Is er iets of zo?quote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 14:05 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Is er iets of zo?
Eerst zeiken over mijn foto's. Dan zeiken over nationalisme (terwijl ik zelf aangaf dat frankrijk dat enorm is).
Anders nog iets of haal je die stok uit je reet en doe je normaal?
Neuh, de sensatie zoekt mij op.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:07 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk Strawberry stiekem eens de sensatie opzoeken
Spuit elf betekent toch zoiets als altijd pas achteraf komen?quote:Op maandag 26 maart 2012 14:07 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk Strawberry stiekem eens de sensatie opzoeken
Nouja, het "liever een foto van jou in rokje" is natuurlijk wel een kansloze opmerking die door sommige andere mannen hier ook regelmatig wordt gemaakt. Al noem ik geen namen. Wat dat betreft ben je zeer welkom hier, hoe komt het dat jij zo stuntelig bent met versieren?quote:Op maandag 26 maart 2012 14:09 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Spuit elf betekent toch zoiets als altijd pas achteraf komen?
Moet ze nog even wachten dus
Al zal er van mij uit weinig sensatie komen hoor.
Vroeg me alleen af wat z'n probleem was.
quote:Op maandag 26 maart 2012 14:05 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Is er iets of zo?
Eerst zeiken over mijn foto's. Dan zeiken over nationalisme (terwijl ik zelf aangaf dat frankrijk dat enorm is).
Anders nog iets of haal je die stok uit je reet en die je normaal?
Als ik het niet doe doet niemand het.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:13 schreef Mystikvm het volgende:
Een rel in wording. Was al weer even geleden.
Haal die stok eens uit je reet manquote:Op maandag 26 maart 2012 14:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik het niet doe doet niemand het.
Ik lach hier hardop hahahahhquote:Op maandag 26 maart 2012 14:05 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Ik dacht dit de niet serieuze reeks was van het versier-topic?quote:Op maandag 26 maart 2012 14:11 schreef twi het volgende:
[..]
Nouja, het "liever een foto van jou in rokje" is natuurlijk wel een kansloze opmerking die door sommige andere mannen hier ook regelmatig wordt gemaakt. Al noem ik geen namen.
Geen idee eigenlijk. Niet zo'n grote bek misschien? Ik struikel nogal eens over m'n woorden. De ene vindt dat schattig, de ander irritant (zeker in een drukke lawaaierige kroeg).quote:Wat dat betreft ben je zeer welkom hier, hoe komt het dat jij zo stuntelig bent met versieren?
Wtf? jij bent knapquote:Op maandag 26 maart 2012 14:15 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Ik dacht dit de niet serieuze reeks was van het versier-topic?Niet alles zo letterlijk nemen.
[..]
Geen idee eigenlijk. Niet zo'n grote bek misschien? Ik struikel nogal eens over m'n woorden. De ene vindt dat schattig, de ander irritant (zeker in een drukke lawaaierige kroeg).
Misschien heeft hij daar een stok in zijn reet.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:16 schreef Cher- het volgende:
[..]
Wtf? jij bent knap
alleen foto 3 is een beetje vreemd
Het gaat niet altijd alleen om uiterlijk he.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:16 schreef Cher- het volgende:
[..]
Wtf? jij bent knap
Dank je. maar volgens mij staat knap zijn (als het al zo is) niet gelijk aan kunnen versieren.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:16 schreef Cher- het volgende:
[..]
Wtf? jij bent knap
quote:Op maandag 26 maart 2012 14:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien heeft hij daar een stok in zijn reet.
Zeg we gaan niet allemaal elkaars stokken uitwisselen he. Dat is zo onhygienisch!quote:Op maandag 26 maart 2012 14:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hahahahaha zo kijkt hij wel, beetje zwoelquote:Op maandag 26 maart 2012 14:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
zulke taal had ik niet verwacht bij iemsand met zon koppie maar je hebt gelijk ook autisten kunnen knap zijnquote:Op maandag 26 maart 2012 14:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het gaat niet altijd alleen om uiterlijk he.
quote:Op maandag 26 maart 2012 14:15 schreef Daqufrance het volgende:
Niet zo'n grote bek misschien? Ik struikel nogal eens over m'n woorden.
Eerste lijkt niet zo te kloppen, tweede wel.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:05 schreef Daqufrance het volgende:
Is dat zwoel? Ik vind de 5e foto (heet foto 2) zwoeler.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:17 schreef Cher- het volgende:
[..]
Hahahahaha zo kijkt hij wel, beetje zwoel
zo van ''ik heb een stok in mijn anus, wil jij helpen om hem eruit te halen?''
Mijn koppie of zijn koppie?quote:Op maandag 26 maart 2012 14:18 schreef Cher- het volgende:
[..]
zulke taal had ik niet verwacht bij iemsand met zon koppie maar je hebt gelijk ook autisten kunnen knap zijn
Nee misschien ben je autist? Of borderline? Sociaal gestoord? Op de laatste foto ben je wel echt knap.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:16 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Dank je. maar volgens mij staat knap zijn (als het al zo is) niet gelijk aan kunnen versieren.
Ach de meeste hier hebben al samen gedubbel dipped dus hygiene is het punt nietquote:Op maandag 26 maart 2012 14:17 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Zeg we gaan niet allemaal elkaars stokken uitwisselen he. Dat is zo onhygienisch!
Ik bijt slechts af en toe van me af. Maar verder valt de grote mond mee hoorquote:Op maandag 26 maart 2012 14:18 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
Eerste lijkt niet zo te kloppen, tweede wel.
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 26 maart 2012 14:20 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nee misschien ben je autist? Of borderline? Sociaal gestoord? Op de laatste foto ben je wel echt knap.
Royco.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach de meeste hier hebben al samen gedubbel dipped dus hygiene is het punt niet
Sociaal gestoord zijn we toch allemaal een beetje?quote:Op maandag 26 maart 2012 14:20 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nee misschien ben je autist? Of borderline? Sociaal gestoord? Op de laatste foto ben je wel echt knap.
Het kan wel helpen.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:16 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Dank je. maar volgens mij staat knap zijn (als het al zo is) niet gelijk aan kunnen versieren.
Nee.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk?
En jij bent vrouw of niet?
Drama.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:20 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Ik bijt slechts af en toe van me af. Maar verder valt de grote mond mee hoor
En de Nederlandse taal is en blijft een lastige, ook al spreek ik hem al een hele tijd.
Typen blijft trouwens OOK lastig, dus combineer die 2 en je hebt drama's
Ach ja.
Wat scheelt er aan? Ben je bang?quote:Op maandag 26 maart 2012 14:21 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Sociaal gestoord zijn we toch allemaal een beetje?
De rest niet. Nooit officieel een NEE gehad, maar ik geloof van niet.
Dat mag ik hopen! Al zijn complimenten van mannen ook gewoon complimenten. Maar toch. Meer dan dat wordt het niet (er zit nl al een stok in somsquote:Op maandag 26 maart 2012 14:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk?
En jij bent vrouw of niet?
Jullie hadden moeten blijven pitten.quote:
Het is gewoon omdat je Frans bent. Men doet wel overkomen alsof elke vrouw een Jean-Pierre wil, maar uiteindelijk zit geen enkele vrouw te wachten op een hakkelende Fransman die anderen beticht van stokken dans le derrière.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:20 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Ik bijt slechts af en toe van me af. Maar verder valt de grote mond mee hoor
En de Nederlandse taal is en blijft een lastige, ook al spreek ik hem al een hele tijd.
Typen blijft trouwens OOK lastig, dus combineer die 2 en je hebt drama's
Ach ja.
Hoe kan dit dan?quote:
quote:Op 26-03-2012 07:23 schreef Cher-
...... Dat is ook waarom ik overweeg om lesbisch te worden. .......
Er zijn meiden die dat wel diggen, maar over het algemeen een afknapper ja. Met zo'n koppie heb je nog de kans dat je zelf versierd wordt.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:22 schreef Cher- het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar je moet wel een beetje kunnen praten. Echt verlegen/stil zijn helpt niet.
Ik las het.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jullie hadden moeten blijven pitten.
We hebben 's morgens ontbeten met saucijzen en worstenbroodjes met mayo.
Ik denk dat 'ie na 23 jaar "reet" ook wel zou hebben gesnapt. Maar lief dat je 't makkelijk voor 'm maakt.quote:
Je suis de kwaadste niet.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie na 23 jaar "reet" ook wel zou hebben gesnapt. Maar lief dat je 't makkelijk voor 'm maakt.
quote:Op maandag 26 maart 2012 14:25 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik weet het verschil nooit tussen homo en lesbisch zijn. Ik weet het niet, joh.
quote:Op maandag 26 maart 2012 14:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is gewoon omdat je Frans bent. Men doet wel overkomen alsof elke vrouw een Jean-Pierre wil, maar uiteindelijk zit geen enkele vrouw te wachten op een hakkelende Fransman die anderen beticht van stokken dans le derrière.
quote:Op maandag 26 maart 2012 14:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is gewoon omdat je Frans bent. Men doet wel overkomen alsof elke vrouw een Jean-Pierre wil, maar uiteindelijk zit geen enkele vrouw te wachten op een hakkelende Fransman die anderen beticht van stokken dans le derrière.
Klopt. Hij is wel echt schattig en mooi tegelijk.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zijn meiden die dat wel diggen, maar over het algemeen een afknapper ja. Met zo'n koppie heb je nog de kans dat je zelf versierd wordt.![]()
Ik zou je doen.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:15 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Ik dacht dit de niet serieuze reeks was van het versier-topic?Niet alles zo letterlijk nemen.
[..]
Geen idee eigenlijk. Niet zo'n grote bek misschien? Ik struikel nogal eens over m'n woorden. De ene vindt dat schattig, de ander irritant (zeker in een drukke lawaaierige kroeg).
Almelo, tussen de 16 en de 21, klb user?quote:Op maandag 26 maart 2012 14:25 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik weet het verschil nooit tussen homo en lesbisch zijn. Ik weet het niet, joh.
Misschien moet 'ie gewoon nog eens uit de kast komen. Ayumi, is 't wat voor je?quote:Op maandag 26 maart 2012 14:27 schreef Cher- het volgende:
[..]
Klopt. Hij is wel echt schattig en mooi tegelijk.Ik ben benieuwd waar het mis gaat.
Frankrijk is een mooi land, maar jammer van de mensen die er wonen.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:26 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Overigens hebben bijna alle mensen in mijn omgeving een lichte haat jegens de fransen.
Ik weet niet zo goed waarom, maar ik kan niet anders dan ze gelijk geven.
Ik dacht dat ook, maar toen ik met mijn ex een week in parijs was heb ik toch best wel leuke fransen ontmoet.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:26 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Overigens hebben bijna alle mensen in mijn omgeving een lichte haat jegens de fransen.
Ik weet niet zo goed waarom, maar ik kan niet anders dan ze gelijk geven.
Nogmaals; waar gaat het mis...quote:Op maandag 26 maart 2012 14:27 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Is deze verklaring dat mijn nationaliteit een achterstand is ipv een voorsprong nou een geruststelling voor mijn gestuntel? Ergens wel! Het ligt niet aan mij, maar aan mijn ouders! (even die stok er uit halen om ze te slaan).
Ik ben 1 keer in Almelo geweest maar Almelo is prima.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Almelo, tussen de 16 en de 21, klb user?
Zelfs een fransoos kan een heel fijn mens zijn.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Frankrijk is een mooi land, maar jammer van de mensen die er wonen.
Ik ken ook wel leuke fransozen. Een paar zeer schone dames.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ook, maar toen ik met mijn ex een week in parijs was heb ik toch best wel leuke fransen ontmoet.
Tussen 16:00 en 21:00 vanavond? Even bieren en klagen.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:29 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer in Almelo geweest maar Almelo is prima.
Hahaha, ik lach.quote:
Daarom gelijk de kop indrukken. Wat denkt hij wel niet.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:32 schreef Cher- het volgende:
Hij is de eerste knappe fokker die ik zie.
Nee maar serious geef eens een voorbeeld van een situatie waarin je hebt gefaald? Zo kan ik me een beetje inbeelden van oke met dit soort man heb ik te maken.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:32 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Ergens tussen mijn hoofd en mijn mond gok ik.
Dat is nog best knap, schone Franse dames.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ken ook wel leuke fransozen. Een paar zeer schone dames.
Franse dames poepen wel. Op zo'n goor Frans toilet.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:34 schreef Daqufrance het volgende:
Over t algemeen zijn die qua hygiene toch wat minder.
We willen hem zo snel mogelijk weg hebben hier. Naast hem lijken we nog lelijker dan we al waren.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:32 schreef Cher- het volgende:
[..]
Hahaha, ik lach.
Hou eens op met die mooie jongen pesten. Hij is de eerste knappe fokker die ik zie.
die zijn nu toch ook wel een keer verbannenquote:Op maandag 26 maart 2012 14:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Franse dames poepen wel. Op zo'n goor Frans toilet.
Misschien heeft hij een sensor voor bezette meisjes of zo.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:34 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nee maar serious geef eens een voorbeeld van een situatie waarin je hebt gefaald? Zo kan ik me een beetje inbeelden van oke met dit soort man heb ik te maken.
Ik kan wel wat hebben hoor.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daarom gelijk de kop indrukken. Wat denkt hij wel niet.
Ik zag ze veel op feestjes, en knappe jongen die helemaal na strak uit zn dak te zijn en 18 uur wakker en de hele avond wezen dansen, nog lekker ruikt. Ik zou ze doen.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:34 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Dat is nog best knap, schone Franse dames.
Over t algemeen zijn die qua hygiene toch wat minder.
Ik ga maar even mee in je Frankrijk-bashen want dat schijnt gezellig te zijn
Ben je bezet?quote:Op maandag 26 maart 2012 14:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien heeft hij een sensor voor bezette meisjes of zo.
Waarom bash je mij dan nooit?quote:Op maandag 26 maart 2012 14:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zag ze veel op feestjes, en knappe jongen die helemaal na strak uit zn dak te zijn en 18 uur wakker en de hele avond wezen dansen, nog lekker ruikt. Ik zou ze doen.![]()
En het gaat niet zozeer om fransen hoor, ik bash alles wat ik kan bashen.
O is DAT je probleem! (naast mijn nationaliteit).quote:Op maandag 26 maart 2012 14:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
We willen hem zo snel mogelijk weg hebben hier. Naast hem lijken we nog lelijker dan we al waren.
Mur basht alleen alles wat naïef, gewillig of buitenlands is.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hou niet van geduchte tegenstand.
Dit vroeg mijn vrouw vannacht ookquote:Op maandag 26 maart 2012 14:39 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Doen we het morgen stokloos en zakloos en gewoon normaal. Deal?
Kleinemannenprobleem.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:40 schreef Cher- het volgende:
Chai is wel mooi. Goede kop. Helaas lang lichaam.
Of dom, vergeet dom niet.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mur basht alleen alles wat naïef, gewillig of buitenlands is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als man voel jij je schattig naast een lange vrouw? Ja, dat kan. Gelukkig hoef ik het zelden mee te maken.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:41 schreef Cher- het volgende:
[..]
Haha nee ik vind het prima om naast haar te lopen dan zie ik er schattiger uit
Ja dat ben ik ja. Why?quote:
Hahaquote:Op maandag 26 maart 2012 14:43 schreef twi het volgende:
[..]
Als man voel jij je schattig naast een lange vrouw? Ja, dat kan. Gelukkig hoef ik het zelden mee te maken.
Nice.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:41 schreef Cher- het volgende:
[..]
Haha nee ik vind het prima om naast haar te lopen dan zie ik er schattiger uit
Omdat ik aan je vroeg of je even een situatie voor me wilde uitleggen maar daar reageerde je niet op. Nu weet ik dat de meeste mensen gevoelig zijn voor dat soort opmerkingen dus dacht ik, vraag ik dat. En zo heb ik mijn antwoord ook nog eens. Slim he.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:44 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Ja dat ben ik ja. Why?
Ik zie er vrij standaard uit. Dus dat prettyboy complimentje van je is lief, maar een beetje overdreven
Ik denk dat t verder gewoon ligt aan het verlegen zijn of zo. Dat je dan vanalles in je hoofd bedenkt van wat je zeggen wil, maar dat het uit je mond zo rottig komt (incl Frans accent ja Murdera!!!)
Met dat in mijn achterhoofd zal ik me niet meer zo op mij franse pik getrapt gedragenquote:Op maandag 26 maart 2012 14:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mur basht alleen alles wat naïef, gewillig of buitenlands is.
You keep what you killquote:Op maandag 26 maart 2012 14:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hou niet van geduchte tegenstand.
Ik voel me keigoed, ik voel me keigoed!quote:
O sorry, ik heb inderdaad niet ieder bericht helemaal gelezen om te kijken of er tussen de opmerkingen over mij ook nog een vraag stond. Mon excuuuuuuuuse!quote:Op maandag 26 maart 2012 14:45 schreef Cher- het volgende:
[..]
Omdat ik aan je vroeg of je even een situatie voor me wilde uitleggen maar daar reageerde je niet op. Nu weet ik dat de meeste mensen gevoelig zijn voor dat soort opmerkingen dus dacht ik, vraag ik dat. En zo heb ik mijn antwoord ook nog eens. Slim he.
Je typt wel als een vrouw. Maar heb je wel een vriendin gehad en hoe oud ben je?quote:Op maandag 26 maart 2012 14:49 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
O sorry, ik heb inderdaad niet ieder bericht helemaal gelezen om te kijken of er tussen de opmerkingen over mij ook nog een vraag stond. Mon excuuuuuuuuse!
Maar dat dus.
27 en ja wel eens een vriendin gehad.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:49 schreef Cher- het volgende:
[..]
Je typt wel als een vrouw. Maar heb je wel een vriendin gehad en hoe oud ben je?
Hier zitten gezelligere mensen.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:03 schreef Daqufrance het volgende:
Wat is trouwens het verschil tussen de SC versieren en de SC Singles?
In deze zitten nog mensen met enige kans van slagen en in de ander zitten degenen die het al opgegeven hebben?
quote:Op maandag 26 maart 2012 15:03 schreef Daqufrance het volgende:
In deze zitten nog mensen met enige kans van slagen en in de ander zitten degenen die het al opgegeven hebben?
Wij zijn nog potentieel ja.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:03 schreef Daqufrance het volgende:
Wat voor een?quote:Op maandag 26 maart 2012 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb me zojuist ingeschreven voor een nieuwe opleiding. Stiekem ben ik trots op mij.
Nicequote:Op maandag 26 maart 2012 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb me zojuist ingeschreven voor een nieuwe opleiding. Stiekem ben ik trots op mij.
quote:Op maandag 26 maart 2012 15:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit daar ook nog weleens.
Ben ik hier gezelliger dan?
Ik vind haar een beetje gezet.quote:
Niet geklikt, toch zou ik haar doen.quote:
Oh gezellig, dan kom ik nog wel eens op bezoek.quote:
Van alles. Waar het meeste geld in te verdienen is is nog steeds de olie-industrie, maar je kunt je eigenlijk in alles specialiseren wat met de aarde te maken heeft, hydrologie, seismologie, klimaat, etc.quote:
Dit topic is om te kloten en te praten.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:03 schreef Daqufrance het volgende:
Interestingquote:Op maandag 26 maart 2012 15:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van alles. Waar het meeste geld in te verdienen is is nog steeds de olie-industrie, maar je kunt je eigenlijk in alles specialiseren wat met de aarde te maken heeft, hydrologie, seismologie, klimaat, etc.
Ik val er niet op, zegmaar. Dus anderen zullen het best mooi en lekker vinden, maar voor mij hoeft het niet.quote:
Ecto's.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze valt nog mee qua dikheidquote:Op maandag 26 maart 2012 15:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik val er niet op, zegmaar. Dus anderen zullen het best mooi en lekker vinden, maar voor mij hoeft het niet.
Zie het gezicht niet, maar ze hoeft echt niet dunner van mij. Prima figuur.quote:
Ga een topic openen in klb ofzo.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:16 schreef Cher- het volgende:
dit zijn wel van die strontkoppen vind ik
nks aan zo standaard
quote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 15:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit topic is om te kloten en te praten.
Het andere topic is geschikt als je je echt aan je depressies over wil geven.
Die rechter zou ik nog wel neuken.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:16 schreef Cher- het volgende:
dit zijn wel van die strontkoppen vind ik
nks aan zo standaard
O zover is het nog net nietquote:Op maandag 26 maart 2012 15:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit topic is om te kloten en te praten.
Het andere topic is geschikt als je je echt aan je depressies over wil geven.
Of een week met mij.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:06 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
O zover is het nog net niet
Over 3 jaar misschien.
Jij hebt iets met stokken he?quote:Op maandag 26 maart 2012 16:11 schreef Daqufrance het volgende:
Ja dat zou ook nog wel eens heel goed kunnen
Een week met jou en een stok. Oei oei oei!
Ik niet, ik heb een hekel aan meisjes van dit soort muziek houden/het zelf maken.quote:
Running gags zijn leuker als ze beginnen met een grap.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:15 schreef Daqufrance het volgende:
Nee ik heb meer iets met running gags
Maar ik zal de stok laten vallen (voordat er vanalles gedacht wordt, sorry Cher!)
Moet.. vragen...quote:Op maandag 26 maart 2012 16:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
Stokken? Stokbrood? Nieuwe troll? Tis dus een takkezooi hier
Ik heb in elk geval een fijn weekend gehad. Gister verjaardag van m'n zusje, kwam 1 leuke (single?) meid, maar niet kunnen hosselen. Dat was 't dan wel weer.
en pics.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet.. vragen...
Hoe oud is je zusje?
32 en bezet.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet.. vragen...
Hoe oud is je zusje?
Ik was m'n fototoestel vergeten gister, maar je kunt zien dat we familie zijn.quote:
Haar vriend is politieagent en echt heel breed, hij doet ook oproerpolitie voor de lol, die kan haar wel handelenquote:
Kortom, jij hebt een vrouwelijke politieagente nodig die twee keer zo breed is als jou?quote:Op maandag 26 maart 2012 16:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haar vriend is politieagent en echt heel breed, hij doet ook oproerpolitie voor de lol, die kan haar wel handelen
quote:Op maandag 26 maart 2012 16:29 schreef Murdera het volgende:
Ach, ik ben toch al verliefd.IK BEN OOK VERLIEFDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IS VAN MIJ
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Pardon? Cher is een trol?quote:Op maandag 26 maart 2012 16:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Running gags zijn leuker als ze beginnen met een grap.
And now for something completely different.
Hey magnetron. Niet veel nieuws hier, behalve een user (daqufrance) en een nieuwe troll (digitalgirl Cher-)
Alleen bij de heupenquote:Op maandag 26 maart 2012 16:28 schreef twi het volgende:
[..]
Kortom, jij hebt een vrouwelijke politieagente nodig die twee keer zo breed is als jou?
Mits je lekker genoeg bent zullen chicks jou ook aansprekenquote:Op maandag 26 maart 2012 14:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het gaat niet altijd alleen om uiterlijk he.
Tieten aan de achterkant..... Van die te strak ingesnoerde rollades. Ik pas ook.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, maar die horen aan de voorkant te zitten
quote:Op maandag 26 maart 2012 16:33 schreef twi het volgende:
[ afbeelding ]Wholly mollly!$!$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil.Rustig aan.
Dat merk ik al jaren.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mits je lekker genoeg bent zullen chicks jou ook aanspreken
quote:Op maandag 26 maart 2012 16:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat merk ik al jaren.''Blijf van mijn kont af'' Is ook een veel gebruikte openingszin onder de dames.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Die werken het beste.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:05 schreef Daqufrance het volgende:
Non-verbale openingszinnen zoals klappen in t gezicht komen ook wel eens voor?
Wel met platte hand in het gezicht hequote:Op maandag 26 maart 2012 17:08 schreef Daqufrance het volgende:
Ik heb ze gelukkig nog nooit meegemaakt. Heb dan ook nooit zomaar uit het niets een meisje gezoend of geknepen. Dat zou er mee te maken kunnen hebben
Is het een ervaring die je gehad moet hebben, zo'n klap?
In dat geval: Wie stelt er zich ff beschikbaar voor een kneepje?
quote:Op maandag 26 maart 2012 16:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat merk ik al jaren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tevens hoi helden en heldinnen
Doe je dan wel je boksbeugel sieraden af? Volgens sommigen hier moet ik t van m'n gezicht hebben en niet van m'n moves. Dus ik hou graag m'n gezicht intactquote:
quote:
Zie mijn post. Ik verwachte het dus welquote:Op maandag 26 maart 2012 17:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu verwacht hij nooit dat je met een boksbeugel met spikes zijn onderkaak in gruzelementen beukt.
quote:Op maandag 26 maart 2012 17:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu verwacht hij nooit dat je met een boksbeugel met spikes zijn onderkaak in gruzelementen beukt.
Je begint joy nu al door te krijgen.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:13 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Zie mijn post. Ik verwachte het dus wel
Nee, ik was lui vandaag. Heb wel een leuk weekend gehad, vandaag wou ik even niks. Morgen weer een dagquote:
Is niet goedquote:Op maandag 26 maart 2012 17:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je begint joy nu al door te krijgen.
Wel lekker buiten geweest? Tis echt lekker weer. Hier danquote:Op maandag 26 maart 2012 17:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik was lui vandaag. Heb wel een leuk weekend gehad, vandaag wou ik even niks. Morgen weer een dag
M'n vader was in Nederland en gister was m'n zusje jarigquote:Op maandag 26 maart 2012 17:16 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wel lekker buiten geweest? Tis echt lekker weer. Hier dan![]()
Wat heb je gedaan in het weekend?
Oh gezelligquote:Op maandag 26 maart 2012 17:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
M'n vader was in Nederland en gister was m'n zusje jarig
Ik heb nu genoteerd staan:quote:Op maandag 26 maart 2012 17:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je begint joy nu al door te krijgen.
Ja, Myra is lief.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:21 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Ik heb nu genoteerd staan:
Murdera = Basher online
Joy = Busher IRL
Anders nog iets?
Alleen als je aan iemands tieten zit, ik had haar echter al aangesproken dus niet echt een openingszin meerquote:Op maandag 26 maart 2012 17:05 schreef Daqufrance het volgende:
Non-verbale openingszinnen zoals klappen in t gezicht komen ook wel eens voor?
Ik ben gezellig.quote:
Ja was chillquote:Op maandag 26 maart 2012 17:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij ook lekker weekend gehad?
Hij zegt frietquote:Op maandag 26 maart 2012 17:26 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ja was chillalleen thuis geweest met Loka
Lekker romantisch friet gegeten enz![]()
Wat is deze friet waar ik zoveel over hoor?quote:Op maandag 26 maart 2012 17:28 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Altijd![]()
Het stond op de verpakking. Mini-frites
En geen minipatat.
Roy is inderdaad wel tof.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoax.
Royco verzorgde de meet.
Royco is de liefste.
quote:Op maandag 26 maart 2012 17:30 schreef Murdera het volgende:
Houdoe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is geen Duits![]()
Lange gefrituurde aardappelstaafjesquote:Op maandag 26 maart 2012 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is deze friet waar ik zoveel over hoor?
Houdoe.
WatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Houdoe.
Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Ah, dat staat hier ook op de kaart. Het heet patat. Zo weet je precies wat je eet. Aardappel.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:31 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Lange gefrituurde aardappelstaafjes
Ik sta altijd klaar om de wat minder gezegenden te helpen hun kennis uit te bereiden
Met friet ook. Sowieso heb ik nog nooit iemand aardappels patat horen noemen! Ha! Je logica is fals einzeinzeinzquote:Op maandag 26 maart 2012 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, dat staat hier ook op de kaart. Het heet patat. Zo weet je precies wat je eet. Aardappel.
Myra heeft ook al een keer een meet verzorgd.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoax.
Royco verzorgde de meet.
Royco is de liefste.
Patat is geloof ik Vlaams.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:34 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Met friet ook. Sowieso heb ik nog nooit iemand aardappels patat horen noemen! Ha! Je logica is fals einzeinzeinz
Einde discussie, in Leiden is het blijkbaar patat. Dat wordt nog wat als ik daar friet ga halen.
quote:Op maandag 26 maart 2012 17:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Myra heeft ook al een keer een meet verzorgd.
En ze heeft natuurlijk tieten.
Dus dat ga ik nooit winnen
Volgens mij is het friet als het dun is en patat als het dik is. Maar weet ik niet zeker.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Patat is geloof ik Vlaams.
Maar het wordt hier ook friet genoemd heur.
Toen ik met C_M wat ging eten paar weken terug, was had de Griek naast de bar waar we waren friet, terwijl de Griek er tegenover patat had.
Ze hebben het hier wel eens over Vlaamse friet, dat is de dikke variant.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:40 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Volgens mij is het friet als het dun is en patat als het dik is. Maar weet ik niet zeker.
Ging het zo slecht dan?quote:Op maandag 26 maart 2012 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze hebben het hier wel eens over Vlaamse friet, dat is de dikke variant.
Maar goed, ik ga weer verder met mijn les voor morgen. Hopelijk gaat het weer iets beter.
Ik heb problemen met orde houden, ik ben te lief waardoor ze veel te veel lawaai maken en te weinig opletten. Ga ik proberen deze week wat in te dammen.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:45 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ging het zo slecht dan?
Hoe was het vandaag btw?
Oke klinkt leukquote:Op maandag 26 maart 2012 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb problemen met orde houden, ik ben te lief waardoor ze veel te veel lawaai maken en te weinig opletten. Ga ik proberen deze week wat in te dammen.
Vandaag was wel aardig. We moesten een practicum voorbereiden en bij anderen met een practicum kijken. Wel een paar nuttige tips van opgestoken. Je kijkt dan toch anders naar zo'n opdracht en het nut er van.
Ook wel leuk dat we veel positieve kritiek kregen. Een aantal mensen gaat ons model ook gebruiken in hun komende lessen. Erg leuk.
Gewoon strenger zijn. Eerder mensen apart zetten of er uit sturen. Ook ga ik proberen ook echt boos te kijken, ipv neutraal. Best moeilijk nog.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:54 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Oke klinkt leuk![]()
Heb je al een echt plan om dat eerste proberen in te dammen?
Tevens dacht ik al wel dat je te lief zou zijn
Oefenen op TC vanavond.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon strenger zijn. Eerder mensen apart zetten of er uit sturen. Ook ga ik proberen ook echt boos te kijken, ipv neutraal. Best moeilijk nog.
Ik ben gewoon te lief. Al van 4 mensen gehoord daar.
Crack.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga maar even boodschappen halen, zelfs m'n crackers zijn op lol.
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je bent zelf lekker.
[..]
Je bent zelf vies.
Waar haal je dat?quote:Op maandag 26 maart 2012 18:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga maar even boodschappen halen, zelfs m'n crack is op lol.
Die zijn hier om mij uit te lachen.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:07 schreef Chai het volgende:
Hebben die meisjes die hier posten eigenlijk ook problemen met versieren of zijn die hier om te helpen?
Meiden hebben geen problemen met versieren. Hooguit met versierd worden.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:07 schreef Chai het volgende:
Hebben die meisjes die hier posten eigenlijk ook problemen met versieren of zijn die hier om te helpen?
die zijn hier voor de easy scores.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:07 schreef Chai het volgende:
Daarom juist misschien. Versierd worden is makkelijk, maar zelf versieren minder.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Meiden hebben geen problemen met versieren. Hooguit met versierd worden.
Doe hem de groetenquote:Op maandag 26 maart 2012 19:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Uh gewoon, bij de lokale nachtapotheker
Ligt er aan of je man of vrouw bentquote:Op maandag 26 maart 2012 19:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Daarom juist misschien. Versierd worden is makkelijk, maar zelf versieren minder.
Wil je dan aub mij uitlachen?quote:
Dat is goedquote:Op maandag 26 maart 2012 19:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed, ik vertel hem wel dat de rekening naar jou moet
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wil je dan aub mij uitlachen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet niet of mijn uitlachlachje ook leuk is hoor.
Vast en zekerquote:Op maandag 26 maart 2012 19:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]![]()
Show me.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]![]()
Ze wil dat ik haar wil dus verzint ze dat ik haar wil maar nee.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wow, echt, als je haar hebt gezien, wil je niet anders meer!!!1
quote:Op maandag 26 maart 2012 20:10 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ze wil dat ik haar wil dus verzint ze dat ik haar wil maar nee.
Ik heb een whiteboard versierdquote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 20:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb een whiteboard versierd
OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ja dat teltquote:
Ik heb gister geprobeert 1tje te versieren, maar is niet gelukt (was op de verjaardag van m'n zusje).quote:
Ja of lesbischquote:Op maandag 26 maart 2012 20:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb gister geprobeert 1tje te versieren, maar is niet gelukt (was op de verjaardag van m'n zusje).
Maar misschien was ze gewoon bezet?
Ik ben nog nooit versierd, wat doe ik fout?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:19 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Oke mooizo
En Loka ben ik door versierd, maar dat is een tijdje terug.
Haha, dat weet je natuurlijk nooit! Maar moet wel zeggen, ze was wat out of my league. Bovendien was ik ook zondags gekleed (had er geen rekening mee gehouden dat er zo veel mensen op haar verjaardag zouden komen) en dat helpt natuurlijk ook nietquote:
ja maar dat moet ik zeggen van lokaquote:Op maandag 26 maart 2012 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit versierd, wat doe ik fout?
En jij loka toch?
Ik ben meermalen versierd/poging gedaan mij te versieren.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit versierd, wat doe ik fout?
En jij loka toch?
MK is een baasjquote:Op maandag 26 maart 2012 20:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben meermalen versierd/poging gedaan mij te versieren.
Hardly. Vroeger had ik niet door dat een meisje me leuk vond en tegenwoordig word ik minder snel versierd vanwege de afgenomen kwantiteit aan relatiemateriaal. (oftewel, ik kom simpelweg minder vrouwen tegen die potentieel relatiemateriaal zijn).quote:
Kleren maken de man, dus tsja ach volgende keer beter.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, dat weet je natuurlijk nooit! Maar moet wel zeggen, ze was wat out of my league. Bovendien was ik ook zondags gekleed (had er geen rekening mee gehouden dat er zo veel mensen op haar verjaardag zouden komen) en dat helpt natuurlijk ook niet
Oh ja dat is waar.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:22 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
ja maar dat moet ik zeggen van loka![]()
Ik kan mijn niet herinneren dat dit ooit gebeurd isquote:Op maandag 26 maart 2012 20:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben meermalen versierd/poging gedaan mij te versieren.
Je zit niet in onz of klb. get out.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:29 schreef Cher- het volgende:
Over versieren trouwens. Vandaag lag ik in mijn bikini in de tuin, kijk ik omhoog, zie ik ineens mijn buurjongen in de boom hangen. Ik denk wtf, doe mijn zonnebril af als reflex en ik zeg wat doe je. Hij zegt ik vind je mooi. Ik zeg rot op ik wil absoluut niet versierd worden door autisten. Toen klom hij uit de boom en schreeuwde doe normaal. Het was echt fantastisch.
Een man die een bikini aan heeft? Dat hoort niet hier.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:31 schreef Cher- het volgende:
[..]
Waarom? Het heeft toch echt met versieren te maken :s
Een man in bikini. Dat mag ook gewoon als je je daar lekker bij voelt.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Een man die een bikini aan heeft? Dat hoort niet hier.
Jij wil echt alles neuken he?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
Goed verhaal Cher ben je ook zo mooi als haar?
quote:
Stuur dan eens even een paar van die vrouwen ook mijn kant opquote:Op maandag 26 maart 2012 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet niet zeker of ik de laatste tijd versierd word. Het zou wel leuk zijn. Maar ik houd het er maar op dat ze gewoon erg vriendelijk zijn.
Neen.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Stuur dan eens even een paar van die vrouwen ook mijn kant op![]()
Kaneel stuurt een paar lesbo's jouw kant opquote:Op maandag 26 maart 2012 20:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Stuur dan eens even een paar van die vrouwen ook mijn kant op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |