Van Gijsbert K(r)amerquote:Op maandag 26 maart 2012 20:07 schreef Norrage het volgende:
Dit gast weer zon 5 sterren Volkskrant recensie worden...,.,
Mevrouw Westrik vond een opmerking over teken en waar die graag verblijven nogal humoristisch.quote:
de vader van thomas bergequote:
Inderdaad. Mensen die naar dit soort gejank luisteren.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:09 schreef eriksd het volgende:
Om te janken weer. Saaie gejengel elke keer.
Toch lijkt Hans me ook wel een toffe peer.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:09 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ja, Klok lijkt me 100x sympathieker dan Kazan.
Tja, wat moet je nog verzinnen? Ze hebben alles al laten verdwijnen, tot vliegtuigen aan toe.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:11 schreef waxmask het volgende:
Maar echt progressie is er niet meer in de illusionisten wereld wel?
Copperfield die hele boten liet verdwijnenquote:Op maandag 26 maart 2012 20:11 schreef waxmask het volgende:
wat een vrek.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:11 schreef Cynix ® het volgende:
Hij woont toch nog in het tuinhuisje bij zijn moeder?
Die werkte alleen op TV...scherm volledig wegdraaien.....quote:Op maandag 26 maart 2012 20:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Copperfield die hele boten liet verdwijnen
http://www.dumpert.nl/med(...)ned_medicijnman.htmlquote:Op maandag 26 maart 2012 20:11 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Toch lijkt Hans me ook wel een toffe peer.
quote:Op maandag 26 maart 2012 20:12 schreef Modus het volgende:
Boeiend onderwerp dit hmhaha snappen jullie hem?.
Alleen kon Steve zijn ziekte niet weggoochelen.quote:
Weinig, maar dat is ook de magie van het goochelen. Er zijn wel nieuwe trucs, met voornamelijk op het gebied van telefoons en tablets.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:11 schreef waxmask het volgende:
Iedereen een iPad laten kopen is wel de grootste truc.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
Weinig, maar dat is ook de magie van het goochelen. Er zijn wel nieuwe trucs, met voornamelijk op het gebied van telefoons en tablets.
Niet iedereen hadden we eerder al vastgesteldquote:Op maandag 26 maart 2012 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Iedereen een iPad laten kopen is wel de grootste truc.
Ik zal jou eens weglaten!quote:Op maandag 26 maart 2012 20:13 schreef Karina het volgende:
dat laatste had je weg moeten laten oliebol.
Heel Gallië?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet iedereen hadden we eerder al vastgesteld
maurice de hond is meer een goochelaar met zetelsquote:Op maandag 26 maart 2012 20:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
Weinig, maar dat is ook de magie van het goochelen. Er zijn wel nieuwe trucs, met voornamelijk op het gebied van telefoons en tablets.
Hij is tot rugridder geslagen.quote:
heb je wel een piemeltje dan ?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]hoe wil je dat doen? Laat Hans Klok maar langskomen dan
Andrélon is zijn vriend.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:17 schreef Elusive het volgende:
wel een hoog wapperende haren in een grote ventilator gehalte
mijn gedachte jaquote:Op maandag 26 maart 2012 20:17 schreef wdn het volgende:
Nou zakt hij door het ijs. Ben Stiller heeft nog nooit een goede film gemaakt.
Dat is de truuk natuurlijkquote:Op maandag 26 maart 2012 20:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Toch lijkt het nu met haarlak vastgeplakt te zitten....
Wie zit er door heen?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:19 schreef Cynix ® het volgende:
Matthijs zit ook door zijn aandachtscurve heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |