Ja dat teltquote:
Ik heb gister geprobeert 1tje te versieren, maar is niet gelukt (was op de verjaardag van m'n zusje).quote:
Ja of lesbischquote:Op maandag 26 maart 2012 20:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb gister geprobeert 1tje te versieren, maar is niet gelukt (was op de verjaardag van m'n zusje).
Maar misschien was ze gewoon bezet?
Ik ben nog nooit versierd, wat doe ik fout?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:19 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Oke mooizo
En Loka ben ik door versierd, maar dat is een tijdje terug.
Haha, dat weet je natuurlijk nooit! Maar moet wel zeggen, ze was wat out of my league. Bovendien was ik ook zondags gekleed (had er geen rekening mee gehouden dat er zo veel mensen op haar verjaardag zouden komen) en dat helpt natuurlijk ook nietquote:
ja maar dat moet ik zeggen van lokaquote:Op maandag 26 maart 2012 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit versierd, wat doe ik fout?
En jij loka toch?
Ik ben meermalen versierd/poging gedaan mij te versieren.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit versierd, wat doe ik fout?
En jij loka toch?
MK is een baasjquote:Op maandag 26 maart 2012 20:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben meermalen versierd/poging gedaan mij te versieren.
Hardly. Vroeger had ik niet door dat een meisje me leuk vond en tegenwoordig word ik minder snel versierd vanwege de afgenomen kwantiteit aan relatiemateriaal. (oftewel, ik kom simpelweg minder vrouwen tegen die potentieel relatiemateriaal zijn).quote:
Kleren maken de man, dus tsja ach volgende keer beter.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, dat weet je natuurlijk nooit! Maar moet wel zeggen, ze was wat out of my league. Bovendien was ik ook zondags gekleed (had er geen rekening mee gehouden dat er zo veel mensen op haar verjaardag zouden komen) en dat helpt natuurlijk ook niet
Oh ja dat is waar.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:22 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
ja maar dat moet ik zeggen van loka![]()
Ik kan mijn niet herinneren dat dit ooit gebeurd isquote:Op maandag 26 maart 2012 20:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben meermalen versierd/poging gedaan mij te versieren.
Je zit niet in onz of klb. get out.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:29 schreef Cher- het volgende:
Over versieren trouwens. Vandaag lag ik in mijn bikini in de tuin, kijk ik omhoog, zie ik ineens mijn buurjongen in de boom hangen. Ik denk wtf, doe mijn zonnebril af als reflex en ik zeg wat doe je. Hij zegt ik vind je mooi. Ik zeg rot op ik wil absoluut niet versierd worden door autisten. Toen klom hij uit de boom en schreeuwde doe normaal. Het was echt fantastisch.
Een man die een bikini aan heeft? Dat hoort niet hier.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:31 schreef Cher- het volgende:
[..]
Waarom? Het heeft toch echt met versieren te maken :s
Een man in bikini. Dat mag ook gewoon als je je daar lekker bij voelt.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Een man die een bikini aan heeft? Dat hoort niet hier.
Jij wil echt alles neuken he?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
Goed verhaal Cher ben je ook zo mooi als haar?
quote:
Stuur dan eens even een paar van die vrouwen ook mijn kant opquote:Op maandag 26 maart 2012 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet niet zeker of ik de laatste tijd versierd word. Het zou wel leuk zijn. Maar ik houd het er maar op dat ze gewoon erg vriendelijk zijn.
Neen.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Stuur dan eens even een paar van die vrouwen ook mijn kant op![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |