Als dat het leukste van de NB is kunnen we het om 00:01 dus wel weer dichtgooien?quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar dat was wel leuk. Ooit eens voorgesteld om van nachtbagger een SC te maken maar dat wilde Yvonne niet omdat dan het leukste van nachtbagger weg was; het proberen te openen van een topic om precies 0:00:00 en niet eerder.
Ga vooral je gang.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Als dat het leukste van de NB is kunnen we het om 00:01 dus wel weer dichtgooien?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Als dat het leukste van de NB is kunnen we het om 00:01 dus wel weer dichtgooien?
Pffft dat merkt dat wijf toch niet jonguh.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
van wie heb jij een ui??
dat kan ook niet hoor
lol jongeh ik heb ooit een Middagbagheur topic geopend die niet werd gesloten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:27 schreef JohannesKozijn het volgende:
En dan doe ik zo mijn best om op precies 0:00:00 nachtbagger te openen.
Nee, geen nieuwe SC's.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
lol jongeh ik heb ooit een Middagbagheur topic geopend die niet werd gesloten.
Dusch laten we een Middagbagheur SC opstarten is wel gezellgi gr gr Mods mee eens?![]()
Dat bestaat dus al.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
lol jongeh ik heb ooit een Middagbagheur topic geopend die niet werd gesloten.
Dusch laten we een Middagbagheur SC opstarten is wel gezellgi gr gr Mods mee eens?![]()
WTF ???quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Pffft dat merkt dat wijf toch niet jonguh.
Ik ben het zelluf, je weets , ironiequote:
Het is mind control gquote:Op zondag 15 april 2012 11:09 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarom is er geen nieuw udowu deel? en als ik op open nieuw deel klik krijg ik te zien dat er al een is.
Ja iddquote:Op zondag 15 april 2012 11:09 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarom is er geen nieuw udowu deel? en als ik op open nieuw deel klik krijg ik te zien dat er al een is.
kusquote:Op zondag 15 april 2012 11:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dubbel topic, reeks in de war, nu weer goed..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |