan ICSquote:
Deze manquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:08 schreef _Flea_ het volgende:
Resurrection 1.0 is meesterlijk. Installeer die en je hebt een hele snelle en zuinige ROM.
Neup djze s bter/quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:28 schreef Daarnaast het volgende:
Us de camera kwaliteit met resoractione rom even gied als de stock rom?
Nou, het staat erop. Werkt werkelijk heerlijk!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:48 schreef Reemi het volgende:
Ik ga maar weer eens een poging doen met ICS. Kijken of het nu wél bevalt.
Ik heb unbranded.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:47 schreef Co_OL het volgende:
ICS komt in Q1 2012ehhh morgen begint Q2
Liggen de providers dwars ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |