quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:21 schreef LompeHork het volgende:
Oh ja, dat ben ik, sorry, ik neem hem wel weer mee naar huis.
U kunt uw kleine hier vinden: HELP! Ik ben mijn moeder kwijt geraakt!quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:21 schreef LompeHork het volgende:
Oh ja, dat ben ik, sorry, ik neem hem wel weer mee naar huis.
Ja meneer, ik zal hem even tot de orde roepen daar, bedankt voor de informatie!quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:24 schreef remlof het volgende:
[..]
U kunt uw kleine hier vinden: HELP! Ik ben mijn moeder kwijt geraakt!
Wel beter op 'm letten de volgende keer hè?
Vat?quote:
Ga een weg, rare kwibus. Men heeft het wel eens over een 'klap van de molen gehad' maar volgens mij is bij jou gewoon echt de hele molen op je kop gevallen ofzo.quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:28 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ga een weg, rare kwibus. Men heeft het wel eens over een 'klap van de molen gehad' maar volgens mij is bij jou gewoon echt de hele molen op je kop gevallen ofzo.
of de twin-towersquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:28 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ga een weg, rare kwibus. Men heeft het wel eens over een 'klap van de molen gehad' maar volgens mij is bij jou gewoon echt de hele molen op je kop gevallen ofzo.
man bij busquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:37 schreef ConscienceNL het volgende:
kan ik hier een klacht deponeren over ONZ
?
nou ik vind dat er de laatste tijd teveel bagger in ONZ is topics die zonder enige moeite in elkaar geflanst worden
Ik stem voor het ruilen van je DM van voor een forum banquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:35 schreef computerprobleem het volgende:
Smegmanus ik kan niet reageren op je DM want heb onterecht DM/PM ban (reden was dat ik een groot potentieel politiek briljant gevaar was voor het voortbestaan van de Wereld en niet meer mocht communiceren).
Maar ik zal liev zijn de komende paar dagen oke? Oke. Kusje en niet boos doen.
Gr gr,
Kompjoeter Probleempjen
Alle kwaliteitsbagger zou gecentraliseerd kunnen worden in een 24/7-bagger, dat scheelt weer topics in onz die vanaf het begin al bagger zijn of topics die verbaggerd worden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:37 schreef ConscienceNL het volgende:
kan ik hier een klacht deponeren over ONZ
?
nou ik vind dat er de laatste tijd teveel bagger in ONZ is topics die zonder enige moeite in elkaar geflanst worden
ook niet het proberen waard ?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:24 schreef remlof het volgende:
Het werkt niet, weten wij uit ervaring. Users openen nou eenmaal liever hun eigen baggertopic dan in een centraal topic te posten.
Dat bagger centraliseren was ook niet echt een serieus argument. Ik heb al meerdere agumenten aangegeven waarom NB best een fulltime reeks kan worden. Alle andere reeksen zijn niet beperkt in tijd, nu is nachtbagger uitgevonden om de nachtelijke bagger op 1 plek te houden, want snachts zijn er doorgaans geen/minder mods en dan liep het de spuigaten uit.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:24 schreef remlof het volgende:
Het werkt niet, weten wij uit ervaring. Users openen nou eenmaal liever hun eigen baggertopic dan in een centraal topic te posten.
NB is niet enkel een slowchat, het is een combinatie van alles wat bagger inhoudt. Zie het als het equivalent van een after/chillsessie met genoeg drugs waar de gesprekken ook van diep filosofisch naar bedroevend laag niveau gaan. En dan wat grappen tussendoor, eventueel een leuk plaatje/filmpje/wat muziek of zo. En dan nog discussies die spontaan gestart wordenquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:26 schreef Faux. het volgende:
Nachtbagger moet je lekker zo laten. Als je er een vaste reeks van maakt dan wordt het net zoals alle andere SC's en daar zijn er in ONZ al honderd van.
Mwah, elke nacht gaan er ook wel meestal 2 a 3 topics door heen.... dus denk dat je sowieso telkens bij een nieuw deel van de bagger-reeks al weer met een schone lei zal beginnenquote:Vroeger vond ik het fijne van de Nachtbagger dat je gewoon kon inspringen, en iedereen elke nacht met een schone lei begon.
Natuurlijk wel. Ik stel helemaal niet voor om een nieuwe reeks te maken, ik stel voor om de al bestaande nachtbagger in zijn volledige glorie en awsomeness gewoon altijd open te laten zijn ipv maar 6 uur per dag.quote:Maak je er een reeks van, heb je dat niet
Daar komt voor in de plaats dat je kan lapo-huntenquote:en komt Pierenjan niet aan z'n dagelijkse pleziertje toe door het topic om precies 00:00 te openen.
Lees mijn definitie van bagger. Ik noem het een verheven kunstvorm op FOK!quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:34 schreef JohannesKozijn het volgende:
nachtbagger moet gewoon een sc zijn waar je willekeurige posts zoals "hefvguefwvhefbehfibvefwi" en "godverdomme" moet kunnen posten. Kwaliteit hoeft naar mij idee niet. Vreemd gedoe hoort gewoon bij de nacht.
Mag ik vragen wat de uiteindelijke berederingen is om dit verzoek te weigeren?quote:
Ja, we zien het niet zitten omdat:quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:15 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat de uiteindelijke berederingen is om dit verzoek te weigeren?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:25 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja, we zien het niet zitten omdat:
a) het eigenlijk gewoon een extra SC is en we al genoeg SC's hebben.
b) UDOWO ook al een soort van dagbagger is.
c) de lol er denk ik snel vanaf is.
Gast, kan ik het helpen dat ik bij het aanmaken van dit account geen inspiratie had.quote:Op woensdag 11 april 2012 01:00 schreef Oerbeer het volgende:
Oh. Maar maar TS deed het niet om de bejaarden, maar om zijn zo 'geheiligde' voetbal. Ik geef TS een ruziebak hier: 'FeyenOord/pSv/AjaX/AdO' < kill hier. Vrede in ONZ!. Wat geniaal!
Sorry, maar je username.quote:Op woensdag 11 april 2012 01:09 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Gast, kan ik het helpen dat ik bij het aanmaken van dit account geen inspiratie had.Kijk maar in mijn pohi, als je ziet hoeveel ik om voetbal geef. Tijdje zelfs 'gematigde fan' als ondertitel gehad om dit soort reacties te voorkomen. En grappig uit de hoek komen, je komt nog niet eens in de buurt.
Nja, kan gebeuren natuurlijk. Denk er wel over om me aan een kloon te wagen, zelfs in SES gingen ze een keer bashen op mijn username.quote:Op woensdag 11 april 2012 01:18 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Sorry, maar je username.Oke man. Oke.
Terechtquote:Op woensdag 11 april 2012 01:34 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nja, kan gebeuren natuurlijk. Denk er wel over om me aan een kloon te wagen, zelfs in SES gingen ze een keer bashen op mijn username.
Meid, het is verschrikkelijk.quote:Op woensdag 11 april 2012 05:42 schreef Morgen- het volgende:
JohannesKozijn Post niet in vijf woorden in het 'post hier in 5 woorden'- topic
Edit: en michhas ook niet
We overwegen ze te fusillerenquote:Op woensdag 11 april 2012 05:42 schreef Morgen- het volgende:
JohannesKozijn Post niet in vijf woorden in het 'post hier in 5 woorden'- topic
Edit: en michhas ook niet
Welke strijd?quote:Op woensdag 11 april 2012 11:56 schreef Plastic_zak het volgende:
Hoe gaat het met de strijd tussen smegmanus en computerprobleem?
flikker eens op met dat infantiele leider gelul van die homofiele holocaustprobleemquote:Op woensdag 11 april 2012 14:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jij bent een van zijn politieke vijanden toch?
Dat is alleen wat het stemmetje in het hoofd van computerprobleem zegtquote:Op woensdag 11 april 2012 14:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jij bent een van zijn politieke vijanden toch?
Bagger, zo veel baggerquote:Op donderdag 12 april 2012 20:14 schreef andreas612 het volgende:
wel weer pareltjes dit
vraag deze eckte mooiboy alles
Heb je een rotdag?
Wij kunnen geen verwijderde topics zien helaas.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:40 schreef weijer02 het volgende:
Goeiemorge!
Ik open net een topic over gataar.nl. Volgens mij heeft een mod em er meteen afgehaald...
Ik neem aan omdat men dacht dat het reclame was?? De website die ik linkte en bijstaande tekst die ik postte gaan over een website die doet alsof ze een rijschool zijn, het is dus een grap...er wordt niet werkelijk rijles aangeboden op de site.
Als er een andere reden was voor het verwijderen hoor ik het graag.
Ja, pagina vernieuwen en 't topic is weg, dan heb je er geen last meer van.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:35 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
heeft dit te maken met Computerfoutje en één van zijn kutreactiestopics?
dat is een andere user, die zal er wel wat van zeggen als hij het vervelend zou vindenquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie is dat in de UI van JohannesKozijn ?
Ziet er verdacht veel uit als een poging iemand voorschut te zetten.
Stuur hem een PM/DM zou ik zeggenquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Triest gedoe dus., come on people dit is al eerder uit de hand gelopen.
Verwijderd.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie is dat in de UI van JohannesKozijn ?
Ziet er verdacht veel uit als een poging iemand voorschut te zetten.
van wie heb jij een ui??quote:
Nee en jij danquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
van wie heb jij een ui??
dat kan ook niet hoor
Is geen sc hier he, hop hop terug naar pol jijquote:
Steven je weet zelf hoe zo iets uit de hand is gelopen. Geintje is leuk maar moet wel voor iedereen leuk zijn.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
van wie heb jij een ui??
dat kan ook niet hoor
Die vijf minuten maken toch geen ruk uit.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:12 schreef JohannesKozijn het volgende:
Waarom worden die pre-nachtbagger topics eigenlijk geaccepteerd? Het zou toch een regel moeten zijn dat nachtbagger 's nachts geopend word en niet om bijv. 23:56 ???
Dat is dan een licht autistisch trekje van jequote:Op zaterdag 14 april 2012 17:27 schreef JohannesKozijn het volgende:
En dan doe ik zo mijn best om op precies 0:00:00 nachtbagger te openen.
Ja en dat is dus belachelijk want dan krijg je dat er precies om 00:00 tig worden geopend. En dat is alleen maar meer werk voor ons.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:27 schreef Dimens het volgende:
Vroeger was het de lol om precies 0:00 een nachtbagger topic te openen en als je dan 23:59:59 een opende, werd deze gewoon gesloten.
dit dusquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:27 schreef Dimens het volgende:
Vroeger was het de lol om precies 0:00 een nachtbagger topic te openen en als je dan 23:59:59 een opende, werd deze gewoon gesloten.
Maar dat was wel leuk. Ooit eens voorgesteld om van nachtbagger een SC te maken maar dat wilde Yvonne niet omdat dan het leukste van nachtbagger weg was; het proberen te openen van een topic om precies 0:00:00 en niet eerder.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en dat is dus belachelijk want dan krijg je dat er precies om 00:00 tig worden geopend. En dat is alleen maar meer werk voor ons.
Als dat het leukste van de NB is kunnen we het om 00:01 dus wel weer dichtgooien?quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar dat was wel leuk. Ooit eens voorgesteld om van nachtbagger een SC te maken maar dat wilde Yvonne niet omdat dan het leukste van nachtbagger weg was; het proberen te openen van een topic om precies 0:00:00 en niet eerder.
Ga vooral je gang.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Als dat het leukste van de NB is kunnen we het om 00:01 dus wel weer dichtgooien?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Als dat het leukste van de NB is kunnen we het om 00:01 dus wel weer dichtgooien?
Pffft dat merkt dat wijf toch niet jonguh.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
van wie heb jij een ui??
dat kan ook niet hoor
lol jongeh ik heb ooit een Middagbagheur topic geopend die niet werd gesloten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:27 schreef JohannesKozijn het volgende:
En dan doe ik zo mijn best om op precies 0:00:00 nachtbagger te openen.
Nee, geen nieuwe SC's.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
lol jongeh ik heb ooit een Middagbagheur topic geopend die niet werd gesloten.
Dusch laten we een Middagbagheur SC opstarten is wel gezellgi gr gr Mods mee eens?![]()
Dat bestaat dus al.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
lol jongeh ik heb ooit een Middagbagheur topic geopend die niet werd gesloten.
Dusch laten we een Middagbagheur SC opstarten is wel gezellgi gr gr Mods mee eens?![]()
WTF ???quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Pffft dat merkt dat wijf toch niet jonguh.
Ik ben het zelluf, je weets , ironiequote:
Het is mind control gquote:Op zondag 15 april 2012 11:09 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarom is er geen nieuw udowu deel? en als ik op open nieuw deel klik krijg ik te zien dat er al een is.
Ja iddquote:Op zondag 15 april 2012 11:09 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarom is er geen nieuw udowu deel? en als ik op open nieuw deel klik krijg ik te zien dat er al een is.
kusquote:Op zondag 15 april 2012 11:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dubbel topic, reeks in de war, nu weer goed..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |