abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109653013
quote:
17s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:26 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Het gekke is dat als ik naar geheugenverbruik>sd kaart ga er wel wat apps opstaan maar als ik op de app klik staat er verpl naar sd-kaart ipv verpl naar telefoon :?
Hoe kan ik mijn contacten trouwens naar de sim/telefoon kopiëren want die staan ook op de sd kaart?

Ik vind het een te gekke telefoon maar hij is pas 4 dagen oud en nu al gezeik ermee :N
- ga naar contacten --> linksonder je soft-key (menu) en dan Importeren/exporteren.

- Omdat je niet naar "telefoon" kan selecteren, het is INTERN en EXTERN sd :+ voor de handig.

En ik ben er zeker van, dat als je hem eenmaal gewend bent, en de update (ooit eens :') ) komt naar ICS dat je niets anders meer zal willen!
pi_109653162
quote:
99s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:32 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

- ga naar contacten --> linksonder je soft-key (menu) en dan Importeren/exporteren.

- Omdat je niet naar "telefoon" kan selecteren, het is INTERN en EXTERN sd :+ voor de handig.

En ik ben er zeker van, dat als je hem eenmaal gewend bent, en de update (ooit eens :') ) komt naar ICS dat je niets anders meer zal willen!
Thnx, als hij stopt met uitvallen ben ik zeker tevreden :)
pi_109653374
quote:
17s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:36 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Thnx, als hij stopt met uitvallen ben ik zeker tevreden :)
Met de update zou hij sowieso stoppen met uitvallen. Bij mij heeft het geholpen om mijn microSD kaart volledig te verwijderen :') nu reboot hij niet meer.
Bij andere helpt het om als je je telfoon niet gebruikt je WIFI uit te zetten.. Ik heb genoeg aan de 8-12 gb intern, voor nu, en draai ICS dus kan mijn kaartje er terug in steken als ik wil :9
pi_109654118
quote:
99s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:40 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Met de update zou hij sowieso stoppen met uitvallen. Bij mij heeft het geholpen om mijn microSD kaart volledig te verwijderen :') nu reboot hij niet meer.
Bij andere helpt het om als je je telfoon niet gebruikt je WIFI uit te zetten.. Ik heb genoeg aan de 8-12 gb intern, voor nu, en draai ICS dus kan mijn kaartje er terug in steken als ik wil :9
Hmm maar ik vind een SD zo makkelijk, alle gegevens teminste redelijk veilig voor als er iets aan het toestel komt. En wifi gebruik ik veel... Ik vind dat wel twee essentiele dingen voor een telefoon en ik zou wel balen als ik een van die twee op zou moeten geven om te voorkomen dat hij uitvalt. Maar misschien is mij SD kaart ook wel beschadigd. Toen ik trouwens gewoon op de telefoon updates zoeken heb gedaan vond hij geen updates, wat is de nieuwste android versie?
pi_109654200
quote:
17s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:58 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Hmm maar ik vind een SD zo makkelijk, alle gegevens teminste redelijk veilig voor als er iets aan het toestel komt. En wifi gebruik ik veel... Ik vind dat wel twee essentiele dingen voor een telefoon en ik zou wel balen als ik een van die twee op zou moeten geven om te voorkomen dat hij uitvalt. Maar misschien is mij SD kaart ook wel beschadigd. Toen ik trouwens gewoon op de telefoon updates zoeken heb gedaan vond hij geen updates, wat is de nieuwste android versie?
De orriginele updates van Samsung, of het toestel " geholpen " met updaten ? :+

Ik geloof dat Samsung nu op 2.3.6 zit (correct me if i'm wrong anyone)
  donderdag 29 maart 2012 @ 15:01:13 #81
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_109654231
quote:
99s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:00 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Jah 2.3.6. Binnenkort ICS 4.0 en dan moet het over zijn.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_109654247
En je hebt gelijk, dit had al heel lang opgelost moeten zijn :) maar test eens, kijk eens wat het is. En dan kan je nog kiezen of je er mee gaat leren leven, of de SD er uit laat, of wifi uit (en dan maar via 3G)

Tevens, als je een keer per week (of per 2 dagen) tijdens het computeren thuis een backup laat maken van je telefoon via KIES gaat het ook prima ;)
pi_109654254
quote:
99s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:00 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Ik ben niet thuis dus ik heb nog niet kunnen kijken bij KIES maar k bedoelde bij instellingen>over het toestel> updates
2.3.6 heb ik erop
pi_109654264
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:01 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Jah 2.3.6. Binnenkort ICS 4.0 en dan moet het over zijn.
Binnenkort :') __!

Niets negatiefs naar jou, maar die tijdsspanne van Samsung ben ik nu niet meer zo zeker van. :+
pi_109654290
Je zou toch zeggen dat dat 'binnenkort' al een tijd verstreken is..
pi_109654309
quote:
99s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:01 schreef Prof_Hoax het volgende:
En je hebt gelijk, dit had al heel lang opgelost moeten zijn :) maar test eens, kijk eens wat het is. En dan kan je nog kiezen of je er mee gaat leren leven, of de SD er uit laat, of wifi uit (en dan maar via 3G)

Tevens, als je een keer per week (of per 2 dagen) tijdens het computeren thuis een backup laat maken van je telefoon via KIES gaat het ook prima ;)
Dus het is echt of sd eruit of wifi uit en dan valt ie niet meer uit? Heb de wifi vandaag trouwens uit gehad en alsnog viel hij uit..

Ik heb niet genoeg geheugen op de telefoon om zonder sd kaart te werken.
  donderdag 29 maart 2012 @ 15:04:24 #87
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_109654356
quote:
99s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:02 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Binnenkort :') __!

Niets negatiefs naar jou, maar die tijdsspanne van Samsung ben ik nu niet meer zo zeker van. :+
Ik bedoel hier ook "samsungs" binnenkort mee he. D.w.z een jaar.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_109654391
klopt het trouwens dat je geen wifi verbinding kan maken als er een wep verbinding is?
pi_109654894
Samsung ff gebeld en ze zijn vergeten om deze versie, gingerbread?, te testen met een sd-kaart.... Daar ligt dus ook echt het probleem en het is onwaarschijnlijk dat apps problemen geven. Ik moest het toestel maar gebruiken zonder kaart totdat ICS uit komt. Die is nu in Engeland en Duitsland uit en ze verwachten dat hij zeker dit jaar hier uitkomt..

Nou even maar een oplossing zoeken en proberen dat ik zoveel mogelijk gebruik kan maken van het interne telefoongeheugen :)
  donderdag 29 maart 2012 @ 15:19:08 #90
302853 themole
graaft totaal door.
pi_109655017
quote:
17s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:16 schreef Audreyoot het volgende:
Samsung ff gebeld en ze zijn vergeten om deze versie, gingerbread?, te testen met een sd-kaart.... Daar ligt dus ook echt het probleem en het is onwaarschijnlijk dat apps problemen geven. Ik moest het toestel maar gebruiken zonder kaart totdat ICS uit komt. Die is nu in Engeland en Duitsland uit en ze verwachten dat hij zeker dit jaar hier uitkomt..

Nou even maar een oplossing zoeken en proberen dat ik zoveel mogelijk gebruik kan maken van het interne telefoongeheugen :)
Hij zou de komende maand al uitkomen in NL als ik de geruchten moet geloven. :')

Wat een mensen aan de telefoon. Overigens is hun 'oplossing' geen oplossing, omdat hun een fout maken moet jij het zonder een functie van je telefoon doen. :')
Niet altijd serieus
  donderdag 29 maart 2012 @ 15:21:20 #91
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_109655103
Dit jaar _O-
Zijn de Duke Nukem forever programmeurs bij samsung gaan werken soms? :')
pi_109655216
quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:19 schreef themole het volgende:

[..]

Hij zou de komende maand al uitkomen in NL als ik de geruchten moet geloven. :')

Wat een mensen aan de telefoon. Overigens is hun 'oplossing' geen oplossing, omdat hun een fout maken moet jij het zonder een functie van je telefoon doen. :')
Ja een andere optie is om alles terug te sturen en het abo opnieuw af te sluiten (omdat het binnen 8 dagen is) maar dan ben je ook weer 10 werkdagen verder, heb ik niet echt zin in als ik eerlijk ben. Maar je hebt gelijk, het apparaat is hartstikke duur en dan mag je wel verwachten dat er een fatsoenlijke oplossing komt.
  donderdag 29 maart 2012 @ 15:30:08 #93
302853 themole
graaft totaal door.
pi_109655490
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:21 schreef Daywalk3r het volgende:
Dit jaar _O-
Zijn de Duke Nukem forever programmeurs bij samsung gaan werken soms? :')
Lijkt het wel op, ze zijn volgensmij ook op de Nederlandse vertaling gezet. :P
Niet altijd serieus
pi_109655627
quote:
17s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:03 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Dus het is echt of sd eruit of wifi uit en dan valt ie niet meer uit? Heb de wifi vandaag trouwens uit gehad en alsnog viel hij uit..

Ik heb niet genoeg geheugen op de telefoon om zonder sd kaart te werken.
Hmm, ja of wat ik eerder genoemd heb, even je SD kaartje een ander format geven, misschien dat dat helpt (maar sowieso geen apps op SD zetten ) hoop dat het werkt ;(

Waarom heb je zoveel opslag nodig dan ? (8 gig + ? ) als ik zo vrij mag zijn.
pi_109655724
quote:
17s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:16 schreef Audreyoot het volgende:

" vergeten " te testen :') ze zouden ze af moeten schieten. :r wat een debiel excuse.

maar het is WEL waarschijlijk dat sommige apps problemen geven, als deze op de sd kaart staan ;) en na een tijdje data opvragen, en je telefoon is in standby of iets, denk dat dat het probleem geeft, het niet kunnen bereiken van de SD doordat hij in slaapstand is, hij slaat in paniek, en denkt weetje wat ik reboot gewoon :+
pi_109656059
quote:
99s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:32 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Hmm, ja of wat ik eerder genoemd heb, even je SD kaartje een ander format geven, misschien dat dat helpt (maar sowieso geen apps op SD zetten ) hoop dat het werkt ;(

Waarom heb je zoveel opslag nodig dan ? (8 gig + ? ) als ik zo vrij mag zijn.
Omdat ik wat muziek en video's erop heb staan :) Heb altijd het idee dat de gsm sneller is dan dat je dit op intern geheugen zet of is dit onzin?

quote:
99s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:35 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

" vergeten " te testen :') ze zouden ze af moeten schieten. :r wat een debiel excuse.

maar het is WEL waarschijlijk dat sommige apps problemen geven, als deze op de sd kaart staan ;) en na een tijdje data opvragen, en je telefoon is in standby of iets, denk dat dat het probleem geeft, het niet kunnen bereiken van de SD doordat hij in slaapstand is, hij slaat in paniek, en denkt weetje wat ik reboot gewoon :+
Nouja het gekke is dus als ik bij opslag bij de SD kaart sta ik daar een aantal apps zie staan maar als ik dan de app aanklik kan ik alleen verplaatsen naar SD kaart kiezen ipv verplaatsen naar telefoon terwijl ze wel bij de SD kaart opslag staan?
  donderdag 29 maart 2012 @ 16:15:41 #97
8369 speknek
Another day another slay
pi_109657730
quote:
99s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:18 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Zorg er even voor dat er geen apps op je SD kaartje staan. En toch zo snel mogelijk updaten :)
Nee ook niet. Misschien moet ik hem gewoon opnieuw opstarten, of ligt het aan de router..

quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:19 schreef themole het volgende:

[..]

Hij zou de komende maand al uitkomen
"al" :').
Vanavond maar rooten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_109658796
hé in het htc sensation topic hebben ze een update van ICS, staat dit los van samsung?
pi_109659142
quote:
17s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:42 schreef Audreyoot het volgende:
hé in het htc sensation topic hebben ze een update van ICS, staat dit los van samsung?
Yep, staat los :(
pi_109659205
quote:
99s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:51 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Yep, staat los :(
Dammit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')