ahahahaquote:
nedermemequote:
kijk normaal post je stront en wordt ik depressief van je, maar nu moes ik hardop lachenquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:32 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
kijk normaal post je stront en wordt ik depressief van je, maar nu moes ik hardop lachen
Werd je raar aangekeken?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:32 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
kijk normaal post je stront en wordt ik depressief van je, maar nu moes ik hardop lachen
En jij bent ?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:32 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
moeten werken voor je geldquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:35 schreef Anon4c het volgende:
[..]
En jij bent ?
AH zegt al weer genoegWaarschijnlijk een vakkenvuller ofzo
stal ik zou mijn nek zodaning gebroken hebben dat ik nooit meer kan lopen en een rolstoel zou geen optie zijnquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:37 schreef Anon4c het volgende:
[..]
Dat moet je zobiezo, anders ben je een gore uitkeringstrekker
Werken
Dan ben je een uitkeringstrekker, maar niet goor.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
stal ik zou mijn nek zodaning gebroken hebben dat ik nooit meer kan lopen en een rolstoel zou geen optie zijn
ben ik dan nog steeds een gore uitkeringstrekker
sneu geval jijquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:40 schreef Anon4c het volgende:
[..]
Dan ben je een uitkeringstrekker, maar niet goor.
Goor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |