Wat als er internet was in de middeleeuwen? Ooit had ik hier een topic over gezien en hij was geweldig, je moet een sub forum kiezen en dan een topic bedenken dat in de middeleeuwen voor zou kunnen komen, zoals:
[KLB] Beulen die te lang doen over onthoofden
[CUL] Geit met kippenvleesch recept
[CUL] Mijn favoriete drankje: een emmer geitenmelk
[TRU] Is de wereld echt rond?!
[ Bericht 1% gewijzigd door Skillstorm op 11-04-2012 11:50:16 ]
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende: Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende: Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
[F&L]Ik ben behekst... wat te doen... [W&T]Goud maken uit de 4 elementen, ik heb een nieuwe methode.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani) My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage Water: ijskoud de hardste - Gehenna
[TTK] Gezocht mooie zware boekenkist, voor ontsnappingspoging
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani) My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage Water: ijskoud de hardste - Gehenna