Van Gijsbert K(r)amerquote:Op maandag 26 maart 2012 20:07 schreef Norrage het volgende:
Dit gast weer zon 5 sterren Volkskrant recensie worden...,.,
Mevrouw Westrik vond een opmerking over teken en waar die graag verblijven nogal humoristisch.quote:
de vader van thomas bergequote:
Inderdaad. Mensen die naar dit soort gejank luisteren.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:09 schreef eriksd het volgende:
Om te janken weer. Saaie gejengel elke keer.
Toch lijkt Hans me ook wel een toffe peer.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:09 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ja, Klok lijkt me 100x sympathieker dan Kazan.
Tja, wat moet je nog verzinnen? Ze hebben alles al laten verdwijnen, tot vliegtuigen aan toe.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:11 schreef waxmask het volgende:
Maar echt progressie is er niet meer in de illusionisten wereld wel?
Copperfield die hele boten liet verdwijnenquote:Op maandag 26 maart 2012 20:11 schreef waxmask het volgende:
wat een vrek.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:11 schreef Cynix ® het volgende:
Hij woont toch nog in het tuinhuisje bij zijn moeder?
Die werkte alleen op TV...scherm volledig wegdraaien.....quote:Op maandag 26 maart 2012 20:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Copperfield die hele boten liet verdwijnen
http://www.dumpert.nl/med(...)ned_medicijnman.htmlquote:Op maandag 26 maart 2012 20:11 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Toch lijkt Hans me ook wel een toffe peer.
quote:Op maandag 26 maart 2012 20:12 schreef Modus het volgende:
Boeiend onderwerp dit hmhaha snappen jullie hem?.
Alleen kon Steve zijn ziekte niet weggoochelen.quote:
Weinig, maar dat is ook de magie van het goochelen. Er zijn wel nieuwe trucs, met voornamelijk op het gebied van telefoons en tablets.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:11 schreef waxmask het volgende:
Iedereen een iPad laten kopen is wel de grootste truc.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
Weinig, maar dat is ook de magie van het goochelen. Er zijn wel nieuwe trucs, met voornamelijk op het gebied van telefoons en tablets.
Niet iedereen hadden we eerder al vastgesteldquote:Op maandag 26 maart 2012 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Iedereen een iPad laten kopen is wel de grootste truc.
Ik zal jou eens weglaten!quote:Op maandag 26 maart 2012 20:13 schreef Karina het volgende:
dat laatste had je weg moeten laten oliebol.
Heel Gallië?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet iedereen hadden we eerder al vastgesteld
maurice de hond is meer een goochelaar met zetelsquote:Op maandag 26 maart 2012 20:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
Weinig, maar dat is ook de magie van het goochelen. Er zijn wel nieuwe trucs, met voornamelijk op het gebied van telefoons en tablets.
Hij is tot rugridder geslagen.quote:
heb je wel een piemeltje dan ?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]hoe wil je dat doen? Laat Hans Klok maar langskomen dan
Andrélon is zijn vriend.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:17 schreef Elusive het volgende:
wel een hoog wapperende haren in een grote ventilator gehalte
mijn gedachte jaquote:Op maandag 26 maart 2012 20:17 schreef wdn het volgende:
Nou zakt hij door het ijs. Ben Stiller heeft nog nooit een goede film gemaakt.
Dat is de truuk natuurlijkquote:Op maandag 26 maart 2012 20:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Toch lijkt het nu met haarlak vastgeplakt te zitten....
Wie zit er door heen?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:19 schreef Cynix ® het volgende:
Matthijs zit ook door zijn aandachtscurve heen.
Hij moest afronden zat die kut van de redactie in zijn oor te tetteren....quote:Op maandag 26 maart 2012 20:19 schreef Cynix ® het volgende:
Matthijs zit ook door zijn aandachtscurve heen.
quote:
En op rtl5. Staan allemaal op internet.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:19 schreef Elusive het volgende:
eerder had je op SBS6 altijd zo'n programma die al die magic truukjes ontmaskerde, sinds dien kan ik er niet meer naar kijken
Goochelaars ontmaskerdquote:Op maandag 26 maart 2012 20:19 schreef Elusive het volgende:
eerder had je op SBS6 altijd zo'n programma die al die magic truukjes ontmaskerde, sinds dien kan ik er niet meer naar kijken
Goochelaars Ontmaskerdquote:Op maandag 26 maart 2012 20:19 schreef Elusive het volgende:
quote:Op maandag 26 maart 2012 20:17 schreef wdn het volgende:
Nou zakt hij door het ijs. Ben Stiller heeft nog nooit een goede film gemaakt.
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:58 schreef BlueMage het volgende:
Ik blijf hopen dat die Steve Jobs school 'n 1 aprilgrap is. Maar ik ben bang van niet idd.
Je wilt toch niet echt een school waar elk kind autistisch rondloopt en zich alleen uit via een iPad?quote:
Is dat dan de opzet van die school, dat ze autistisch moeten rondlopen?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:27 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Je wilt toch niet echt een school waar elk kind autistisch rondloopt en zich alleen uit via een iPad?
Kan ook best samengaanquote:Op maandag 26 maart 2012 23:52 schreef tha_dark het volgende:
Ik vind dit oprecht een eng idee.
Kinderen moeten buiten spelen.
Als dat zo is, sleep ik de medewerkers van DWDD, Lodewijk Asscher en Maurice de Hond één voor één voor de rechter. Iemand moet vijf minuten moed hebben deze vijfde colonne onschadelijk te maken...quote:Op maandag 26 maart 2012 22:58 schreef BlueMage het volgende:
Ik blijf hopen dat die Steve Jobs school 'n 1 aprilgrap is. Maar ik ben bang van niet idd.
Yvon Jaspers kreeg toch wel een hoge boete voor sluikreclame tijdens DWDD?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 02:28 schreef Ofyles2 het volgende:
Wanneer komt de Raad van Commissaris langs om Matthijs en zijn redactie een zevencijferige boete op te leggen voor onophoudelijke sluikreclame?
Ik vermoed dat die organisatie niet durft op te treden tegen mastodonten als DWDD. Dit uit angst het klootjesvolk tegen te krijgen...
quote:Te gast in de 40-min. uitzending van dinsdag 27 maart zijn: Twan Huys, Leonoor Pauw. Muziek is er in DWDD Recordings van Djurre de Haan en Ilse de Lange en tafeldame is Halina Rijn.
quote:
Het hoeft niet per se Linux te zijn, als het maar open is.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:18 schreef Bosbeetle het volgende:
Als ze die school echt gaan waarmaken dan krijg je straks een generatie die loopt op batterijen. (eigenlijk is dat al aan de hand)
Ik ben voor mensen leren hoe de wereld in elkaar steekt dus ook hoe een computer werkt, apple is het exponent van 'als het maar makkelijk is de achterliggende techniek moet zo min mogelijk zichtbaar zijn' Ik zeg gewoon onderwijs baseren op linuxzodat mensen ook echt doorkrijgen wat ze doen.
Maurice de Hond verdient het eigenlijk opgepakt te worden, die man is een weggelopen TBS-patiënt...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:32 schreef TheGOAT het volgende:
Die Maurice de Hond heeft verdorie overal een mening over en weet het altijd beter. Laat hem maar lekker z'n peilingen doen. Ik vind dit een krankzinnig idee. Kinderen van 2 en 3 die al de halve dag op een iPad zitten en een rammelaar op een mobieltje? alsjeblieft zeg. Een kind wil alles onderzoeken, in z'n mond doen, voelen, kleine 'uitsteeksels' van de rammelaar voelen, etc. De wereld is al genoeg gedigitaliseerd, ik vind het een vreselijk idee.
Jesus man, hoe oud ben jij? 130?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:32 schreef TheGOAT het volgende:
Die Maurice de Hond heeft verdorie overal een mening over en weet het altijd beter. Laat hem maar lekker z'n peilingen doen. Ik vind dit een krankzinnig idee. Kinderen van 2 en 3 die al de halve dag op een iPad zitten en een rammelaar op een mobieltje? alsjeblieft zeg. Een kind wil alles onderzoeken, in z'n mond doen, voelen, kleine 'uitsteeksels' van de rammelaar voelen, etc. De wereld is al genoeg gedigitaliseerd, ik vind het een vreselijk idee.
Was het maar zo makkelijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kun je eens ophouden met die kut-PI en naar een psycholoog gaan, als je zo depri bent?
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kun je eens ophouden met die kut-PI en naar een psycholoog gaan, als je zo depri bent?
[..]
Groene thee waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet nog niet of ik ga kijken, want die Halina Reijn acteert nog als ze een kopje thee drinkt.
Maar die plas onder d'r stoel als Freek zijn slang heeft laten zien is wel echt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet nog niet of ik ga kijken, want die Halina Reijn acteert nog als ze een kopje thee drinkt.
Modernisering is oké, de manier waarop horken als Maurice de Hond gedigitaliseerd onderwijs zien geeft me hartkloppingen...quote:
Die ging misschien iets te hard. Maar eens van die fucking schoolboeken af om over te stappen op tablets etc. zou nu onderhand wel eens mogen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Modernisering is oké, de manier waarop horken als Maurice de Hond gedigitaliseerd onderwijs zien geeft me hartkloppingen...
Wat is er mis met schoolboeken? Gedigitaliseerd onderwijs voegt echt bar weinig toe imo.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die ging misschien iets te hard. Maar eens van die fucking schoolboeken af om over te stappen op tablets etc. zou nu onderhand wel eens mogen.
"Je moet met je tijd meegaan he."quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:17 schreef thettes het volgende:
Wat is er mis met schoolboeken? Gedigitaliseerd onderwijs voegt echt bar weinig toe imo.
Ok, ik kijk toch.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:42 schreef Specularium het volgende:
Alsof jullie niet allemaal gaan kijken.
De Fiat Ritmo was een kutauto.quote:
quote:
Ach, het is lekker weer, het is rokjesdag, terrasjes komen los, wie doet ons wat?quote:
Nogal!quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:33 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zag het eens, platgedrukt onder een huidskleurige legging.
Ze is dan ook ongeneeslijk ziekquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Echt vrolijk ziet ze er niet uit.
Ik zag deze post staan voor ik naar dwdd zapte en kan alleen maar instemmend knikken (de cola is al uit mijn mond en ligt op de grond)quote:
Ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:36 schreef Karina het volgende:
Hebben we dit verhaal niet al een keer eerder gehoord, over negatieve spotjes?
Dat is de makke van Twan, het is vast allemaal waar, maar te saai om te onthouden.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:36 schreef Karina het volgende:
Volgens mij was dit al een keer bij DWDD ja, bij de vorige verkiezingen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:36 schreef Karina het volgende:
idd jaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:39 schreef Norrage het volgende:
Echt een zeldzame losbandigheid van Matthijs, omg
Die uitspatting moet wel in Soundbites en de Zapservicequote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:39 schreef Norrage het volgende:
Echt een zeldzame losbandigheid van Matthijs, omg
Stomme autocorrect ik ga het ook gewoon niet verbeterenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:38 schreef claus_johann het volgende:
Was het johnson juist niet te doen om de attractiviteit van hoogwater?
En in de Denk Anders lijst.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die uitspatting moet wel in Soundbites en de Zapservice
Als je zo doodgegooid wordt met dit soort materiaal kun je in ieder geval stellen dat het moeilijker wordt om door de bomen het bos nog te zien.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:40 schreef alors het volgende:
wehehe het is toch pure komedie dit filmpje
als je daarin trapt
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:41 schreef Specularium het volgende:
Dat Matthijs het nog durft te hebben over de Reclame Code Commissie.
Ja ik know, en overal staat Fox News aan dus dat helpt ook al niet voor een genuanceerd beeld.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:41 schreef thettes het volgende:
[..]
Als je zo doodgegooid wordt met dit soort materiaal kun je in ieder geval stellen dat het moeilijker wordt om door de bomen het bos nog te zien.
Je betaalt een stuk minder inderdaad dan in Nederland. Volgens mij heb je bij studies als Diergeneeskunde ook geen loting, dat scheelt ook.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:43 schreef thettes het volgende:
Volgens mij ook omdat in Belgie studeren niet zo extreem duur is...
Ik ook maar nu is het schandalig.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet wat. Als ze geen kanker had zou ik ook wel lachen.
Verschillig VARA pot van het eerste uur...quote:
Hier is de zon net ook weer een beetje onder gegaan.quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Och kom maar ff paardje rijden op schoot....
Mij al helemaal niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
Zelfs haar decolletté helpt me er niet bovenop.
En jij bent perfect.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:53 schreef StephanL het volgende:
Wat een vrouwen, de een heeft een te nadrukkelijke neus, de ander heeft een paardengebit
Alle drie wallen tot op de kin is wat ze bindt....quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:53 schreef StephanL het volgende:
Wat een vrouwen, de een heeft een te nadrukkelijke neus, de ander heeft een paardengebit
...en eentje heeft volgens mij 'n mislukte facelift oid gehad.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:53 schreef StephanL het volgende:
Waarschijnlijk ook nog eentje met knokige knieeen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:53 schreef StephanL het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |