Jij snapt het.quote:Op maandag 2 april 2012 21:55 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja, maar die ander had het over naar 2.3.6 te gaanniet flashen (of legaal) naar 4.03 te gaan
Een update naar 2.3.6 is het zelfde als een downgrade
in dit geval wel aangezien die .6 echt ruk is en samsung hem zelfs niet meer uitgeeft, .4 daar in tegen draait goedquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij snapt het.En van .4 naar .6 is toch geen downgrade. :'0
Wel met alle reboots die je krijgtquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij snapt het.En van .4 naar .6 is toch geen downgrade. :'0
.4 (4.0.4) draait idd erg goedquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:59 schreef netolk het volgende:
[..]
in dit geval wel aangezien die .6 echt ruk is en samsung hem zelfs niet meer uitgeeft, .4 daar in tegen draait goed
Heb een auto radio dus gebruik me tel voor muziek nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:49 schreef _Flea_ het volgende:
Die heb ik er nu op staan, alleen is mijn muziek ontoegankelijk geworden. Komt omdat dit nu staat in mnt/emmc.
Kan ik dit aanpassen?
Laat ik het anders zeggen, alle files zijn ontoegankelijkquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:51 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Heb een auto radio dus gebruik me tel voor muziek niet
quote:GT-I9100 I9100XWLP4 2012 March I9100LUXLP1 Luxembourg
Had ik de eerste keer ook, Maar ik had hem er niet genoeg in geduwdquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:07 schreef Harajuku. het volgende:
Ik deed voor het eerst sinds ik deze telefoon heb de oordoppen erin, maar hij speelt de muziek via de speakers. Dus nu mijn domme vraag, hoe krijg ik het via de doppen
Nee hoor, dat was drie weken geleden ook alquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:57 schreef deVerdeler het volgende:
Ik moest mijn kies updaten.. wellicht een teken dat die update voor S2 er aan komt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |