*kijkt*quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:01 schreef Oceanview het volgende:
Oeh nieuwe foto's in het fobo van uft
Ik zat gisteren 3fm te luisteren en toen kwam zij er weer op met dr kutstem. Radio meteen uitgezet.quote:
Hoezo weer?quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:45 schreef pimmetje2010 het volgende:
Is P_Z weer naar een feestje ofzo?
Gister was hij ook naar een feestjequote:Op zaterdag 14 april 2012 17:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik zat gisteren 3fm te luisteren en toen kwam zij er weer op met dr kutstem. Radio meteen uitgezet.
[..]
Hoezo weer?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:48 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Gister was hij ook naar een feestje
waarom al die haatquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:40 schreef Spouwerranger het volgende:
Ben je op reis in China, ga je topics openen
Geeft niet hoorquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
waarom al die haat
ik heb verdomme de hele dag gelopen, ben kankermoe, kijk m'n mail even door 's avonds en vervolgens omdat ik toevallig lapo heb en topique open krijg ik weer commentaar. Leuk wel.
Mja, je snapt zelf ook wel hoe het overkomt, he.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
waarom al die haat
ik heb verdomme de hele dag gelopen, ben kankermoe, kijk m'n mail even door 's avonds en vervolgens omdat ik toevallig lapo heb en topique open krijg ik weer commentaar. Leuk wel.
Serieus?quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mja, je snapt zelf ook wel hoe het overkomt, he.
Jawel moe enzo maar okquote:
even kijken of je al nieuwe fotos op je tumblr hebquote:
Haha fokken terwijl je in china zit xddDDDquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:05 schreef Boterbartje het volgende:
Nu gaan slapen dan maar, aangezien het toch verkeerd overkomt dat ik even op fok ga voor het slapen gaan.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:38 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
*kijkt*
Welgeteld 1 nieuwe foto in dr fotoboek met studded heels
Slaap lekker Bartjuhquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:05 schreef Boterbartje het volgende:
Nu gaan slapen dan maar, aangezien het toch verkeerd overkomt dat ik even op fok ga voor het slapen gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |